Προς το περιεχόμενο

Εκτιμήσεις “ανεβάζουν” στο 1 εκατ. την κινεζική παραγωγή ηλεκτρικών Ι.Χ. το 2018


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ας πουμε σε καμια 80 αρια χρονια...........................περιπου.

Η ας πουμε οτι αφορα τα σημερινα 8 χρονα αν δεν εχει παει κατα διαολου ο κοσμος μεχρι τοτε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Όχι... μπορεί να συμβεί αρκετά γρήγορα αυτό.

 

https://youtu.be/0rc4RqYLtEU

 

Tο πρόβλημα είναι ότι η αυτοκίνηση θα γίνει τόσο φτηνή που το μποτιλιάρισμα θα αυξηθεί. Εννοώ το κόστος θα είναι παρόμοιο με τα ΜΜΜ (άντε ίσως να είναι απλά διπλάσιο για μια χώρα σαν την Ελλάδα).

Οπότε θα πρέπει ίσως να αναπτυχθεί ας πούμε Level 6 τεχνολογία που να επιτρέπει στα αυτοκίνητα να κινούνται "κολλητά" το ένα με το άλλο. Σε τέτοια περίπτωση βέβαια θα πρέπει να απαγορευτεί τελείως η οδήγηση στους ανθρώπους.

 

Ο Μασκ για αυτόν τον λόγο σκέφτεται υπόγεια τούνελ κάτω από τις πόλεις για τα αυτοκίνητα. Αλλά υπάρχουν και άλλες λύσεις για αυτό (οχήματα για ένα μόνο άτομο ειδικά τις ώρες αιχμής μαζί με οδήγηση σε υψηλή πυκνότητα μπορεί ακόμα και να 10πλασιάσει την σημερινή χωρητικότητα των δρόμων)

 

ΥΓ. Τα βίντεο είναι με το τσιπ που έχουν τα τωρινά Τέσλα. Η Nvidia πρόσφατα ανακοίνωσε το νέο της τσιπ Pegasus που θα κάνει 320 TOPS με κατανάλωση 500W που είναι αν δεν κάνω λάθος περίπου Χ10 βελτώση σε σχέση με το PX2

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έχω ξαναγράψει. Ξεκινάς από την Θεσσαλονίκη για Νεάπολη Λακωνίας. Στη Θήβα που πάει να σου τελειώσει η βενζίνη σταματάς και βάζεις βενζίνη σε ένα οποιοδήποτε βενζινάδικο. Είσαι έτοιμος και έχεις άλλα 500+ χιλιόμετρα σε λιγότερο από 3 λεπτά.  Το ίδιο όταν ξεκινάς για την δουλειά στην πόλη που είναι 25χλμ πιο έξω και και βλέπεις ότι είσαι να ανάψει λαμπάκι και έχεις 2 συναδέλφους μαζί σου και πάτε παρέα. Μισό λεπτό παιδιά να βάλω βενζίνη  εδώ πιο κάτω λες και κανένα πρόβλημα.

 

Με την μπαταρία τι κάνεις; Τίποτα από τα παραπάνω σήμερα. Η φόρτιση όσο "γρήγορη" (δεν υπάρχει σύγκριση) και να είναι είναι προβληματική  και αυτό είναι deal breaker πέραν των άλλων προβλημάτων. (για τώρα μιλάμε μην αρχίσουμε μελλοντολογίες)

 

Δεν μπορώ να καταλάβω πως αναλύσεις επί αναλύσεων προσπερνούν τόσο "χαλαρά" αυτό το "ελάτωμα" των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Ενα κινητό έχουμε με μπαταρία 3000mAh και δεν μπορούμε να το κάνουμε 'κουμάντο' και κουβαλάμε power banks και όλο μας σβήνει στη μέση της μέρας.. Αυτοκίνητο με μπαταρία μας μάρανε.. Να μη συζητήσουμε περί "αντοχής". Μία βενζίνη ο κινητήρας πάει 400k χιλιόμετρα και λειτουργεί ακόμα και το diesel πάει και 1 m χιλιόμετρα και του κάνεις μόνο σερβις. Τα συμβατικά αυτοκίνητα έχουν μεγάλο χρόνο ζωής. Οι μπαταρίες πόσο θα αντέχουν πριν παραδώσουν πνεύμα; Τι κόστος αντικατάστασης θα έχεις η όλη φάση; Μήπως θέλουν να πετάμε και τα αυτοκίνητα όπως τα κινητά σε 2-3 χρόνια;

 

Αν μείνουμε στο θέμα ανεφοδιασμός στο μέλλον όταν (αν) οι μπαταρίες με κάποιο "μαγικό" (για σήμερα) τρόπο φορτίζουν σε 3-5 άντε 10 λεπτά το ξανασυζητάμε. Μέχρι τότε μόνο σε υβριδικά βλέπω "μέλλον" και αυτά πάλι το συζητάμε πόσο μας γλυτώνουν από το καύσιμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έχω ξαναγράψει. Ξεκινάς από την Θεσσαλονίκη για Νεάπολη Λακωνίας. Στη Θήβα που πάει να σου τελειώσει η βενζίνη σταματάς και βάζεις βενζίνη σε ένα οποιοδήποτε βενζινάδικο. Είσαι έτοιμος και έχεις άλλα 500+ χιλιόμετρα σε λιγότερο από 3 λεπτά.  Το ίδιο όταν ξεκινάς για την δουλειά στην πόλη που είναι 25χλμ πιο έξω και και βλέπεις ότι είσαι να ανάψει λαμπάκι και έχεις 2 συναδέλφους μαζί σου και πάτε παρέα. Μισό λεπτό παιδιά να βάλω βενζίνη  εδώ πιο κάτω λες και κανένα πρόβλημα.

 

Με την μπαταρία τι κάνεις; Τίποτα από τα παραπάνω σήμερα. Η φόρτιση όσο "γρήγορη" (δεν υπάρχει σύγκριση) και να είναι είναι προβληματική  και αυτό είναι deal breaker πέραν των άλλων προβλημάτων. (για τώρα μιλάμε μην αρχίσουμε μελλοντολογίες)

 

Δεν μπορώ να καταλάβω πως αναλύσεις επί αναλύσεων προσπερνούν τόσο "χαλαρά" αυτό το "ελάτωμα" των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Ενα κινητό έχουμε με μπαταρία 3000mAh και δεν μπορούμε να το κάνουμε 'κουμάντο' και κουβαλάμε power banks και όλο μας σβήνει στη μέση της μέρας.. Αυτοκίνητο με μπαταρία μας μάρανε.. Να μη συζητήσουμε περί "αντοχής". Μία βενζίνη ο κινητήρας πάει 400k χιλιόμετρα και λειτουργεί ακόμα και το diesel πάει και 1 m χιλιόμετρα και του κάνεις μόνο σερβις. Τα συμβατικά αυτοκίνητα έχουν μεγάλο χρόνο ζωής. Οι μπαταρίες πόσο θα αντέχουν πριν παραδώσουν πνεύμα; Τι κόστος αντικατάστασης θα έχεις η όλη φάση; Μήπως θέλουν να πετάμε και τα αυτοκίνητα όπως τα κινητά σε 2-3 χρόνια;

 

Αν μείνουμε στο θέμα ανεφοδιασμός στο μέλλον όταν (αν) οι μπαταρίες με κάποιο "μαγικό" (για σήμερα) τρόπο φορτίζουν σε 3-5 άντε 10 λεπτά το ξανασυζητάμε. Μέχρι τότε μόνο σε υβριδικά βλέπω "μέλλον" και αυτά πάλι το συζητάμε πόσο μας γλυτώνουν από το καύσιμο.

Τα tesla σε charging stations με super chargers γεμίζουν σε 20 λεπτά αν θυμάμαι καλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φαντάσου ένα κινητό με αλκαλικές μπαταρίες που θα σου έβγαζαν μια εβδομάδα. Προφανώς δε θα περίμενες ποτέ για να φορτίσει αλλά θα έπρεπε να πηγαίνεις τακτικά στο σούπερ μάρκετ να αγοράζεις μπαταρίες.

...και αν ξέμενες θα έπρεπε να βγεις από το σπίτι για να βάλεις βενζίνη αγοράσεις μπαταρίες.

 

Θα το προτιμούσε αυτό κανείς άραγε αν υπήρχε η επιλογή?

Το κόνσεπτ του ηλεκτρικού είναι το φορτίζω στο σπίτι μου. Για αυτούς που δεν μπορούν προφανώς χρηστικά μειώνεται η αξία του (αλλά είναι πολλοί αυτοί που μπορούν!)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα αυτοκίνητα Πρέπει να γίνουν όλα ηλεκτρικά η εστο για αρχή υβριδικά.

Προβλήματα αξιοπιστίας δεν υπάρχουν . για την ακριβια hybrid Honda και Toyota έχουν σχεδόν μηδενικά και μιλάμε για πάνω από 10 χρόνια αμαξια.

 

Αυτό που κρατάμε αμάξια πάνω από 10 Χρόνια πρέπει να σταματήσει.Γεματα σαβούρα οι δρόμοι.Καλυτερα ενοικίαση όπως το εξωτερικό και καινούργιο μοντέλο στα 5-7 Χρόνια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο πιο πάνω επιχείρημα:

"Μα κοίτα πόσο χρόνο χάνεις όταν ταξιδεύεις για να φορτίσεις την μπαταρία του ηλεκτρικού".

 

έχω ως απάντηση το παρακάτω επιχείρημα:

"Μα κοίτα πόσο χρόνο ξοδεύεις να πηγαίνεις κάθε εβδομάδα από το βενζινάδικο, ενώ μπορείς απλώς να το βάζεις στην πρίζα του σπιτιού σου. Άσε που δεν ξέρεις και τι σκατά καύσιμα σου βάζους και πόση ποσότητα σου κλέβουν κάθε φορά".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν όλα πάνε καλά κανείς δε θα χρειαστεί να αγοράσει αυτοκίνητο.

 

Θα πληρώνει ένα τίμημα αντίστοιχο των ΜΜΜ σήμερα και το αυτόνομο αυτοκίνητο θα τον παραλαμβάνει στην πόρτα και θα τον αφήνει στον προορισμό του.

 

Για αυτό η Τέσλα δίνει ήδη από τώρα αυτοκίνητα που έχουν τον εξοπλισμό για πλήρη αυτονομία, αλλά όταν ενεργοποιηθεί αυτό...απαγορεύει στους ιδιοκτήτες να το εκμεταλευτούν για εμπορικό σκοπό! Θα μπορούν να το κάνουν αλλά μόνο μέσα από δικό της δίκτυο παροχής υπηρεσιών!

 

Αυτά...

 

 

Αυτό δέν έχει διαφορά απο τα ταξί που υπάρχουν σήμερα, απλά βγαίνει απο την εξίσωση ο οδηγός.

 

Αν αυτό θα κάνει φτηνότερη την υπηρεσία μένει να το δούμε. Πάντως αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα τα κόμιστρα των ταξί είναι πιό κοντά στις τιμές Αιγύπτου και Τουρκίας, παρά των άλλων ευρωπαικών χωρών, οπότε δέν βλέπω τα αυτοοδηγούμενα ταξί να μπορέσουν να συμπιέσουν κι άλλο το κόστος.

 

Ίσως σε άλλες χώρες με ακριβά ταξί να έχει νόημα κάτι τέτοιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έχω ξαναγράψει. Ξεκινάς από την Θεσσαλονίκη για Νεάπολη Λακωνίας. Στη Θήβα που πάει να σου τελειώσει η βενζίνη σταματάς και βάζεις βενζίνη σε ένα οποιοδήποτε βενζινάδικο. Είσαι έτοιμος και έχεις άλλα 500+ χιλιόμετρα σε λιγότερο από 3 λεπτά.  Το ίδιο όταν ξεκινάς για την δουλειά στην πόλη που είναι 25χλμ πιο έξω και και βλέπεις ότι είσαι να ανάψει λαμπάκι και έχεις 2 συναδέλφους μαζί σου και πάτε παρέα. Μισό λεπτό παιδιά να βάλω βενζίνη  εδώ πιο κάτω λες και κανένα πρόβλημα.

Το ξερεις οτι αυτο το σεναριο ειναι πιο σπανιο  να συμβει σε ηλεκτρικο και συμβαινει μονο με παραδοσιακα αυτοκινητα ετσι;

Αυτο γιατι πολυ απλα το ηλεκτρικο φορτιζει το βραδυ οσο ειναι παρκαρισμενο ή στην δουλεια οσο ειναι παρκαρισμενο ή στο σουπερ μαρκετ.

 

Οι επισκεψεις σε σταθμους για να γεμισεις τις μπαταριες ειναι σπανιες με τα ηλεκτρικα, σε αντιθεση με τις επισκεψεις σε βενζιναδικα για τα παραδοσιακα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...