Προς το περιεχόμενο

To ηλεκτρικό Tesla Semi έχει αναπάντεχα ανταγωνιστικό κόστος


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Απο το 10Q που δημοσιεύτηκε σήμερα, σχετικά με το Semi:

 

 

Αυτό που είναι σημειωμένο με κόκκινο στην εικόνα είναι το wording απο το προηγούμενο 10Q, με μπλέ είναι το σημερινό

Επομένως η αρχική υπόθεση μου, βασιζόμενος στο conference call ήταν σωστή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 167
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Τα νούμερα αυτά είναι πλασματικά.

Ποιος ξέρει, μένει να το δούμε.

Αναφορά σε κείμενο

Αν δείς τώρα το tracker, ο ρυθμός παραγωγής έχει αρχίσει να προσαρμόζεται πάλι προς τα κάτω στις 1500 μονάδες και με αρνητικό trend κάτω απο τις 1000 μονάδες ανα εβδομάδα.

https://www.bloomberg.com/graphics/2018-tesla-tracker/

trend.JPG.7b5452fad04d9c32b9348c72f2bf761a.JPG

Στο site που έβαλες το σωστό διάγραμμα είναι το εξής:

Capturetslam3prod1.JPG.7445e1c93e16cbcf54f49cb7f4040c78.JPG

Η πτώση μικρή στην παραγωγή σύμφωνα με την Tesla ήταν προγραμματισμένη για να γίνουν αναβαθμίσεις. Τώρα φτιάχνεται η γραμμή παραγωγής δεν βλέπω κάτι παράξενο. Το συνολικό trend είναι που δείχνει την αλήθεια:

Capturetslam3prod2.JPG.3121b544265f0a89f4c8aae8af32e5d0.JPG

 

Αναφορά σε κείμενο

Το πρόβλημα με την τρίτη βάρδια είναι εκτός των άλλων οτι οι εργάτες πληρώνονται υπερωριακά σε αυτή και δέν μένει χρόνος για την συντήρηση των μηχανημάτων. Μπορεί να το κάνουν κατα διαστήματα για την τόνωση της παραγωγής, ειδικά σε περιόδους παχέων αγελάδων, αλλά σίγουρα δέν είναι κάτι που συνηθίζεται.

Αφού μόνος σου είπες ότι προσλαμβάνουν νέο προσωπικό να καλύψει τις βάρδιες. 

Όσο για την συντήρηση δεν νομίζω ότι υπάρχει κανένα θέμα, όλα τα άλλα εργοστάσια το ίδιο κάνουν.

Αναφορά σε κείμενο

Στην περίπτωση του Model 3 που έχει ήδη αρνητικά gross margin (και αυτό το έχει πεί ο ίδιος ο Musk), προσθέτοντας άλλη μία βάρδια θα τα κάνει πιό αρνητικά.

Μένει να το δούμε και αυτό. Εξαρτάται από το κόστος των μπαταριών.

Αναφορά σε κείμενο

Το αυτοκίνητο δέν το αγοράζουν οι Αμερικάνοι καταναλωτές γενικά, αλλά όσοι ανήκουν στο Cult of Elon. Οπότε δέν έχει σημασία πόσα προβλήματα θα τους βγάλει, αυτοί θα συνεχίσουν να είναι ικανοποιημένοι, ή τουλάχιστον αυτό να λένε προς τα έξω. Υπάρχουν αναφορές οτι η Tesla έχει 100-1000 φορές παραπάνω αγωγές βάσει των lemon laws απο οποιονδήποτε άλλο κατασκευαστή.

Τα review ακόμα και από τα πιο αρνητικά διακείμενα μέσα δεν αναφέρουν αυτά που λες, το βασικό αρνητικό που βρίσκουν είναι η μεγάλη αναμονή.

Η Tesla έχει το μεγαλύτερο ποσοστό ικανοποιημένων αγοραστών στην Αμ. αγορά και τα αυτοκίνητά της κυριαρχούν σε όλες τις premium κατηγορίες. Δύσκολο το βλέπω ο τόσο απαιτητικός Αμερικάνος αγοραστής (ιδίως στις premium κατηγορίες) σε μια αγορά με τόσο ανεπτυγμένη καταναλωτική συνείδηση (δεν είναι σαν την Ελληνική για παράδειγμα που τους εξαπατούν ανοιχτά και επανειλημμένως, όπως η VW, και συνεχίζουν να κοροϊδεύουν τους εαυτούς τους και να υπερασπίζονται κιόλας την μάρκα τους φανατικά). Όλα αυτά που λες αν ισχύουν θα βγούν σύντομα στην επιφάνεια και τότε συζητάμε.

 

17 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Tesla Model Y: Elon Musk says electric crossover coming in ‘late 2019 or 2020’ on new platform

Και τώρα είπε '20, και;

4 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Απο το 10Q που δημοσιεύτηκε σήμερα, σχετικά με το Semi:

Αυτό που είναι σημειωμένο με κόκκινο στην εικόνα είναι το wording απο το προηγούμενο 10Q, με μπλέ είναι το σημερινό

Επομένως η αρχική υπόθεση μου, βασιζόμενος στο conference call ήταν σωστή

Παιχνίδια με τις λέξεις από φανατικούς. Περιμένω να ακούσω από τους πελάτες που προπαρήγγειλαν τα φορτηγά.

Επεξ/σία από Omnigeek
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 5/7/2018 στις 7:20 ΜΜ, Omnigeek είπε

Στο site που έβαλες το σωστό διάγραμμα είναι το εξής:

Το screenshot που έβαλα πάρθηκε το βράδυ της Κυριακής. Τη Δευτέρα καταχώρησαν κι άλλα VIN, γι αυτό ανέβηκαν τα νούμερα.

Tesla registers 5,009 new Model 3 VINs as TSLA retakes $50B market cap

Στις 5/7/2018 στις 7:20 ΜΜ, Omnigeek είπε

Αφού μόνος σου είπες ότι προσλαμβάνουν νέο προσωπικό να καλύψει τις βάρδιες. 

Το οτι προσλαμβάνουν επιπλέον προσωπικό είναι epic fail, αν παρακολουθήσεις όλο το παραμύθι απο την αρχή.

Στην αρχή λέγανε οτι θα έχουν τα μεγαλύτερα gross margins απο οποιαδήποτε άλλη αυτοκινητοβιομηχανία, και αυτό θα το καταφέρνανε αυτοματοποιόντας πλήρως το εργοστάσιο (the machine that builds the machine) κάνοντας την παραγωγή πολύ γρήγορη, με ρομπότ που θα κινούνται τόσο γρήγορα που δεν θα φαίνονται με γυμνό μάτι και η τριβή με τον αέρα θα αρχισει να γίνεται πρόβλημα!!!

Μάλιστα κορόιδευε όλους τους άλλους κατασκευαστές λέγοντας οτι οι γραμμές παραγωγής τους κινούνται αργά σαν γιαγιά με Π (granny on a walker).

Τώρα αλλάζει το παραμύθι λέγοντας humans are underrated και προσλαμβάνει 400 εργάτες ανα εβδομάδα. Αρα όλα αυτά περι αυτοματισμού, alien dreadnought, υψηλών gross margins και απίστευτα γρήγορων ρομπότ πάνε περίπατο.

Στις 5/7/2018 στις 7:20 ΜΜ, Omnigeek είπε

Τα review ακόμα και από τα πιο αρνητικά διακείμενα μέσα δεν αναφέρουν αυτά που λες, το βασικό αρνητικό που βρίσκουν είναι η μεγάλη αναμονή.

Ask A Total Prick From A Tesla Forum

χιουμοριστικό, αλλά δέν απέχει πολύ απο το μέσο αγοραστή Tesla.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...