Προς το περιεχόμενο

Γλυπτό Phylax


McNerd

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, διάβαζα λίγο το θέμα το πήγαμε λίγο μακριά, είναι ένα γλυπτό το οποίο, ή σου αρέσει ή όχι, ή ενώ το βλέπεις σου δημιουργεί συναισθήματα ή βγάζει κάποιο νόημα το όλο έργο,  πως μπλεχτήκανε παπάδες και άλλα μέσα δε το καταλαβαίνω.

Κόκκινο= έντονο-επιβλητικό, Κεφάλι φιδιού=κακό-φιδωλό, φτερά=άγγελος-καλός ή έτσι όπως είναι το σώμα με τα φτερά ανοιχτά έτοιμος να φύγει, αγναντεύει από ψηλά στο άπειρο σκεπτικός άμα παρατηρήσουμε τα πόδια κάτω μάλλον. Προσωπικά δε μου αρέσει γούστα είναι αυτά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 710
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

7 λεπτά πριν, rus είπε

Τα θεματα σαν αυτό που εχουν μεσα θρησκεια παντα απαιτουν πολλες σελιδες για αντιπαραθεση των μεν με τους δε.

Εγώ κοιτάω όσο μπορώ να μην εμπλέκω θέματα τέχνης με θρησκευτικά θέματα. Καταλαβαίνω βέβαια γιατί σρκετοί τα εμπλέκουν, σε εμένα απλά δεν πρόκειται να αλλάξει η πίστη μου επειδή θα τοποθετηθεί ένα άγαλμα στην περιοχή μου, άρα δεν υπάρχει λόγος να κάνω μανούρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, nosstrom είπε

Καλησπέρα, διάβαζα λίγο το θέμα το πήγαμε λίγο μακριά, είναι ένα γλυπτό το οποίο, ή σου αρέσει ή όχι, ή ενώ το βλέπεις σου δημιουργεί συναισθήματα ή βγάζει κάποιο νόημα το όλο έργο,  πως μπλεχτήκανε παπάδες και άλλα μέσα δε το καταλαβαίνω.

Κόκκινο= έντονο-επιβλητικό, Κεφάλι φιδιού=κακό-φιδωλό, φτερά=άγγελος-καλός ή έτσι όπως είναι το σώμα με τα φτερά ανοιχτά έτοιμος να φύγει, αγναντεύει από ψηλά στο άπειρο σκεπτικός άμα παρατηρήσουμε τα πόδια κάτω μάλλον. Προσωπικά δε μου αρέσει γούστα είναι αυτά.

5-6  γυαλιστερά  φύλλα ανοξείδωτης λαμαρίνας και μια γυαλιστερή κακοφτιαγμένη φιγούρα  πιθανόν από πολυεστερικό υλικό και να το λέμε τέχνη.Μοντέρνα τέχνη μπορώ να πω τις δημιουργίες του μακαρίτη του Ασλάνη παρά τη συγκεκριμένη κατασκευή.

Θα μας βλέπουν από εκεί ψηλά οι αρχαίοι μας πρόγονοι που δημιούργησαν τον Παρθενώνα και θα γελάνε.Προσωπικά θα μου άρεσε να έβλεπα μία φιγούρα τύπου  Σπάϊντερμαν - Μπάτμαν - Κατγούμαν ξέρω γω.:(  Τουλάχιστον θα έδειχνε κάτι και όχι κάτι αόριστο που έστω και λάθος δίνει σε κάποιους το δικαίωμα να το δαιμονοποιούν,άσχετα αν ο τύπος το έκανε επίτηδες για λόγους διαφήμισης.

Έφτιαξε και ο άλλος το δρομέα στη Βασσιλίσης Σοφίας αλλά τουλάχιστον αυτό παριστάνει  κάτι ειδικά στη σημείο και λίγο πριν το Καλλιμάρμαρο που βρίσκεται.

Το συγκεκριμένο γυαλιστερό κατασκεύασμα,γιατί γλυπτό δεν μπορώ να το πω περισσότερο είναι επικίνδυνο να γίνει κανένα τροχαίο παρά αντικείμενο θαυμασμού.

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο δημιουργός του "γλυπτού" αναφέρει πως αποτελεί απεικόνιση του μυθικού φύλακα της Κρήτης Τάλου.

Προσωπικά το βρίσκω από αδιάφορο έως κακό αλλά δεν θα πάω να το ρίξω με σχοινιά. 

Αναμενόμενες οι αντιδράσεις από χριστιανοταλιμπάν που φοβούνται και την σκιά τους και το μυαλουδάκι τους είναι γενικότερα λίγο μπερδεμένο.

Επεξ/σία από whoever81
  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, aris1986 είπε

Κοιτά τι με βάλατε να ψάχνω βραδιάτικα: :P

CEC239EF-422D-45FB-A784-628A6C864078.png

Πλακα , πλακα για συνοριοφυλακας δεν ειναι κακος.100 τετοια γλυπτα , τεραστιων διαστασεων ομως , στα συνορα με τα Σκοπια. Θα τους φυγουν και..οι ορεξεις :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, defacer είπε

Έχεις απόλυτο δίκιο, ήταν προφανές.

Βλέποντας το μέλλον στην κρυστάλλινη σφαίρα και γνωρίζοντας αν θα διαμαρτυρηθούν αργότερα αρκετοί κάτοικοι, αποφασίζουμε αν πρέπει να γίνει ψηφοφορία πριν προβούμε σε ενέργειες.

Απορώ πώς μας διέφυγε.

ΥΓ νομίζω ότι θα έπρεπε να γίνει ψηφοφορία και για το πόσοι είναι "αρκετοί". Δε γίνεται να το αποφασίζει αυτό κάποιος όπως το δημοτικό συμβούλιο που είναι η δουλειά του, αν δε γίνει ψηφοφορία και περάσει το δικό τους επειδή αποφάσισαν πως οι διαμαρτυρόμενοι δεν ήταν αρκετοί, ΣΤΑ ΟΠΛΑ ΦΑΣΙΣΜΟΣ. Καλά δεν τα λέω; Ποιος αποφασίζει πόσοι είναι αρκετοί;

Γιατι τι θα γινει αν ψηφισουμε δηλαδη ? Θα ανοιξει ο ασκος του αιολου και θα...... γινουμε Βενεζουελα ?

 

http://www.clickatlife.gr/taksidi/story/21353

Στη διάσημη πλατεία Tραφάλγκαρ του Λονδίνου, υπάρχει μια τεράστια άδεια βάση (The Fourth Plinth), μπροστά από την Εθνική Πινακοθήκη, που εδώ και μερικά χρόνια φιλοξενεί εκ περιτροπής, διαφορετικά έργα σύγχρονων καλλιτεχνών.
Τα έργα που εκτίθενται στη βάση, επιλέγονται μετά από ετήσιο διαγωνισμό, στο αποτέλεσμα του οποίου έχει λόγο και το κοινό, ψηφίζοντας ακόμα και μέσω Internet. Μπορείτε μάλιστα να δείτε τις νέες υποψηφιότητες και να ψηφίσετε μέσω της online ψηφοφορίας.

 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, whoever81 είπε

Ο δημιουργός του "γλυπτού" αναφέρει πως αποτελεί απεικόνιση του μυθικού φύλακα της Κρήτης Τάλου.

Προσωπικά το βρίσκω από αδιάφορο έως κακό αλλά δεν θα πάω να το ρίξω με σχοινιά. 

Αναμενόμενες οι αντιδράσεις από χριστιανοταλιμπάν που φοβούνται και την σκιά τους και το μυαλουδάκι τους είναι γενικότερα λίγο μπερδεμένο.

Θα μπορούσε να πει ότι αποτελεί απεικόνιση δεκαοχτούρας, την ίδια σχέση θα είχε, τα φτερά και μόνο...

Ο Τάλως θεωρείται ότι ήταν ανθρωπόμορφος, με σώμα από χαλκό, κάτι σαν ένα αρχαίο σάιμποργκ ή ρομπότ και είχε και φτερά.
Απεικονίζεται και σε πολλά νομίσματα της Φαιστού.

Η δικαιολογία θυμίζει "δεν είναι σβάστικα, είναι μαίανδρος", too lame...

4 ώρες πριν, bluesattack είπε

Γιατι τι θα γινει αν ψηφισουμε δηλαδη ? Θα ανοιξει ο ασκος του αιολου και θα...... γινουμε Βενεζουελα ?

http://www.clickatlife.gr/taksidi/story/21353

Στη διάσημη πλατεία Tραφάλγκαρ του Λονδίνου, υπάρχει μια τεράστια άδεια βάση (The Fourth Plinth), μπροστά από την Εθνική Πινακοθήκη, που εδώ και μερικά χρόνια φιλοξενεί εκ περιτροπής, διαφορετικά έργα σύγχρονων καλλιτεχνών.
Τα έργα που εκτίθενται στη βάση, επιλέγονται μετά από ετήσιο διαγωνισμό, στο αποτέλεσμα του οποίου έχει λόγο και το κοινό, ψηφίζοντας ακόμα και μέσω Internet. Μπορείτε μάλιστα να δείτε τις νέες υποψηφιότητες και να ψηφίσετε μέσω της online ψηφοφορίας.

Τι λες κι εσύ, πού τα'χεις δει αυτά, να ψηφίζει ο κόσμος για το έργο που θα βλέπει στις πλατείες;
Εδώ απ'την πολλή δημοκρατία, μέχρι και στο γελοίο διαγωνισμό της Γιουροβύζιον έκοψαν την ψηφοφορία και κάνουν απευθείας ανάθεση καλλιτέχνη, σημαιοφόροι βγαίνουν με κλήρωση κοκ...
Τα πάντα πλέον λειτουργούν είτε με βύσμα είτε αφήνονται στην τύχη τους, έχουν απαξιωθεί τα πάντα (και τα κοάλα :P )...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 hours ago, Undertaker25 said:

Καληνύχτα. Και σου λέω καληνύχτα διότι αν θεωρείς πως το επιχείρημα Α, δηλαδή ότι ένας λαός εκφράζει στη πλειοψηφία του θετική άποψη για έναν άλλο πολιτισμό (υποστηρίζεται από το γεγονός ότι εκατοντάδες χιλιάδες Κινέζοι επισκέπτονται τον Παρθενώνα και το Μουσείο κάθε χρόνο, από ότι το Πανεπιστήμιο του Πεκίνου άνοιξε Κέντρο Ελληνικών Σπουδών, από το ότι Κινέζοι τουρίστες σε ρεπορτάζ δηλώνουν επανειλημμένως πως στην Κίνα θαυμάζουν την Κλασσική Ελλάδα, στοιχεία δηλαδή που δηλώνουν μια τάση, μια έντονη τάση)  και το επιχείρημα Β, ότι 2,5 δις χριστιανοί είναι εν δυνάμει εγκληματίες αντάξιοι των Τζιχαντιστών και εξ αδυναμίας μετριοπαθείς (στηρίζεται σε βίντεο 10 γιαγιάδων που διαμαρτύρονται έξω από ένα θέατρο και 3 σχόλια γραφικών από κάτω) είναι δυο λογικά ισοβαρή επιχειρήματα, τότε πάω πάσο αδερφέ και δεν χρειάζεται καν να μπω στο κόπο να σου εξηγήσω γιατί υποπίπτεις σε λογικό ατόπημα.

Αυτά και το κλείνω εδώ. Είπαμε και οι δυο τις θέσεις μας, δεν νομίζω ότι χρειάζεται να ταλαιπωρούμε τον κόσμο και να βγαίνουμε συνεχώς off-topic. Σου χαρίζω την τελευταία λέξη και δεν επανέρχομαι, ότι κι αν γράψεις.

Πάρα πάρα πολλά λόγια ενώ θα μπορούσες απλά να πεις "και γω κάνω ακριβώς το ίδιο αλλά στη δική μου περίπτωση επιτρέπεται γιατί <insert strawman>".

Όσο κι αν θα το ήθελες για να κάνεις το κομμάτι σου δε συγκρίνω κανενός συμπεριφορά (τζιχαντιστές μόνος σου βάζεις στην κουβέντα, προφανώς το έχεις ανάγκη) εκτός από τον άλλων που απορρίπτεις ως παράλογους και εσένα που κάνεις ακριβώς το ίδιο. Ένας από τους δύο μας είναι αυτός που αποδίδει κίνητρα σε εκατομμύρια, και δεν είμαι εγώ.

Με άλλο συνομιλητή ίσως θα μπορούσαμε να πούμε το προφανές "το αίσθημα του ωραίου στην τέχνη προφανώς καθορίζεται από την έκθεσή σου σε αυτή μεγαλώνοντας", πράγμα που ιστορικά έχει αποδειχτεί πάμπολλες φορές (και στη τέχνη, και στη μόδα, και στην αίσθηση του ωραίου στον ερωτικό σύντροφο), αλλά ο κάλος που σε κάνει να χαρακτηρίζεις το μεν "αντικειμενικά άσχημο" και το δε "αντικειμενικά όμορφο" σε εμποδίζει να το αντιληφθείς.

Ίσως όταν ξυπνήσεις το καταλάβεις.

Επεξ/σία από defacer
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 hours ago, papoys1 said:

Το συγκεκριμένο γυαλιστερό κατασκεύασμα,γιατί γλυπτό δεν μπορώ να το πω περισσότερο είναι επικίνδυνο να γίνει κανένα τροχαίο παρά αντικείμενο θαυμασμού.

Παππού, και σε πολλούς από μας που κατακρίνουμε τις αντιδράσεις δεν αρέσει το γλυπτό.

Το να σου αρέσει κάτι ή όχι είναι θέμα γούστου.

Το να λες ότι έπρεπε να αντιμετωπιστεί κάπως επειδή δε σου αρέσει είναι θέμα κουλτούρας και νοοτροπίας.

Υπάρχει πολύς κόσμος που δεν καταλαβαίνει τη διαφορά ανάμεσα στα δύο γιατί δεν την έχει νιώσει ποτέ.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μερικες φορες αναρωτιεμαι τι σημαινει μου αρεσει ή δεν μου αρεσει και ποιος εχει " δικαιωμα" να το λέει. 

Ας πούμε ότι δείχνεις ένα έργο του Τζάκσον Πόλλοκ σε κάποιον που μεγάλωσε χωρίς καμία επαφή με τέχνη και κουλτούρα. Το πιθανότερο είναι να πει ότι δεν του αρέσει. Αν πάλι του δείξεις τον κλασικό πίνακα του γέρου καπετάνιου με την πίπα πιθανότατα να πει ότι του αρέσει. 

Τελικά για να καταλήξει να εκφέρει γνώμη κάποιος και να τον πάρουν στα σοβαρα δεν πρέπει πρώτα να έχει μεγαλώσει γνωριζοντας την τέχνη,  έτσι ώστε να μπορεί να δικαιολογεί την άποψη του; και λέγοντας τέχνη βάζουμε όλες τις μορφές μέσα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις αρχές του νήματος είχα πει ότι μου αρέσει κάπως και θα το έβαζε σπίτι μου. Τώρα που το ρίξανε μπορώ να στείλω κάπου αίτηση για να το πάρω? Θα το βάλω στο μπαλκόνι, είναι απέναντι και η εκκλησία του Αγίου Μάρκου, θα γίνει χαμουλης  :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, HALF EVIL είπε

Μερικες φορες αναρωτιεμαι τι σημαινει μου αρεσει ή δεν μου αρεσει και ποιος εχει " δικαιωμα" να το λέει. 

Ας πούμε ότι δείχνεις ένα έργο του Τζάκσον Πόλλοκ σε κάποιον που μεγάλωσε χωρίς καμία επαφή με τέχνη και κουλτούρα. Το πιθανότερο είναι να πει ότι δεν του αρέσει. Αν πάλι του δείξεις τον κλασικό πίνακα του γέρου καπετάνιου με την πίπα πιθανότατα να πει ότι του αρέσει. 

Τελικά για να καταλήξει να εκφέρει γνώμη κάποιος και να τον πάρουν στα σοβαρα δεν πρέπει πρώτα να έχει μεγαλώσει γνωριζοντας την τέχνη,  έτσι ώστε να μπορεί να δικαιολογεί την άποψη του; και λέγοντας τέχνη βάζουμε όλες τις μορφές μέσα. 

Φίλε μου το να εκφράζεις γνώμη πάνω σε ένα έργο τέχνης, είναι το εύκολο της υπόθεσης...

Το δύσκολο είναι να το κρίνεις...

Το φαιδρό είναι να το καταστρέψεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Half Evil ενδιαφέρουσα άποψη και θα συμφωνήσω στο μισό, στο άλλο μισό θα διαφωνήσω διότι
η τέχνη καλείται κι επιβάλλεται να προκαλεί.
Δεν έχουμε όλοι το ίδιο υπόβαθρο ή πρόσβαση στην μόρφωση, αυτό δεν σημαίνει οτι κάποιος με υποδεέστερη μόρφωση έχει μικρότερη εικαστική αντίληψη ή μπορεί να αντιληφθεί, χωρίς απαραίτητα να μπορεί να εξηγήσει, το μήνυμα ή την αξία ενός έργου. Υπάρχει κόσμος και κοσμάκης που με μηδέν εικαστική μόρφωση/ ενημέρωση μπορεί να σου ξεχωρίσει τα "ποιοτικά" έργα απο τα έργα ολκής, χωρίς ωστόσο να είναι σε θέση να σου δικαιολογήσει το γιατί.
Κι εδώ θα αναφέρω και πάλι πως η τέχνη επιβάλλεται να προκαλεί.
Όσοι έχουν μυαλό στο κεφάλι τους, τους προκαλεί να σκεφτούν
Όσοι αντί για μυαλό έχουν τούβλο, τους προκαλεί να το κατεδαφίσουν 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το άγαλμα ήταν (για μένα) αντιαισθητικό. Τώρα, για το ότι το διάλυσαν κάποιοι απολίτιστοι, είναι ένα ακόμα κλασσικό δείγμα του μουτζαχεντίν Έλληνα που κάνει ό,τι θέλει και δεν πληρώνει γι'αυτό. Απογοήτευση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, defacer είπε

Όταν θες να κρεμάσεις ένα πορτρέτο στο φουαγιέ του δημαρχείου κάνεις πάλι ψηφοφορία στους δημότες; Αν όχι, πού τραβάμε τη γραμμή και γιατί;

Δεν το εννοώ βέβαια μόνο προς αυτή την κατεύθυνση. Μπορώ πολύ άνετα να φανταστώ κάποιον να μου απαντάει ωωω ναι defacer τι μας λες το "γελοίο ζήτημα" του πορτρέτου στο δημαρχείο το εξισώνεις με το υπερσημαντικό θέμα του Φύλακα (υπερσημαντικό επειδή <ραντομ βλακειες καθώς το σωστό είναι πάντα αυτό που λέει κανείς προσωπικά>). Αν ο δήμαρχος ήταν να κάνει κάτι πραγματικά σημαντικό, όπως π.χ. να αλλάξει τον τρόπο διαχείρισης της αποκομιδής απορριμμάτων, προφανώς εκεί θα κάναμε πάλι ψηφοφορία έτσι; Μ' αυτό το δεδομένο λοιπόν είναι "γελοίο ζήτημα" ο Φύλακας ή όχι;

Προφανή πράγματα σε οποιονδήποτε του πεις "παίζουμε την κολοκυθιά", εκτός από αυτούς που έχουν φυσικά δίκιο και το δίκιο τελείως τυχαία συμπίπτει ακριβώς με τις δικές τους προσωπικές προτιμήσεις.

Δεν καταλαβαίνεις ούτε καν ότι αυτό που λες είναι επιχείρημα εναντίον σου έτσι; :lol::lol:

Αν ήταν να κάνουμε ψηφοφορία για την εικαστική αναβάθμιση τότε προφανώς θα έπρεπε να γίνει ψηφοφορία και για τις οπτικές ίνες μιας και αποτελεί πολύ σημαντικότερο ζήτημα η αναβάθμιση υπηρεσιών.

Αλλά δεν έκαναν. Γιατί;

Η διαδικασία για να βάλει ο Δήμος ένα άγαλμα σε δημόσιο χώρο ποια είναι;

Αυτό είναι το ζητούμενο,αν ακολουθήθηκε. Αν ξέρει κάποιος μπορεί να απαντήσει.

 

Sjw forever

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...