Προς το περιεχόμενο

Γλυπτό Phylax


McNerd

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, defacer είπε

[1]: Citation needed.

[2]: Σοβαρολογείς τώρα; "Εγώ σου λέω"; Και γω σου λέω ότι όλοι οι άνθρωποι θα έπρεπε να είναι χαρούμενοι για το Φύλακα ακόμα κι αν δεν τους αρέσει το γλυπτό, επειδή έτσι είμαι ο ίδιος. Και μη φέρεις αντίρρηση γιατί σου λέω πως έχω δίκιο.

[3]: Δεν καταλαβαίνω γιατί το βάζεις αυτό στην κουβέντα μιας και απ' όσο βλέπω κανένας εδώ δεν εξέφρασε τέτοια άποψη. Από κει και πέρα, το αν η πνευματική ανωτερώτητα είναι ψευδαίσθηση ή όχι αυτό δυστυχώς για σένα το κρίνει το ακροατήριο και όχι οι συμμετέχοντες. Η ρητορική σου δε μπορεί να βγάλει 3 λέξεις στη σειρά χωρίς να πατήσει στις καθαρά αυθαίρετες προσωπικές σου πεποιθήσεις ("η πλειοψηφία τα θεωρεί κακόγουστα") για να μη μιλήσω καν για τα συμπεράσματα που βγαίνουν ή δε βγαίνουν από αυτές (η πλειοψηφία επίσης μπορεί να θεωρεί πως θα πρέπει να αναγράφεται το θρήσκευμα στις ταυτότητες, χέστηκα).

1) Οποιοσδήποτε που δεν είναι κρυμμένος σε κανένα πιθάρι τα τελευταία 50 χρόνια γνωρίζει την κοινή αποδοχή που απολαμβάνουν τα δυο εξαίσια αυτά έργα. Τι θες τώρα να σου φέρω, δηλαδή? Πηγή για τα αυτονόητα? Μια αναζήτηση στο google να κάνεις θα διαπιστώσεις του λόγου το αληθές.

2) Σοβαρολογώ, ναι. Το τι μου λες εσύ είναι αδιάφορο. Η αρχαία κλασσική τέχνη τυγχάνει μεγάλης αποδοχής στην Κίνα όπου το ενδιαφέρον για τον αρχαιοελληνικό πολιτισμό είναι τεράστιο. Απόδειξη οι εκατοντάδες χιλιάδες Κινέζοι τουρίστες που έρχονται στην Ελλάδα μόνο για τον Παρθενώνα.

3) Ακριβώς επειδή θα κρίνει η πλειοψηφία το επίπεδο κάποιου, δεν μπορεί κανείς να επιβάλλει πολιτισμική χούντα και να χώνει στο λαιμό του καθενός αηδίες που απορρίπτει. Και ποιες αυθαίρετες προσωπικές μου πεποιθήσεις? Που κολλάει αυτό που γράφεις? Μια υποθετική περίπτωση ανέφερα για να δείξω το λογικό αδιέξοδο αυτού που έγραψες. Και στο φινάλε τι θες, να σου φέρνω γκάλοπ για κάθε κουβέντα που θα λέμε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 710
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Just now, Undertaker25 said:

1) Οποιοσδήποτε που δεν είναι κρυμμένος σε κανένα πιθάρι τα τελευταία 50 χρόνια γνωρίζει την κοινή αποδοχή που απολαμβάνουν τα δυο εξαίσια αυτά έργα. Τι θες τώρα να σου φέρω, δηλαδή? Πηγή για τα αυτονόητα? Μια αναζήτηση στο google να κάνεις θα διαπιστώσεις του λόγου το αληθές.

2) Σοβαρολογώ, ναι. Το τι μου λες εσύ είναι αδιάφορο. Η αρχαία κλασσική τέχνη τυγχάνει μεγάλης αποδοχής στην Κίνα όπου το ενδιαφέρον για τον αρχαιοελληνικό πολιτισμό είναι τεράστιο. Απόδειξη οι εκατοντάδες χιλιάδες Κινέζοι τουρίστες που έρχονται στην Ελλάδα μόνο για τον Παρθενώνα.

3) Ακριβώς επειδή θα κρίνει η πλειοψηφία το επίπεδο κάποιου, δεν μπορεί κανείς να επιβάλλει πολιτισμική χούντα και να χώνει στο λαιμό του καθενός αηδίες που απορρίπτει. Και ποιες αυθαίρετες προσωπικές μου πεποιθήσεις? Που κολλάει αυτό που γράφεις? Μια υποθετική περίπτωση ανέφερα για να δείξω το λογικό αδιέξοδο αυτού που έγραψες. Και στο φινάλε τι θες, να σου φέρνω γκάλοπ για κάθε κουβέντα που θα λέμε?

1. Όταν λες "οποιοσδήποτε", έχεις στο μυαλό σου εσένα; Γιατί εγώ έχω στο μυαλό μου κάποιον από τις εκατοντάδες εκατομμύρια κινέζους που δεν έχουν έρθει ποτέ σε επαφή με αναγεννησιακά έργα τέχνης. Είσαι τόσο σίγουρος ότι την πρώτη φορά που θα το δουν στη ζωή τους αυτή ή οτιδήποτε παρόμοιο θα το λατρέψουν; Ίσως επειδή τηλεπαθητικά θα μεταφερθεί σ' αυτούς η εμπειρία του κοινωνικού (εδώ στον τομέα της τέχνης) γίγνεσθαι την οποία εσύ απέκτησες σε βάθος χρόνου δεκαετιών, ξεκινώντας από το σημείο που ήσουν tabula rasa? Δεν πιστεύω να κάνεις το ίδιο πράγμα με πριν που όλα τα φρούτα είναι κόκκινα επειδή εδώ στον οπωρώνα που είμαστε κοίτα όλα αυτά τα μήλα;

2. Αν σοβαρολογείς "εγώ σου λέω" τότε για μένα οποιαδήποτε συζήτηση μαζί σου είναι χαμένος χρόνος και λέω να σταματήσω να χάνω το χρόνο μου.

3. Βλέπε παραπάνω. Υπάρχουν κι άλλοι άνθρωποι εκτός από σένα, που σκέφτονται διαφορετικά. Μερικοί πολύ διαφορετικά. Το ξέρεις φυσικά όταν βλέπεις όλους αυτούς που πάνε στην εκκλησία (αν εσύ δεν πηγαίνεις) ή που δεν πιστεύουν (αν εσύ πηγαίνεις), αλλά είπες να μας αραδιάσεις μερικά να περάσει η ώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, gassim είπε

Στα κινήματα του μοντερνισμού ανήκουν τόσο ο κυβισμός που εκπροσωπείται απο τον πικάσο όσο και ο υπερρεαλισμός που εκπροσωπεί ο νταλί. Υπάρχει μεγάλη σχέση μεταξύ των κινημάτων της Τέχνης καθώς υπάρχει ιστορική συνέχεια.Επίσης η κατηγοριοποιήση σε κινήματα γίνεται εκ των υστέρων και απο τους κριτικούς. Δεν κάθεται κάποιος ζωγράφος να πει "ας ζωγραφίσω εναν μεταμοντέρνο πίνακα".

Ο υπερρεαλισμός και ο κυβισμός ΠΡΟΥΠΗΡΞΑΝ της μεταμοντέρνας τέχνης η οποία ξεκίνησε στα μέσα του 20 αιώνος. Το αν άσκησαν επιρροή είναι άσχετο. Και ο ρομαντισμός άσκησε επιρροή στον υπερρεαλισμό. Τι πρέπει να κάνουμε? Να πούμε ότι ρομαντισμός και υπερρεαλισμός είναι το ίδιο? Και τα έργα του Νταλί είναι καλλιτεχνικά αριστουργήματα που ουδεμία σχέση έχουν με τα μεταμοντέρνα σκουπίδια τύπου Ρόθκο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Διαβαστε και για τον Δρομεα.

με στεναχώρησε πολύ το γεγονός της «μεταφοράς» του δρομέα από την Ομόνοια στο hilton.  Τώρα στη θέση του στην πλατεία, βλέπεις ένα μεταλλικό δημιούργημα που μοιάζει με ραδιοφωνική κεραία και καθίσματα καφετέριας. 

για τον κόκκινο άγγελο δε θα εκφέρω γνώμη, απλώς το ότι κάποια στιγμή , αρέσει δεν αρέσει το δημιούργημα αυτό , όλος ο κόσμος το συνηθίζει με το πέρασμα του χρόνου. 

Επεξ/σία από gdriver
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, defacer είπε

1. Όταν λες "οποιοσδήποτε", έχεις στο μυαλό σου εσένα; Γιατί εγώ έχω στο μυαλό μου κάποιον από τις εκατοντάδες εκατομμύρια κινέζους που δεν έχουν έρθει ποτέ σε επαφή με αναγεννησιακά έργα τέχνης. Είσαι τόσο σίγουρος ότι την πρώτη φορά που θα το δουν στη ζωή τους αυτή ή οτιδήποτε παρόμοιο θα το λατρέψουν; Ίσως επειδή τηλεπαθητικά θα μεταφερθεί σ' αυτούς η εμπειρία του κοινωνικού (εδώ στον τομέα της τέχνης) γίγνεσθαι την οποία εσύ απέκτησες σε βάθος χρόνου δεκαετιών, ξεκινώντας από το σημείο που ήσουν tabula rasa? Δεν πιστεύω να κάνεις το ίδιο πράγμα με πριν που όλα τα φρούτα είναι κόκκινα επειδή εδώ στον οπωρώνα που είμαστε κοίτα όλα αυτά τα μήλα;

2. Αν σοβαρολογείς "εγώ σου λέω" τότε για μένα οποιαδήποτε συζήτηση μαζί σου είναι χαμένος χρόνος και λέω να σταματήσω να χάνω το χρόνο μου.

3. Βλέπε παραπάνω. Υπάρχουν κι άλλοι άνθρωποι εκτός από σένα, που σκέφτονται διαφορετικά. Μερικοί πολύ διαφορετικά. Το ξέρεις φυσικά όταν βλέπεις όλους αυτούς που πάνε στην εκκλησία (αν εσύ δεν πηγαίνεις) ή που δεν πιστεύουν (αν εσύ πηγαίνεις), αλλά είπες να μας αραδιάσεις μερικά να περάσει η ώρα.

1) Ναι, είμαι απολύτως σίγουρος ότι θα τους αρέσει κάτι που είναι αντικειμενικά όμορφο και το έχουν αναγνωρίσει ΑΠΑΝΤΕΣ οι καθηγητές τέχνης ανα τον κόσμο. Άρθρα ακαδημαϊκών αν διαβάσεις στο διαδίκτυο για τα δυο αυτά έργα, θα καταλάβεις τι θέση έχουν. Είναι εύκολο να κρύβεσαι πίσω από την αντικειμενική μου αδυναμία να διεξάγω γκάλοπ που θα αποδεικνύει με αριθμούς του λόγου το αληθές ή να σκαλίσω την παγκόσμια βιβλιογραφία για να καταγράψω την πλειοψηφούσα που συνηγορεί υπέρ της απόψεώς μου ώστε να την σκαπουλάρεις με ένα "που το ξέρεις?" αλλά δυστυχώς για σένα είναι πραγματικότητα. Για τους Κινέζους δεν έχεις παρά να δεις τι είχε πει ο Κινέζος αξιωματούχος στον Τσίπρα όταν επισκέφθηκε το Πεκίνο πριν χρόνια, ότι οι Κινέζοι δείχνουν τεράστιο ενδιαφέρον για τον κλασσικό πολιτισμό της Ελλάδος και μάλιστα δημιούργησαν και έδρα ελληνικών σπουδών ή τους Κινέζους τουρίστες που σε συνεντεύξεις ομολογούν ότι λατρεύουν τον αρχαίο πολιτισμό μας και γι' αυτό μας επισκέπτονται κατά εκατοντάδες χιλιάδες. Το τελευταίο "επιχείρημα" με τα φρούτα είναι άκυρο διότι α) το χρώμα των μήλων είναι ατομικό, φυσικό χαρακτηριστικό, β) βασίζεται στην παράλογη υπόθεση ότι θα μπορούσε ποτέ κανείς να κάνει μια τέτοια ανόητη λογική πράξη και γ) η ομορφιά είναι μια πραγματικότητα με συγκεκριμένες, διεθνώς αποδεκτές σταθερές.

2) Και πολύ καλά θα κάνεις γιατί εξίσου χαμένο χρόνο θεωρώ τη συζήτηση μαζί σου.

Επεξ/σία από Undertaker25
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, Undertaker25 είπε

Τι σχέση έχουν τώρα οι υπερρεαλιστές Νταλί και Πικάσο με τους μεταμοντερνιστές, μπορείς να μου εξηγήσεις?

O Πικάσο τον κυβισμο βρε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, gdriver είπε

για τον κόκκινο άγγελο δε θα εκφέρω γνώμη, απλώς το ότι κάποια στιγμή , αρέσει δεν αρέσει το δημιούργημα αυτό , όλος ο κόσμος το συνηθίζει με το πέρασμα του χρόνου. 

Κόκκινος άγγελος για σένα! Εσύ το αντιλαμβάνεσαι έτσι, ο καλλιτέχνης σε συνέντευξη του δήλωσε ότι αποφεύγει τη στατικότητα και κάθε είδους συμβολισμό, αναρωτιέται αμέσως μετά γιατί ένα έργο θα πρέπει να έχει κάποιο συμβολισμό; Συχνότατα δε αντιμετωπιζει την ερώτηση "τι συμβολίζει τούτο δω α;" Και φυσικά η απάντηση είναι πάντα η ίδια: "Είσαι ελεύθερος να αποφασίσεις μόνος σου", γιατί η δουλειά μου είναι να καταθέτω εικόνες και όχι μανιφέστα και μονομερείς κατευθύνσεις.

Άρα κάλιστα θα μπορούσε να είναι ένα ανθρωπομορφο υποβρύχιο που κοιτάζει ένα φυλλάδιο του praktiker ενώ φοράει φτερά περιστεριού συμβολίζοντας έτσι την μάχη του εσωτερισμου ενάντια στο είναι του τότε με του τώρα.

 

Δεν είναι άγγελος, μπορεί ίσως όχι και κόκκινος,αχ αυτή η τέχνη.

ΥΓ: Διαφωνείς με τους επιφανείς insomniacs όπου δεν έβλεπαν καμία συσχέτιση με αγγέλους κτλ στις αρχες του θέματος πάντως!

Επεξ/σία από gnsX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, gnsX είπε

Είναι χαμηλά τώρα δλδ οι τιμές;

Ν' αγοράσουμε κανα Phylax; Έχω κάτι ripple να cashαρω,για πότε την βλέπεις την αναγνώριση;

Άστο, άστο να πάει άστο. 

 

(εντομεταξυ δεν ασχολεισαι βρε μπαγάσα, αλλά απο πάνω κάνεις ανάλυση. Ελα μια χαρά. Μορφωνεσαι σιγά σιγά. Προχώρα γερά. )

Επεξ/σία από pontez2
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, pontez2 είπε

Άστο, άστο να πάει άστο. 

Αστο, πονάει αστο.

(Εν τω μεταξύ , μόρφωση είναι κάτι που πρέπει να έχεις για να καταλάβεις αν είναι μορφωμένος ο άλλος)

 

ΥΓ: Πότε τη βλέπεις τελικά την αναγνώριση;

 

Επεξ/σία από gnsX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως για κατι τετοια

805236_ape.jpg

 

Και αποκεφαλισμους αγαλματων

agalma.jpg

 

δεν ειχε γινει τοσο θεμα

τωρα μεγαλο ντορο κανανε με το εκτρωμα που δεν συμβολιζει και κατι ιδιαιτερο

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, gnsX είπε

Αστο, πονάει αστο.

(Εν τω μεταξύ , μόρφωση είναι κάτι που πρέπει να έχεις για να καταλάβεις αν είναι μορφωμένος ο άλλος)

Να και κάτι που συμφωνουμε. Εγώ είμαι τελειως αμορφωτος πάντως μετά τη κουβέντα που ειχαμε. 

35 λεπτά πριν, Undertaker25 είπε

Ναι, είμαι απολύτως σίγουρος ότι θα τους αρέσει κάτι που είναι αντικειμενικά όμορφο και το έχουν αναγνωρίσει ΑΠΑΝΤΕΣ οι καθηγητές τέχνης ανα τον κόσμο.

Under, εδω έχω τις ψιλοενστάσεις μου. Και τα γλυπτά που κατέστρεψαν οι τζιχαντιστές, αντικειμενικά όμορφα ήταν, ομως αυτοί τα διέλυσαν.

Το ιδιο και τα έργα που δείχνει παραπάνω ο @ant_ που τα μουτζούρωσαν.

Αυτό σημαίνει οτι εν τέλη, όσο ομορφο και αν ειναι κάτι, δεν μπορεί να το εκτιμήσουν όλοι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, ant_ είπε

Παντως για κατι τετοια

805236_ape.jpg

Και αποκεφαλισμους αγαλματων

agalma.jpg

δεν ειχε γινει τοσο θεμα

τωρα μεγαλο ντορο κανανε με το εκτρωμα που δεν συμβολιζει και κατι ιδιαιτερο

 

Μα δεν κατάλαβες. Αφού τα έκαναν αριστεροί, οι "καλοί" είναι "διαφωτισμός". "Σκοταδισμός" είναι μόνο όταν τα κάνουν οι άλλοι, οι "κακοί". (Για μένα εξίσου μπετόβλακες και οι δυο)

Επεξ/σία από Undertaker25
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Undertaker25 είπε

ΚΑΙ υπερρεαλισμό βρε.

yLGaxUh.jpg

Πηγή pablopicasso.org

Συμφωνω. Επειδη αναφέρθηκες σε μη συνδεση, σου ανέφερα τον κυβισμο. Εδω κοτζάμ Μοραλης επηρεάστηκε από τον Πικάσο, δεν ειναι κακό :)

Επεξ/σία από pontez2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, pontez2 είπε

Να και κάτι που συμφωνουμε. Εγώ είμαι τελειως αμορφωτος πάντως μετά τη κουβέντα που ειχαμε. 

Under, εδω έχω τις ψιλοενστάσεις μου. Και τα γλυπτά που κατέστρεψαν οι τζιχαντιστές, αντικειμενικά όμορφα ήταν, ομως αυτοί τα διέλυσαν.

Το ιδιο και τα έργα που δείχνει παραπάνω ο @ant_ που τα μουτζούρωσαν.

Αυτό σημαίνει οτι εν τέλη, όσο ομορφο και αν ειναι κάτι, δεν μπορεί να το εκτιμήσουν όλοι.

Μιλάμε για φυσιολογικούς ανθρώπους, αδερφέ. Όχι ψυχοπαθείς. Από ανθρώπους που αποκεφαλίζουν παιδιά και σταυρώνουν χριστιανούς, περιμένεις να εκτιμήσουν την αξία ενός αρχαίου έργου?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...