Προς το περιεχόμενο

Εισαγωγείς αυτοκινήτων: Καμία παροχή κινήτρων στην Ελλάδα για την ηλεκτροκίνηση


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Συντνει. Που μένω εγώ συζητάνε να βάλουν επιπλέων φόρους στα ηλεκτροκίνητα λόγο του ότι δεν χρειάζονται καύσιμα και αρα δε πληρώνουν φόρους και άρα χρησιμοποιούν τους    δρόμους δωρεάν χχαχαχα. 

 

Ποιο περιβάλλον τε σεις τα πάντα κινουνται γύρο από το χρήμα και ιδίως το κράτος θέλει φόρους να εισπράτει αλλιώς δεν θα ειναι βιώσιμο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 132
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, Ntinaras είπε

Σου φαινεται παραλογη η φορολογια βασει κυβισμου?

Εχμ, ναι; Είναι ένα νούμερο που από μόνο του δεν λέει απολύτως τίποτα για το υπόλοιπο αμάξι. (Φθορά στο οδόστρωμα λόγω κύλισης, κατανάλωση καυσίμου, εκπομπές ρύπων κτλ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, Zaknafein είπε

Εχμ, ναι; Είναι ένα νούμερο που από μόνο του δεν λέει απολύτως τίποτα για το υπόλοιπο αμάξι. (Φθορά στο οδόστρωμα λόγω κύλισης, κατανάλωση καυσίμου, εκπομπές ρύπων κτλ)

ηταν ενας απλος τροπος να φορολογησουν την πολυτελεια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κόστος παραγωγής ενός ηλεκτρικού ή και plug in υβριδικού είναι ακόμα μεγάλο λόγο του ότι και οι παραγώγή μπαταρίας τώρα κοστίζει περισσότερο. Αυτήν την στιγμή δημιουργούνται εργοστάσια παραγωγής μπαταριών σε όλο τον κόσμο για να μπορεί να αντιμετοπισθεί η ζήτηση που θα υπάρχει σε λίγο καιρό. Κάπου το 2024 εκτιμάται ότι το κόστος παραγωγής μπαταρίας θα είναι το 1/4 από τώρα. 
Αμάξια ηλεκτρικά θα υπάρχουν σε όλες τις κατηγορίες και για όλες τις τσέπες.Γιατι ηλεκτρικό θα φθάσει να κοστίζει και λιγότερο να το κατασκευάσεις από το συμβατικό. Εδώ που τα λέμε ίσως τώρα συμφαίρει και πιο πολύ γιατί η χρέωση της kwh είναι ακόμα χαμήλη. Για φανταστείτε όταν τα μισά αμάξια θα είναι ηλεκτρικά αλλα και λιγότερα θα σου βάλει και επιπλέον φόρο το κράτος στο ρεύμα γιατί δεν θα κερδίζουν φόρο από τα πετρέλαια ή την βενζίνη.:P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πιο πιθανό το κόβω να γεμίσουμε παπιά, επειδή δε θα έχει κανεις να ταΐζει βενζίνη το αυτοκίνητο,παρα ηλεκτροκίνητα. Αυτα προς 2040 μεριά που οι περισσότεροι θα είμαστε παππούληδες κ δε θ οδηγούμε ούτως η άλλως.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μ αρεσει που συζηταμε ταχαμου σοβαρα για επιδοτηση αγορας ηλεκτρικου αυτοκινητου ενω οι περισσοτεροι δεν μπορουμε να αγορασουμε ουτε καινουργιο παπι

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, chriskirza είπε

. Για φανταστείτε όταν τα μισά αμάξια θα είναι ηλεκτρικά αλλα και λιγότερα θα σου βάλει και επιπλέον φόρο το κράτος στο ρεύμα γιατί δεν θα κερδίζουν φόρο από τα πετρέλαια ή την βενζίνη.:P

Αυτος ειναι κ ο μεγάλυτερος μου φοβος για το μελλον. Ας ελπισουμε μεχρι τοτε να εχουμε παρει μερικα κεφαλια απο λαμογια πολιτικους μπας κ σταματησουν να ψηφισουν μαλακιες νομους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, Expecto Patronum είπε

Άν συνεχίζεις και καίς λιγνίτη για παραγωγή ΗΕ, δεν βλέπω πουθενά την λογική του "οικολογικού" όφελους.

Οικολογική είναι η ενέργεια που χρησιμοποιείς, όταν αυτή παράγεται απο ανανεώσιμες πηγές ενέργειας στο μέγιστο μεγαλύτερο βαθμό.

Τώρα, για το άν και πότε θα κυκλοφορήσουν έχει να κάνει με το κράτος...και συγκεκριμένα με τον ΚΛΕΦΤΗ-ΛΑΜΟΓΙΟ ΚΡΑΤΟΣ. Όταν αποζουμήσει και το τελευταίο ευρώ για όσο μπορεί, τότε θα μπεί και στα ηλεκτροκίνητα. Γνωστά εδώ και χρόνια.

 

 

Αν καις λιγνίτη και πάρεις υβριδικό, τότε όχι μόνο δεν κάνεις τον κόσμο καλύτερο αλλά τον κάνεις χειρότερο !!!!

Ας φτασουμε να τροφοδοτούμε τις σταθερές καταναλώσεις με ΗΕ και μετά ας κοιτάξουμε στα αυτοκινητα .

Πολύ σωστός !

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Zaknafein είπε

Απλός ναι, σωστός/λογικός όχι. Εκτός αν είναι πολυτέλεια το μτχ 2λιτρο των 2-3Κ αλλά καταραμένη φτώχεια το 1.8 των 30Κ+ :P

Μη συγκρινεις μτχ με καινουρια...

Αλλωστε παντα στην Ελλαδα ηταν τεκμηριο και πολυτελεια το διλιτρο.

Αν δεν ειχες λεφτα, δεν επαιρνες μεγαλου κυβισμου, ηταν τοσο απλο.

Μετα ηρθε το downsizing και φορολογηθηκαν οι ρυποι...

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχμ απ'τη στιγμή που η φορολογία δεν τα διακρίνει, μια χαρά μπορώ να κάνω την σύγκριση και είναι οφθαλμοφανές ότι ο συγκεκριμένος τρόπος φορολογίας είναι άδικος & παράλογος.

Το σωστό-λογικό είναι προοδευτική κλίμακα ανάλογα με την ισχύ/το βάρος/τους ρύπους, γιατί μιλάμε για ΤΕΛΗ κυκλοφορίας και όχι φόρο (λεπτή η διαφορά στο φορομπηχτιστάν αλλά υπάρχει). Μόνο στην Ελλάδα θεωρείται μεγάλος κυβισμός το 2λιτρο, σε άλλες αγορές είναι το μικρότερο διαθέσιμο μέγεθος κινητήρα.

Τέσπα, τέλος το offtopic από μένα, καλή τύχη στους εμπόρους που περιμένουν επιδότηση, τα λεφτόδεντρα δεν τα πήγαν καλά φέτος, του χρόνου πάλι (ή μέχρι να σταματήσει το 3,5% πρωτογενές πλεόνασμα, καλό 2025 δλδ)

Επεξ/σία από Zaknafein
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, adtakhs είπε

Αν καις λιγνίτη και πάρεις υβριδικό, τότε όχι μόνο δεν κάνεις τον κόσμο καλύτερο αλλά τον κάνεις χειρότερο !!!!

Ας φτασουμε να τροφοδοτούμε τις σταθερές καταναλώσεις με ΗΕ και μετά ας κοιτάξουμε στα αυτοκινητα .

Πολύ σωστός !

Φαντάσου οτι τα εργοστάσια το καλοκαίρι παίρνουν φωτιά απο την ζήτηση σε ηλεκτρική ενέργεια λόγω κλιματιστικών κτλ.

Φαντάσου τώρα να καίς λιγνίτη και να πρέπει να εξυπηρετήσεις εκατομμύρια αμάξια τα οποία θα φορτίζουν τουλάχιστον 2 φορές την ημέρα αναλόγως αναγκών.

Τα φουγάρα θα καλύψουν τον ουρανό.

Σκέψουν όμως να παράγεις κατά 70% ηλεκτρική ενέργεια απο ανανεώσιμες πηγές και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να εκπέμππουν ΜΗΔΕΝ καυσαέρια!

Στις πόλεις θα αναπνέεις ΚΑΘΑΡΟ ΟΞΥΓΟΝΟ.

Τα οφέλη στη φύση και το περιβάλλον αλλά και στην ανθρώπινη υγεία ΑΠΟΛΥΤΥΤΩΣ άψογα.

Όταν όμως η ΔΕΗ συνάπτει συμφωνίες με ιδιώτες και δεν τις τηρεί θα είμαστε τρικοσμική χώρα πάντα.

Τα συμφέροντα δεν αφήνουν αυτή την χώρα να πάει μπροστά. Μπροστά σε βασικά πράγματα επωφελή για την υγεία πρωτίστως και το περιβάλλον.

Επεξ/σία από Expecto Patronum
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...