Προς το περιεχόμενο

Πρόταση για τις αγγελίες-απάτη


nikler

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ok

Να προσθέσω όμως οτι και πολλοί αγοραστές κάνουν μαλαγανιες.

Παραδειγμα. Με ενδιαφερει κυρίως να αγοράζω. Φτιάχνω πολλαπλους λογαριασμους και ανεβάζω τις αξιολογήσεις μου. Πουλας εσύ ενα ειδος. Εμφανίζομαι εγώ και επειδή εχω πολλες αξιολογήσεις σε πείθω να μου το στείλεις με αντικαταβολή. Εγω όμως επειδή μετανοιωσα ή δεν δεν εχω τα χρήματα ή το βρήκα αλλου φθηνότερα ή οτιδήποτε ΔΕΝ παω να παραλάβω και γυρίζει πισω σε εσενα. Εσύ τρως τάπα με τα μεταφορικά και επειδη η συναλλαγή δεν εγινε δεν μπορεις να μου γραψεις αρνητική αξιολογηση. Ποιος ειναι χαμένος και ποιος θα μπορεί να συνεχίσει το system abusing κατ'οφελος του;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

'Εχεις ίδια πείρα για αυτό που λες? Μέχρι τώρα δεν χρειαζόταν να κλείσει η συναλλαγή για να μπεί  η αξιολόγηση. Το 99% των συναλλαγών μου το έχω κάνει με το παλιό site. Εαν έκανα αυτό που λες θα είχα έστω και μία αρνητική δεν νομίζεις? Τέλος πάντων, έχω στείλει τα στοιχεία που έδινε ο υποτιθέμενος "εαυτός" μου στην ομάδα διαχείρισης και αναμένω οδηγίες για το πως να αντιμετωπίσω το ζήτημα.

Πόσες συναλλαγές έχεις ολοκληρώσει στο insomnia?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Το έχουμε γράψει πάμπολλες φορές:

Μην προχωράτε σε συναλλαγή χωρίς να έχετε οριστεί συναλλασσόμενο μέλος ΠΡΙΝ από οποιοδήποτε άλλο βήμα.

Και ως πωλητές, σας συμφέρει να ορίζετε εγκαίρως αγοραστή, ώστε να μην υπάρξει αμφισβήτηση εκ των υστέρων ή υπαινιγμός περί δόλιας επιλογής.

Θέλετε από "μία" αγγελία να σπρώξετε 15 κομμάτια; Κάντε το, αλλά να ξέρετε και οι δημιουργοί και οι ενδιαφερόμενοι ότι κινδυνεύετε να βρεθείτε εκτεθειμένοι και δεν μπορούμε να παρέμβουμε.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και γιατί δεν γίνεται sticky αυτό ;να το βλέπουν όλοι οι υποψήφιοι αγοραστές - πωλητές; το θέμα είχε αυτή την πρόταση στην ουσία... Δεν νομίζω να είναι δύσκολο για εσάς. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Από πού προκύπτει ότι δεν έχει γίνει sticky;

Εδώ και εβδομάδες, πάνω από ένα μήνα για την ακρίβεια:

Δίνουμε ένα εργαλείο στον αγοραστή που δείχνει την καλή πίστη του πωλητή: αν ο πωλητής αρνηθεί να μαρκάρει τον αγοραστή, υπάρχει ένα σοβαρό πάτημα να το ξανασκεφτεί ο αγοραστής, πριν καταθέσει χρήματα, πριν ξεκινήσει για το ραντεβού. Λόγος βάσιμος να αρνηθεί ο πωλητής να σας μαρκάρει ΔΕΝ υπάρχει και θα το δούμε στη συνέχεια αναλυτικότερα. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μάλλον δεν εκφράστηκα σωστά. Εννοώ πως την στιγμή που κάποιος επιλέγει να στείλει μήνυμα ενδιαφέροντος στον αγοραστή /πωλητή να βγαίνει κάτι σαν banner (σπαμ; πώς το λένε; σαν τις ενοχλητικές διαφημίσεις) που να προειδοποιεί, όχι απλώς να περιγράφει την διαδικασία. Ένας "δεκάλογος" που να περιέχει οδηγίες προφύλαξης από απατεώνες. Αυτό που παρέθεσες είναι σωστό και βοηθάει ΌΜΩΣ δεν προειδοποιεί, ιδιαίτερα εκείνους που μπαίνουν βουρ στις αγγελίες. 

Πχ. Βλέπει κάποιος μια αγγελία που τη θεωρεί ευκαιρία. Πάνω στη φούρια του να μην τη χάσει πατάει το κουμπί επικοινωνίας*.Ο απατεώνας εκμεταλλεύεται ακριβώς εκείνη τη στιγμή και επιδιώκει άμεση κατάθεση. Το θύμα καταθέτει το ποσό προκειμένου να εξασφαλίσει το προϊόν. Αν είναι τυχερό θα λάβει πέτρες στο κουτί. Αν όχι δε θα λάβει τίποτα. *Τη στιγμή που πατάει το κουμπί επικοινωνίας του έρχεται η σωτήρια σφαλιάρα επαναφοράς από το ινσομνια και τον πονηρεύει. Του λέει στην ουσία ο διαχειριστής : φίλε, ξέρεις ότι ΜΠΟΡΕΊ και να είναι απάτη η ευκαιρία που βρήκες, μην βιάζεσαι. ΠΡΟΦΥΛΆΞΟΥ!. 

Αυτό είναι και η πρόταση που ήθελα να κάνω σε αυτό το thread. 

Επεξ/σία από nikler
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Να ξεκινήσω συμπληρώνοντας ότι σε κάθε αγγελία υπάρχει σύνδεσμος που οδηγεί στο παραπάνω επισημασμένο νήμα. ("πώς αφήνω αξιολόγηση").

Το πρόβλημα συνήθως προκαλείται από αυτό που αναφέρεις, ότι "μπαίνουν βουρ στις αγγελίες". Γι' αυτό το βάλαμε και μέσα στις αγγελίες.

Τώρα, αν κάποιος βιάζεται τόσο, θα καθίσει να διαβάσει οτιδήποτε; Προσωπικά, αμφιβάλλω. Το "βουρ" (σε οτιδήποτε) είναι η αιτία του προβλήματος, και δεν ξέρω αν λύνεται ακόμη και με παράθυρο. (Έχουμε παρακαλέσει επίσης να μη στέλνουν τα μέλη "κενές" αναφορές, χωρίς να εξηγούν ποιος είναι ο λόγος της αναφοράς -ειδικά όταν αναφέρουν δικό τους μήνυμα/αγγελία. Υπάρχει και επισημασμένο νήμα. Δεν χρειάζεται να διαθέτει κανείς μαντικές ικανότητες για να φανταστεί τι συνεχίζει να γίνεται με τις κενές αναφορές...)

Θα το δούμε το θέμα με το παράθυρο.

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης θα ήταν καλό να μην στηρίζεστε (οι υποψήφιοι αγοραστές) σε κάτι άκυρες συμβουλές που διαβάζω όπως "βίντεο την ώρα του unboxing". Δεν δικαιώνεσαι ποτέ έτσι γιατί πολύ απλά δεν μπορείς να αποδείξεις τίποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...