Προς το περιεχόμενο

Συνάρτηση Αναζήτησης σε πολλά φύλλα στο Excel


epipi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σας, έχω ένα ερώτημα σχετικά με συνάρτηση αναζήτησης στο Excel.

Έχοντας αρκετά φύλλα σε ένα Workbook με ονομ/μα και τηλέφωνα, (το κάθε φύλλο έχει 4 στήλες και στην τελευταία είναι το τηλ) θα ήθελα να χρησιμοποιώ μια συνάρτηση αναζήτησης μόνο για το τηλέφωνο σε όλα τα φύλλα του workbook. Πχ, θέλω να βρω σε ποιόν αντιστοιχεί ένα συγκεκριμένο νούμερο τηλεφώνου.  Αυτή την συνάρτηση θα ήθελα να την χρησιμοποιώ κάθε φορά που θέλω να κάνω αναζήτηση, σε ένα συγκεκριμένο κελί σε ένα νέο φύλλο στο ίδιο workbook, και να μου βγάζει αποτέλεσμα την γραμμή που αντιστοιχεί το τηλέφωνο μαζί με όλα τα υπόλοιπα στοιχεία της γραμμής. Έχω προσπαθήσει με την VLOOKUP αλλά δεν μπόρεσα να έχω το αποτέλεσμα που θέλω.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Επεξ/σία από epipi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 87
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Γιατί συνάρτηση? 

Ctr+f --> επιλογες

Εκεί που λέει "αναζήτηση σε: " 

Βάζεις "όλο το βιβλίο εργασίας" 

Και γράφεις το τηλ που θες ! Μετά ή εύρεση ή εμφάνιση όλων ! Αναλόγως τι σε βολεύει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει όμως συνάρτηση που να μπορώ να το κάνω χωρίς να χρησιμοποιώ το Ctr + F? Δλδ, φτιάχνω ένα άλλο φύλλο, κι εκεί θέλω μόνο να κάνω την αναζήτηση πατώντας το νούμερο σε ένα κελί, και η συνάρτηση να μου βγάζει το αποτέλεσμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θα έλεγα ότι θέλεις access. Το excel δεν είναι τόσο ευέλικτο όσον αφορά την διαχείριση δεδομένων και τα reports. Αυτή είναι δουλειά για βάση δεδομένων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να κάνεις αυτό που θες, θα πρέπει να εισάγεις 4 διαφορετικές συναρτήσεις, όπου η κάθε μια θα επιστρέφει και το αποτέλεσμα κάθε στήλης.

Παράδειγμα: Ας πούμε πως είναι 4 τα φύλλα εργασίας, στο 5ο η μεταβλητή (αριθμός τηλεφώνου) είναι στο κελί Α1 και πως οι σειρές των δεδομένων σε κάθε φύλλο είναι από 1 έως 10. Τότε το ονοματεπώνυμο θα εμφανιστεί με την συνάρτηση:

=IFERROR(INDEX(Φύλλο1!A1:D10;MATCH(A1;Φύλλο1!D1:D10;0);1);IFERROR(INDEX(Φύλλο2!A1:D10;MATCH(A1;Φύλλο2!D1:D10;0);1);IFERROR(INDEX(Φύλλο3!A1:D10;MATCH(A1;Φύλλο3!D1:D10;0);1);INDEX(Φύλλο4!A1:D10;MATCH(A1;Φύλλο4!D1:D10;0);1))))

Για τις δίπλα συναρτήσεις, απλά αλλάζεις τους κόκκινους άσσους σε 2, 3 και 4. Προσοχή στις ονομασίες των φύλλων εργασίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια, αυτό μου φαίνεται πιο κατανοητό. Στην INDEX το πεδίο Α1:D10 είναι ο πίνακας που θα διαβάσει σε κάθε φύλλο, στην MATCH συγκρίνει την μεταβλητή με τις σειρές της στήλης που περιέχει τα τηλέφωνα (D1:D10). Οι κόκκινοι άσοι σε τι αναφέρονται ακριβώς? Δεν μου δουλεύει έως τώρα που το προσπάθησα με αυτό το παράδειγμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι κόκκινοι άσσοι είναι ο αριθμός στήλης του πίνακα της συνάρτησης index (A1:D10), που θέλεις να επιστρέψει το αποτέλεσμα. Παράδειγμα, αν έχουμε πίνακα στο πεδίο E25:R80, βάζοντας τον αριθμό 4, θα έχουμε επιστροφή από την στήλη H.

Στην ουσία τα index και match, είναι η βελτιωμένη έκδοση των vlookup,hlookup. Η match μπαίνει για να επιστρέψει την γραμμή σειράς ή στήλης αντίστοιχα.

Τις ονομασίες των φύλλων εργασίας τις έχεις σωστές; Σε περίπτωση που βάλεις αριθμό που δεν υπάρχει, επιστρέφει #Δ/Υ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/31/2018 στις 8:38 ΜΜ, epipi είπε

Ωραία!!! Ούτε κι εγώ!!! VBA στο EXCEL του 07 δεν την έχει... Σε ευχαριστώ πάντως για την βοήθεια!!

Λίγο περασμένες οι ημέρες απλά ήθελα να σημειώσω πως τα 2007 μια χαρά έχουν VBA :)

Πρέπει να ενεργοποιήσεις το μενού Developers. ;) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Επειδή οι εγγραφές δεν είναι σταθερές, γιατί θα αυξάνονται με τον καιρό, η vlookup δεν με βοηθά τόσο, ωστόσο με βοήθησε αρκετά η λύση του demessakis για να κατανοήσω πως μπορεί να γίνει. Ευχαριστώ πάντως για την βοήθεια!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 χρόνια αργότερα...

Καλησπέρα παιδιά θέλω μια βοήθεια στο excel

Τι θέλω να κάνω βγάζω της υπηρεσίες σε συναδέλφους και στο excel στο 1 φύλλο έχω το συγκεντρωτικό και στο δεύτερο και τρίτο φύλλο έχω τα πόστα που κάνουν η συνάδελφοι.  και στο 1 φύλλο αλλά και στα άλλα φύλλα είναι πίνακας με ονόματα και ημερολογιακά θέλω αν ξέρετε την συνάρτηση που θα βάλω στο 1 φύλλο για να αντλεί της πληροφορίες από τα άλλα φύλλα και να μου τα εμφανίζει στο 1 φύλλο δηλ πχ την 1 του μηνός βάζω τον χ συνάδελφο στο κουτί της ημέρας βάζω το γράμμα χ και αυτό να καταλαβαίνει και να το εμφανίζει στο 1 φύλλο  και ου το καθεξής για της άλλες ημέρες η συνάδελφοί είναι 10 άτομα για τα 2 διαφορετικά πόστα που έχω  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...