Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κάνενα νέο; Τελικά τα αποτελέσματα του Q3 ήταν πυροτέχνημα ή συνεχίστηκαν στο Q4; Το "διαφημιστικό stunt", όπως εγράφει μερικές απαντήσεις παραπάνω, gigafactory 3 στην Κίνα θα γίνει; 

  • Απαντ. 5,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οχι μονo δεν ηταν πυροτεχνημα, αλλα η Tesla το Q4 πετυχε ακομα καλυτερη παραγωγη και παραδοσεις.

Παρηγαγε 86.555 αυτοκινητα στο συνολο ενω το Q3 ειχε παραγει 80.142 , αυξηση 8%.

Και παρεδοσε 90.700 απο 83.500 το Q3!!! Δηλαδη το προηγουμενο τριμηνο παρεδοσε λιγοτερα απο οσα παρηγαγε (edit: λιγα περισσοτερα) και τωρα παρεδοσε περισσοτερα απο οσα παρηγαγε (επιβεβαιωνοντας την επιμονη του Musk στο να βελτιωσουν το συστημα των παραδοσεων και να πουλησουν ολο το στοκ που ειχαν). Αυτο λοιπον εγινε γιατι καταφερε να πουλησει τα 11.824 transit του προηγουμενου τριμηνου και να τις μεινουν τωρα σε transit λιγοτερα, μονο 2.800, κατι πολυ καλο για τις οικονομικες αποδοσεις, που επισης επιβεβαιωνει αυτο που λεμε οτι η Tesla οτι παραγει το πουλαει, ειναι ακομα production constrained, εχει περιθωρια να πουλησει πολυ περισσοτερα, ενω οι αλλοι ειναι demand constrained.

Παρηγαγε 61.394 model3 και 25.161 model S&X. Το προηγουμενο τριμηνο ειχε παραγει 53.239 και 26.903. Δηλαδη αυξηση 15,3%  για το model3 που βρισκεται ακομα στη φαση αυξησης της παραγωγης και σταθεροτητα για τα model S και X που το προγραμμα τους ειναι να πουλανε 100.000 το χρονο και συνεχιζουν να πουλανε τοσο ακομα και πολλα χρονια μετα την παρουσιαση τους, διαψευδοντας τους haters που καθε χρονο λενε οτι η ζητηση θα πεσει.

Με λιγα λογια επιβεβαιωνεται πληρως ο Musk και το σχεδιο του. 

Ενα γραφημα δειχνει πολυ ωραια τι εχει καταφερει να πετυχει η Tesla. Απο το www.electrek.com  

IMG_20190105_104138_793.JPG

Στις 3/10/2018 στις 2:38 ΜΜ, isay είπε

Δύσκολα έως απιθανο η tesla θα δει/γράψει ξανά τετοια νουμερα σε τρίμηνο.

Τα λέμε πάλι αργότερα.

Χα! :D :D :D

Επεξ/σία από sattack
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, sattack είπε

Χα! :D :D :D

Αυτή τη στιγμή βαριέμαι και να σου απαντήσω και για το backlog και για την παραγωγη και για το inventory και για τα registrations και για τα in transit και για διαφορα αλλα. Αν δε βαριέμαι τις επομενες ημερες θα το κανω, απλώς εχω αρχίσει να το βλέπω ασκοπο γιατί κάθε μερα που περνά το εργάκι φαίνεται καθαρά που πάει και ο κοσμος ξύπνησε.Τα μονα που θα σου απαντησω τώρα (και λόγω του quote) ειναι οτι 

  • εσύ φροντισε να γράφεις καζαμίες προβλέψεων για να γελάμε
  • θυμησε μας ποιος και ποτε ειχε πει "zero doubt"  για παραγωγή 10000/week στο τελος του 2018
Επεξ/σία από isay
Δημοσ.

Ναι είναι προφανές ότι δεν ήταν πυροτέχνημα. Για αυτό και η μετοχή της κατρακύλησε και πάλι μόλις άνοιξαν τα χρηματιστήρια. 

Το μόνο που δείχνουν τα στοιχεία που έδειξε μέχρι τώρα, είναι ότι όντως ήταν πυροτέχνημα των 2 τριμήνων. Η ζήτηση στην Αμερικάνικη αγορά έφτασε σε κορεσμό μετά από 150 000 αμάξια, ειδικά για τα ακριβά μοντέλα . Αρκετές παραδώσεις ήταν πυροτέχνημα των τελευταίων ημερών για να ξεπουλήσει  πριν τελειώσει το πρώτο σκέλος των επιδοτήσεων. Παρ όλα αυτά της ξέμειναν σε στοκ 3000. Ποια εταιρεία που υποτείθετε έχει εκατοντάδες χιλιάδες κρατήσεις με προϊόντα κατά παραγγελία, παράγει ραντομ στοκ, πουλά σε παζαράκια και τις ξεμένουν κιόλας?

+ Μέσα στις παραδώσεις υπάρχουν ακόμα ~9000 που ήταν in-transit το προηγούμενο τρίμηνο.  Βγάλτε αυτά και οι παραδώσεις μαζί με τα παζαράκια είναι χειρότερες κατά ~1800 αμάξια. Το ότι η αύξηση στις παραδώσεις δεν υπερκαλύπτει την μείωση στα in-transit, είναι πρόβλημα, όχι κάτι το θετικό. 

+ Έχει μειώσει και πάλι τις τιμές των αυτοκινήτων για να καλύψει υποτίθεται την μειωμένη ζήτηση που θα επέλθει λόγω της απώλειας των κρατικών επιχορηγήσεων. Μια ετερεία που δεν έχει πρόβλημα με την ζήτηση, απλά δεν το κάνει αυτό. Αντιθέτως ακριβαίνει το προϊόν της. Δεν τα αντικαθιστά με πιο φθηνή έκδοση, ούτε τα βγάζει σε προσφορά! 

 

+ Πρέπει να κάνει τα πάντα για να δείξει καλά οικονομικά το Q4, μήπως και καταφέρει και ανεβάσει/κρατήσει την μετοχή της πάνω από τα $360 για να  καταφέρει και γλυτώσει αρκετά εκατομμύρια από το δάνειο που λήγει λίαν συντόμως. 

 

H long-term πραγματικότητα για την Tesla, αυτό το τρίμηνο ξεκινά! 

Δημοσ.

χαχαχα, η πικρα παει συννεφο ! 

σας τα εχω πει, θα τα λεμε καθε τελος του τριμηνου με αποτελεσματα, ενδιαμεσα καντε οτι προβλεψεις θελετε. :D

Δημοσ.

Ναι, μεγάλη πίκρα! Ειδικά όταν επιλέγεις να αγνοείς τους στόχους της προ-προηγούμενης χρονιάς! Σύμφωνα με το πρόγραμμα του καλοκαιριού (όχι και τόσο μακρυά) -6k αμάξια την εβδομάδα-  θα έπρεπε να παράξει (και προφανώς να πουλά) το λιγότερο 78000 model 3 αυτό το τρίμηνο, όχι 61000! Αυτό είναι αποτυχία, όχι επιτυχία σε περίπτωση που δεν το καταλαβαίνεις! 

Οπότε κάτσε πρώτα να πιάσει σταθερά τα 5000 αυτοκίνητα την εβδομάδα που έβαλε στόχο εδώ και τόσα τρίμηνα, και μετά μιλάμε για τρομερή παραγωγή και γαμάτη ζήτηση. Ουσιαστικά χαίρεστε και παρουσιάζετε σαν κάτι το γαμάτο αυτό που είναι αυτονόητο, αυτό που θα έπρεπε να κάνει από το Q4 του 2017! Άντε από το το Q3 2018 αφού πανηγύριζε τις 5k παραγωγή τον Ιούνη! Αντ' αυτού, χρησιμοποιεί την μπάνκα των in-transit για να δείξει πωλήσεις. Το 11% των πωλήσεων αυτού του τριμήνου προέρχεται από την μπάνκα αυτή σε περίπτωση που δεν το πρόσεξες, και τώρα την άδειασε!  

Για την ζήτηση που θα δικαιολογούσε τα 10k που θα έπρεπε να παράγει σήμερα, τσιμουδιά φυσικά!

Δημοσ.
1 ώρα πριν, sattack είπε

χαχαχα, η πικρα παει συννεφο ! 

σας τα εχω πει, θα τα λεμε καθε τελος του τριμηνου με αποτελεσματα, ενδιαμεσα καντε οτι προβλεψεις θελετε. :D

Μιλάς εσύ για προβλέψεις; Εδώ γελάνε μεχρι και τα υδρογόνα του θαλασσινου νερου. Οταν μάλιστα αναμασάς και τις προβλέψεις του supreme leader γελάνε και τα οξυγόνα. 

Για το q4 το μονο που δεν twitαρε αυτός που θαυμάζεις, ειναι οτι ελάτε να αγοράσετε γιατί θα εχουμε πόρνες στην είσοδο να κάνουν τζάμπα πεολειχία. 

Το αν εσύ εργάζεσαι ή θες να εργαστείς για την tesla, είναι δικαίωμα και επιλογή σου, αλλά η πραξη έχει δείξει οτι αυτος που θαυμάζεις και προωθείς με φανατισμό ειναι σκιτζής και απατεώνας. Μιλάμε για ένα μεγαλομανή που 9/10 προβλέψεις/λεγόμενα/υποσχέσεις δεν πραγματοποιούνται on-time ή αν είναι οριακά on-time ειναι σιγουράκι οτι δεν εχει καμια σχέση με την υποσχεση του.

Ακόμα κι αν ήμουν υποχρεωμένος να εργαστώ για τον supreme leader (για να φάω ψωμί), θα ντρεπομουν να λεω που εργάζομαι, ποσο μάλλον να τον υποστηρίζω. Εσένα σε κόβω για έξυπνο άνθρωπο, οποτε δε νομίζω να εισαι στους αφελείς πελάτες.

Εγω εδώ θα είμαι και θα γράφω όλα τα τρίμηνα (όσα μείνουν) και ουτε θα εξαφανιστω, ουτε θα αλλαξω λογαριασμό, ουτε θα κανω πολλαπλούς λογαριασμούς για να γράφω τα ίδια. Εσύ;

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 3/10/2018 στις 8:33 ΜΜ, sattack είπε

Σε εχω περιγραψει πιο πανω με το διαστημοπλοιο... 

I can build a Spaceship with Warp Speed in 1 year.
-Naahh, you are a scummer, you cannot, it is not possible to build that.
-Hey, I 've just built that Spaceship with Warp Speed in 2 years time.
-You 've said you would do it in just 1 year, you are a failure. How people can fall for this charlatan ?!!!

Στα εχω πει, σε εχω περιγραψει, δεν βλεπεις το τελικο αποτελεσμα.

Λεγε οτι θες κι εσυ και οι αλλοι για τα 5.000, τα 6.000, τα 10.000...

Το τελικο αποτελεσμα ποιο ειναι? Ε λοιπον αυτο εδω απο κατω ειναι και τα λεει ολα. Και μαλιστα τα λεει ολα ακομα και με τις εξης παραμετρους:

- κατ αρχην 1 ολοκληρος χρονος γιατι οταν λεμε ανα μηνα ή ανα τριμηνο δε σας αρεσει. :)

- κατα δευτερο λογο, 1 χρονος στον οποιον η Tesla παρηγαγε ουσιαστικα μονο τον μισο, τους πρωτους 6 μηνες δεν ειχε ακομα καταφερει τη μαζικη παραγωγη.

- κατα τριτο λογο, η Τesla χωρις leasing ακομα, το οποιο για οποιον καταλαβαινει τη διαφορα, ειναι πολυ πιο συμφερον και ξεκαθαρο για την εταιρεια να πουλαει cash και οριστικα ενα αμαξι, αλλα και προφανως πιο δυσκολο. Το leasing εφευρεθηκε μονο και μονο για να αυξησουν τις πωλησεις γιατι ειναι προφανως πιο ευκολο να "αγορασει" ενας επαγγελματιας ή μια εταιρεια ενα πανακριβο αυτοκινητο πληρωνοντας μονο τις μικρες δοσεις του leasing, αλλα επισης προφανως για τον κατασκευαστη ειναι πολυ πιο μπλεγμενο οικονομικα και ενεχει πολυ ρισκο να το πουλησει ετσι, να παιρνει ενα μικροποσο ανα μηνα και μετα να πρεπει να το αγορασει πισω και να ψαχνει να το δωσει σε καποιον αλλο σαν μεταχειρισμενο. http://www.genfkd.org/car-lease-bubble-huge-problem-auto-manufacturers

- edit: ξεχασα και τον 4ο λογο που ηθελα να γραψω :) , το model 3 με τελικη τιμη πολυ ψηλοτερη ακομα κι αν υπολογισεις την εκπτωση φορου 7.500, ειδικα απο οτι πχ τα audi a3-4, bmw3, merc C, κλπ κλπ

 

Αφηστε λοιπον τις προβλεψεις και παρτε τα αποτελεσματα:  https://cleantechnica.com/2019/01/04/tesla-model-3-sales-32-of-all-small-midsize-luxury-car-sales-in-december-usa/

 

Tesla_m3_2018_1.jpg

Tesla_m3_2018_2.jpg

Επεξ/σία από sattack
  • Thanks 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Αναφορά σε κείμενο

Σε εχω περιγραψει πιο πανω με το διαστημοπλοιο... 

I can build a Spaceship with Warp Speed in 1 year.
-Naahh, you are a scummer, you cannot, it is not possible to build that.
-Hey, I 've just built that Spaceship with Warp Speed in 2 years time.
-You 've said you would do it in just 1 year, you are a failure. How people can fall for this charlatan ?!!!

Μόνο εσύ μπορείς να μπερδέψεις μια τεχνολογία και ένα προιόν που υπάρχει για πάνω από ένα αιώνα, από το 1890, που στη σύγχρονη έκδοση της βασίζεται σε μεθόδους (σχεδιασμός αυτοκινήτων, γραμμές παραγωγής και μπαταρίες) που εξελίσσουν άλλοι εδώ και δεκαετίες, με το να κατασκευάσεις από το μηδέν warp capable spaceship! Το μόνο συναρπαστικό που κατάφερε να πετύχει, είναι να πουλά για $50-120 000 γδαρμένα αυτοκίνητα με 7mm gaps, και οι αγοραστές να πανηγυρίζουν κιόλας! 

Image result for electric car 1800

 

Επεξ/σία από Whargoul
Δημοσ.

Τα νούμερα είναι μαγειρεμένα αφού συμπεριλαμβάνουν ένα μικρό ποσοστό transit του προηγούμενου τριμήνου οπότε η εταιρία πάει για κλείσιμο. Είναι να αναρωτιέται κανείς γιατί αρχίζει την πώληση αυτοκινήτων και την επέκταση του δικτύου superchargers στην Ευρώπη και γιατί  η κατασκευή του διαφημιστικού stunt Gigafactory στην Κίνα φαίνεται ότι ξεκινά πολύ σύντομα για να ολοκληρωθεί σε χρόνο ρεκόρ. Πώς όλοι αυτοί δε βλέπουν το προφανές; Πώς ένας απατεώνας κατάφερε να πάρει δάνεια από κινέζικες τράπεζες και την έγκριση της κινέζικης κυβέρνησης; Είναι να απορεί κανείς. Ο Ίλον έχει ξεγελάσει τους πάντες και τα πάντα αλλά εδώ θα είμαστε πάλι σε τρείς μήνες για να δούμε τον αναμενόμενο καταποντισμό.

  • Like 1
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, Skylined είπε

Τα νούμερα είναι μαγειρεμένα αφού συμπεριλαμβάνουν ένα μικρό ποσοστό transit του προηγούμενου τριμήνου οπότε η εταιρία πάει για κλείσιμο. Είναι να αναρωτιέται κανείς γιατί αρχίζει την πώληση αυτοκινήτων και την επέκταση του δικτύου superchargers στην Ευρώπη και γιατί  η κατασκευή του διαφημιστικού stunt Gigafactory στην Κίνα φαίνεται ότι ξεκινά πολύ σύντομα για να ολοκληρωθεί σε χρόνο ρεκόρ. Πώς όλοι αυτοί δε βλέπουν το προφανές; Πώς ένας απατεώνας κατάφερε να πάρει δάνεια από κινέζικες τράπεζες και την έγκριση της κινέζικης κυβέρνησης; Είναι να απορεί κανείς. Ο Ίλον έχει ξεγελάσει τους πάντες και τα πάντα αλλά εδώ θα είμαστε πάλι σε τρείς μήνες για να δούμε τον αναμενόμενο καταποντισμό.

 

Μήπως λέω τα κάνει για να αποφύγει όντως το κλείσιμο ή για να πετύχει ακόμα μια οικονομική παράταση? Οι επενδύσεις (και ακόμα χειρότερα οι ανακοινώσεις για επενδύσεις), δεν σημαίνουν κιόλας ότι μια εταιρεία οικονομικός πετά ή ότι έχει σίγουρο μέλλον! Κάποιοι μπορούν να το εκλάβουν και σαν στάχτη στα μάτια! 

Σε περίπτωση που το έχασες ή το έχωσες κάπου επειδή δεν βολεύει την "πραγματικότητα" σας, ο ίδιος ο Musk τέλος Νοεμβρίου είπε ότι η Tesla βρισκόταν εβδομάδες πριν τον Θάνατο (δικά του λόγια κατά λέξη)! Οπότε αυτοί που αποκαλείτε haters, τελικά είχαν δίκαιο ότι η Tesla χορεύει με την χρεοκοπία, και εσείς, ότι πετά, ότι υπάρχει τεράστια ζήτηση και ούτε καν πλησιάζει την χρεοκοπία και είναι όλα φαντασίες των haters, τελικά πέσατε τελείως έξω! Από θέμα τύχης και stock-boosting ψευτιών στυλ funding secured γλύτωσε τον θάνατο η Tesla! Το πόσο καλά αναπνέει θα φανεί σε καμιά άλλη συνέντευξη σε κανά εξάμηνο πάλι! 

 

Όσο για το ηθικό μέρος της Tesla (και του Musk) και πόσο σέβεται τους καταναλωτές, αυτό το βλέπεις από τις "προσφορές" του... Ελάτε να αγοράσετε σήμερα τα αυτοκίνητα που έχουμε stock, για να προλάβετε την χαμηλή τιμή από τις κυβερνητικές επιχορηγήσεις, και μετά έτσι στα ξαφνικά ρίχνει τις τιμές βγάζοντας άκυρη την πίεση της προσφοράς. Παίζει να είναι η μόνη εταιρεία στην ιστορία που αλλάζει τις τιμές αυτοκινήτου κάθε 2 μήνες και κατά το δοκούν! ενώνει πακέτα, δίνει δωρεάν αυτά που άλλοι χρυσοπλήρωσαν μια μέρα προηγουμένως κλπ κλπ. Αυτό και αν είναι ένδειξη σταθερών πωλήσεων και γαμιστερής ζήτησης! 

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Whargoul είπε

 Μήπως λέω τα κάνει για να αποφύγει όντως το κλείσιμο ή για να πετύχει ακόμα μια οικονομική παράταση

Δε του φτάνουν 25 δις δολάρια περιουσία, δουλεύει σαν σκύλος γιατί δεν έχει να πάρει ψωμί. 

 

Μικρό ποσοστό transit -  παραγωγή στα ίδια επίπεδα με το προηγούμενο τρίμηνο, βελτίωση logistics, πρώτη σε πωλήσεις = πυροτέχνημα 

Επεκτείνετε σε άλλες ηπείρους, παίρνει δάνεια και εγκρίσεις, κατασκευάζει gigafactory 3 = ταλαντούχος απατεώνας προ χρεωκοπίας 

Κερδοφορία = δήλωσε ότι παραλίγο να αποτύχει (αλλά δεν απέτυχε) 

Διάφοροι ειδικοί έχουν πει ότι είναι μπροστά από τον ανταγωνισμό σε κάποιες τεχνολογίες = κενά στο σασί 

Δίνει κίνητρα για να συνεχίσει ο κόσμος να αγοράζει = δε σέβεται τους αγοραστές 

 

Αν πω ότι κάποιοι επικεντρωνεστε αποκλειστικά στα αρνητικά έχω τα άπειρα ποστ ως επιβεβαίωση. Φυσικά υπάρχουν αρνητικά, αλλά υπάρχουν και θετικά. Όπως και να χει πιστεύω ότι το θέμα θα λήξει σε κανένα 9μηνο με χρόνο. Και πιστεύω ότι εσείς οι φανατικοί αντί Tesla αντί Musk δε θα επιβεβαιωθείτε. Ο Elon δεν είναι απλά ένας επιχειρηματίας, είναι σύμβολο, και για αυτό θέλω 100% να πετύχει. Και θα πετύχει 

  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ.
5 ώρες πριν, sattack είπε

.

- κατα τριτο λογο, η Τesla χωρις leasing ακομα, το οποιο για οποιον καταλαβαινει τη διαφορα, ειναι πολυ πιο συμφερον και ξεκαθαρο για την εταιρεια να πουλαει cash και οριστικα ενα αμαξι, αλλα και προφανως πιο δυσκολο. Το leasing εφευρεθηκε μονο και μονο για να αυξησουν τις πωλησεις γιατι ειναι προφανως πιο ευκολο να "αγορασει" ενας επαγγελματιας ή μια εταιρεια ενα πανακριβο αυτοκινητο πληρωνοντας μονο τις μικρες δοσεις του leasing, αλλα επισης προφανως για τον κατασκευαστη ειναι πολυ πιο μπλεγμενο οικονομικα και ενεχει πολυ ρισκο να το πουλησει ετσι, να παιρνει ενα μικροποσο ανα μηνα και μετα να πρεπει να το αγορασει πισω και να ψαχνει να το δωσει σε καποιον αλλο σαν μεταχειρισμενο. http://www.genfkd.org/car-lease-bubble-huge-problem-auto-manufacturers

Tesla_m3_2018_1.jpg

Tesla_m3_2018_2.jpg

Αυτό με το leasing δεν το κατάλαβα. Τι ρίσκο έχει και γιατί να το αγοράσει πίσω; Αφού με το leasing δεν γίνεται πωληση. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Jimmy08 είπε

Αυτό με το leasing δεν το κατάλαβα. Τι ρίσκο έχει και γιατί να το αγοράσει πίσω; Αφού με το leasing δεν γίνεται πωληση. 

Ενταξει, ισως επρεπε να βαλω εισαγωγικα και στο "αγορασει πισω". Εννοω ουσιαστικα την υπολοιπομενη αξια του αυτοκινητου οταν θα το επιστρεψει πισω αυτος που το εκανε leasing. Ειναι ρισκο να υπολογισεις ποια θα ειναι αυτη η τιμη (ωστε να υπολογιστουν μετα οι δοσεις του leasing κλπ). Αν στο τελος του leasing εχει αλλαξει η αγορα και το μεταχειρισμενο αξιζει λιγοτερο, αυτος που δινει το leasing θα χασει χρηματα. 

Αν διαβασεις το αρθρο, ειναι αρκετα κατατοπιστικο. Οι κατασκευαστες για να αυξησουν τις πωλησεις δινουν και οι ιδιοι leasing και μαλιστα πολυ απερισκεπτα. Στο τελος υπαρχει ο κινδυνος να μπουν χοντρα μεσα. Ο αρθρογραφος εδω λεει οτι πχ η Toyota εχει προβλεψει αρκετα δις για χασουρα απο leasing. Και πολλοι αρθρογραφοι εχουν επισημανει τους κινδυνους που κρυβει το leasing για τους κατασκευαστες. Παρ ολα αυτα το κανουν ολοι αβερτα για να μη μενουν πισω σε πωλησεις. 

Μη νομιζεις, και η Tesla το κανει για τα model S & X και θα το κανει αργοτερα και για το 3. Απλα επισημαινω αλλο ενα στοιχειο που κανει αυτη τη στιγμη αυτες τις πωλησεις εκπληκτικες. Δεν ειναι μονο οτι ειναι ουσιαστικα 6 μηνες μονο, δεν ειναι μονο οτι το μοντελο κοστιζει 50-60.000 ενω τα αλλα της λιστας κοστιζουν και απο 30.000, ειναι οτι ειναι και εντελως cash αυτη τη στιγμη, ενω των αλλων τα νουμερα εχουν και πολυ leasing μεσα.

Ή αν το δεις αντιστροφα, μπορεις να υποθεσεις οτι η Tesla εχει πολυ περιθωριο να αυξησει τις πωλησεις της οταν θα βαλει και αυτη leasing στο model 3. Αλλα αυτο ειναι για το μελλον και προς το παρον εγω επικεντρωνομαι στα τωρινα αποτελεσματα. :)

Επεξ/σία από sattack
  • Like 1
Δημοσ.
Στις 5/1/2019 στις 6:48 ΜΜ, Skylined είπε

Δε του φτάνουν 25 δις δολάρια περιουσία, δουλεύει σαν σκύλος γιατί δεν έχει να πάρει ψωμί. 

Μικρό ποσοστό transit -  παραγωγή στα ίδια επίπεδα με το προηγούμενο τρίμηνο, βελτίωση logistics, πρώτη σε πωλήσεις = πυροτέχνημα 

Επεκτείνετε σε άλλες ηπείρους, παίρνει δάνεια και εγκρίσεις, κατασκευάζει gigafactory 3 = ταλαντούχος απατεώνας προ χρεωκοπίας 

Κερδοφορία = δήλωσε ότι παραλίγο να αποτύχει (αλλά δεν απέτυχε) 

Διάφοροι ειδικοί έχουν πει ότι είναι μπροστά από τον ανταγωνισμό σε κάποιες τεχνολογίες = κενά στο σασί 

Δίνει κίνητρα για να συνεχίσει ο κόσμος να αγοράζει = δε σέβεται τους αγοραστές 

Αν πω ότι κάποιοι επικεντρωνεστε αποκλειστικά στα αρνητικά έχω τα άπειρα ποστ ως επιβεβαίωση. Φυσικά υπάρχουν αρνητικά, αλλά υπάρχουν και θετικά. Όπως και να χει πιστεύω ότι το θέμα θα λήξει σε κανένα 9μηνο με χρόνο. Και πιστεύω ότι εσείς οι φανατικοί αντί Tesla αντί Musk δε θα επιβεβαιωθείτε. Ο Elon δεν είναι απλά ένας επιχειρηματίας, είναι σύμβολο, και για αυτό θέλω 100% να πετύχει. Και θα πετύχει 

Ο Άγιος Έλονας ο Σωτήρας!!!

Η περιουσία του είναι άμεσα ή έμμεσα συνδεδεμένη με την Τέσλα. Οπότε δεν έχει 25δις περιουσία. Έχει μετοχές που άξιζαν την στιγμή της ανάλυσης τόσα. Εάν πάει να ρευστοποιήσει ή η Τέσλα πάει κατά διαόλου η περιουσία του θα προσεγγίζει το μηδέν! Όπως και το funding για όλες τις άλλες εταιρείες του. 

Το ότι εντέλει δεν απέτυχε την συγκεκριμένη περίοδο και επειδή έδειξε ένα τρίμηνο κερδοφορία δεν σημαίνει κιόλας ότι αυτή την στιγμή πετάει ή ότι έχει ξεφύγει από πάσα κακό! Κάλλιστα μπορεί αυτή την στιγμή πάλι να χορεύει με τον θάνατο όπως χόρευε και πριν 3 μήνες που ο Musk έριχνε στάχτη στα μάτια με funding secured, λεφτά από σαουδάραβες και παραγωγή 6000 αυτοκινήτων την εβδομάδα μέχρι το τέλος του Αυγούστου! 

Κίνητρα για να αγοράσει ο κόσμος θα ήταν να ανακοίνωνε από τις αρχές Δεκέμβρη ότι θα κάνει έκπτωση με την αρχή του χρόνου, και όχι να το ανακοίνωση ένα πρωί στις 2 του ΓΓενάρη πιάνοντας τους όλους στον ύπνο, όπως έκανε πολλές φορές. Αυτό μόνο σεβασμός δεν ονομάζεται. Εξάλλου εταιρεία είναι που βρίσκεται και στη Corporate America, που πουλά Luxury προϊόντα (και όχι προϊόντα για τις μάζες), και θα κάνει το παν να αυξήσει τα έσοδα της. Τίποτα το Άγιο δεν υπάρχει στις public εταιρείες, μόνο Cash input! 

Όσο για το ο καιρός θα δείξει, το επόμενο 9μηνο, σε αυτό συμφωνούμε απόλυτα, και το είπα αρκετές φορές ότι από το 2019 αρχίζει η πραγματικότητα για την Tesla.

Αλλά. Τι ακριβώς σύμβολο είναι ο Musk? Που χτίζει πάνω στους άλλους και μετά τα κάνει όλα να φαίνονται ότι είναι δικές του ιδέες με marketing και Tweets? Η Tesla και το όραμά της δεν είναι καν δική του. Απλά πέταξε τους αρχικούς ιδρυτές έξω από την εταιρεία. Ούτε η PayPal είναι δικό του δημιούργημα. Με λεφτά εισχώρησε και στις δυο απλά σαν επενδυτής, και μετά κατέλαβε την θέση του CEO. Ή είναι σύμβολο επειδή αποκαλεί ανθρώπους παιδόφιλους έτσι απλά γιατί τόλμησαν να του την μπούν και να χαλάσουν το advertising τσίρκο που έστησε χρησιμοποιώντας μια τραγωδία?  Ή είναι σύμβολο αγώνος περιβαλλοντισμού για το καλό του κόσμου, κοροϊδεύοντας αντίπαλες τεχνολογίες και ουσιαστικά κουρδίζοντας τους οπαδούς του να την πολεμούν σε όλο το ίντερνετ, πχ Hydrogen Fuel cells? 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...