Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, sattack είπε

Να δουμε. Εγω δε λεω οχι. Αν καταφερουν να λυσουν τα πρακτικα προβληματα που εχει το Υδρογονο και που προς το παρον φαινεται οτι στην πραξη δεν βολευει.

Εμενα παντως με τρομαζει αυτο που κανενας δεν εχει αναφερει. Εδω κανουν θεμα την καθε πυρκαγια που μπορει να παρει μια μπαταρια, με το Υδρογονο τι θα γινει? Θα κινδυνευεις να τρακαρεις και να γινεις Hindenburg? Κι αντε και εσυ εχεις ακομα το σαραβαλακι 2CV, αν γινει Ηindenburg η νταλικα διπλα σου? 

Στην πράξη βολεύει. Η τεχνολογία αν και σε βρεφικό επίπεδο, είναι σε αρκετά καλή κατάσταση ώστε να καλύπτει τα πάντα. Γρήγορο γέμισμα, range, ακόμα και σαν τιμή καυσίμου είναι ίσο ή και πιο φθηνό από την βενζίνη. Σαν τιμή αγοράς είναι που δεν βολεύει αυτή τη στιγμή + υποδομές. 

Στο Hindenburg δεν είναι το υδρογόνο που φαίνεται να καίγεται στις φωτο κλπ, αλλά το κάλυμμα του και ο σκελετός του! Οι σύγχρονες δεξαμενές υδρογόνου κατ αρχήν είναι αλεξίσφαιρες σε τυπικά όπλα, απλός για να καταλάβουμε την αντοχή τους (δες το βίντεο στο spoiler που την πυροβολούν με 0.5" για να τρυπήσει και μετά απλά αδειάζει σε λιγότερο από δευτερόλεπτο). Προφανώς θα έχουν και κάποια βαλβίδα ασφαλείας. Επίσης εάν τρυπήσουν και εάν έχουμε απώλεια υδρογόνου το οποίο με κάποιο τρόπο αναφλεγεί, λόγω υψηλής πίεσης δεν θα εκραγεί η δεξαμενή αλλά θα δημιουργηθεί ένας πίδακας φωτιάς που θα σβήσει σε μερικά δευτερόλεπτα αφού θα τελειώσει το υδρογόνο. Τώρα εάν μιλάμε για δυστύχημα που θα φέρει καταστροφική ρήξη της δεξαμενής παρά τις ασφάλειες και τις βαλβίδες και θα εκραγεί σαν βόμβα, δεν νομίζω να είσαι σε θέση να σε νοιάζει το αποτέλεσμα.

+ το υδρογόνο είναι εξαιρετικά πτητικό που σημαίνει ότι απευθείας διαχέεται στα ανώτερα στρώματα της ατμόσφαιρας/ διάστημα (γι αυτό και δεν υπάρχει υδρογόνο στην ατμόσφαιρα της γης) και δεν μαζεύεται γύρω από το αμάξι σαν λιμνούλα αναφλέγοντας τα πάντα. Σκέψου πόσο γρήγορα ένα μπαλόνι με ήλιο φεύγει προς τα πάνω. Το υδρογόνο έχει την μισή πυκνότητα από το ήλιο, άρα διπλάσια επιτάχυνση. 

Προφανώς και δεν είναι 100% ασφαλές, και πρέπει όπως τα πάντα να αποδείξει στην πράξη της ασφάλεια του, + έχει ορισμένες ιδιαιτερότητες, αλλά η ασφάλεια του δεν είναι το τεράστιο πρόβλημα που προσπαθούν να περάσουν, με εκρήξεις φωτιές κλπ. Σίγουρα είναι πιο ασφαλές από την βενζίνη μόνο και μόνο επειδή σε περίπτωση απωλειών, δεν κάνει λιμνούλες. 

Spoiler

 

 

Επεξ/σία από Whargoul
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, shikabalas είπε

Εγω θυμαμαι τα ποστ τα δικα σου και των αλλων fanboys εκεινο το διαστημα παντως και δεν ισχυει αυτο, ολα ρολοι κυλουσαν, τα λεω καλα?

Θα σε παρακαλούσα να τα βρεις γιατί θυμάσαι λάθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, shikabalas είπε

Εγω θυμαμαι τα ποστ τα δικα σου και των αλλων fanboys εκεινο το διαστημα παντως και δεν ισχυει αυτο, ολα ρολοι κυλουσαν, τα λεω καλα?

Υπομονή μέχρι το Μάρτιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Είχα γράψει απο μήνες πρίν οτι τα νούμερα πωλήσεων των Model 3 φαίνονται φουσκωμένα. Πλέον υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις οτι κάποια μαιμουδιά παίζει:

Αυτό το thread εξηγεί πώς σύμφωνα με τα επίσημα κρατικά στοιχεία υπάρχει μία διαφορά περίπου 15 χιλιάδων Model 3 τα οποία η Tesla ισχυρίζεται οτι έχει πουλήσει αλλά δέν φαίνονται πουθενά καταχωρημένα.

Εδώ ο αντίλογος:

 

 

1 ώρα πριν, Whargoul είπε

Δεν μπερδεύτηκα. Απλώς ήθελα να σιγουρευτώ ότι είπες ότι αυτή την στιγμή στις ΗΠΑ η συνολική ζήτηση δεν καλύπτει ούτε την μισή ικανότητα παραγωγής. Επειδή μέχρι πριν μερικές μέρες, εδώ μέσα λέγαν για κάτι πυροτεχνήματα, γαμάτη ζήτηση, ουρές που περιμένουν να το παραγγείλουν και το ποτάμι πίσω δεν γυρνά και όταν έλεγα ότι το κέρδος το έβγαζε από τα ακριβά μοντέλα που κορέστηκαν και περιμένετε να δείτε την αγορά του 2019 ήμουν Hater!

Είπε κανένας, ότι η Βόρεια Αμερική είναι ικανή να καλύψει εσαεί 6.000+/εβδομάδα model 3 των μέσω όρο 55.000+ δολαρίων και μάλιστα χωρίς leasing; Ή απλώς λέμε ότι μας κατέβει; Πούλησε 140.000 το 2018 και πλέον έχει καταλήξει στην τελική ζήτηση για τα μέσο όρο 55.000+ δολάρια χωρίς leasing. 2.000/εβδομάδα μας κάνουν 100.000 τον χρόνο. Αντιστοίχως το model s των μέσο όρο 100.000 δολαρίων κάνει περίπου 25.000 πωλήσεις τον χρόνο.

6.000/εβδομάδα (μαζί με τα leasing) θα είναι η τελική ζήτηση παγκοσμίως για τα μέσο όρο 55.000+ model 3 και περίπου 4.000/εβδομάδα τα standar range των 40-45.000 μέσο όρο.

Τα παραπάνω νούμερα μας δίνουν 10.000/εβδομάδα με 50.000 μέσο όρο.

Επεξ/σία από Droulas13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Είπε κανένας, ότι η Βόρεια Αμερική είναι ικανή να καλύψει εσαεί 6.000+/εβδομάδα model 3 των μέσω όρο 55.000+ δολαρίων και μάλιστα χωρίς leasing; Ή απλώς λέμε ότι μας κατέβει; Π

Θυμάμαι ότι κάποιοι κατέβαζαν τρεις πάπυρους γραφικές και πανηγύριζαν ότι ξεσκίζουν πλέον στις ΗΠΑ, την Toyota Honda σε πωλήσεις, (BMW, Mercedes εννοείται). Ότι δεν υπάρχει πρόβλημα ζήτησης και ούτε θα υπάρχει κλπ κλπ. Όταν μπορείς να παράγεις 5000 και έχεις 2000 σταθερές παραγγελίες, δεν είναι πρόβλημα ζήτησης? Ή αναμένουμε ότι κάθε βδομάδα θα στέλνει το 60% της παραγωγής σε Ευρώπη - Κίνα και θα συγκρίνουμε πλέον τις Worldwide πωλήσεις της Tesla με τις USA πωλήσεις των άλλων εταιρειών? 

+ Αφού μιλάμε για 6000 μετά από κανά εξάμηνο με την Κίνα, την Ευρώπη, με leasings κλπ, για ποιο λόγο ο Musk έλεγε στο Q2 earnings ότι από τον Άγουστο θα έχουν παραγωγή 6000? και τον Νοέμβρη electrek κλπ λέγαν ότι πάνε προς ολοταχώς για 7000? 

BTW, $55 000 ήταν πριν μπει το medium range για τα καλά στο παζάρι, και πριν κορεστεί το AWD, δλδ το Q42018 (αφαιρώντας την έκπτωση $2000 που έκανε προχθές). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Whargoul είπε

Θυμάμαι ότι κάποιοι κατέβαζαν τρεις πάπυρους γραφικές και πανηγύριζαν ότι ξεσκίζουν πλέον στις ΗΠΑ, την Toyota Honda σε πωλήσεις, (BMW, Mercedes εννοείται). Ότι δεν υπάρχει πρόβλημα ζήτησης και ούτε θα υπάρχει κλπ κλπ. Όταν μπορείς να παράγεις 5000 και έχεις 2000 σταθερές παραγγελίες, δεν είναι πρόβλημα ζήτησης? Ή αναμένουμε ότι κάθε βδομάδα θα στέλνει το 60% της παραγωγής σε Ευρώπη - Κίνα και θα συγκρίνουμε πλέον τις Worldwide πωλήσεις της Tesla με τις USA πωλήσεις των άλλων εταιρειών?

Οι πωλήσεις στην Αμερική λογικά θα σταθεροποιηθούν, όταν βάλει στο παιχνίδι και τις λοιπές εκδόσεις και το leasing, στα 4.000+/εβδομάδα, δηλαδή 200.000+ τον χρόνο. Φέτος πήραμε απλώς μια γεύση από το πως θα έχει η κατάσταση στην Αμερική από το 2020 και μετά.

11 ώρες πριν, Whargoul είπε

+ Αφού μιλάμε για 6000 μετά από κανά εξάμηνο με την Κίνα, την Ευρώπη, με leasings κλπ, για ποιο λόγο ο Musk έλεγε στο Q2 earnings ότι από τον Άγουστο θα έχουν παραγωγή 6000? και τον Νοέμβρη electrek κλπ λέγαν ότι πάνε προς ολοταχώς για 7000? 

Έχει ικανότητα να παράγει 6.000, αλλά παράγει όταν το χρειάζεται. Πχ μέχρι να κλείσει το 2018 παρήγαγε μόνο για Βόρεια Αμερική μέχρι να καθαρίσει το backlog και το καθάρισε. Τώρα Βόρεια Αμερική έχει μόνο νέες παραγγελίες, μέχρι να λανσάρει τις λοιπές εκδόσεις. Αρχές Ιανουαρίου γύρισε την παραγωγή στα ευρωπαϊκά, λογικά τις πρώτες ημέρες θα αντιμετώπισε και μερικά θέματα μέχρι να ομαλοποιηθεί η παραγωγή με τις αλλαγές. Τώρα θα παράγει φουλ και θα αφήσει τόσες μέρες από το τέλος του τριμήνου, όσες θέλει για να καλύψει την ζήτηση της Βόρειας Αμερικής που θα έχει μαζευτεί στο ενδιάμεσο. Όταν θα καθαρίσει το ευρωπαικό backlog από τις ακριβά μοντέλα θα βάλει στο παιχνίδι και το mid-range. Μην ξεχνάς ότι το mid-range δεν το έχει συνδυάσει με διπλό κινητήρα. Όποιος θέλει διπλό κινητήρα πάει αναγκαστικά στο long range. Ίσως το επόμενο βήμα θα είναι να επιστρέψει τον διπλό κινητήρα και στο mid-range. Αυτό θα ξεκλειδώσει περισσότερες παραγγελίες/εβδομάδα. Στο ενδιάμεσο θα βάλει στο παιχνίδι και το leasing κλπ κλπ.

11 ώρες πριν, Whargoul είπε

BTW, $55 000 ήταν πριν μπει το medium range για τα καλά στο παζάρι, και πριν κορεστεί το AWD, δλδ το Q42018 (αφαιρώντας την έκπτωση $2000 που έκανε προχθές). 

Πριν την πτώση της τιμής, ο μέσος όρος ήταν στα 57.000 και αυτός λόγω του backlog που δημιουργήθηκε στο mid-range. Τώρα θα είναι εύκολα 55.000+ στην Αμερική και παρά την πτώση της τιμής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Έχει ικανότητα να παράγει 6.000, αλλά παράγει όταν το χρειάζεται. 

Μόνο που δεν πάει έτσι. Δεν φτιάχνει pop-corn. Είναι εγκαταστάσεις δισεκατομμυρίων. Πρέπει να δουλεύουν στο Max για να βγάλεις τα μέγιστα στο μικρότερο κόστος. Εξάλλου τόσο καιρό αυτό λέγατε. Ότι το κόστος των αυτοκινήτων θα πέσει καθώς ξεπληρώνονται και χρησιμοποιούνται οι εγκαταστάσεις για περισσότερη παραγωγή κλπ. 

Δεν βάζει διπλό κινητήρα στο mid-range για να αναγκάσει τον αγοραστή να πάει στο ακριβό + για να μειώσει τις εκδώσεις και το κόστος.  Δεν είναι τυχαίο. Δεν χάνει πωλήσεις από κει. Δεν θα έρθει πελάτης να πει, α εγώ θέλω το mid-range awd αλλιώς δεν θα πάρω τίποτα θα πάω σε άλλον.  Εδώ πλασάρει luxury όχημα των 100k+ με 3-4 μπογιές για να μειώσει τα κόστη παραγωγής.

54 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Πριν την πτώση της τιμής, ο μέσος όρος ήταν στα 57.000 και αυτός λόγω του backlog που δημιουργήθηκε στο mid-range. Τώρα θα είναι εύκολα 55.000+ στην Αμερική και παρά την πτώση της τιμής.

Αυτό είπα. Το Q4 ήταν ~57000, έξω τα 2000 = 55000. Αλλά η διαφορά είναι ότι το Q4 ένα σημαντικό ποσοστό των παραδόσεων που ανεβάζει τον μέσο όρο ήταν και τα RWD που δεν υπάρχουν πλέον, αλλά και τα AWD/perfomance που το αρχικό peak ζήτησης τελείωσε. Τώρα, Q1+ θα αρχίσει να παίζει με τις καθημερινές παραγγελίες + ότι ζήτηση από τις 420 000 υπάρχει από Ευρώπη κίνα. Που το πιο πιθανών θα την έχει ήδη παραδώσει σε 2 μήνες και θα ξεμπερδεύει. 

+ Αυτά, το leasing, ότι φυλάει, ότι θα καλύψει, ότι θα ανεβεί το ένα και το άλλο, είναι ίσως ίσως ίσως με βάση προσωπικά πιστεύω Το point είναι ότι σήμερα, μετά από ένα χρόνο "κολάσεων", production hell, delivery hell, μετά από χορούς με χρεοκοπίες, και αφού υποτίθεται τα έλυσε όλα αυτά, ξεπέρασε σε πωλήσεις τoυς υπόλοιπους και έβγαλε και "σημαντικό" κέρδος, αντί να ξεκινήσει ένα χρόνος κερδοφορίας και σταθερότητας, από την πρώτη βδομάδα ουσιαστικά ανακοινώνει ότι τίποτα δεν καταφέραμε τόσο καιρό και ξαναξεκινάμε απ την αρχή με τις δυσκολίες τις απολύσεις και τις προσευχές. Μια αναποδιά να τύχει, ένας trump να τα κάνει σκατά, ή η οικονομία των ΗΠΑ να τραβήξει πίσω όπως περιμένουν, η Τεσλα θα είναι και με τα 4 άκρα σε ένα παπούτσι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η τέσλα στο Q2 του 2018 εμφάνιζε ζημίες με ρυθμό 2,9 δις τον χρόνο και ξεκινάει το 2019 με πρόβλεψη για οριακό κέρδος και αυτό δεν είναι σημαντικό;

Όταν εμείς λέγαμε μετά τα αποτελέσματα του Q2 του 2018, ότι οι μεγάλες ζημίες που εμφανίζει δεν θα ισχύουν στα επόμενα τρίμηνα, όταν θα ρολάρει η παραγωγή του model 3 και μπορεί να εμφανίζει και κέρδος, εσείς μας βγάζατε τρελούς, λέγατε ότι το model 3 είναι ζημιογόνο ακόμα και στα ακριβά μοντέλα και ότι μέχρι να κλείσει η χρονιά θα έχει φουντάρει και τώρα κάνετε μεγάλο θέμα ότι προσπαθεί για οριακό κέρδος αρχές του 2019. Αλήθεια τώρα;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Droulas13 είπε

Η τέσλα στο Q2 του 2018 εμφάνιζε ζημίες με ρυθμό 2,9 δις τον χρόνο και ξεκινάει το 2019 με πρόβλεψη για οριακό κέρδος και αυτό δεν είναι σημαντικό;

Όχι γιατί οι ζημιές που εμφάνιζε ήταν "επενδύσεις" που σκοπός τους ήταν να βγάλει κέρδος από το 2018 και αν συνεχιστεί αυξανόμενο το 2019. Εάν απλά το μόνο που κατάφερε είναι οριακό κέρδος απλά κατασπατάλησε όλα αυτά τα λεφτά, τα οποία σύντομα θα πρέπει να ξεχρεώσει κιόλας. Έχει 0.9δις που πρέπει να ξεχρεώσει σε 35 μέρες + αρκετά άλλα δις τα επόμενα 1-2 χρόνια. Ξεκινά αρνητικά τον προϋπολογισμό του χρόνου. 

1 ώρα πριν, Droulas13 είπε

Όταν εμείς λέγαμε μετά τα αποτελέσματα του Q2 του 2018, ότι οι μεγάλες ζημίες που εμφανίζει δεν θα ισχύουν στα επόμενα τρίμηνα, όταν θα ρολάρει η παραγωγή του model 3 και μπορεί να εμφανίζει και κέρδος, εσείς μας βγάζατε τρελούς, λέγατε ότι το model 3 είναι ζημιογόνο ακόμα και στα ακριβά μοντέλα και ότι μέχρι να κλείσει η χρονιά θα έχει φουντάρει και τώρα κάνετε μεγάλο θέμα ότι προσπαθεί για οριακό κέρδος αρχές του 2019. Αλήθεια τώρα;

Α: Ο Musk είπε ότι παραλίγο να φουντάρει η Tesla. Το ότι από τύχη ή από τον Α, Β παράγοντα δεν έγινε, δεν σημαίνει ότι είχαν άδικο αυτοί που λέγαν ότι πάει για φούντο. Πλέον είναι επιβεβαιωμένο fact, πήγαινε για χρεοκοπία. Το αν πάει ξανά, αναμείνει επιβεβαίωση.

B: Το τριμηνο (ένα ήταν, το δεύτερο ακόμα να φανεί) αυτό ήταν κερδοφόρο λόγω της συγκεκριμένης πώλησες ακριβών εκδόσεων σε μαζικές ποσότητες. Όχι γιατί in-general, το model 3 είναι κερδοφόρο. Εάν ήταν, απλά δεν θα έκλαιγε για τα επόμενα τρίμηνα. Το κέρδος θα ήταν δεδομένο. 

+ Η παραγωγή ακόμα δεν ρόλαρε αφού μέχρι τώρα πωλούσε προπαραγγελίες που μάζεψε σε 2 χρόνια. Συνεχίζεται να βγάζετε συμπεράσματα με βάση τα τρίμηνα που ο ίδιος ο Musk είπε ότι ήταν οικονομικός πυροτέχνημα. Τώρα αρχίζει η πραγματικότητα για την Tesla, και με βάση τον CEO της, δεν αναμένεται να είναι ρόδινη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 19/1/2019 στις 1:01 ΜΜ, isay είπε

Θα επανέρθω αρκετά αργότερα με λεπτομέρειες περί της ανάρτησης και που στο site εγγράφονται τα homologations (οι αιτήσεις και οι αιτήσεις-εγκρίσεις αλλά και οι εγκρίσεις τροποποιήσεων) και που τα vin registrations. Το πρώτο ειναι προϋποθεση για πωλήσεις στην ΕΕ, ενώ στο δευτερο εγγράφονται ΚΑΙ τα αυτοκινητα προς πωληση ΑΛΛΑ ΚΑΙ τα αυτοκινητα για δοκιμές/show rooms/specialcases. Κράτα όμως μικρο καλαθι

Tip1: Η ειδηση που πυροδοτησε ενα σχετικό σουσουρο ανέβηκε απο τον Russ Mitchell, ο οποιος αργότερα εξέφρασε σκεπτικισμο για το τι πραγματικα συμβαίνει.

Συνεχίζεις να μην εχεις υπομονη ... 

Τελικά όλα καλά; Έληξε οριστικά το τεράστιο θέμα του eu homologation; Ήταν τελικά απατεώνας που φόρτωνε τα model 3 σε πλοία ενώ το homologation θα αργούσε μήνες; Ή μήπως όχι;

28 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Όχι γιατί οι ζημιές που εμφάνιζε ήταν "επενδύσεις" που σκοπός τους ήταν να βγάλει κέρδος από το 2018 και αν συνεχιστεί αυξανόμενο το 2019. Εάν απλά το μόνο που κατάφερε είναι οριακό κέρδος απλά κατασπατάλησε όλα αυτά τα λεφτά, τα οποία σύντομα θα πρέπει να ξεχρεώσει κιόλας. Έχει 0.9δις που πρέπει να ξεχρεώσει σε 35 μέρες + αρκετά άλλα δις τα επόμενα 1-2 χρόνια. Ξεκινά αρνητικά τον προϋπολογισμό του χρόνου. 

Ούτε εγώ ούτε εσύ (από ότι έχω καταλάβει) είμαστε οικονομολόγοι. Μπορεί να έχω κάποια εμπειρία από επενδύσεις στο χρηματιστήριο αλλά προτιμώ να σου εξηγήσει κάποιος οικονομολόγος του φορουμ που κάνεις λάθος.

28 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Α: Ο Musk είπε ότι παραλίγο να φουντάρει η Tesla. Το ότι από τύχη ή από τον Α, Β παράγοντα δεν έγινε, δεν σημαίνει ότι είχαν άδικο αυτοί που λέγαν ότι πάει για φούντο. Πλέον είναι επιβεβαιωμένο fact, πήγαινε για χρεοκοπία. Το αν πάει ξανά, αναμείνει επιβεβαίωση.

Ο Musk είπε ότι αν δεν έλυναν σύντομα τα προβλήματα με την παραγωγή του model 3 θα χρεοκοπούσε η tesla. Είπε κανένας εδώ το αντίθετο; Είπε κανένας ότι η tesla αντέχει χρηματοοικονομικά να λύσει τα προβλήματα της παραγωγής του model 3 μερικά τρίμηνα αργότερα; Δεν θυμάμαι κάτι τέτοιο. Τα περισσότερα προβλήματα παραγωγής λύθηκαν μέσα στον Ιούνιο. Και οι περισσότερες αναλύσεις περί χρεοκοπίας ξεκίνησαν εδώ μέσα μετά την παρουσίαση των οικονομικών καταστάσεων του Q2  αρχές Αυγούστου. Συνεπώς ναι, τότε την είχε αποφύγει ήδη την χρεοκοπία. Για αυτό ο Musk καθόταν και ασχολιόταν με την διάσωση στην Ταιλάνδη.

 

28 λεπτά πριν, Whargoul είπε

B: Το τριμηνο (ένα ήταν, το δεύτερο ακόμα να φανεί) αυτό ήταν κερδοφόρο λόγω της συγκεκριμένης πώλησες ακριβών εκδόσεων σε μαζικές ποσότητες.

 

Στις 25/8/2018 στις 12:29 ΜΜ, Fubar.gr είπε

Εκτίμηση μου είναι οτι στην πραγματικότητα η Tesla χάνει λεφτά και στα ακριβότερα μοντέλα.

Α μπα, τελικά στα ακριβά μοντέλα δεν έχανε λεφτά; Κοίτα να δεις ένα πράγμα. Έτσι θα διαψευθείτε σε λίγους μήνες και για αυτά που λέτε τώρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Droulas13 είπε

Ο Musk είπε ότι αν δεν έλυναν σύντομα τα προβλήματα με την παραγωγή του model 3 θα χρεοκοπούσε η tesla. Είπε κανένας εδώ το αντίθετο; 

Λέγατε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, η ζήτηση είναι γαμάτη, 420 000 το περιμένουν, κάνουν ουρές και διάφορα τέτοια, και η χρεοκοπία είναι στο μυαλό των haters! Και παρόλα αυτά συνεχίζεται να λέτε ότι αυτοί που λέγαν ότι πάει για τον φούντο φαντασιώνονταν και ότι πέσαν τελείως έξω. Το ίδιο πράγμα ένα περίπου γίνεται και τώρα. Βασικά είναι το γνωστό loop της Τεσλα, θα πετάσουμε σύντομα -> τελικά υπάρχουν δυσκολίας -> είμαστε ένα βήμα πριν φάμε τα μούτρα μας -> tweets -> θα πετάσουμε σύντομα .....

1 ώρα πριν, Droulas13 είπε

Α μπα, τελικά στα ακριβά μοντέλα δεν έχανε λεφτά; Κοίτα να δεις ένα πράγμα. Έτσι θα διαψευθείτε σε λίγους μήνες και για αυτά που λέτε τώρα.

Την φθηνή έκδοση σχολίαζαν ότι είναι μη κερδοφόρα, και μάλιστα λέγαν ότι χρειάζεται να είναι 50-60 χιλιάδες η τιμή για να είναι κερδοφόρο. ΠΡιν κάτι μήνες. ΤΟ ίδιο πράγμα λέει ο Musk τώρα, ένα χρόνο σχεδόν μετά, ακόμα δεν μπορούν να βγάλουν κέρδος με τις πιο φθηνές εκδόσεις (ούτε καν με την 35k εκδοσή) γι αυτό απολύει κόσμο, γι αυτό λέει κέρδος Γιοκ τα επόμενα τρίμηνα.  Έβγαλε ένα τρίμηνο κέρδος, με πωλήσεις πυροτέχνημα ακριβών εκδόσεων, μαζικές απολύσεις, και πωλήσεις των ZEV credits. Αυτό δεν κάνει το model 3 γενικά κερδοφόρο για την εταιρεία ακόμα. 

Επεξ/σία από Whargoul
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Whargoul είπε

Λέγατε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, η ζήτηση είναι γαμάτη, 420 000 το περιμένουν, κάνουν ουρές και διάφορα τέτοια, και η χρεοκοπία είναι στο μυαλό των haters!

Και πράγματι η ζήτηση ήταν και είναι γαμάτη, πράγματι το περίμεναν 420.000 και τώρα έχουν απομείνει γύρω στις 300-350.000 στην ουρά από τους παλιούς, πράγματι κάνουν ουρές και διάφορα τέτοια. Αυτό δεν είχε καμία σχέση με την χρεοκοπία. Η χρεοκοπία είχε να κάνει μόνο με τις δυσκολίες που παρουσίασε η παραγωγή του model 3.

1 ώρα πριν, Whargoul είπε

Και παρόλα αυτά συνεχίζεται να λέτε ότι αυτοί που λέγαν ότι πάει για τον φούντο φαντασιώνονταν και ότι πέσαν τελείως έξω.

Όταν τα λέγατε όλα αυτά από Αύγουστο και μετά, τα μεγαλύτερα προβλήματα της παραγωγής είχαν λυθεί και πράγματι ήταν θέμα φαντασίας η χρεοκοπία. Άσε που εσείς στηρίζατε την χρεοκοπία στην έλλειψη ζήτησης και στη μη δυνατότητα του model 3 να είναι κερδοφόρο ακόμα και στα ακριβότερα μοντέλα και συνεπώς ήσασταν δύο φορές λάθος.

1 ώρα πριν, Whargoul είπε

Το ίδιο πράγμα ένα περίπου γίνεται και τώρα. Βασικά είναι το γνωστό loop της Τεσλα, θα πετάσουμε σύντομα -> τελικά υπάρχουν δυσκολίας -> είμαστε ένα βήμα πριν φάμε τα μούτρα μας -> tweets -> θα πετάσουμε σύντομα .....

Πάλι θα βγείτε λάθος, όπως βγαίνετε λάθος τα τελευταία 10 χρόνια. Όχι προφανώς εσείς οι ίδιοι, αλλά όλοι αυτοί που μιλάγατε και μιλάτε και θα μιλάτε περί φούσκας τέσλα και χρεοκοπίας της.

1 ώρα πριν, Whargoul είπε

Την φθηνή έκδοση σχολίαζαν ότι είναι μη κερδοφόρα, και μάλιστα λέγαν ότι χρειάζεται να είναι 50-60 χιλιάδες η τιμή για να είναι κερδοφόρο. ΠΡιν κάτι μήνες.

Με 50.000-60.000 χιλιάδες δεν είναι απλά κερδοφόρο, συγκεκριμένα με 60.000 το τρίτο τρίμηνο είχε 20% gross margin, δηλαδή το τρίτο τρίμηνο τα model 3 που πούλαγε με 60.000 δολάριοα τα κατασκεύαζε με 48.000 δολάρια. Και σημειωτέον, ότι το τρίτο τρίμηνο είχε τεράστια θέματα με τις καθυστερήσεις στις παραδόσεις και η παραγωγή μόλις που είχε κάπως ομαλοποιηθεί. Κάτσε να δούμε που έχει φτάσει το gross margin το τέταρτο τρίμηνο με ομαλοποιημένες παραδόσεις και ακόμα καλύτερη (και περισσότερη) παραγωγική δυνατότητα. Περιμένω τουλάχιστον 25%, ίσως να αγγίξει και το 30%.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Όταν τα λέγατε όλα αυτά από Αύγουστο και μετά, τα μεγαλύτερα προβλήματα της παραγωγής είχαν λυθεί και πράγματι ήταν θέμα φαντασίας η χρεοκοπία. Άσε που εσείς στηρίζατε την χρεοκοπία στην έλλειψη ζήτησης και στη μη δυνατότητα του model 3 να είναι κερδοφόρο ακόμα και στα ακριβότερα μοντέλα και συνεπώς ήσασταν δύο φορές λάθος.

Η χρεοκοπία δεν ήταν λόγω έλλειψις ζήτησης, αλλά ανικανότητας να βγάλει τα σπασμένα την ώρα που ξόδευε σαν τρελός. Υπάρχει μεγάλη διαφορά. Η έλλειψη ζήτησης θα φανεί μελλοντικά όταν ξεπεράσει τα backlocks. Βασικά άρχισε να φαίνεται, γι αυτό και οι μειώσεις τιμών, κτλ κτλ. 

51 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Με 50.000-60.000 χιλιάδες δεν είναι απλά κερδοφόρο, συγκεκριμένα με 60.000 το τρίτο τρίμηνο είχε 20% gross margin, δηλαδή το τρίτο τρίμηνο τα model 3 που πούλαγε με 60.000 δολάριοα τα κατασκεύαζε με 48.000 δολάρια.

Το όλο point του model 3 καταρχήν είναι να στηρίξει οικονομικά όλη την Tesla. Όχι να είναι από μόνο του κερδοφόρο! Είναι η οικονομική ραχοκοκαλιά της. Δεν πουλάει 30 μοντέλα για να βγάλει λίγο κέρδος από όλα να καλύψει τα έξοδα σαν εταιρεία. + πρέπει κάποτε να το καταλάβεις, τα τεράστια οικονομικά έσοδα από την έκδοση των 60k+ τέλειωσε. Πρέπει τώρα να βγάζει το κέρδος της από αυτό που πουλάει τώρα $44k+ έξτρα και από αυτά που θα πουλάει στο μέλλον 35k. + δύσκολο να κρατήσει το ίδιο gross margin,  καθώς οι αγοραστές φθηνότερου προϊόντος ξοδεύουν λιγότερα σε έξτρα, + Full self driving κλπ είναι εκτός που ήταν 100% κέρδος. 

Όπως και να έχει, το όλο point είναι ότι ο ίδιος ο Musk, ανακοίνωσε μαύρα σύννεφα στα επόμενα τρίμηνα. Μπορεί ο καθένας να λέει ότι θέλει για μετά από 12 μήνες,, αλλά αυτή την στιγμή, οι αναμενόμενες πωλήσεις, στις αναμενόμενες εκδόσεις, με το αναμενόμενο gross margin κλπ, πολύ δύσκολα και με τύχη θα φέρουν κέρδος στην εταιρεία. Οπότε πάλι γίνεται το γνωστό σκηνικό, σε 2 τρίμηνα θα βγάλουμε κέρδος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Η χρεοκοπία δεν ήταν λόγω έλλειψις ζήτησης, αλλά ανικανότητας να βγάλει τα σπασμένα την ώρα που ξόδευε σαν τρελός. Υπάρχει μεγάλη διαφορά. Η έλλειψη ζήτησης θα φανεί μελλοντικά όταν ξεπεράσει τα backlocks. Βασικά άρχισε να φαίνεται, γι αυτό και οι μειώσεις τιμών, κτλ κτλ. 

Τα έχω εξηγήσει τουλάχιστον 3 φορές πιο πάνω, δεν έχει νόημα και τέταρτη.

40 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Όπως και να έχει, το όλο point είναι ότι ο ίδιος ο Musk, ανακοίνωσε μαύρα σύννεφα στα επόμενα τρίμηνα. Μπορεί ο καθένας να λέει ότι θέλει για μετά από 12 μήνες,, αλλά αυτή την στιγμή, οι αναμενόμενες πωλήσεις, στις αναμενόμενες εκδόσεις, με το αναμενόμενο gross margin κλπ, πολύ δύσκολα και με τύχη θα φέρουν κέρδος στην εταιρεία. Οπότε πάλι γίνεται το γνωστό σκηνικό, σε 2 τρίμηνα θα βγάλουμε κέρδος. 

Το θέμα δεν είναι να έρθει κέρδος στη tesla γιατί η tesla δεν είναι μια στάσιμη εταιρεία αλλά μια εταιρεία που συνεχώς αναπτύσσεται με ρυθμούς εξωφρενικούς. Το θέμα είναι να υπάρχει τόση ανάπτυξη των οικονομικών μεγεθών, ικανή για να καλύπτει αντίστοιχα τις αυξήσεις στα κόστη της εταιρείας που αφορούν στα operating expenses (RnD και SGA). Χέστηκα να βλέπω κέρδη και μάλιστα μεγάλα αν αυτά προέρχονται από τη συγκράτηση των δύο αυτών εξόδων. Προτιμώ να βλέπω +-0 κέρδη για τα επόμενα 5 χρόνια αν παράλληλα εμφανίζει ανάπτυξη στις πωλήσεις 20-30% σε ετήσια βάση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Droulas13 είπε

Χέστηκα να βλέπω κέρδη και μάλιστα μεγάλα αν αυτά προέρχονται από τη συγκράτηση των δύο αυτών εξόδων. Προτιμώ να βλέπω +-0 κέρδη για τα επόμενα 5 χρόνια αν παράλληλα εμφανίζει ανάπτυξη στις πωλήσεις 20-30% σε ετήσια βάση.

Μόνο που η Tesla είναι public εταιρεία στο Corporate America σε περίπτωση που σου διαφεύγει! Εσύ μπορεί να θεωρείς την Tesla ότι θέλεις και να χέστηκες να βλέπεις κέρδη και να προτιμάς 0 για τα επόμενα 5 χρόνια, αλλά στα επόμενα 5-6 χρόνια η Tesla έχει να ξεπληρώσει $10δις,  με το 1.5 να είναι μέσα στο 2019, and guess what. Αυτοί που έχουν να παίρνουν τα δάνεια, και αυτοί που θα της δώσουν νέα, καθόλου δεν χέστηκαν για το αν δεν έχει να τους τα ξεπληρώσει. $3δις έχει αυτή την στιγμή διαθέσιμα για πληρωμές, με το 1 να φεύγει μάλλον σε 35 μέρες, και απ ότι φαίνεται, για τους υπόλοιπους 6 μήνες τουλάχιστο, δεν θα αυξηθούν ούτε και cent. Θέλει έσοδα και μάλιστα άμεσα και με το τσουβάλι! Δεν θέλει 20-30% ανάπτυξη στις πωλήσεις σε ετήσια βάση. Χρειαζόταν 100% αύξηση προχθές! 

+ Κέρδη θέλουν να βλέπουν και αυτοί που επενδύουν πάνω της. Δεν είναι charity. Κάποτε πρέπει να βγάλουν λεφτά, και μάλιστα αρκετά! Εδώ και 1.5-2 χρόνια δεν έβγαλαν ούτε και cent, και κάποτε θα βρεθεί άλλη εταιρεία με καλύτερο μελλοντικό κέρδος. Δεν θα περιμένουν την Tesla και τον Musk με τα οράματα του για πάντα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...