Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Fubar.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λιγο προπαγανδα κανεις...

Εχει αλλα ποσα κομματια που ασχολείται η εταιρια και εσυ βαζεις αυτό που σε βολευει...

Δεν λεω ότι εχεις αδικο,απλα καντο καπως με το γαντι...Η ασε να βγει τιποτα επισημο και μετα να σχολιασουμε!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εγω παλι δεν καταλαβαίνω γιατι να θέλει κάποιος να κλείσει η Τέσλα και η κάθε Τέσλα. Είναι πολύ νέα, ανοιχτήκανε πολύ. Προσπαθεί να αντεπεξέλθει με υπερβολές αλλα οχι με απόλυτα ψέματα.

Απλα ο Μασκ τραβάει τα όρια των υποσχέσεων του. Ήλπιζε να είναι κερδοφόρο  το Μ3 με 35κ ακόμα δεν είναι. κτλ κτλ.

Θέλω την ηλεκτρική μετάβαση.

Δεν θέλω οτι πάνε να προωθήσουν τη μετακίνηση ως υπηρεσία (γιατι ο Μασκ θελει να το κάνει)

Γιατι δεν γίνονται αντίστοιχες επιθέσεις σε κατεστημένα οπως στους Γερμανους με πολλαπλά σκάνδαλα και αθέμιτες πρακτικές. Εκεινοι προσπαθουν με ψέματα να συντηρήσουν το δεινόσαυρο.

Οι Γερμανοι δεν εχουν κανει beta tester τους καταναλωτές; Πόσα προβλήματα βγαίνουν συνεχώς, πόσοι κινητήρες είναι για πέταμα; Απλά έχουν στημένη γραμμή παραγωγής και μπορούν να παράξουν ευκολότερα.

Στην τελική εχει κάποιος απο εδω οδηγήσει Τέσλα; Εχει βρεθεί μέσα σε κάποιο αυτοκίνητό της; Η φήμη που χτίζει είναι απο την ικανοποίηση πελατών (ανεξάρτητα απο τα όποια προβλήματα γιατι πάντα αυτά βγαίνουν προς τα έξω)

Εχει ασχοληθεί κάποιος απο τις φωτιές στα συμβατικά αυτοκίνητα; Οταν ανάψει ένα Τέσλα η δημοσιότητα στα κόκκινα. κτλ κτλ.

Ξαναλέω γιατι ο απλός κόσμος να θέλει να θάψει μια εταιρεία που προσπαθεί να αλλάξει την αυτοκίνηση που τόσα χρόνια είναι στάσιμη;

Εγω θέλω να πετύχει η Τεσλα ωστε ο υπόλοιπος πλανήτης να ξεβολευτεί και να παράξει καινοτομία. Βλέπε Hyundai που δεν κατάφερε ποτέ να βγάλει κάτι καινοτόμο σε συμβατικό κινητήρα αλλα το Ioniq είναι το πιο αποδοτικό ηλεκτρικό που κυκλοφορεί σήμερα.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και η άλλη είδηση της ημέρας είναι οτι το IPO της Aramco πάγωσε: Exclusive: Aramco listing plan halted, oil giant disbands advisors - sources

Καθώς η υποτιθέμενη εξαγορά της Tesla βασιζόταν στη ρευστότητα που θα έφερνε το IPO, μπορούμε πλέον να ξεγράφουμε και επίσημα τους Αραβες απο οποιαδήποτε συμφωνία.

5 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Λιγο προπαγανδα κανεις...

Εχει αλλα ποσα κομματια που ασχολείται η εταιρια και εσυ βαζεις αυτό που σε βολευει...

Δεν λεω ότι εχεις αδικο,απλα καντο καπως με το γαντι...Η ασε να βγει τιποτα επισημο και μετα να σχολιασουμε!

Προσωπική εκτίμηση είναι, που τη βασίζω στα μέχρι τώρα δεδομένα:

- Έρευνα του SEC για το 420, ενώ προυπάρχει και άλλη ανοιχτή ερευνα.

- Ολα τα δημοσιευμένα οικονομικά στοιχεία εξακολουθούν να είναι χάλια και να χειροτερεύουν

- Επενδυτές δέν υπάρχουν

- Τα πιο πολλά αυτοκίνητα που παράγουν είναι ρημάδια και θέλουν επισκευες

κτλ...

Το μόνο θετικό που έχουν να εμφανίσουν οι φίλοι της εταιρίας είναι οι εκτιμήσεις για αυξημένη παραγωγή, αλλά πολύ αμφιβάλλω αν 1000-2000 παραπάνω αυτοκίνητα την εβδομάδα μπορούν να αναστρέψουν αυτή την κατάσταση.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Vagosman είπε

Εγω παλι δεν καταλαβαίνω γιατι να θέλει κάποιος να κλείσει η Τέσλα και η κάθε Τέσλα

Εγώ πάντως ερμηνεύοντας τα γραφόμενα ορισμένων στο παρόν νήμα, θέλουν να κλείσει η Τέσλα απλά για να επιβεβαιωθεί το εγώ τους και να βγουν να πουν μετά

"Εγώ τα έλεγα"

Αυτό & τίποτα άλλο 

  • Like 5
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Εγώ πάντως ερμηνεύοντας τα γραφόμενα ορισμένων στο παρόν νήμα, θέλουν να κλείσει η Τέσλα απλά για να επιβεβαιωθεί το εγώ τους και να βγουν να πουν μετά

"Εγώ τα έλεγα"

Αυτό & τίποτα άλλο 

Βασικα μονο για αυτό...για τιποτα άλλο.Αφου και οι ιδιοι πιστευουν ότι πρεπει να γινει η  μεταβαση σε ηλεκ/ηση απλως όχι με την Tesla για τους διαφορους λογους του καθενα και που ολοι εχουν πηγες κτλπ κτλπ...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, Vagosman είπε

Θέλω την ηλεκτρική μετάβαση.

 

4 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Βασικα μονο για αυτό...για τιποτα άλλο.Αφου και οι ιδιοι πιστευουν ότι πρεπει να γινει η  μεταβαση σε ηλεκ/ηση απλως όχι με την Tesla για τους διαφορους λογους του καθενα και που ολοι εχουν πηγες κτλπ κτλπ...

Προσωπικά δέν θεωρώ τη μετάβαση αυτοσκοπό.

Η ηλεκτρική μετάβαση θα γίνει απο μόνη της όταν τα ηλεκτρικά θα είναι τουλάχιστον ισάξια η ανώτερα σε τιμή, ευκολία, μακροζωία κτλ με τα συμβατικά.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Εγώ πάντως ερμηνεύοντας τα γραφόμενα ορισμένων στο παρόν νήμα, θέλουν να κλείσει η Τέσλα απλά για να επιβεβαιωθεί το εγώ τους και να βγουν να πουν μετά

 

18 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Βασικα μονο για αυτό...για τιποτα άλλο.Αφου και οι ιδιοι πιστευουν ότι πρεπει να γινει η  μεταβαση σε ηλεκ/ηση απλως όχι με την Tesla για τους διαφορους λογους του καθενα και που ολοι εχουν πηγες κτλπ κτλπ...

Δεν θέλει κανένας να κλείσει η Tesla, και η κάθε Tesla. Θέλουμε να σταματήσει όλο το cult με τα φανατισμένα τσιράκια τους να λένε στην κυριολεξία μπούρδες και να αφήσουν την ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΙΣΗΣ να εξελιχθεί και να εφαρμοστεί σωστά.

""Ούυυ, δείτε στη photo πόσα πρόβατα στέκονται για ώρες έξω από το μαντρί. Σίγουρα είναι η τελειότερη τεχνολογία και όχι απλά marketting. Αφού δείτε πόσοι περιμένουν να το αγοράσουν.." 

Πρέπει να καταλάβετε ότι η ηλεκτροκίνηση δεν είναι απλά ένα αυτοκίνητο με μπαταρίες το αγοράζεις και τελειώνει η υπόθεση, αλλά κρατικές υποδομές εκατοντάδων δισεκατομμυρίων. Οπότε πολύ εύκολα μπορεί να χρειάζεται να ξεκινήσει το ράβε-ξηλωνε για να διορθωθούν τα σπασμένα επειδή κάπου στην marketting controled corporate America, μια φανατισμένη μερίδα ανθρώπων προσπαθεί να περάσει ανά το παγκόσμιο μια συγκεκριμένη μέθοδο ηλεκτροκίνησης.

Όταν ο αρχιεπίσκοπος του cult βγαίνει δημόσια και χλευάζει αρκετά υποσχόμενες αντίπαλες τεχνολογίες, και τα τσιράκια του με κάθε αφορμή (παραδείγματα αρκετά και εδώ) τα βγάζουν όλα άχρηστα, τότε ναι, είναι πρόβλημα για την σωστή τεχνολογική εξέλιξη. Δεν μένουν απλά στο να υποστηρίζουν την "ομάδα" τους, αλλά σαμποτάρουν και όλα τα υπόλοιπα. Δείτε απλά την πικροχολία τους για την Porsche Taycan. BEV αμάξι είναι και αυτό

Επεξ/σία από Whargoul
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Εγώ πάντως ερμηνεύοντας τα γραφόμενα ορισμένων στο παρόν νήμα, θέλουν να κλείσει η Τέσλα απλά για να επιβεβαιωθεί το εγώ τους και να βγουν να πουν μετά

"Εγώ τα έλεγα"

Αυτό & τίποτα άλλο 

Προσωπικά πιστεύω οτι η εταιρία θα οδηγηθεί σε κάποιου είδους χρεωκοπία, επειδή υπάρχουν εδώ και χρόνια, συγκεκριμένα και πάρα πολύ σοβαρά "επιχειρηματικά ρίσκα".

"πιστεύω οτι θα κλείσει" != "θέλω να κλείσει"

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Προσωπικά δέν θεωρώ τη μετάβαση αυτοσκοπό.

Η ηλεκτρική μετάβαση θα γίνει απο μόνη της όταν τα ηλεκτρικά θα είναι τουλάχιστον ισάξια η ανώτερα σε τιμή, ευκολία, μακροζωία κτλ με τα συμβατικά.

Πως θα γίνει αν δεν υπάρξουν early adopters, γραμμές παραγωγής και οικονομία κλίμακας; Αν εισαι απο πάνω και το κοιτάς δεν θα γίνει ποτέ.

Η οικονομία θα έρθει με την παραγωγή.

Είναι λογικό τα συμβατικά με τα 10.000+ κινούμενα μέρη να είναι πιο φτηνά απο τα ηλεκτρικά;

Αν η Τέσλα αποτύχει θα υπάρξει μεγάλο φρένο και ναι η μετάβαση πρέπει να γίνει. Άργησε ήδη πολύ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Whargoul είπε

Δεν θέλει κανένας να κλείσει η Tesla, και η κάθε Tesla. Θέλουμε να σταματήσει όλο το cult με τα φανατισμένα τσιράκια τους να λένε στην κυριολεξία μπούρδες και να αφήσουν την ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΙΣΗΣ να εξελιχθεί και να εφαρμοστεί σωστά.

""Ούυυ, δείτε στη photo πόσα πρόβατα στέκονται για ώρες έξω από το μαντρί. Σίγουρα είναι η τελειότερη τεχνολογία και όχι απλά marketting. Αφού δείτε πόσοι περιμένουν να το αγοράσουν.." 

Πρέπει να καταλάβετε ότι η ηλεκτροκίνηση δεν είναι απλά ένα αυτοκίνητο με μπαταρίες το αγοράζεις και τελειώνει η υπόθεση, αλλά κρατικές υποδομές εκατοντάδων δισεκατομμυρίων. Οπότε πολύ εύκολα μπορεί να χρειάζεται να ξεκινήσει το ράβε-ξηλωνε για να διορθωθούν τα σπασμένα επειδή κάπου στην marketting controled corporate America, μια φανατισμένη μερίδα ανθρώπων προσπαθεί να περάσει ανά το παγκόσμιο μια συγκεκριμένη μέθοδο ηλεκτροκίνησης.

Όταν ο αρχιεπίσκοπος του cult βγαίνει δημόσια και χλευάζει αρκετά υποσχόμενες αντίπαλες τεχνολογίες, και τα τσιράκια του με κάθε αφορμή (παραδείγματα αρκετά και εδώ) τα βγάζουν όλα άχρηστα, τότε ναι, είναι πρόβλημα για την σωστή τεχνολογική εξέλιξη. Δεν μένουν απλά στο να υποστηρίζουν την "ομάδα" τους, αλλά σαμποτάρουν και όλα τα υπόλοιπα. Δείτε απλά την πικροχολία τους για την Porsche Taycan. BEV αμάξι είναι και αυτό

Παρ´ όλο που διαφωνώ με την γενική κατεύθυνση που έχει πάρει το νήμα, (κατά TESLA) θα συμφωνήσω μαζί σου σε μερικά θέματα. Αλλά.....

Χαρακτηρισμοί τύπου " πρόβατα "  και " τσιράκια"δεν προάγουν καμμία συζήτηση και φαντάζομαι δεν σε χαρακτηρίζουν ώς συνομιλητή.

Απλώς γιατί μπορεί εύκολα να αντιστραφούν. Μετά.....

Ποιός είπε εδώ ότι είναι εναντίον των υπολοίπων  BEV ? Εγώ πάντως όχι. Φυσικά και ναί.....

Η όποια υποστήριξη της TESLA προέρχεται από το γεγονός και μόνο ότι είναι ή πρώτη εταιρία που ρίσκαρε να κάνει αυτή την μορφή αυτοκίνησης mainstream.

Δεν μιλά κανέις για πρωτοπορεία, (ηλεκτρικά οχήματα υπήρξαν πολύ πριν) ούτε για τίποτα άλλο εκτός την εισαγωγής της συγκεκριμένης τεχνολογίας στην καθημερινότητα. Τίποτα άλλο. Και κάποιοι πιστεύουν ότι μόνο και μόνο γι αυτ'ο και παρά τα παιδικά προβλήματα της αξίζει να επιζήσει.

Αυτό..... Ποιό το θέμα λοιπόν...?

Βεβαίως και ναι στο LEAF ( αν και άλλης κατηγορίας) και ΒΕΒΑΙΩΣ ΝΑΙ στο TAYCAN.

Ομως από εδώ (επίσημη ιστοσελίδα PORCHE )

 https://newsroom.porsche.com/en/products/porsche-taycan-mission-e-name-of-series-production-electric-sports-car-electromobility-concept-study-70-years-sportscar-15602.html

δεν βλέπω μεγάλη διαφορά από τα χαρακτηριστικά του model S.

500 χλμ range

600 hp

Και όλοι φανταζόμαστε την τιμή. Κοντά σε Panamera...

Αυτό δεν θα θέλει υποδομές για να φορτιστεί από το grid ?

Δεν θα έχει παρόμοιες απαιτήσεις όπως το model S ή περισότερες από το model 3?

Βεβαίως το κατασκευάζει ένας καταξιωμένος κατασκευαστής ο οποίος έχει μεγάλη εμπειρία με γραμμές παραγωγής, έλεγχο ποιότητας κλπ.

Πραγματα που είναι φυσιολογικό να μην έχει (ακόμη) η TESLA.

Γιατί  λοιπόν αυτή ή τόσο έντονη αντιπαράθεση με τον συγκεκριμένο κατασκευαστή ή μήπως με την τεχνολογία.....

Ας μείνουμε ψύχραιμοι και ας αγκαλιάσουμε το μέλλον με όσα προβλήματα προσαρμογής αυτό μπορεί να φέρει, ως σκεπτόμενοι άνθρωποι .

 

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Vagosman είπε

Είναι λογικό τα συμβατικά με τα 10.000+ κινούμενα μέρη να είναι πιο φτηνά απο τα ηλεκτρικά;

??????

Τα κινούμενη μέρη σε μια τυπική ICE μηχανή είναι λιγότερο από 30. Συνολικά μπορεί να έχει λιγότερα από 200 κομμάτια, συμπεριλαμβανομένων και των βιδών τα οποία είναι απλά σε κατασκευή! Αντίθετα οι μπαταρίες των BEV αποτελούνται από χιλιάδες ανεξάρτητα cells και τα ηλεκτρικά μοτέρ είναι αρκετά πολύπλοκα, γι αυτό είναι και πανάκριβα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Vagosman είπε

Πως θα γίνει αν δεν υπάρξουν early adopters, γραμμές παραγωγής και οικονομία κλίμακας; Αν εισαι απο πάνω και το κοιτάς δεν θα γίνει ποτέ.

Η οικονομία θα έρθει με την παραγωγή.

Είναι λογικό τα συμβατικά με τα 10.000+ κινούμενα μέρη να είναι πιο φτηνά απο τα ηλεκτρικά;

Αν η Τέσλα αποτύχει θα υπάρξει μεγάλο φρένο και ναι η μετάβαση πρέπει να γίνει. Άργησε ήδη πολύ.

Εδω ειναι η διαφωνια μας. Δεν ειναι tesla ή τιποτα. Και να κλεισει και να μην κλεισει, ηδη πάμε προς ηλεκτρονικηση ευρειας κλίμακας. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποιοι περιμένουν την ηλεκτροκίνηση όπως οι χριστιανοί περιμένουν την δευτέρα παρουσία και με τον ίδιο φανατισμό μάλιστα.

Δεν αφορά μόνο την ηλεκτροκίνηση ,είναι μια τάση που υπάρχει στο liberal κομμάτι της Αμερικής ,extreme απόψεις και συμπεριφορές να προσπαθούν να τις κάνουν mainstream.

Στο δικό μας θέμα η ηλεκτροκίνηση πάει πακέτο με την προστασία του περιβάλλοντος ,την κλιματική αλλαγή ,το καθαρό αποτύπωμα στις ανθρώπινες δραστηριότητες και άλλες τέτοιες αρλουμπες.

Ο μάσκ προσπαθεί να "πουλήσει" σε αυτή την ομάδα ανθρώπων αλλά όπως κάθε τέτοια καλτ παπατζηλικια έρχονται σε κάποια στιγμή σε σκληρή επαφή με την πραγματικότητα και εξαερωνονται.

Το κρίμα της υπόθεσης είναι ότι έχει μαζέψει τους ανθρώπους και τα λεφτά για να κάνει αλλαγές που χρειάζονται στην αυτοκίνηση αλλά η καλτ ιδεολογία του τον έχει εγκλωβισμένο.

Να δείτε που στο τέλος θα του φταίει ο καπιταλισμός.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, isay είπε

Εδω ειναι η διαφωνια μας. Δεν ειναι tesla ή τιποτα. Και να κλεισει και να μην κλεισει, ηδη πάμε προς ηλεκτρονικηση ευρειας κλίμακας. 

Προφανως και δεν είναι...Είναι όμως πολύ σημαντικο να μην παει απατη...να μην κλεισει από χρεοκωπια!Γιατι μετα θα εχουν ολοι βημα να πουν ότι δεν πρεπει να παμε σε ηλεκτροκινηση γιατι δειτε τι εγινε στην Tesla...Ισως καποιοι ξεφυγουν από αυτό το παραμυθι αλλα θα είναι πολύ πιο δυσκολο!
 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Jiakometi είπε

Παρ´ όλο που διαφωνό με την γενική κατεύθυνση που έχει πάρει το νήμα, (κατά TESLA) θα συμφωνήσω μαζί σου σε μερικά θέματα. Αλλά.....

Χαρακτηρισμοί τύπου " πρόβατα "  και " τσιράκια"δεν προάγουν καμμία συζήτηση και φαντάζομαι δεν σε χαρακτηρίζουν ώς συνομιλητή.

Απλώς γιατί μπορεί εύκολα να αντιστραφούν. Μετά.....

Ποιός είπε εδώ ότι είναι εναντίων των υπολοίπων  BEV ? Εγώ πάντως όχι. Φυσικά και ναί.....

Η όποια υποστήριξη της TESLA προέρχεται από το γεγονός και μόνο ότι είναι ή πρώτη εταιρία που ρίσκαρε να κάνει αυτή την μορφή αυτοκίνησης mainstream.

Δεν μιλά κανέις για πρωτοπορεία, (ηλεκτρικά οχήματα υπήρξαν πολύ πριν) ούτε για τίποτα άλλο εκτός την εισαγωγής της συγκεκριμένης τεχνολογίας στην καθημερινότητα. Τίποτα άλλο. Και κάποιοι πιστεύουν ότι μόνο και μόνο γι αυτ'ο και παρά τα παιδικά προβλήματα της αξίζει να επιζήσει.

Αυτό..... Ποιό το θέμα λοιπόν...?

Βεβαίως και ναι στο LEAF ( αν και άλλης κατηγορίας) και ΒΕΒΑΙΩΣ ΝΑΙ στο TAYCAN.

Ομως από εδώ (επίσημη ιστοσελίδα PORCHE )

 https://newsroom.porsche.com/en/products/porsche-taycan-mission-e-name-of-series-production-electric-sports-car-electromobility-concept-study-70-years-sportscar-15602.html

δεν βλέπω μεγάλη διαφορά από τα χαρακτηριστικά του model S.

500 χλμ range

600 hp

Και όλοι φανταζόμαστε την τιμή. Κοντά σε Panamera...

Αυτό δεν θα θέλει υποδομές για να φορτιστεί από το grid ?

Δεν θα έχει παρόμοιες απαιτήσεις όπως το model S ή περισότερες από το model 3?

Βεβαίως το κατασκευάζει ένας καταξιωμένος κατασκευαστής ο οποίος έχει μεγάλη εμπειρία με γραμμές παραγωγής, έλεγχο ποιότητας κλπ.

Πραγματα που είναι φυσιολογικό να μην έχει (ακόμη) η TESLA.

Γιατί  λοιπόν αυτή ή τόσο έντονη αντιπαράθεση με τον συγκεκριμένο κατασκευαστή ή μήπως με την τεχνολογία.....

Ας μείνουμε ψύχραιμοι και ας αγκαλιάσουμε το μέλλον με όσα προβλήματα προσαρμογής αυτό μπορεί να φέρει, ως σκεπτόμενοι άνθρωποι .

Επειδή πολύ απλά, άτομα λογικά σαν εσένα δεν δημιουργούν πρόβλημα και η συζήτηση είναι ευχάριστη. Κοίταξε λίγο να δεις αυτούς που κάνουν όλη την φασαρία τις απόψεις τους. Η ΤΕΣΛΑ, Ο MUSK, H Space X και τίποτα άλλο. Το υδρογόνο είναι παπαριά κλπ κλπ κλπ.  Σε όλα τα θέματα, είτε έχουν σχέση με τη tesla, είτε όχι.

Στα γραπτά χαρακτηριστικά δεν βλέπεις διαφορά, αλλά στην πράξη καμιά σχέση δεν έχουν. Είναι εντελώς διαφορετικά. Διαφορετικού τύπου ηλεκτροκινητήρες, Σύστημα των 800V, οι ανάγκες φόρτισης τελείως διαφορετικές. Πέρα από αυτό, κοίταξε και τον τρόπο εργασίας κάθε εταιρείας. Η Tesla τα πρήζει και διαφημίζει συνεχώς τις δήθεν sport επιδόσεις λόγω του 0-100, ότι το model 3 σκίζει on-track την M3 (ότι και αν εννοεί με το Track ο Musk, μάλλον το 1/4Mile) κλπ κλπ. Στην πράξη υπερθερμαίνονται μετά από 5 χιλιόμετρα πίστας, ή μετά από 1 λεπτό στο Autobahn, και στα 80km/h+ τρων σκόνη από μικρότερης ιπποδύναμης συμβατικά αυτοκίνητα. Αντιθέτως η Porsche, δοκιμάζει το αυτοκίνητο της για υπερθέρμανση στην Αφρική και τις track επιδόσεις στο Nurberbring, και πετυχαίνει 0-200 σε λιγότερο χρόνο με κινητήρα που έχει τα 2/3 της ονομαστική ιπποδύναμης των τέσλα. 

Όσο για τον ποιοτικό έλεγχο διαφωνώ. Δεν είναι φυσιολογικό. Είναι αδιανόητο να παραδίδει οχήματα των 50-100 000, με σπασμένα a-pillar, διαφορετικές πόρτες κλπ κλπ. 

Τώρα για το φόρτισμα του grid, ναι θα φορτίζουν και έχουν τα ίδια προβλήματα με τα υπόλοιπα. Δεν είναι θέμα μάρκας αυτό. Η μόνη διαφορά είναι ότι η Porsche, και γενικά οι υπόλοιποι, πάνε σιγά σιγά και δεν λένε ότι θα κάνουν τα BEV mainstreem se 2 χρόνια, και θα πωλούν από του χρόνου κιόλας 500 000 τον χρόνο.  

 

 

1 λεπτό πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Προφανως και δεν είναι...Είναι όμως πολύ σημαντικο να μην παει απατη...να μην κλεισει από χρεοκωπια!Γιατι μετα θα εχουν ολοι βημα να πουν ότι δεν πρεπει να παμε σε ηλεκτροκινηση γιατι δειτε τι εγινε στην Tesla...Ισως καποιοι ξεφυγουν από αυτό το παραμυθι αλλα θα είναι πολύ πιο δυσκολο!
 

Διαφωνώ πλήρως. Κοίταξε την απάντηση που σου έδωσα πριν 1-2 σελίδες σχετικά με τις προδιαγραφές του Euro 7 και την Κίνα. Οι εταιρείες πλέον είναι υποχρεωμένες να κάνουν βήματα προς καθαρότερα αυτοκίνητα γιατί οι κανονισμοί είναι πολύ αυστηροί και τα προστήματα τεράστια. Εάν η ηλεκτροκίνηση είναι αυτή που θα κάνει τα αυτοκίνητα καθαρότερα, ή κατι άλλο (πχ νέα υλικά, ελαφρύτερα, πιο ανθεκτικά ή ηλεκτρονικός έλεγχος πχ camless engines) είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. 

Εξάλλου υπάρχουν και άλλες μορφές ηλεκτροκίνησης. Η 2η βασική μορφή, αυτή του υδρογόνου, Toyota, Hyundai, Honda και Ιαπωνία μεριές, και η Nikola στις ΗΠΑ στα semi και τις μεταφορές, δεν έχει να κάνει με τυχόν αποτυχία της Tesla. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...