Προς το περιεχόμενο

Δεν ευθύνονται οι αισθητήρες του αυτόνομου οχήματος της Uber για το δυστύχημα, σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Αυτό δέν προκύπτει απο πουθενά. Η UBER βάσει τελευταίων στοιχείων είχε κατα μ.ο. μία αποσύνδεση κάθε 13 μίλια, ενώ η Google κάθε 5600.

H Google έχει ξεκινήσει το πρόγραμμα αυτοοδήγησης απο το 2009, με τα πιό πολλά πραγματικά μίλια απο όλους τους άλλους κατασκευαστές και μέχρι τώρα έχει μόνο 14 τρακαρίσματα με άλλα οχήματα, με μικρές υλικές ζημιές μόνο, και μάλιστα στα πιό πολλά απο αυτά ευθύνονταν τα άλλα οχήματα.

Η Google έχει κάνει απίστευτη δουλειά όσον αφορά την ασφάλεια των πεζών: Waymo’s CEO on fatal autonomous Uber crash: Our car would have been able to handle it

“We’ve staged people jumping out of canvas bags or porta-potties on the side of the road, skateboarders lying on their boards, and thrown stacks of paper in front of our sensors,” Waymo said in its report.

Εδώ, περίπου στη μέση του βίντεο δείχνει πως όχι μόνο αναγνωρίζει τον ποδηλάτη, αλλά καταλαβαίνει απο το εκτεταμένο χέρι οτι έχει πρόθεση να στρίψει αριστερά.

 

Ο επικεφαλής του προγράμματος αυτο-οδηγούμενων της Google φεύγει από την εταιρία κλέβοντας (ολόκληρη;) έρευνα 7 χρόνων, ιδρύει μια δικιά του εταιρία από το τίποτα και ξαφνικά εξαγοράζεται από την Uber για 700 εκατομμύρια. Κατόπιν η Uber αρχίζει να αγοράζει τους ίδιους ακριβώς αισθητήρες που χρησιμοποιεί η google (alphabet σήμερα και Waymo το τμήμα των αυτοοδηγούμενων) χρησιμοποιώντας ακριβώς ίδια σχηματικά κυκλωμάτων και ξεκινάει μια τεράστια δικαστική μάχη με την Waymo να ζητάει δισεκατομμύρια για κλοπή της τεχνολογίας αυτοοδηγησής της

Waymo’s bombshell lawsuit accusing Uber of stealing driverless car technology. (link)

Στο τέλος η Uber υποχώρησε και συμβιβάστηκε, δεχόμενη να πληρώσει εκατοντάδες εκατομμύρια αποζημίωση και να δουλέψει μαζί με την waymo για να αποσύρει ολόκληρη την τεχνολογία της τελευταίας από τα συστήματά της. Δεν είναι αρκετά στοιχεία αυτά για να συμπεράνει κάποιος ότι η Uber έτρεχε τεχνολογία της waymo στο αυτοκίνητο;

Γράφεις λες και ξέρεις με βεβαιότητα ότι το αυτοκίνητο της Uber δεν είχε μια προσωρινή δυσλειτουργία και προκάλεσε το δυστύχημα αλλά ήταν γενικά ανίκανο να λειτουργήσει σωστά. Θέλεις να μου εξηγήσεις που βασίζεται αυτή;

Επίσης η waymo που είναι σωστή εταιρία όχι σαν τις άλλες 3 κατηγορίας εταιρίες δολοφόνους που δοκιμάζει τα οχήματά της ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αν δεν βάλει το σύστημα της Nvidia που έχει 16gpu δεν πρόκειται να δουλέψει σωστή η αυτόνομη οδήγηση και και λίγο δισκολο γιατί ζητάει 10.000watt 😂😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα πρωτα αυτοκινητα δεν ειχαν ζωνες, δεν ειχαν προσκεφαλα, δεν ειχαν ABS κοκ.
Ποσων οι μητερες, κορες και αδερφες πεθανανε σαν πειραματοζωα. Επρεπε να ειχαμε μεινει στα καρα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
15 λεπτά πριν, logistoulis είπε

δηλαδή είναι ανάλογη η χρησιμότητα των πρώτων αυτοκινήτων με των αυτοοδήγουμενων; 

 

Λίγο γρήγορα που έψαξα ο WHO μιλάει για περίπου 1.25m θανάτους κάθε χρόνο, και εδώ (δεν ξέρω πόσο αξιόπιστο είναι) λέει για 20-50m τραυματίες ή παράλυτους. Με το 100% των οχημάτων να είναι αυτοοδηγούμενα, θα έβαζα στοίχημα ότι αυτοί οι θάνατοι θα έφταναν ίσως όχι το 0, αλλά ο αριθμός θα ήταν πολλές τάξεις μικρότερος.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, logistoulis είπε

δηλαδή είναι ανάλογη η χρησιμότητα των πρώτων αυτοκινήτων με των αυτοοδήγουμενων; 

κατά την γνώμη μου, ναι.

Απλά δεν μπορείς να το αντιληφθείς τώρα όπως δεν μπορούσαν να αντιληφθούν την χρησιμότητα των πρώτων πανάκριβων αργών αυτοκινήτων οι κάτοχοι αλόγων.

Όταν τα αυτοοδηγούμενα θα κινούνται με ιλιγγιώδεις ταχύτητες και μηδενικά ατυχήματα θα σκεφτόμαστε την εποχή των χιλιάδων θανάτων από τροχαία όπως θυμόμαστε σήμερα τα κάρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, gassim είπε

κατά την γνώμη μου, ναι.

Απλά δεν μπορείς να το αντιληφθείς τώρα όπως δεν μπορούσαν να αντιληφθούν την χρησιμότητα των πρώτων πανάκριβων αργών αυτοκινήτων οι κάτοχοι αλόγων.

Όταν τα αυτοοδηγούμενα θα κινούνται με ιλιγγιώδεις ταχύτητες και μηδενικά ατυχήματα θα σκεφτόμαστε την εποχή των χιλιάδων θανάτων από τροχαία όπως θυμόμαστε σήμερα τα κάρα.

ελπίζω να έχω πεθάνει μέχρι τότε :lol: 

5 λεπτά πριν, Kercyn είπε

Λίγο γρήγορα που έψαξα ο WHO μιλάει για περίπου 1.25m θανάτους κάθε χρόνο, και εδώ (δεν ξέρω πόσο αξιόπιστο είναι) λέει για 20-50m τραυματίες ή παράλυτους. Με το 100% των οχημάτων να είναι αυτοοδηγούμενα, θα έβαζα στοίχημα ότι αυτοί οι θάνατοι θα έφταναν ίσως όχι το 0, αλλά ο αριθμός θα ήταν πολλές τάξεις μικρότερος.

τα είχα ξαναδεί αυτά τα στοιχεία, απλά αναρωτιέμαι τι ποσοστά έχουμε ανά χώρα.. αν δηλαδή έχουμε ανάλογα ποσοστά σε χώρες με πιο σύγχρονα οχήματα και κυρίως σοβαρό δίκτυο και τα ίδια σε χώρες όπως η ινδία στις οποίες αμφιβάλλω για το αν και πότε θα μπορεί ο μέσος άνθρωπος να χαρεί αυτή την ασφάλεια 

Επεξ/σία από logistoulis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
4 λεπτά πριν, logistoulis είπε

τα είχα ξαναδεί αυτά τα στοιχεία, απλά αναρωτιέμαι τι ποσοστά έχουμε ανά χώρα.. αν δηλαδή έχουμε ανάλογα ποσοστά σε χώρες με πιο σύγχρονα οχήματα και κυρίως σοβαρό δίκτυο και τα ίδια σε χώρες όπως η ινδία στις οποίες αμφιβάλλω για το αν και πότε θα μπορεί ο μέσος άνθρωπος να χαρεί αυτή την ασφάλεια 

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_traffic-related_death_rate

Αν και νομίζω ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα βρίσκεται στον άνθρωπο και τον τρόπο που οδηγεί ο καθένας. Άμα ελέγχει το αυτοκίνητο ένας υπολογιστής δεν έχεις τέτοια προβλήματα (εκτός αν του βάλεις κάνα TariffOS).

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, stefanos_th είπε

μπραβο ρε φιλε. γιατι δεν πας και εσυ για θυσια

για να παρω μετα ασφαλες αυτοκινητο.

Τα παιδια της και τους γονεις της τους σκεφτηκες καθολου ?

Μάλλον δεν κατάλαβες ότι σαρκάζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
14 ώρες πριν, AtiX είπε

Μα κάνω μια ερώτηση, από τους αερόσακους ή το abs, πόσους θανάτους είχαμε όταν ήταν σε δοκιμαστικό στάδιο?

Και επειδή είχαμε τότε πρέπει να αφήσουμε τις εταιρείες να αλωνίζουν σκοτώνοντας κόσμο και σήμερα?

Βεβαίως και θα πρέπει -οι εταιρείες που αναπτύσουν τεχνολογία- και να βοηθιούνται και να ελέγχονται-περιορίζονται, όσο αφορά θέματα ασφαλείας.

Και καλώς κάνουμε, ως κοινωνία, που ενημερωνόμαστε και κρίνουμε και απαιτούμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς για να γίνουν πολλά πράγματα η να ανακαλυφθούν νέα προϊόντα η να γίνουν δοκιμές όπλων πεθαίνει κόσμος 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, mdr21 είπε

Τα πρωτα αυτοκινητα δεν ειχαν ζωνες, δεν ειχαν προσκεφαλα, δεν ειχαν ABS κοκ.
Ποσων οι μητερες, κορες και αδερφες πεθανανε σαν πειραματοζωα. Επρεπε να ειχαμε μεινει στα καρα.

Ναι, μόνο που όταν αυτοί σκότωναν κάποιον στο δρόμο, πήγαιναν φυλακή. 

Εδώ ποιος θα πάει μέσα;;;; Σκοτώθηκε ένας άνθρωπος! 

Θα μπορούσε να είναι το δικό σου παιδί!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φαντάζομαι θα έχει αναφερθεί πιο παλιά, αλλά είναι μία ενδιαφέρουσα συνέντευξη και ειδικά στο σημείο που αφορά το παράδειγμα του αυτο-οδηγούμενου αυτοκινήτου.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι θα πηγαίνει το παραμύθι. Δεν έφταιγε το software το δικό μας έφταιγε το software του άλλου κλπ κλπ. Όποιος δεν μπορεί ή βαριέται να οδηγήσει σπίτι του ή ταξί. Και όσα ζώα έχουν δίπλωμα και δεν έχουν ιδέα κι αυτά το ίδιο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...