Προς το περιεχόμενο

Battlefield V [PC]


saxos55

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Tank, artillery, V1, smoke barrage κτλ καλεί μόνο ο squad leader σύμφωνα με τα "squad points"  που έχει συγκεντρώσει η squad εκείνη την στιγμή. Κάτω αριστερά εκεί που φαίνεται η squad δίπλα από τον leader υπάρχει ένας αριθμός. O leader συγκεντρώνει τους βαθμούς ολόκληρης της squad ανάλογα το ποσό καλά παίζει. Βαθμοί συλλέγονται με kills, revives, resupplies, spots κτλ. Οτιδήποτε δηλαδη κάνεις στο παιχνίδι και σου δίνει πόντους δίνει αντίστοιχους και στην squad σου. Ελπίζω να μην τα έγραψα τόσο μπερδεμένα και να κατάλαβες τι εννοώ. 

In other news 6.2

Έρχεται την επόμενη εβδομάδα μάλλον την Τετάρτη. 

Μερική ανάκληση ttk και επιτέλους type2a nerf. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, CleanthisD είπε

Tank, artillery, V1, smoke barrage κτλ καλεί μόνο ο squad leader σύμφωνα με τα "squad points"  που έχει συγκεντρώσει η squad εκείνη την στιγμή. Κάτω αριστερά εκεί που φαίνεται η squad δίπλα από τον leader υπάρχει ένας αριθμός. O leader συγκεντρώνει τους βαθμούς ολόκληρης της squad ανάλογα το ποσό καλά παίζει. Βαθμοί συλλέγονται με kills, revives, resupplies, spots κτλ. Οτιδήποτε δηλαδη κάνεις στο παιχνίδι και σου δίνει πόντους δίνει αντίστοιχους και στην squad σου. Ελπίζω να μην τα έγραψα τόσο μπερδεμένα και να κατάλαβες τι εννοώ. 

In other news 6.2

Έρχεται την επόμενη εβδομάδα μάλλον την Τετάρτη. 

Μερική ανάκληση ttk και επιτέλους type2a nerf. 

σε ποιους τα λες τώρα?

Σε εμάς που έχουμε το παιχνίδι από day one? στον Panoskatos? 

είναι η πρώτη φορά που παίζουμε το παιχνίδι, και δεν ξέρουμε τι γίνεται με τα xp της squad :P

και νερφ να κάνουν το type 2Aids, θα μειώσουν το damage της σφαίρας.?

Εκτός και αν μειώσουν το rpm από 1000-1200 σε 500-600, που το κόβω χλωμό ως απίθανο.

Αλλά dice είναι αυτή ποτέ δεν ξέρεις :P

 

υ.γ. τα update και patch συνήθως Πέμπτη μεσημέρι γίνονται 

 

Επεξ/σία από vassilis018
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε στον πανοςκατως που αναρωτιόταν στο προηγούμενο μήνυμα. 

Με παραπάνω recoil και χαμηλότερο rpm πιστεύω θα το διορθώσουν.

Dice είναι βέβαια αυτή όπως είπες και συ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, CleanthisD είπε

Ε στον πανοςκατως που αναρωτιόταν στο προηγούμενο μήνυμα. 

Με παραπάνω recoil και χαμηλότερο rpm πιστεύω θα το διορθώσουν.

Dice είναι βέβαια αυτή όπως είπες και συ

από την Dice να περιμένουμε τα καλύτερα και τα χειρότερα, δεν αλλάζει εδώ και χρόνια :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, CleanthisD είπε

Ε στον πανοςκατως που αναρωτιόταν στο προηγούμενο μήνυμα. 

Με παραπάνω recoil και χαμηλότερο rpm πιστεύω θα το διορθώσουν.

Dice είναι βέβαια αυτή όπως είπες και συ

Ναι παιδία κόλλησα , μετά είδα στην φωτογραφία οτι ηταν σε squad με πιλότο που είχε μαζέψει πολλούς πόντους !  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλιστα ,

φτάσαμε στο σημείο να περιμένουμε το patch 6.2 που μας γυρνάει στο σχεδον προηγούμενο ttk  ,δεν λέω θετικότατη κίνηση,αλλά ποιος ο λόγος να γίνεται αυτό μετά από 1,5 χρόνο ....

Επίσης προβλήματα τα οποία έχουν χιλιοσυζητηθει εδώ δεν βλέπω να περνουν θέση να τα φτιάξουν ακόμα (performance, balance, cheaters, ping, assignment...)

Για εμένα είναι μια κίνηση "ματ" για το παιχνίδι,(αν όλα πάνε καλά με το patch) γιατί απλά δεν θα υπήρχε- υπάρχει ουσιώδες εξέλιξη στην πορεία του (κ μιλάμε για 1+ χρόνο ακόμα bfv) κ η ειρωνεία είναι ότι δεν το λες κακό παιχνίδι....

Υ.Γ θα κρατήσω ένα ουσιαστικό σχόλιο,που διάβασα τις προάλλες το οποίο ταιριάζει στο παιχνίδι μέχρι τώρα, 

 το bfv είναι ο "πυρήνας δοκιμών " για το επόμενο bf.

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, pip1908 είπε

Υ.Γ θα κρατήσω ένα ουσιαστικό σχόλιο,που διάβασα τις προάλλες το οποίο ταιριάζει στο παιχνίδι μέχρι τώρα, 

 το bfv είναι ο "πυρήνας δοκιμών " για το επόμενο bf.

Διαφωνώ κάθετα με το παραπάνω . Αυτό είναι μια ωραιότατη δικαιολογία για ότι φαουλ γίνεται. Στην περίπτωση που μια στο εκατομμύριο το σκεφτηκαν έτσι ας ηταν free to play όχι ένα μια συνέχεια του battlefield που πρέπει να πληρώσεις για να πάιξεις.

Αυτό που με χαλάει τρομερά και με προβληματίζει στο battlefield 5 δεν είναι το performance , το αντι - τσιτ που είναι ανύπαρκτο , τα μπαγκς κτλ ετσι και αλλιώς λίγο πολύ σε όλα τα battlefield τα συναντάς αυτά .αλλά  το πως είναι δομημένο το παιχνίδι όσο αφορά την κεντρική σχεδίαση όλων των maps

Για παράδειγμα αυτό :

  bfv_2020_03_04_19_09_54_044.jpg.5bd626c81f7518caee32fa495c677ac8.jpg

 

Με ποια λογική βάζεις ένα ΑΑ το οποίο μπροστά του έχει ένα σπίτι και σου καλύπτεί ή το οπτικό αλλά ή το να μην μπορείς να καταρίψεις ένα αεροπλάνο ? 

Αυτο είναι ενα απο τα πάρα πολλά fail που έχει το παιχνίδι και κάποια στιγμή θέλω να κάνω μια σούμα για να τα παραθέσω .

Επίσης μια που αναφέρθηκα στα ΑΑ και τα αεροπλάνα να πω ότι είναι τελείως αρρωστημένο να βάζεις διάδρομο απογείωσης  αεροπλάνων και να έχει πρόσβαση ο εχθρος ! Πόσο σκιλ έχεις ρε καραγκιόζη να τοποθετείς αντι τανκ νάρκες στον διαδρομο απογείωσης ? 

 

Επεξ/σία από panoskatos
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, panoskatos είπε

Διαφωνώ κάθετα με το παραπάνω . Αυτό είναι μια ωραιότατη δικαιολογία για ότι φαουλ γίνεται. Στην περίπτωση που μια στο εκατομμύριο το σκεφτηκαν έτσι ας ηταν free to play όχι ένα μια συνέχεια του battlefield που πρέπει να παίξεις.

Αυτό που με χαλάει τρομερά και με προβληματίζει στο battlefield 5 δεν είναι το performance , το αντι - τσιτ που είναι ανύπαρκτο , τα μπαγκς κτλ ετσι και αλλιώς λίγο πολύ σε όλα τα battlefield τα συναντάς αυτά .αλλά  το πως είναι δομημένο το παιχνίδι όσο αφορά την κεντρική σχεδίαση όλων των maps

Για παράδειγμα αυτό :

  bfv_2020_03_04_19_09_54_044.jpg.5bd626c81f7518caee32fa495c677ac8.jpg

Με ποια λογική βάζεις ένα ΑΑ το οποίο μπροστά του έχει ένα σπίτι και σου καλύπτεί ή το οπτικό αλλά ή το να μην μπορείς να καταρίψεις ένα αεροπλάνο ? 

Αυτο είναι ενα απο τα πάρα πολλά fail που έχει το παιχνίδι και κάποια στιγμή θέλω να κάνω μια σούμα για να τα παραθέσω .

Επίσης μια που αναφέρθηκα στα ΑΑ και τα αεροπλάνα να πω ότι είναι τελείως αρρωστημένο να βάζεις διάδρομο απογείωσης  αεροπλάνων και να έχει πρόσβαση ο εχθρος ! Πόσο σκιλ έχεις ρε καραγκιόζη να τοποθετείς αντι τανκ νάρκες στον διαδρομο απογείωσης ? 

αυτό το είχε κάνει βίντεο ο jackfrags αν θυμάμαι καλά. είχε στήσει αντίσκηνο στο διάδρομο απογείωσης, και έβαζε νάρκες και έριχνε με πάντζερφάουστ όποιο αεροπλάνο πήγαινε να απογειωθεί :P

υ.γ. 8.55gb το update

Επεξ/σία από vassilis018
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, panoskatos είπε

Με ποια λογική βάζεις ένα ΑΑ το οποίο μπροστά του έχει ένα σπίτι και σου καλύπτεί ή το οπτικό αλλά ή το να μην μπορείς να καταρίψεις ένα αεροπλάνο ? 

Αυτο είναι ενα απο τα πάρα πολλά fail που έχει το παιχνίδι και κάποια στιγμή θέλω να κάνω μια σούμα για να τα παραθέσω .

Τετοια παραδειγματα εχει σε ολα τα Maps. τα anti air με εμποδια, ta resupply station σε οπτικο πεδιο απο το εχθρο στα breakthrough κτλ.

Δεν μπορω να καταλαβω ποιος σχεδιασε τα maps και τα σκατωσε. Λογικα η συγκεκριμενη ομαδα δεν παιζουν bfv για να καταλαβουν ολες αυτες τις μαλ*κιες

Επεξ/σία από overpower
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, overpower είπε

Τετοια παραδειγματα εχει σε ολα τα Maps. τα anti air με εμποδια, ta resupply station σε οπτικο πεδιο απο το εχθρο στα breakthrough κτλ.

Δεν μπορω να καταλαβω ποιος σχεδιασε τα maps και τα σκατωσε. Λογικα η συγκεκριμενη ομαδα δεν παιζουν bfv για να καταλαβουν ολες αυτες τις μαλ*κιες

Αυτο ακριβώς λεω και αυτο είναι που με προβληματίζει πιο πολύ απο τα υπόλοιπα. Ότι το παιχνίδι εχει σχεδιαστεί από άτομα που δεν έχουν ιδέα από γενικά παιχνίδι πολέμου και απουσιάζει  ένας ορθολογικός τρόπος σχεδίασης των maps.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Τί γίνεται με τη συμπεριφορά του παιγνιδιού, ανάλογα τo ping, πραγματικά?

Χτες έπαιζα με 100-110, σήμερα με 190-210 (όλοι οι διαθέσιμοι servers με τέτοια νούμερα...).

Ε, με ελάχιστες εξαιρέσεις αντιπάλων, έπαιζα χαλαρότατα...κατέβαζα λαό ανετότατα, με πολύ καλό k/d. Όλοι, εν τω μεταξύ, με (πολύ) χαμηλότερο από εμένα (50-80 οι περισσότεροι, κάποιοι με <40).

Προ εβδομάδος που ήμουν σε 45-60, βλαστημούσα την ώρα και τη στιγμή, δεν μπορούσα να πετύχω άνθρωπο...αλλού βαρούσα, αλλού πήγαινε, αλλού ο αντίπαλος.

Ίδια κλάση/όπλα...δεν καταλαβαίνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...