Προς το περιεχόμενο
billdanos

Ποια Ταινία Μόλις Είδατε; [Part III]

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Β00

 

1st 

 

Tomb Raider

 

Production value πολυ υψηλο ,η Vicander  super fit   τα βγαζει τα λεφτα της   σαν ηθοποιος ,παιζει  δεν κοροιδευει  σαν την Jolie  αλλα Lara χωρις στηθος ξερω εγω ...

Παραταιρο τελειως.

 

 

6,1/10

Επεξ/σία από Fotis13
  • Like 5
  • Haha 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 λεπτά πριν, Fotis13 είπε

Β00

1st 

Tomb Raider

Production value πολυ υψηλο ,η Vicander  super fit   τα βγαζει τα λεφτα της   σαν ηθοποιος ,παιζει  δεν κοροιδευει  σαν την Jolie  αλλα Lara χωρις στηθος ξερω εγω ...

Παραταιρο τελειως.

6,1/10

Αυτο ειπα και εγω οταν το ειδα...η βαθμολογια σου σωστη.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης

Παντως εκαναν συγκινητικες προσπαθειες να τονισουν το ανυπαρκτο στηθος.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Platoon 8/10

Ξαναείδα το Platoon, αφού γύρισα στο θέμα του Βιετνάμ πρόσφατα, με αφορμή το Full metal jacket. 
 
To Platoon παραμένει ενα εξαιρετικό έργο, χωρίς τα σημάδια του χρόνου πάνω του κι ειναι η ταινία αναφοράς για τον πόλεμο του Βιετνάμ. Ο Όλιβερ Στόουν κατάφερε να κατεβάσει την κάμερα στο ύψος των πρωταγωνιστων και να δείξει τον πόλεμο ρεαλιστικά, μέσα από τη δική τους οπτική γωνία.
 
Δεν υπάρχουν ωραιοποιησεις, εύκολοι εντυπωσιασμοί και γυαλιστερό Χόλυγουντ. Ενας νεοσυλλεκτος Αμερικανός προωθείται κατευθείαν στην πρώτη γραμμή και προσπαθεί να ενσωματωθεί στη διμοιρία του, όσο πιο γρήγορα γίνεται, καθώς ο αριθμός των body bags γυρω του αυξάνει με αριθμητική πρόοδο και το αίσθημα της παγιδευσης σε μια αδιέξοδη κατάσταση μεγαλώνει. 
 
Οι διάφοροι αξιωματικοί και στρατιώτες εχουν αναπτυχθεί ως προσωπικότητες αρκετά καλά από το σενάριο κι ο θεατής βλέπει έναν ολοζώντανο μικρόκοσμο της Αμερικής του 60, να αγωνίζεται για να επιβιώσει σε μια ακραία κατάσταση. Υψηλές θεωρείες δεν αναλύονται, αλλά υπάρχει μια σαφής κοινωνική διαστρωματωση και πόλωση αναμεσα στους στρατευμενους. Ο καθένας μπορεί να διακρίνει αμεσως τα διαφορετικά, ετερογενή συστατικά της Αμερικανικής κοινωνίας που δεν θα δέσουν ποτέ αρμονικά: λευκοί, μαύροι και Λατίνοι, μικρομεσαίοι και φτωχοί, αστοί και χωριάτες, μορφωμένοι και αγράμματοι κοκ. Είναι όλοι εκεί σε όλη τους τη …μεγαλοπρεπεια: ο χέστης, το λαμόγιο, ο γλύφτης, ο μαστούρης, ο ανίκανος, ο νέοπας, ο αράπης, ο πάλιουρας, ο έμπειρος, ο βλάχος, ο φιλότιμος... Ο καλός, ο κακός κι ο άσχημος. Μόνο που αντι για κολτ, εδώ έπαιζαν Μ16 και ναπάλμ, εναντίον ΑΚ-47.
 
Η μικρή αυτή ομάδα θανάτου κινείται στην αφιλόξενη ζούγκλα, μοιρασμένη ανάμεσα στους δυο λοχίες  με τους διαφορετικούς χαρακτήρες και κίνητρα κι έναν υπολοχαγό-στραβάδι. Η κάμερα είναι “κολημένη” στην πλάτη του πεζικάριου, σε σημείο που να γίνεσαι ένα με τη γλίτσα και τον ιδρώτα των φαντάρων που βολοδέρνουν μέσα στη βροχή και στη ζούγκλα. Ο φαντάρος σκοτώνει για να μη σκοτωθεί, ενώ μαστουρώνει και μεθάει στα ενδιάμεσα για να κυλήσει ο χρόνος και να γαληνέψει η ψυχή από το φόβο. Κανείς δε φαίνεται να καταλαβαίνει απόλυτα τι συμβαίνει γύρω του κι όλοι μετράνε αντίστροφα τις ημέρες θητείας που απομένουν.
 
Ο Στόουν αποφεύγει περίτεχνα την λούμπα του ξυλινου κηρύγματος και της στεγνης καταγγελιας κι αφήνει το θεατή να επιλέξει θεση. Κάπου προς το τέλος το χάνει λίγο στο ρεαλιστικό κομμάτι του πολέμου, αλλά του αναγνωρίζεται η ποιητική άδεια να αποδώσει το δράμα που ξετυλίγεται στην υπόθεση με το δικό του τρόπο.
 
Οι ηθοποιοί είναι στο ύψος των περιστάσεων κι αποδίδουν καλά στο κομμάτι τους - ακόμη κι ο αχώνευτος, ατάλαντος Μπέρετζερ φαίνεται καλός στο ρόλο του! Ο έμπειρος σινεφίλ θ’αναγνωρίσει αμήχανος τον Τζόνυ Ντεπ σε ερμηνεία στραβαδιού, πριν μεγαλοπιαστεί στο Χόλυγουντ   σε ερμηνείες ζωής και μετά ξεπέσει στο γνωστό παρενδυτικό καρνάβαλο...
 
Θα ήταν ένα πραγματικό αριστούργημα, αν: 
- έκανε ένα ελάχιστο ζουμ άουτ, για να δείξει λίγο από τα αίτια και τους ενορχηστρωτές του πολέμου 
- εξηγούσε απλά γιατί  αντιστάθηκαν οι Βιετναμέζοι.
- εδειχνε λίγο περισσότερο την αγάπη του ανθρώπου για ζωή (The Thin Red Line), αντί να εστιάσει κυρίως στο φόβο του θανάτου...
- είχε κάποιο ηθοποιό που να έδινε κάποια μεγάλη ερμηνεία
Επεξ/σία από Cro-Magnon
  • Like 10
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειδα το τελευταιο Ghostbusters. Θελω πισω τον χαμενο μου χρονο, δεν το πστευω ποσο μαπα ηταν αυτη η ταινια παραγματικα.

Καμια σχεση με τα παλια, εκτος αν το προβλημα το εχω εγω και απλα δεν ειμαι για τετοιες ταινιες πια.  Θα δω αυτες τις μερες και το τελευταιο Jumanji για να δω τι φταιει.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Adrift - Μετα την καταιγιδα

 

Καπως flat θα ελεγα.... οι -λιγες- σκηνες της καταιγιδας δεν εδωσαν την αναμενομενη ενταση. Οι ηθοποιοι τιποτα σπουδαιο ομως εμοιαζαν πολυ στους αληθινους ανθρωπους που το εζησαν και σιγουρα φαινονταν "ανθρωποι της διπλανης πορτας".

Επισης... ειχα παρα πολυ καιρο να συγκινηθω σε ταινια!!!! Στο τελος κυλησε ενα δακρυ...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 5/6/2018 στις 11:10 ΜΜ, Cro-Magnon είπε

Platoon 8/10

Ξαναείδα το Platoon, αφού γύρισα στο θέμα του Βιετνάμ πρόσφατα, με αφορμή το Full metal jacket. 
 
To Platoon παραμένει ενα εξαιρετικό έργο, χωρίς τα σημάδια του χρόνου πάνω του κι ειναι η ταινία αναφοράς για τον πόλεμο του Βιετνάμ. Ο Όλιβερ Στόουν κατάφερε να κατεβάσει την κάμερα στο ύψος των πρωταγωνιστων και να δείξει τον πόλεμο ρεαλιστικά, μέσα από τη δική τους οπτική γωνία.
 
Δεν υπάρχουν ωραιοποιησεις, εύκολοι εντυπωσιασμοί και γυαλιστερό Χόλυγουντ. Ενας νεοσυλλεκτος Αμερικανός προωθείται κατευθείαν στην πρώτη γραμμή και προσπαθεί να ενσωματωθεί στη διμοιρία του, όσο πιο γρήγορα γίνεται, καθώς ο αριθμός των body bags γυρω του αυξάνει με αριθμητική πρόοδο και το αίσθημα της παγιδευσης σε μια αδιέξοδη κατάσταση μεγαλώνει. 
 
Οι διάφοροι αξιωματικοί και στρατιώτες εχουν αναπτυχθεί ως προσωπικότητες αρκετά καλά από το σενάριο κι ο θεατής βλέπει έναν ολοζώντανο μικρόκοσμο της Αμερικής του 60, να αγωνίζεται για να επιβιώσει σε μια ακραία κατάσταση. Υψηλές θεωρείες δεν αναλύονται, αλλά υπάρχει μια σαφής κοινωνική διαστρωματωση και πόλωση αναμεσα στους στρατευμενους. Ο καθένας μπορεί να διακρίνει αμεσως τα διαφορετικά, ετερογενή συστατικά της Αμερικανικής κοινωνίας που δεν θα δέσουν ποτέ αρμονικά: λευκοί, μαύροι και Λατίνοι, μικρομεσαίοι και φτωχοί, αστοί και χωριάτες, μορφωμένοι και αγράμματοι κοκ. Είναι όλοι εκεί σε όλη τους τη …μεγαλοπρεπεια: ο χέστης, το λαμόγιο, ο γλύφτης, ο μαστούρης, ο ανίκανος, ο νέοπας, ο αράπης, ο πάλιουρας, ο έμπειρος, ο βλάχος, ο φιλότιμος... Ο καλός, ο κακός κι ο άσχημος. Μόνο που αντι για κολτ, εδώ έπαιζαν Μ16 και ναπάλμ, εναντίον ΑΚ-47.
 
Η μικρή αυτή ομάδα θανάτου κινείται στην αφιλόξενη ζούγκλα, μοιρασμένη ανάμεσα στους δυο λοχίες  με τους διαφορετικούς χαρακτήρες και κίνητρα κι έναν υπολοχαγό-στραβάδι. Η κάμερα είναι “κολημένη” στην πλάτη του πεζικάριου, σε σημείο που να γίνεσαι ένα με τη γλίτσα και τον ιδρώτα των φαντάρων που βολοδέρνουν μέσα στη βροχή και στη ζούγκλα. Ο φαντάρος σκοτώνει για να μη σκοτωθεί, ενώ μαστουρώνει και μεθάει στα ενδιάμεσα για να κυλήσει ο χρόνος και να γαληνέψει η ψυχή από το φόβο. Κανείς δε φαίνεται να καταλαβαίνει απόλυτα τι συμβαίνει γύρω του κι όλοι μετράνε αντίστροφα τις ημέρες θητείας που απομένουν.
 
Ο Στόουν αποφεύγει περίτεχνα την λούμπα του ξυλινου κηρύγματος και της στεγνης καταγγελιας κι αφήνει το θεατή να επιλέξει θεση. Κάπου προς το τέλος το χάνει λίγο στο ρεαλιστικό κομμάτι του πολέμου, αλλά του αναγνωρίζεται η ποιητική άδεια να αποδώσει το δράμα που ξετυλίγεται στην υπόθεση με το δικό του τρόπο.
 
Οι ηθοποιοί είναι στο ύψος των περιστάσεων κι αποδίδουν καλά στο κομμάτι τους - ακόμη κι ο αχώνευτος, ατάλαντος Μπέρετζερ φαίνεται καλός στο ρόλο του! Ο έμπειρος σινεφίλ θ’αναγνωρίσει αμήχανος τον Τζόνυ Ντεπ σε ερμηνεία στραβαδιού, πριν μεγαλοπιαστεί στο Χόλυγουντ   σε ερμηνείες ζωής και μετά ξεπέσει στο γνωστό παρενδυτικό καρνάβαλο...
 
Θα ήταν ένα πραγματικό αριστούργημα, αν: 
- έκανε ένα ελάχιστο ζουμ άουτ, για να δείξει λίγο από τα αίτια και τους ενορχηστρωτές του πολέμου 
- εξηγούσε απλά γιατί  αντιστάθηκαν οι Βιετναμέζοι.
- εδειχνε λίγο περισσότερο την αγάπη του ανθρώπου για ζωή (The Thin Red Line), αντί να εστιάσει κυρίως στο φόβο του θανάτου...
- είχε κάποιο ηθοποιό που να έδινε κάποια μεγάλη ερμηνεία

Πολυ καλο ειναι το Πλατουν αλλα ταινια αναφορας για Βιετναμ ειναι το "Αποκαλυψη τωρα"

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 ώρες πριν, panos_0079 είπε

Πολυ καλο ειναι το Πλατουν αλλα ταινια αναφορας για Βιετναμ ειναι το "Αποκαλυψη τωρα"

Thanks φίλε, θα το τσεκάρουμε.

  • Like 2
  • Haha 10

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
10 λεπτά πριν, DeadOrganPlayer είπε

Thanks φίλε, θα το τσεκάρουμε.

Μπα σε καλό σου, έπεσα από την καρέκλα μου!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχθές ξεκίνησα να δω τις γέφυρες του Μάντισον, https://www.imdb.com/title/tt0112579/?ref_=nv_sr_1

αλλά επειδή γκρίνιαζαν τα μωρά και για να μην χαλάσω την παράδοση που έχω δημιουργήσει, είδα (είδαμε) το emoji  https://www.imdb.com/title/tt4877122/

Ότι πρέπει για να περάσει η ώρα οικογενειακά, να ηρεμήσουν τα μικρά και να χαλαρώσουν και οι μεγάλοι. 6/10 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 ώρες πριν, DeadOrganPlayer είπε

Thanks φίλε, θα το τσεκάρουμε.

ναι βρε γελασαμε με το κρυοκωλο αστειο σου.

Δεν ειπαμε οτι ειναι καινουρια...ειπαμε οτι ειναι σημειο αναφορας

Ειρωνειες αλλου

  • Confused 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 6/6/2018 στις 8:07 ΜΜ, stormrain είπε

Ειδα το τελευταιο Ghostbusters. Θελω πισω τον χαμενο μου χρονο, δεν το πστευω ποσο μαπα ηταν αυτη η ταινια παραγματικα.

Καμια σχεση με τα παλια, εκτος αν το προβλημα το εχω εγω και απλα δεν ειμαι για τετοιες ταινιες πια.  Θα δω αυτες τις μερες και το τελευταιο Jumanji για να δω τι φταιει.

Oχι δεν εχεις προβλημα εσυ ,πραγματικα δεν βλεπεται οπως δεν βλεπεται και  αυτο :

 

The Cloverfield Paradox

 

Ειναι αποριας αξιο πως δαπανωνται χρηματα  για να γυριστουν τετοια σκουπιδια ...Φυσικα δεν το ειδα μεχρι τελους .

 

4/10

  • Like 5
  • Haha 1
  • Sad 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.