Προς το περιεχόμενο

Dying Light 2 [PC]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, zvarthangalos είπε

Δυστυχώς οι κονσόλες καθορίζουν το μέλλον του gaming.

Τουλάχιστον ελπίζω για κάνα χρόνο να παίζουμε σωστά τελειωμένα games και όχι beta state στο release.

Για Σεπτέμβριο δύσκολα γιατί και αυτοί Πολωνοί είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 615
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

χαμός έγινε αυτες τις μέρες, τα μισά μεγάλα παιχνιδια του 2020 έφαγαν delay. 

Καλα αυτό δε περίμενε κανείς να βγει, ειναι γνωστη η προβληματική παραγωγή. αλλα βγήκαν κ το ανακοινωσαν και αυτοι τωρα μαζι με τα αλλα και εδεσε το γλυκό :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιδημια delay επεσε δεν τα μαθατε? :P Εγω πειραζει που κραταω μικρο καλαθι για το εν λογω παιχνιδι ενω οταν το πηρα σχεδον day one το ελιωσα στην κυριολεξια ομως προς το τελος το παιχνιδι γινεται βαρετο και θα αναφερω γιατι.Καποια στιγμη αγορασα και το season pass και επαιξα και το dlc, εκει και αν εγινε αγγαρεια το παιχνιδι με το αμαξι.Το καλυτερο ειναι να μην βαλουν καθολου αμαξι (και ποσο μαλλον δικο του μεγαλο skill tree, το upgrade στο αμαξι παντως ναι αξιζε και ηταν ωραια πινελια)και αν βαλουν να ειναι για λιγες αποστολες.

Νομιζω δεν πρεπει να το παρακανουν με το skill tree,καλυτερα να βαλουν χρησιμα skills και ποιοτικα παρα να το γεμισουν skills μονο και μονο επειδη υπαρχει αυτο το trend.Στο πρωτο παιχνιδι κατα την αποψη μου ηταν οριακα.Καποια απο αυτα ηταν τελειως αχρηστα και δεν ειχες λογο να τα χρησιμοποιησεις ασε που πολλα απο αυτα ειχαν λαθος timing ξεκλειδωματος..Επισης ενα αλλο που βρηκα οταν γυρισα στο παιχνιδι ητανε οτι προσθεσαν legend levels και φτανει ως 250 περα απο το farmarisma και το free roam αυτο που παρατηρησα ειναι οτι το respawn των εχθρων ειχε γινει ακομη πιο εντονο στην κυριολεξια εστριβες στην γωνια και αν γυριζες πισω τα ιδια ζομπια εμφανιζονταν ξανα και ας τα ειχες σκοτωσει πριν 10 δευτερα.Το καταλαβαινω για πιο λογο εγινε ολο αυτο αλλα το θεωρω περιττο και Overkill μονο και μονο για να προσθεσουν ωρες παιξιματος.Πιο πολυ διασκεδασα με το παιχνιδι στην αρχη που ο παιχτης ηταν αδυναμος και στην κυριολεξια ενιωθα την πιεση οταν επαιζα καποια αποστολη το βραδυ παρα οταν εγινα OP.Δεν λεω να γινει survival αλλα να κρατησει μια ισορροπια γιατι νομιζω στο πρωτο ξεφυγε οποιος μπει και παιξει τωρα θα καταλαβει τι εννοω.Παγιδες στο περιβαλλον, firecrackers και γενικα πραγματα που μπηκαν στο παιχνιδι για να βοηθησουν τον παιχτη και υποτιθεται θα ηταν χρησιμα  δεν εχουν λογο υπαρξης και βασικα κανεναν λογο να τα χρησιμοποιησεις γιατι ο παιχτης εχει γινει ουσιαστικα ατρωτος.

Δεν ξερω τι feedback πηραν απο το community αλλα αυτη ειναι η ταπεινη μου αποψη, βεβαια ειπα τις χοντραδες που θυμηθηκα οτι με χαλασαν σιγουρα ξεχασα καποια πραγματα.Μακαρι να παρουν τα θετικα στοιχεια να τα αναβαθμισουν και οτιδηποτε αρνητικο να το μειωσουν η να το διορθωσουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...
  • 1 χρόνο αργότερα...
  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Κι' άλλο..

E_PjsfJWQAEZy4Q.jpg

Ας το καθυστερήσουν όσο θέλουν, ένας θάνατος από αγαπημένη εταιρία τον χρόνο νομίζω είναι αρκετός.

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χιλιες φορες να κανουν αυτο παρα να βγαινουν τα παιχνιδια μισοτελειωμενα.

Επισης για μενα μετα απο οτι εγινε με το cyberpunk που παροτι εφαγε ενα καρο delays και το παιχνιδι βγηκε οπως βγηκε, κανονικα θα επρεπε να εχουν αλλη τακτικη με τις ημερομηνιες παραδοσης.

Για μενα θα επρεπε να βγαινουν και να λενε εφοσον δεν πεσαμε μεσα στη αρχικη ημερομηνια παραδοσης θα  παρουμε οσο χρονο χρειαστουμε για να γινει polished το παιχνιδι και οταν εν τελει ειναι ετοιμο θα δωσουμε ημερομηνια παραδοσης.

Ασε που ολο αυτο με τα συνεχομενα delays χειροτερευει περισσοτερο την ολη φημη του εκαστοτε παιχνιδιου σε περιπτωση που βγει το παιχνιδι και ειναι τιγκα στα bugs κ με κακο οptimization. Τοτε το backlash των gamers θεωρω οτι ειναι δικαιολογημενο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, icenex είπε

Τοτε το backlash των gamers θεωρω οτι ειναι δικαιολογημενο.

Το backlash των "gamers" εγώ το θεωρώ καθυστερημένο και φάνηκε πολλές φορες. Όσο για το "when it's ready" της CDPR όλοι ξέρουμε το ποσο πρόλογος ήταν.

Ας αφήσουμε την Techland ήσυχη, είναι από τις ελάχιστες καλές και σωστές εταιρίες που έχουν μείνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Το backlash των "gamers" εγώ το θεωρώ καθυστερημένο και φάνηκε πολλές φορες. Όσο για το "when it's ready" της CDPR όλοι ξέρουμε το ποσο πρόλογος ήταν.

Ας αφήσουμε την Techland ήσυχη, είναι από τις ελάχιστες καλές και σωστές εταιρίες που έχουν μείνει.

Δεν εχω θεμα με την Techland ισα ισα..Μιλησα πιο πολυ για την στρατηγικη που ακολουθουν λιγοι πολυ ολοι οσον αφορα το release date(δινουν μια ημερομηνια τρωει ενα καρο delays και οταν τελικα βγαινει δεν ειναι ετοιμο το παιχνιδι και θελει καμποσα patch να στρωσει).

Κατα την αποψη μου ειναι καλυτερα να μην αναφερουν ημερομηνια παρα μονο οταν ειναι ετοιμο το παιχνιδι και οταν λεω ετοιμο δεν εννοω ετοιμο οπως το cyberpunk αλλα ετοιμο με ολη τη σημασια της λεξης η εν παση περιπτωση να χρειαστουν μικρο διορθωσουλες.

Οχι αυτο το πραγμα που βλεπουμε να γινεται, που ουσιαστικα τα παιχνιδια βγαινουν προωρα που θελουν τουλαχιστον 1 χρονο patcharismata για να στρωσουν και ακομη τοτε παλι δεν εχουν φτασει στο επιθυμητο αποτελεσμα να πεις οτι το παιχνιδι ειναι ολοκληρωμενο.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, icenex είπε

Δεν εχω θεμα με την Techland ισα ισα..Μιλησα πιο πολυ για την στρατηγικη που ακολουθουν λιγοι πολυ ολοι οσον αφορα το release date(δινουν μια ημερομηνια τρωει ενα καρο delays και οταν τελικα βγαινει δεν ειναι ετοιμο το παιχνιδι και θελει καμποσα patch να στρωσει).

Κατα την αποψη μου ειναι καλυτερα να μην αναφερουν ημερομηνια παρα μονο οταν ειναι ετοιμο το παιχνιδι και οταν λεω ετοιμο δεν εννοω ετοιμο οπως το cyberpunk αλλα ετοιμο με ολη τη σημασια της λεξης η εν παση περιπτωση να χρειαστουν μικρο διορθωσουλες.

Οχι αυτο το πραγμα που βλεπουμε να γινεται, που ουσιαστικα τα παιχνιδια βγαινουν προωρα που θελουν τουλαχιστον 1 χρονο patcharismata για να στρωσουν και ακομη τοτε παλι δεν εχουν φτασει στο επιθυμητο αποτελεσμα να πεις οτι το παιχνιδι ειναι ολοκληρωμενο.

 

Συμφωνούμε απόλυτα αλλα δυστυχώς δεν γίνετε αυτό για διαφορους λόγους και συνήθως είναι λόγο publisher και investors. Λίγες εταιρίες έχουν αυτή την πολυτέλεια άμα δεν κάνω λάθος, όπως για παράδειγμα Rockstar, που σου πετάει ένα announcement trailer ένα μηνα πριν το release date.  Δυστυχώς όμως το hype building-failure to meet expectations είναι που λειτουργεί πολλές φορες εναντίον της εταιρίας.

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...