Προς το περιεχόμενο

Dying Light 2 [PC]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 615
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Tιγκα στα προβληματα το δινουν οι πιο πολλοι.

Μεχρι και να το αφησουμε και για αργοτερα διαβασα που σπανια για παιχνιδι το λενε αυτο σε review.

Επεξ/σία από optimus prime
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Benchmarks με μια μεγάλη ποικιλία καρτών: https://gamegpu.com/action-/-fps-/-tps/dying-light-2-stay-human-test-gpu-cpu

Με DLSS και FSR γίνεται καλή δουλίτσα πάντως και παίζεται ακόμα και σε RT.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως το περίμενα, μεγάλες διαφορές με RT λόγω RTGI. Από επιδόσεις κόβει πώλους όμως και το DLSS είναι meh.

Dying Light 2 – NVIDIA DLSS, AMD FSR & Ray Tracing Benchmarks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άσχετο αλλά γιατί τα games χρειάζονται day 1 patch; Γιατί δεν υπάρχει εξ' αρχής το patch στο περιεχόμενο που θα κατέβει όταν ανοίξει το download; Είναι διαδικαστικό το θέμα; Για παράδειγμα το studio έχει δώσει μερικές μέρες πριν το game στο steam για approval ή οτιδήποτε άλλο και στο ενδιάμεσο έχουν εντοπίσει πράγματα που χρειάζονται διόρθωση; Ή πράγματα που τους τα επισήμαναν οι reviewers πριν τη λήξη του NDA;

Επεξ/σία από ioannis__
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, ioannis__ είπε

Άσχετο αλλά γιατί τα games χρειάζονται day 1 patch; Γιατί δεν υπάρχει εξ' αρχής το patch στο περιεχόμενο που θα κατέβει όταν ανοίξει το download; Είναι διαδικαστικό το θέμα; Για παράδειγμα το studio έχει δώσει μερικές μέρες πριν το game στο steam για approval ή οτιδήποτε άλλο και στο ενδιάμεσο έχουν εντοπίσει πράγματα που χρειάζονται διόρθωση; Ή πράγματα που τους τα επισήμαναν οι reviewers πριν τη λήξη του NDA;

Από όσο γνωρίζω οι ψηφιακές εκδόσεις έρχονται πάντα έτοιμες με το day one patch. Εκεί που χρειάζεται αναβάθμιση είναι στα retail αντίτυπα των κονσολών που έχουν ξεκινήσει τα διαδικαστικά βδομάδες πριν. Δε θυμάμαι να είχα day one patch σε παιχνίδι που έκανα preload, εκτός αν ήταν κάποιο μικρό hotfix ίσως της τελευταίας στιγμής. Αν κάνω κάπου λάθος ας με διορθώσει κάποιος.

Επεξ/σία από naruto14
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για τα lows το κανω το o.c για να μην πεφτω κατω απο το gsync min range και πολλες φορες σε αλλα κατω απο 60fps..

1 ώρα πριν, naruto14 είπε

Με DLSS και FSR γίνεται καλή δουλίτσα

Eγω σε οποιο παιχνιδι εχω βαλει FSR στα 5 λεπτα πανω το εχω βγαλει.

Ενα ματσο χαλια ειναι..

Σε μερικα χρονια ισως,τωρα ειναι αισχος.

Επεξ/σία από optimus prime
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Σε μερικα χρονια ισως,τωρα ειναι αισχος.

γιατί τι θα αλλάξει σε μερικά χρόνια; spatial upscale με interpolation και sharpening είναι. Δεν μπορεί να βελτιωθεί. Μόνο ίσως λίγο το sharpening για να μην έχει artifacts (αν έχει), αλλιώς δεν μπορεί να βελτιωθεί κάπως. Άντε να δούμε πότε θα έρθει το ML και να δούμε και τη λύση της intel.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποια στιγμή θα βγει το FSR 2.0 που θα είναι με ΑΙ όπως το DLSS. Πάντως στο Dying Light 2 είναι πολύ κοντά τα FSR και DLSS λόγω μάπα implementation του δεύτερου αλλά η NVIDIA είπε ίσως δούμε fix την Παρασκευή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...