Προς το περιεχόμενο

Τροφοδοσία Super Market - Φορτηγά


d3monhunter

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 λεπτά πριν, pontez2 είπε

Ειναι δυνατον να υπάρχει άνθρωπος σε αυτη τη χωρα που να υποστηριζει οτι ειναι σωστο ο οδηγος φορτηγου να κοβει τη κινηση για να ξεφορτωσει

Υπάρχει πρόβλημα κατανόησης, είναι σίγουρο πλέον.

Τι σχέση έχει το τι θεωρεί σωστό ο καθένας μας; Ας πούμε ότι το θεωρούμε όλοι λάθος, κι εμείς, και οι οδηγοί, και τα αφεντικά τους, και οι υπάλληλοι των supermarket, και οι διοικήσεις των supermarket. Άλλος τρόπος υπάρχει; Τι θα κάνουμε, θα γεννήσουμε χώρο εκεί που δεν υπάρχει;

11 λεπτά πριν, pontez2 είπε

και όχι να παρκάρει σε ορισμένη θέση για να ξεφορτωσει με την ηρεμια του

Πού; Ποια είναι η ορισμένη θέση την οποία αγνοεί ο οδηγός; Υπάρχει;

Θέλετε να βγούμε μια βόλτα μια μέρα να το δούμε στην πράξη, γιατί ειλικρινά δεν την παλεύω με αυτά που διαβάζω.

15 λεπτά πριν, pontez2 είπε

Και για όσους δεν γνωριζουν, αυτο που προωθουν πλέον ειναι η τροφοδοσία των καταστημάτων να γινεται βραδυνές ώρες που δεν υπάρχει κινηση. Μετά τις 8.30 δηλαδη.

Πάμε πάλι.

Ένα καλοκαίρι δούλευα στα ZARA σε ομάδα παραλαβής ~00:00-08:00. Έσκαγαν containers κατά τις 23:00 κι εμείς όλη νύχτα δίναμε πόνο.

Ήταν τα ZARA όμως, όχι η κάθε μικρή έως μικρομεσαία επιχείρηση που είναι πάνω στην Ηλιουπόλεως και πάνω σε πεζόδρομους.

Αυτές λοιπόν οι μικρές επιχειρήσεις οι οποίες πολλές φορές απαρτίζονται από 1-3 άτομα, επειδή προφανώς δεν τους παίρνει να προσλάβουν κι άλλους, πώς θα κάνουν τις παραλαβές τις νύχτες, όταν αυτά τα 1-3 άτομα πρέπει να δουλέψουν την άλλη μέρα απ' το πρωί μέχρι το βράδυ;

Ρε παιδιά τι γίνεται εδώ πέρα; Θα ανακαλύψουμε τον κόσμο; Την Αμερική; Την παλεύουμε; Πόσο εκτός πραγματικότητας είστε κάποιοι ώστε να μην καταλαβαίνετε ότι κάποια πράγματα δεν γίνονται;

3 λεπτά πριν, Spect~ είπε

Ο από πάνω σου 

Χαιρετίσματα απ' τον πλανήτη Γη, χώρα Ελλάδα, πόλη Αθήνα.

Πώς πάτε εσείς εκεί;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 103
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Πονεμένη ιστορία ένα χρόνο τώρα κάθε πρωί στην Δροσοπούλου στα Πατήσια είτε πάρω 054 είτε 608 σχεδόν πάντα θα υπάρχει φορτηγώ για τόν Σκλαβενίτη και θα κλείνει τό δρόμο κάνα δεκάλεπτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, phanispal είπε

Υπάρχει πρόβλημα κατανόησης, είναι σίγουρο πλέον.

 

Κανένα θέμα κατανοησης. Απλως εσυ δε θέλεις να ακολουθεις τον νομο.

Το οτι υπάρχουν Ελληνάρες που δεν έχουν προβλέψει να έχουν θέση παρκαρισματος για τα οχήματα τροφοδοσίας ή που προτιμουν να δέχοντε τροφοδοσία εν ωρα κινησης, διακοπτοντας τη κινηση, δε σημαίνει οτι αυτο ειναι νομιμο. Ειναι παράνομο!!

Το οτι η πραγματικότητα ειναι αυτη του Ελληνάρα, δε σημαινει πως ειναι σωστό. Δεν υπάρχει το διακοπτω τη κυκλοφορία για τροφοδοσία. Ειναι παράνομη κινηση.

Οι μικρές επιχειρήσεις, δε χρειάζονται νταλίκες για τις παραλαβές τους. Φορτηγακια χρειάζονται και μια εξασφαλισμένη θέση πάρκινκ. Ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ του ιδιοκτητη του καταστηματος να έχει μεριμνηση για τη θέση πάρκινγκ και οχι να κοβει τη κινηση.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, pontez2 είπε

Τι ακριβως δεν γινεται? Το να ξεφορτωσεις σε παιζόδρομο τις ωρες που επιτρέπει ο Δημος και δεν έχει πολύ κόσμο, ή το να έχει το εκάστοτε σημείο πώλησης, ένα πάρκινκ για το φορτηγο του?

Θα σου εξηγήσω πως ήταν το δρομολόγιο που δούλευα εγώ και θα καταλάβεις γιατί στις μεγάλες πόλεις αυτό δεν γίνεται.

Στις 2:30 το ξημέρωμα ξεκινουσαμε το δρομολόγιο.

Πρώτοι πελάτες ήταν οι φουρνοι και τυροπιταδικα γιατί είναι ανοικτοι από πολύ πολύ νωρίς. (Κανένα πρόβλημα εδώ)

Δεύτεροι πελάτες ήταν τα σουπερ μάρκετ (6-7 ανάλογα το δρομολόγιο) τα σούπερ μάρκετ ανοίγουν (για παραλαβές μόνο) στις 6. Και κάπου εδώ αρχίζουν τα προβλήματα εκείνη ακριβώς την ώρα το σουπερμάρκετ έχει παραλαβές από 3-4 φορτηγά με γαλακτοκομικα, 2-3 από αλλαντικά, 1-2 με ψωμιά, 1-2 από λαχανικά φρούτα, 2-3 για παγωτά και 1-2 ακόμα της εταιρίας του σουπερμάρκετ που φέρνουν τα υπόλοιπα...

Είναι τόσο πολλά αυτά που έρχονται εκείνη ακριβώς την στιγμή που επειδή δεν έχεις χρόνο για ολα τα προϊόντα αφήνεις μόνο φρέσκο γάλα και πας στο επόμενο για να προλάβεις (υπόψιν όλα τα μαγαζιά θέλουν όταν ανοίξουν να έχουν φρέσκο γάλα οπωσδήποτε) αφού έχεις τελειώσει με τα μεγάλα καταστήματα πρέπει να προλάβεις και τα μικρότερα του τύπου μίνι μάρκετ.

Όταν τελειώσεις και με αυτά (η ώρα έχει γράψει 10:00) πηγαίνεις ξανά στα σούπερ μάρκετ για να αφήσεις συμπλήρωμα σε φρέσκο γάλα (αναλόγως την κατανάλωση που έχει υπάρξει από το πρωί μέχρι εκείνη την ώρα) και αφήνεις τα υπόλοιπα γαλακτοκομικα (γιαούρτι,κασερι κτλπ) παίρνεις υπογραφή από τον υπεύθυνο για τα πράγματα που άφησες (και το πρωί και τώρα) και του αφήνεις τιμολόγιο. Αφού τα τελειώσεις όλα αυτά το δρομολόγιο τελειώνει και επιστρέφεις στην εταιρία κάνεις καταγραφή αυτών που πούλησες και αυτών που επιστρέφεις αδειάζεις φορτηγό παρκάρεις τελειώνεις την χαρτουρα και συγχαρητήρια μόλις σχολασες στις 12:30 με 13:00 και μπορείς να πας σπίτι...

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Chape δε βλέπω κάποια δυσκολία αν υπάρχει πάντα μια διαθέσιμη θέση για να παρκάρεις και κάνεις τη τροφοδοσία με την ηρεμία σου! Αυτο ομως δεν ειναι δικη σου υποχρέωση. Ειναι του εκαστοτε επιχειρηματία και πρέπει να το προβλέψει. Οι μεγάλες αλυσιδες σουπερ μάρκετ συνηθως έχουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, pontez2 είπε

@Chape δε βλέπω κάποια δυσκολία αν υπάρχει πάντα μια διαθέσιμη θέση για να παρκάρεις και κάνεις τη τροφοδοσία με την ηρεμία σου! Αυτο ομως δεν ειναι δικη σου υποχρέωση. Ειναι του εκαστοτε επιχειρηματία και πρέπει να το προβλέψει. Οι μεγάλες αλυσιδες σουπερ μάρκετ συνηθως έχουν.

Μα αυτό σου λέω φίλε μου πρακτικά μέσα στις πόλεις είναι αδύνατο να έχει κάθε μαγαζί δική του θέση πάρκινγκ. Οι μεγάλες αλυσίδες έχουν πάρκινγκ στα καινούργια κατάστηματα τους που είναι αρκετά εκτός του κέντρου και πάλι όχι σε όλα. 

Αφού δεν βλέπεις δυσκολία να στο κάνω ποιο απλό 

Έστω ότι το κάθε σουπερμάρκετ έχει μια θέση για φορτηγό. Πες μου πιο από τα 10-15 φορτηγά θα πάει πρώτο και ποιο δεύτερο και πως θα καταφέρει να κάνει όλες τις παραλαβές πριν ανοίξει? 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απ' το σπίτι σου έχει τύχει να βγεις ποτέ; Σε ποια πόλη ζεις;

Έχεις δει πού εδρεύουν οι περισσότερες επιχειρήσεις; Σε τι δρόμους;

Πού είναι οι διαθέσιμες θέσεις για όλους αυτούς;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Eπαναλαμβάνω οτι αυτο ειναι προσωπικο προβλημα του κάθε επιχειρηματια, οχι προβλημα του μέσου πολίτη, ή του κράτους. Το πως θα ορισει τη τροφοδοσια του, τα δρομολόγια κτλ κτλ. Αν σκάνε ολοι μαζί, κάτι δεν έχει κάνει σωστά. 

Να διακοψεις τη κυκλοφορία, ΔΕΝ επιτρέπετε. Δεν υπάρχει καμια δικαιολογία. Δεν μπορεις να ταλαιπωρεις τον πολίτη, επειδη δεν έχεις φτιάξει σωστά το δικτυο διανομής σου, ούτε να βρισκεις δικαιολογία στο "Ελλάδα ειμαστε". Ναι Ελλάδα ειμαστε, αλλά ο νομος δεν σου επιτρέπει να το κάνεις αυτο.

Πάντως στα σουπερ μαρκετ που έχω στη γειτονιά, δεν έχει τυχει ποτέ να δω κυκλοφοριακο κομφουζιο. Γυρω στις 7 έρχονται 2-3 φορτηγά, κάνουν στην άκρη και δεν ενοχλουν κανέναν και άντε να έρθει 1 ακόμα γυρω στις 10 που παρκάρει σε προβλεπόμενη θέση.

Αυτο που θα ξεφορτωσει ο άλλος στις 12 το πρωι μέσα στη μέση του δρόμου και θα έχει την απαιτηση να δημιουργηθει ουρά απο πίσω δε ξέρω σε ποιο μέρος του κοσμου μπορει να υπάρχει.

edit: Ο μονος που το κάνει αυτο, ειναι ο ψiλικατζης, αλλά η φάση ειναι οτι έρχεται το φορτηγο κορνάροντας, βγαινει ο ιδιος έξω, παιρνει το κουτι με τα γάλατα μονος του και η δουλειά έχει τελειωσει σε 30 sec. 

Επεξ/σία από pontez2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εδώ φορτηγά και ιδιώτες κλείνουν μονόδρομους με ένα ρεύμα για να κάνουν τη δουλεία τους, ενώ υπάρχει και χώρος σταθμευσης (πρέπει βέβαια να κάνουν κ 2-3 μπρος πίσω για να παρκάρουν) αλλα σου λένε 2-3 λεπτά και έφυγα.. Τουλάχιστον οι οδηγοί που λέτε δεν έχουν και άλλη επιλογή.. 

Μην παρεξηγηθώ, δεν έχω κορνάρει ποτέ ούτε έχω ενοχλήσει κάποιον που βλέπω ότι παλεύει και προσπαθεί να κάνει γρήγορα.. Όταν όμως δώ κάποιον να εμποδίζει ενώ μπορεί να κάνει στην άκρη κορνάρω πριν καν σταματήσω.. 

Επεξ/σία από denis_kos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν περιμένω να καταλάβεις γιατί και εγώ δεν καταλάβαινα πριν τύχει να δουλέψω και να το δω με τα μάτια μου. 

Το ξαναλέω ναι είναι ενοχλητικό ναι είναι παράνομο. Αλλά μέσα στην πόλη δεν γίνεται αλλιώς. 

Μία λύση θα ήταν να μεταφερθούν όλα τα μαγαζιά κάπου ποιο έξω από το κέντρο της εκάστοτε πόλης σε χώρους με καλύτερες υποδομές (μεγάλο κόστος και μεγάλη ταλαιπωρία για ανθρώπους που δεν οδηγούν) 

Δεύτερη λύση είναι να ξεκινούν νωρίτερα οι παραλαβές από τα σούπερ μάρκετ με έξτρα νυχτερινή βαρδια (έξτρα κόστος) 

Τρίτη λύση εγώ δεν βλέπω. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φαντάζομαι πάντως και όλοι όσοι που παραγγέλνετε/ουμε (ογκώδη) πράγματα μέσω internet έχετε/ουμε και χώρο στάθμευσης για το φορτηγό που έρχεται κάτω από το σπίτι, έτσι δεν είναι ;;; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Φαντάζομαι πάντως και όλοι όσοι που παραγγέλνετε/ουμε (ογκώδη) πράγματα μέσω internet έχετε/ουμε και χώρο στάθμευσης για το φορτηγό που έρχεται κάτω από το σπίτι, έτσι δεν είναι ;;; 

Σε 3 μετακομίσεις που έχω κάνει, έχω φροντίσει (τη μια φορά μέσω του δήμου, μέσω μιας απιστευτης γραφειοκρατίας) να έχω θέση πάρκινκ.

Αποτελεί υποχρέωση όλων να έχουν φροντίσει να έχουν θέση παρκινκ αν περιμένουν μια συγκεκριμένη στιγμη κάτι ογκώδες

Προσωπικά μετακινώ το αυτοκίνητό και τη μηχανή μου, ώστε να χωρέσει το φορτηγό. Ειναι κάτι δηλαδη που θα με αγχωσει.

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, pontez2 είπε

 Αποτελεί υποχρέωση όλων να έχουν φροντίσει να έχουν θέση παρκινκ αν περιμένουν μια συγκεκριμένη στιγμη κάτι ογκώδες

 

Αρκεί να υφίσταται η έννοια "θέση πάρκινγκ"

Αν μένεις ας πούμε κάπου στο Παγκράτι, πολύ απλά δεν γίνεται να μη κλείσεις δρόμο για να ξεφορτώσεις... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Αρκεί να υφίσταται η έννοια "θέση πάρκινγκ"

Αν μένεις ας πούμε κάπου στο Παγκράτι, πολύ απλά δεν γίνεται να μη κλείσεις δρόμο για να ξεφορτώσεις... 

Σε τέτοια περίπτωση ενημερωνεις τον προμηθευτή οτι δεν υπάρχει θέση για παρκάρισμα, ωστε να φροντισει να έχει όσα άτομα χρειάζεται μαζι του, για να κατεβάσουν το συντομότερο τα πράγματα που θα έχεις και το φορτηγο να μετακινηθει για να μη κοψει τη κινηση.

Τουλάχιστον εγω αυτο θα έκανα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...