Προς το περιεχόμενο

Τροφοδοσία Super Market - Φορτηγά


d3monhunter

Προτεινόμενες αναρτήσεις

19 ώρες πριν, phanispal είπε

Δούλευα πριν λίγα χρόνια σε μαγαζί με είδη υγιεινής (πορσελάνες, πλακάκια κ.λπ.) πάνω στη Βουλιαγμένης στο Νέο Κόσμο, το οποίο ήταν στην αριστερή μεριά της λεωφόρου. Χώρος απέναντι (στα δεξιά της λεωφόρου) δεν υπήρχε, παρά μόνο ένα στενό πεζοδρόμιο, ίσα να χωρέσει ένας πεζός. Έξω απ' το μαγαζί το πεζοδρόμιο είναι φαρδύ, χωράει και μεγάλο φορτηγό. Υπό προϋποθέσεις βέβαια, αλλά αν δεν υπάρχουν άλλα οχήματα (δύσκολο) χωράει.

Όπως καταλαβαίνετε, καθημερινά οι οδηγοί ξεφόρτωναν εκτός από σκέτα δέματα, παλέτες με πλακάκια, κόλλες, πορσελάνες, μπανιέρες (και μαντεμένιες) κ.ά..

Όλοι οι προμηθευτές είτε θα ανέβαιναν στο πεζοδρόμιο αριστερά αν υπήρχε χώρος, ακριβώς έξω απ' το μαγαζί, είτε θα έμεναν στην αριστερή λωρίδα της λεωφόρου με αλάρμ, αναγκάζοντας τους πιο πίσως οδηγούς να μπουν τελευταία στιγμή στη μεσαία ή και στη δεξιά. Θα άνοιγαν την υδραυλική πόρτα,  θα κατέβαζαν την παλέτα με το παλετοφόρο και θα την ακουμπούσαν στο πεζοδρόμιο.

Απ' όλους τους οδηγούς, μόνο ένας (της Isomat) δεν ήθελε να κάθεται στην αριστερή λωρίδα. Ε λοιπόν, κάθε φορά που ήταν να έρθει, μας σκότιζε τις μπάλες. Έπαιρνε τηλέφωνο πόση ώρα πιο πριν να μας πει ότι έρχεται, και να του κάνουμε χώρο στο πεζοδρόμιο, λες και όλα τα αυτοκίνητα που υπήρχαν πάνω στο πεζοδρόμιο ήταν για το δικό μας μαγαζί (ακριβώς δίπλα εν τω μεταξύ υπάρχει φανοποιείο, νομίζω δε χρειάζεται να προσθέσω κάτι άλλο). Λες και εμείς τα ξύναμε μέσα και η μόνη δουλειά που είχαμε ήταν να περιμένουμε τον οδηγό της Isomat και να έχουμε το νου μας να του κάνουμε χώρο. Λες και δεν έρχονταν πελάτες στο ενδιάμεσο. Λες και έπρεπε να τους πούμε να πάνε να παρκάρουν αλλού (στο Νέο Κόσμο υπενθυμίζω) επειδή κάποια στιγμή θα έρθει φορτηγό.

Θα ήθελα κάποιος να μου πει έναν τρόπο να ξεφορτωθούν και να παραδοθούν παλέτες με πλακάκια, κόλλες, πορσελάνες σε τέτοια περίπτωση.

Νύχτα; Άντε πες δουλεύει ο οδηγός νύχτα. Την παραλαβή ποιος θα την κάνει; Τα πλακάκια ποιος θα τα κουβαλήσει να τα βάλει μέσα στο μαγαζί στις 04:00 το πρωί;

Το έχω ξαναπεί: Ειδικά σε αυτό το forum, στα λόγια είναι όλοι γαμάτοι. Όλοι έχουν τη λύση στο στόμα. Ποια λύση δηλαδή; Οι περισσότεροι απλά παραθέτουν νόμους και σου λένε «κοίτα εδώ τι λέει». Στην πράξη είναι που κάνουν όλοι τουμπέκα.

Λοιπόν. Αφήστε τις εξυπνάδες όλοι οι δήθεν υπέρμαχοι του ΚΟΚ και πάρτε χαμπάρι σε ποια πόλη και σε ποια χώρα ζείτε, και αν αυτά που σκαρφίζεστε είναι εφικτά και ρεαλιστικά.

Οταν αποφασισε να ανοιξει το μαγαζι αυτος δεν το σκεφτηκε?

Λυσε μου ομως την απορια και για αλλα επαγγελματα

Αυτος που εχει κλαμπ, πειραζει να βαρει τεζα μουσικη μεχρι τα ξημερωματα και να μην αφηνει τους γειτονες να κοιμηθουν?

Ο οικοδομος να τρυπαει με τρυπανια και κομπρεσερ τα μεσημερια με το ιδιο αποτελεσμα?

ο ταξιτζης να κανει αυτοσχεδια πιατσα οπου γουσταρει για να παιρνει πελατες κι ας κλεινει μια λωριδα του δρομου?

αυτος που εχει αντιπροσωπια αυτοκινητων να παρκαρει τα αυτοκινητα προς πωληση πανω στο δρομο η στο πεζοδρομιο για βιτρινα?

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 103
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 29/6/2018 στις 12:53 ΜΜ, phanispal είπε

 

Πού ακριβώς το λέει ότι απαγορεύεται η στάση για τροφοδοσία;

Γιατί εγώ σε πολλούς δρόμους έχω δει πινακίδες που να λένε ότι απαγορεύεται η στάση/στάθμευση, εκτός από οχήματα τροφοδοσίας, ενδεχομένως και σε συγκεκριμένες ώρες.

δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρχει πινακίδα που να λεει επιτρέπεται η στάθμευση στην μέση του δρόμου για τροφοδοσία. μην λέμε χαζομάρες 

Αυτή η χώρα πάσχει από έλλειψη σεβασμού στον δίπλα του. και πρώτος που φταίει σε αυτό είμαι το μπουρδελο κράτος μας που δεν φροντίζει για τα βασικά. Θες τροφοδοσία;;; φτιάξε πάρκινγκ μπροστά από το σουπερμάρκετ. έλεος 

Επεξ/σία από karaLRS
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι ρε παίδες να γίνονται οι παραγγελίες βράδυ όπως σε αλλες χώρες αλλα να πληρώνεται και το νυχτοκαμματο παραπάνω (και του πληρώματος του φορτηγού και των υπαλλήλων) όμως όπως γίνεται σε άλλες χώρες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Οταν αποφασισε να ανοιξει το μαγαζι αυτος δεν το σκεφτηκε?

Να σκεφτεί τι ακριβώς;

Έχεις δει πόσα μαγαζιά υπάρχουν πάνω στη Βουλιαγμένης και την Ηλιουπόλεως; Βασικά πόσα υπήρχαν πριν αρχίσουν να πέφτουν λουκέτα.

Να σκεφτούν τι οι μαγαζάτορες; Ότι πάνω στη Βουλιαγμένης και την Ηλιουπόλεως δεν υπάρχει χώρος για να χωράνε τα φορτηγά να ξεφορτώσουν; Και τι θα γινόταν;

Με τη λογική σου η πλειοψηφία να μην άνοιγε μαγαζί σε τέτοιους δρόμους.

3 ώρες πριν, tsioulak είπε

Ναι ρε παίδες να γίνονται οι παραγγελίες βράδυ όπως σε αλλες χώρες αλλα να πληρώνεται και το νυχτοκαμματο παραπάνω (και του πληρώματος του φορτηγού και των υπαλλήλων) όμως όπως γίνεται σε άλλες χώρες. 

Άντε πες σε μια μεγάλη επιχείρηση όπως ένα supermarket αλυσίδας μπορεί να γίνει αυτό που λες.

Σε μικρές επιχειρήσεις ποιος θα κάνει την παραλαβή; Ο ίδιος που θα δουλέψει 08:00-22:00 την άλλη μέρα όπως δούλευα εγώ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, phanispal είπε

Να σκεφτεί τι ακριβώς;

Έχεις δει πόσα μαγαζιά υπάρχουν πάνω στη Βουλιαγμένης και την Ηλιουπόλεως; Βασικά πόσα υπήρχαν πριν αρχίσουν να πέφτουν λουκέτα.

Να σκεφτούν τι οι μαγαζάτορες; Ότι πάνω στη Βουλιαγμένης και την Ηλιουπόλεως δεν υπάρχει χώρος για να χωράνε τα φορτηγά να ξεφορτώσουν; Και τι θα γινόταν;

Με τη λογική σου η πλειοψηφία να μην άνοιγε μαγαζί σε τέτοιους δρόμους.

Δηλαδη ο αλλος που ανοιγει μαγαζι / σουπερμαρκετ και προνοει για το θεμα παρκινγκ και φορτοεκφορτωση ειναι μαλακας. Προφανως και ειναι μαλακας, γιατι θα το ανοιξει σε λιγοτερο εμπορικη περιοχη, και θα εχει λιγοτερη πελατεια.

Αλλα ο ελλην επιχειρηματιας θεωρει οτι εκτος απο το μαγαζι του ανηκει και το πεζοδρομιο και ο δρομος. Ειτε γι αυτον, ειτε για τους πελατες του.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ποιος προνοεί ή καλύτερα ποιος μπορεί να το κάνει???

 Έχει δει κανείς κανένα σουπερμάρκετ όπου μπόρεσε να προνοήσει για την τροφοδοσία χωρίς να ενοχλεί. Αυτό μπορούν να το κάνουν μόνο τα πολύ μεγάλα καταστήματα (hypermarket) που αγόρασαν οικόπεδο και έκαναν ειδικό χώρο φορτοεκφόρτωσης και θέσεις πάρκινγκ γιατους πελάτες και αυτο γιατί για το μέγεθος καταστημάτων  που θέλανε δεν υπήρχαν χώροι Τα μικρομεσαίου μεγέθους καταστήματα λόγω υπερβολικου κιστους δεν έχουν αυτή την δυνατότητα εκτός και αν βγουν έξω από την πόλη 10_20-30χλμ. Άλλα τόσα χλμ θα πρέπει να κάνεις και εσύ για τα ψώνια σου.

Όσο για το άλλο ανέκδοτο που λέτε για νυχτερινή τροφοδοσία είναι ανέφικτο καθώς περα που ένα σουπερμάρκετ τροφοδότητε σε όλες σχεδόν τις ώρες λειτουργίας του είναι αδύνατον να γίνει ταυτόχρονα σε όλα καθώς ένα φορτηγό δεν πάει μόνο σε ένα αλλά σε αρκετά. Επίσης το βράδυ θα προκαλούνταν τοσο θόρυβος που δεν θα μπορούσατε να κοιμηθείτε και δικαίως τότε θα ανοιγατε θέμα " το σουπερμάρκετ δεν μας αφήνει να κοιμηθω", Επίσης ακομη και αν δεν υπήρχε οχλήση το βράδυ (αδύνατο βέβαια) θα απαιτούνταν ακόμη μια βάρδια υπαλλήλων επιπλέον για το ξεφόρτωμα και το γέμισμα του μαγαζιού. Αυτό βέβαια σημαίνει αύξηση του κόστους και φυσικά μετακυλιση του στην τιμή των προϊόντων, θα δεχόσασταν και θα αντεχατε να πληρώσετε ένα 20-25% επιπλέον στη τιμή του κάθε προϊόντος???

Κάποιοι βγάζετε τόσο εύκολα συμπερασματα και να κατηγορείται  το ένα  και το άλλο όσο ευκολα ρίχνεται την ψήφο σας στις εκλογές. Γιατι αυτους που θα πρέπει να κατηγορείται είναι οι πολιτικοί που ψηφίσατε εσείς οι γονείς σας και οι παππούδες σας, για τους νόμους που ψήφισαν και κατάντησαν ολες τις πόλεις μας στο χαλί που είναι για το κέρδος και την μιζα...Φυσικά αυτοί οι πολιτικοί δεν βγήκαν μόνοι τους βουλευτές αλλά κάποιοι τους ψήφισαν γιατί τους  έταξαν ή ζήτησαν κάποιο ρουσφέτι. Μάλιστα ο πολεοδομικός κανονισμος για την ανοικοδομιση μετά το εμφυλιο οφείλεται σε πολιτικό που "βάφτισθηκε "εθνάρχης" και ονοματοδοτηθηκαν οδοί σε όλη τη χώρα προς τιμήν του.

Τέτοιους πολιτικούς έχουμε και τέτοια κατάντια μας αξίζει οπότε μην παραπονιέστε...και αν είναι να κατηγορήσετε κάποιον ή κάτι, ξεκινήστε από τον εαυτό σας ή αλλιως μην λέτε τίποτα.

 

 

Επίσης εσείς που παραπονιέστε ότι κλείνουν τον δρόμο τα φορτηγά και δυσκολεύεστε να πάτε στη δουλειά σας σας ρωτάω το εξής. Γιατί δεν περνεται λεωφορείο ή δεν μαζεύεστε 4-5 συνάδελφοι να πάτε μαζι? Αν κάνετε κάτι από αυτά σκεφτήκατε ποσό λιγοτερη θα ήταν η κίνηση? Σκεφτήκατε ότι όχι απλά έχετε προβλημα με το κυκλοφοριακό αλλά ότι είσαστε μέρος αυτού του προβλήματος!!!

Επίσης σας ρωτάω το αυτοκίνητο σας  που το παρκάρετε ? Έχετε ιδιωτική θέση , μισθωνετε θέση ή μήπως το παρκάρετε πάνω σε πεζοδρόμια ή μήπως το αφήνεται πανω στον δρόμο ? γιατί και αυτό είναι παράνομο. Ο δρόμος είναι για να κινούνται τα οχήματα και οι άνθρωποι και όχι να κατάλαμβανεται από αυτοκίνητα ως χώρος στάθμευσης. Ασχετως πως καταντησε το θέμα λόγω ανωτέρω βίας . Σκεφτηκατε ότι αν δεν υπήρχαν παρκαρισμένα πάνω σε δρόμους θα διπλασιάζονταν η χωρητικότητα τους και θα εξυπηρετούσαν τη διπλάσια κίνηση???ετσι η τροφοδοσία των καταστημάτων θα γίνονταν χωρίς οχλήση. Κάθε νόμισμα έχει δύο πλευρές.

Επεξ/σία από teddy71
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
7 ώρες πριν, teddy71 είπε

Ποιος προνοεί ή καλύτερα ποιος μπορεί να το κάνει???

 Έχει δει κανείς κανένα σουπερμάρκετ όπου μπόρεσε να προνοήσει για την τροφοδοσία χωρίς να ενοχλεί. Αυτό μπορούν να το κάνουν μόνο τα πολύ μεγάλα καταστήματα (hypermarket) που αγόρασαν οικόπεδο και έκαναν ειδικό χώρο φορτοεκφόρτωσης και θέσεις πάρκινγκ γιατους πελάτες και αυτο γιατί για το μέγεθος καταστημάτων  που θέλανε δεν υπήρχαν χώροι Τα μικρομεσαίου μεγέθους καταστήματα λόγω υπερβολικου κιστους δεν έχουν αυτή την δυνατότητα εκτός και αν βγουν έξω από την πόλη 10_20-30χλμ. Άλλα τόσα χλμ θα πρέπει να κάνεις και εσύ για τα ψώνια σου.

Όσο για το άλλο ανέκδοτο που λέτε για νυχτερινή τροφοδοσία είναι ανέφικτο καθώς περα που ένα σουπερμάρκετ τροφοδότητε σε όλες σχεδόν τις ώρες λειτουργίας του είναι αδύνατον να γίνει ταυτόχρονα σε όλα καθώς ένα φορτηγό δεν πάει μόνο σε ένα αλλά σε αρκετά. Επίσης το βράδυ θα προκαλούνταν τοσο θόρυβος που δεν θα μπορούσατε να κοιμηθείτε και δικαίως τότε θα ανοιγατε θέμα " το σουπερμάρκετ δεν μας αφήνει να κοιμηθω", Επίσης ακομη και αν δεν υπήρχε οχλήση το βράδυ (αδύνατο βέβαια) θα απαιτούνταν ακόμη μια βάρδια υπαλλήλων επιπλέον για το ξεφόρτωμα και το γέμισμα του μαγαζιού. Αυτό βέβαια σημαίνει αύξηση του κόστους και φυσικά μετακυλιση του στην τιμή των προϊόντων, θα δεχόσασταν και θα αντεχατε να πληρώσετε ένα 20-25% επιπλέον στη τιμή του κάθε προϊόντος???

Κάποιοι βγάζετε τόσο εύκολα συμπερασματα και να κατηγορείται  το ένα  και το άλλο όσο ευκολα ρίχνεται την ψήφο σας στις εκλογές. Γιατι αυτους που θα πρέπει να κατηγορείται είναι οι πολιτικοί που ψηφίσατε εσείς οι γονείς σας και οι παππούδες σας, για τους νόμους που ψήφισαν και κατάντησαν ολες τις πόλεις μας στο χαλί που είναι για το κέρδος και την μιζα...Φυσικά αυτοί οι πολιτικοί δεν βγήκαν μόνοι τους βουλευτές αλλά κάποιοι τους ψήφισαν γιατί τους  έταξαν ή ζήτησαν κάποιο ρουσφέτι. Μάλιστα ο πολεοδομικός κανονισμος για την ανοικοδομιση μετά το εμφυλιο οφείλεται σε πολιτικό που "βάφτισθηκε "εθνάρχης" και ονοματοδοτηθηκαν οδοί σε όλη τη χώρα προς τιμήν του.

Τέτοιους πολιτικούς έχουμε και τέτοια κατάντια μας αξίζει οπότε μην παραπονιέστε...και αν είναι να κατηγορήσετε κάποιον ή κάτι, ξεκινήστε από τον εαυτό σας ή αλλιως μην λέτε τίποτα.

Επίσης εσείς που παραπονιέστε ότι κλείνουν τον δρόμο τα φορτηγά και δυσκολεύεστε να πάτε στη δουλειά σας σας ρωτάω το εξής. Γιατί δεν περνεται λεωφορείο ή δεν μαζεύεστε 4-5 συνάδελφοι να πάτε μαζι? Αν κάνετε κάτι από αυτά σκεφτήκατε ποσό λιγοτερη θα ήταν η κίνηση? Σκεφτήκατε ότι όχι απλά έχετε προβλημα με το κυκλοφοριακό αλλά ότι είσαστε μέρος αυτού του προβλήματος!!!

Επίσης σας ρωτάω το αυτοκίνητο σας  που το παρκάρετε ? Έχετε ιδιωτική θέση , μισθωνετε θέση ή μήπως το παρκάρετε πάνω σε πεζοδρόμια ή μήπως το αφήνεται πανω στον δρόμο ? γιατί και αυτό είναι παράνομο. Ο δρόμος είναι για να κινούνται τα οχήματα και οι άνθρωποι και όχι να κατάλαμβανεται από αυτοκίνητα ως χώρος στάθμευσης. Ασχετως πως καταντησε το θέμα λόγω ανωτέρω βίας . Σκεφτηκατε ότι αν δεν υπήρχαν παρκαρισμένα πάνω σε δρόμους θα διπλασιάζονταν η χωρητικότητα τους και θα εξυπηρετούσαν τη διπλάσια κίνηση???ετσι η τροφοδοσία των καταστημάτων θα γίνονταν χωρίς οχλήση. Κάθε νόμισμα έχει δύο πλευρές.

Αυτό που μου αρέσει σε κάποιους είναι ότι θεωρούν ότι όλοι παρκάρουν παράνομα σε πεζοδρόμια κλπ. 

Ελπίζω με το πάνω στο δρόμο να μην εννοείς δεξιά και αριστερά στα σημεία που επιτρέπεται το παρκάρισμα αλλά σε διπλό παρκαρισμένα ή σε μαλακες που σταματάνε πάνω στο ρεύμα για να πάνε 5 λεπτακια μωρέ να ψωνισουν, δες το σχετικό θρεντ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, Spect~ είπε

Αυτό που μου αρέσει σε κάποιους είναι ότι θεωρούν ότι όλοι παρκάρουν παράνομα σε πεζοδρόμια κλπ. 

Ελπίζω με το πάνω στο δρόμο να μην εννοείς δεξιά και αριστερά στα σημεία που επιτρέπεται το παρκάρισμα αλλά σε διπλό παρκαρισμένα ή σε μαλακες που σταματάνε πάνω στο ρεύμα για να πάνε 5 λεπτακια μωρέ να ψωνισουν, δες το σχετικό θρεντ

Είδες που θεωρείς ακόμη και το παρκάρισμα πανω στο δρόμο νόμιμο, δεν αναφέρομαι στα διπλόπαρκαρισμένα . Απλά κατά αναγκην το παρκάρισμα πάνω στο δρόμο σε πολλές περιπτώσεις έχει νομιμοποιηθει εξαιτίας ότι κατά το σχεδιασμό των συνοικιών , πόλεων δεν υπήρξαν οι κατάλληλες προβλεψεις. Ο δρόμος έχει γίνει για να κινούνται τα αυτοκίνητα και όχι να παρκάρουν έστω και "νόμιμα". Αν μπορέσεις να πας πίσω πριν 40 -50 χρόνια πισω μην πω και παραπανω θα δεις ότι ολοι οι σημερινοί  μονόδρομοι ήταν διπλης κατεύθυνσης λόγω του μικρου αριθμου αυτοκινήτων. Μονοδρομηθηκαν όταν η παρόνομια έφτασε σε τέτοιο βαθμό που δύσκολευε την εύρυθμη λειτουργία των πόλεων και απλά νομιμοποιηθηκε το "παράνομο παρκάρισμα" , αυτό που εσύ τώρα θεωρείς ότι είναι νόμιμο. Στα χρόνια που δεν υπήρχαν αυτοκίνητα και ο κόσμος είχε άμαξες με ζώα, που τα πάρκαρε ; τα άφηνε έτσι χύμα στο δρόμο ; όχι απλά στην κατοικία του είχε και το κατάλληλο χώρο να τα αφήνει. Φυσικά τότε ήταν μονοκατοικίες με αυλές. Μετά με την ανάπτυξη είπαν να μην αφήσουν καν ελεύθερο χώρο για να μεγιστοποιήσουν το κέρδος τους οι εργολάβοι και αυτοί που θα νομιμοποιήσουν τις παρανομίες. Αυτό συνεχίζεται και σήμερα όπου παρόλο που βλέπουμε το πρόβλημα που υπάρχει οι νέες εντάξεις στο σχέδιο πόλης γίνονται με τους  παλιούς  κανονισμούς  που  έχουν  δημιουργήσει  όλο αυτο  το προβλημα 

Στα σοβαρά κράτη με σοβαρους πολεοδομικούς  σχεδιασμούς  έχουν προβλεφθεί και θέσεις στάθμευσης για αυτοκίνητα και φορτοεκφορωσης φορτηγων  και μάλιστα οριοθετημένες και όχι να παρκάρει ο καθένας όπως θέλει. Βασικά δεν έπιασες το σκεπτικό του μυνήματος μου. Ότι για το πρόβλημα ευθυνομαστε όλοι μας καθώς είμαστε μέρος του προβλήματος και επίσης ότι όταν γενικεύεται μια κατάσταση δεν σημαίνει ότι είναι ο κανόνας και το νόμιμο και οτι η νομιμοποίηση σε πολλές περιπτώσεις έρχεται εξ ανάγκης. Κάποια στιγμή ισως και το διπλόπαρκαρισμα θα το θεωρούμε δεδομένο και νομιμο.

 

Επεξ/σία από teddy71
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Πριν 50 χρόνια όπως είπες ήταν με τις αμαξες οπότε από βδομάδα ξεκινά να πηγαίνεις με το άλογο στη δουλειά.. 

Απο τη στιγμή που είναι νόμιμο παρκάρισμα και δεν εμποδίζει της δύο λωρίδες κυκλοφορίας ή την μια στην περίπτωση μόνο δρόμου όλα τα άλλα είναι να χαμε να λέγαμε. 

Το να κλείνεις το δρόμο για οποιαδήποτε λόγω χωρίς άδεια δεν δικαιολογειται εκτός από εξαιρέσεις όπως ατυχήματα, υγείας κλπ. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/6/2018 στις 12:53 ΜΜ, phanispal είπε

Εμένα μπορεί να μ' ενοχλείς κι εσύ (που λέει ο λόγος) που παίρνεις το αυτοκίνητό σου για το παραμικρό, που έχουμε καταντήσει μια τετραμελής οικογένεια να έχει 2-5 αυτοκίνητα, που έξω επικρατεί ένα χάος.

Άμα πιάσουμε τι ενοχλεί τον καθένα και τι όχι, άστα να πάνε.

Απλά εσύ πατάς στο ότι σε κάποιες περιπτώσεις απαγορεύεται, και είπες να βγάλεις τα εσώψυχά σου εδώ. Το πώς σκέφτεσαι να γίνεται η τροφοδοσία τέτοιων αλυσίδων ώστε να μην ενοχλείσαι εσύ (ξανά που λέει ο λόγος), δεν μας το λες.

Να περνάνε αεροπλάνα από πάνω και να ρίχνουν τα κιβώτια και τις παλέτες με αλεξίπτωτα στια ταράτσες;

Να γίνονται μέσα στη μαύρη νύχτα οι τροφοδοσίες που πέφτει η κίνηση; Και οι οδηγοί να δουλεύουν νύχτα αντί για μέρα;

Πού ακριβώς το λέει ότι απαγορεύεται η στάση για τροφοδοσία;

Γιατί εγώ σε πολλούς δρόμους έχω δει πινακίδες που να λένε ότι απαγορεύεται η στάση/στάθμευση, εκτός από οχήματα τροφοδοσίας, ενδεχομένως και σε συγκεκριμένες ώρες.

Kατ΄αρχην ξεκαθαρίζουμε το εξής:

Το κάθε σουπερ Μάρκετ πρέπει να έχει χώρο φόρτωσης και εκφόρτωσης ή τουλάχιστον ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΜΕΝΟ χώρο στάθμευσης από τον Δήμο.

Το να σταματάς στη μέση του δρόμου για "5 λεπτάκια", δεν υπάρχει πουθενά. Προφανως και ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να σταματάς στη μέση του δρόμου και να κοβεις τη κινηση για να ξεφορτώσεις. Βεβαίως και πρέπει οι οδηγοί να κάνουν υπομονη για να ΠΑΡΚΑΡΕΙ το φορτηγό, όχι ομως για να ξεφορτώσει.

Επίσης οι ώρες φόρτωσης και εκφόρτωσης ειναι συγκεκριμένες. Συνήθως ειναι πρωινές.

Η λύση στο "προβλημα" που θέτεις ειναι οτι το κάθε κατάστημα πρεπει να έχει φροντίσει για τον χωρο στάθμευσης και παραλαβής του εμπορεύματός του. Τα "5 λεπτάκια" δεν υπάρχουν πουθενά και σε κανένα νομο.

Οσο για τους πεζόδρομους, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΩΡΕΣ που μπορει το φορτηγο να μπει στον πεζόδρομο και να κάνει το κατάστημα τη παραλαβή. Αυτές οι ωρες ειναι συνήθως 7.30-10.30 το πρωί!!!!

Οπως καταλαβαίνεις, ο νομος ειναι σαφής, λυσεις υπάρχουν, απλά κάποιοι δε τους ακολουθουν.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχοντας δουλέψει κάτι καλοκαίρια στην διανομή μεγάλης γαλακτοβιομηχανιας αυτό που λέτε μερικοί στις μεγάλες πόλεις δεν γίνεται. Είναι ενοχλητικό? Ναι. Αλλά άλλη λύση εντός των πόλεων δεν υπάρχει. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι ακριβως δεν γινεται? Το να ξεφορτωσεις σε πεζόδρομο τις ωρες που επιτρέπει ο Δημος και δεν έχει πολύ κόσμο, ή το να έχει το εκάστοτε σημείο πώλησης, ένα πάρκινκ για το φορτηγο του?

Επεξ/σία από pontez2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι δυνατον να υπάρχει άνθρωπος σε αυτη τη χωρα που να υποστηριζει οτι ειναι σωστο ο οδηγος φορτηγου να κοβει τη κινηση για να ξεφορτωσει, και όχι να παρκάρει σε ορισμένη θέση για να ξεφορτωσει με την ηρεμια του? 

Και για όσους δεν γνωριζουν, αυτο που προωθουν πλέον ειναι η τροφοδοσία των καταστημάτων να γινεται βραδυνές ώρες που δεν υπάρχει κινηση. Μετά τις 8.30 δηλαδη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
19 λεπτά πριν, pontez2 είπε

Ειναι δυνατον να υπάρχει άνθρωπος σε αυτη τη χωρα που να υποστηριζει οτι ειναι σωστο ο οδηγος φορτηγου να κοβει τη κινηση για να ξεφορτωσει, και όχι να παρκάρει σε ορισμένη θέση για να ξεφορτωσει με την ηρεμια του? 

Και για όσους δεν γνωριζουν, αυτο που προωθουν πλέον ειναι η τροφοδοσία των καταστημάτων να γινεται βραδυνές ώρες που δεν υπάρχει κινηση. Μετά τις 8.30 δηλαδη.

Ο από πάνω σου 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...