Προς το περιεχόμενο

Λογαριασμός vodafone από 17 στα 161.5euro...


skoulas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, l337 είπε

Πριν επιλέξει ένα πρόγραμμα οφείλει να μπει στο site και να δει τα χαρακτηριστικά του. Τα υπόλοιπα όλα είναι να 'χουμε να λέμε.

Ποιος το κάνει αυτό;  Όσοι ξέρουν και ασχολούνται, το μεγαλύτερο ποσοστό όχι... απο οσο λέει τηλεφωνικά έγινε η ανανέωση όφειλαν να του το αναφέρουν απλα σκόπιμα θεωρώ δεν το έκαναν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, Phoenix7 είπε

Ποιος το κάνει αυτό;  Όσοι ξέρουν και ασχολούνται, το μεγαλύτερο ποσοστό όχι... απο οσο λέει τηλεφωνικά έγινε η ανανέωση όφειλαν να του το αναφέρουν απλα σκόπιμα θεωρώ δεν το έκαναν

Οι όροι και τα χαρακτηριστικά των πακέτων υπάρχουν στο site για να τους διαβάζουμε πριν επιλέξουμε κάτι. Σε αυτό υποχρεούται η κάθε εταιρία και μόνο.
(καθώς και να μην λέει παπατζηλίκια για να "κλείσει" η πώληση)

21 λεπτά πριν, infin1tyGR είπε

Ναι, αλλά το «ευέλικτο 300'» έχει που δεν υπάρχει πλέον στο site που έστειλες. Μόνο αν το είχες από παλιά το κρατάς.

Στο site αναφέρεται ξεκάθαρα ότι το πακέτο δεν έχει "έλεγχο χρήσης". Στην θέση του θα έκανα πιο πριν και μία κλήση στο 5ψήφιο και θα ρωτούσα ώστε να το επιβεβαιώσω (μπας και..) πριν επιλέξω ή όχι το πακέτο. Και πριν μιλήσω με τον όποιο υπάλληλο, θα γνώριζα εκ των προτέρων τα χαρακτηριστικά που αναφέρονται στο site ώστε να τον ρωτήσω κάποια διευκρίνηση αν θέλω.

Επεξ/σία από l337
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, l337 said:

Στο site αναφέρεται ξεκάθαρα ότι το πακέτο δεν έχει "έλεγχο χρήσης". Στην θέση του θα έκανα και μία κλήση στο 5ψήφιο και θα ρωτούσα να το επιβεβαιώσω (μπας και..) πριν επιλέξω ή όχι το πακέτο. 

Ναι, sorry, στην αρχή δεν είδα ότι άλλαξε σε Double Play GR, νόμιζα ότι κράτησε το παλιό πρόγραμμα, για το οποίο δεν θα μπορούσε να ενημερωθεί από το site αφού δεν διατίθεται πια. Με πρόλαβες πριν διαγράψω το μήνυμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ και αρκετά χρόνια είμαι στο "ευέλικτο 300" και ένας λόγος που δεν έχω αλλάξει ακόμα είναι η ειδοποίηση του sms στο 80%.

Πάντα ελέγχω το site και αφού αποφασίσω παίρνω εγώ τηλέφωνο για τις λεπτομέρειες. 

Πάντως τα 160€ μου φαίνονται πολλά, προφανώς εκτός τον τηλεφώνων ανέβηκε πολύ και το πάγιο.. Θεωρώ ότι δεν θα κερδίσεις τίποτα με την καταγγελία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Πανος999 είπε

Ναι ξερουμε, κανεις σας δεν θα πληρωνε, αλλοι θα τους δερνατε κλπ.. 

Φιλε μου, εκανες την καταγγελια απο εκει κ περα απλα περιμενεις.. Δεν νομιζω να σε βοηθησει τι θα πει ο καθενας μας! 

Κακως βεβαια δεν εχεις κ εσυ το νου σου στις κλησεις που κανεις! Ψαχνουνε το ελαχιστο παραθυρακι να βρουνε να μας τα φανε! 

ειναι υπερογκο το ποσο.. αμα τα εχεις πληρωσε....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την έχω πατήσει και εγώ με το σταθερό,με έπαιρνε στο κινητό συνέχεια η σύζυγος,ξεπέρασε κατα πολύ τα 300 λεπτά  που έχει το πακέτο μας και ήρθε λογαριασμός 350 ευρώ.

Τα πλήρωσα και έβαλα να μπαίνει φραγή μόλις ξεπερνάει ένα ποσό στις χρεωσιμες κλησεις.

Εγω δεν βλέπω κανέναν λόγο για καταγγελία,έκανες υπερβολική χρήση του τηλεφώνου σου και πρέπει να πληρώσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 minutes ago, blackdeagle said:

ειναι υπερογκο το ποσο.. αμα τα εχεις πληρωσε....

0,8085 X 180' = 145 ευρώ μόνο τα επιπλέον. Και υπέρογκο να είναι, αναφέρεται στον τιμοκατάλογο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, l337 είπε

Πριν επιλέξει ένα πρόγραμμα οφείλει να μπει στο site και να δει τα χαρακτηριστικά του. Τα υπόλοιπα όλα είναι να 'χουμε να λέμε.

Αυτο ακριβως. Δεν ειναι υποχρεωμενος ο εκαστοτε πωλητης να καθεται στον καθενα να αναφερει τις 10 σελιδες ορους που υπογραφεις/συμφωνεις οταν κανεις ενα συμβολαιο... οφειλες να ρωτησεις μονος σου για την οποια διευκρινηση.

Οσον αφορα αν ειναι υπερογκες οι χρεωσεις δεν εχει καμια σημασια εφοσον ο καθενας μπορει να ενημερωνεται γι αυτες ανα πασα στιγμη πριν τις χρεωθει...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, Phoenix7 είπε

Ε αφού δεν ρώτησε παλι καλα δεν του έβγαλαν και κανενα δάνειο... να μυρίσει τα νύχια του ο πελάτης; Μου θυμίζει την τεχνική με τα τηλεφωνικά κέντρα, οτι κερδίζουν κουπόνια αξιας τόσων ευρώ αλλά δεν τους λέμε οτι απλα παίρνουν έκπτωση για προϊόντα τύπου "κουπονια επιθυμίες"...

Φίλε κανένας δεν μας λυπάται και κανένας δεν μας κάνει τη χάρη να μας δώσει κάτι πιο κάτω από την αξία του.

Θύματα ψάχνουν όλοι και πρέπει να μην είμαστε απονήρευτοι.Αυτοί αυτό θέλουν να εκμεταλευτούν και αυτό ψάχνουν.Κανένας δε λέει πως η vodafon η cosmote η fortnet είναι άγιοι.Αν μπορέσουν και το παντελόνι θα μας πάρουν.:P

Εταιρείες είναι που ψάχνουν με κάθε τρόπο να μεγαλώσουν τα κέρδη τους.Για αυτό πρέπει να είμαστε πονηρεμένοι και να  ψαχνόματσε πριν πούμε το ναι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από τη στιγμή που το πρόγραμμα είναι unlimited, σημαίνει ότι ξεπέρασες τις κλήσεις προς κινητά; Δεν μου έχει συμβεί ποτέ παρατυπία με τη vodafone, εκτός από το ότι στις ανανεώσεις των συμβολαίων δεν μου περνούν τις εκπτώσεις που μου δίνουν και πρέπει να περάσουν 2-3 μήνες για να "διορθωθεί" το λάθος, ενώ η διαφορά πιστώνεται κανονικά και έτσι δεν έχω επιβάρρυνση.Ζήτησε αναλυτική κατάσταση των κλήσεων για να δεις τι σου χρέωσαν. Ή στο my account.

Αυτό που μου κάνει πάντα εντύπωση, αν και off-topic, είναι οι διαφορές στις τιμές που πληρώνει ο καθένας για τα ίδια ακριβώς πακέτα στην ίδια εταιρεία. 

Επεξ/σία από BritGreek
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, skoulas είπε

Όταν πραγματοποιήθηκε η τηλεφωνική ανανέωση του συμβολαίου (υπάρχει ηχογραφημένη η συνομιλία) δεν ενημερώθηκα για την παραπάνω αλλαγή οπότε τώρα μου ήρθε η "κεραμίδα".

Πατας σε αυτό και ο,τι γίνει. Εφόσον η ανανέωση έγινε τηλεφωνικά και δεν ζήτησες εσύ συγκεκριμένο πρόγραμμα αλλά σου το πρότεινε ο/η υπάλληλος χωρίς να σου αναφέρει τον όρο που λες, έχεις ελπίδες.

Από εκεί και πέρα μπορείς πάντα να κάνεις επίκληση στον επαγγελματισμό της εταιρίας και να ζητήσεις μειώση του λογαριασμού προκειμένου να έχετε μέλλον και καλή συνεργασία. Κάτι θα κόψουν λογικά.

21 ώρες πριν, skoulas είπε

Όταν πραγματοποιήθηκε η τηλεφωνική ανανέωση του συμβολαίου (υπάρχει ηχογραφημένη η συνομιλία) δεν ενημερώθηκα για την παραπάνω αλλαγή οπότε τώρα μου ήρθε η "κεραμίδα".

Πατας σε αυτό και ο,τι γίνει. Εφόσον η ανανέωση έγινε τηλεφωνικά και δεν ζήτησες εσύ συγκεκριμένο πρόγραμμα αλλά σου το πρότεινε ο/η υπάλληλος χωρίς να σου αναφέρει τον όρο που λες, έχεις ελπίδες.

Από εκεί και πέρα μπορείς πάντα να κάνεις επίκληση στον επαγγελματισμό της εταιρίας και να ζητήσεις μειώση του λογαριασμού προκειμένου να έχετε μέλλον και καλή συνεργασία. Κάτι θα κόψουν λογικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, blackdeagle είπε

ειναι υπερογκο το ποσο.. αμα τα εχεις πληρωσε....

Εσύ πώς ξέρεις ότι το ποσό είναι υπέρογκο; Εφόσον έκανε τις κλήσεις και οι χρεώσεις έγιναν με βάση τον τιμοκατάλογο, το ποσό δεν είναι υπέρογκο. Υπέρογκη είναι η χρήση που έγινε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, BritGreek είπε

Από τη στιγμή που το πρόγραμμα είναι unlimited, σημαίνει ότι ξεπέρασες τις κλήσεις προς κινητά; Δεν μου έχει συμβεί ποτέ παρατυπία με τη vodafone, εκτός από το ότι στις ανανεώσεις των συμβολαίων δεν μου περνούν τις εκπτώσεις που μου δίνουν και πρέπει να περάσουν 2-3 μήνες για να "διορθωθεί" το λάθος, ενώ η διαφορά πιστώνεται κανονικά και έτσι δεν έχω επιβάρρυνση.Ζήτησε αναλυτική κατάσταση των κλήσεων για να δεις τι σου χρέωσαν. Ή στο my account.

Αυτό που μου κάνει πάντα εντύπωση, αν και off-topic, είναι οι διαφορές στις τιμές που πληρώνει ο καθένας για τα ίδια ακριβώς πακέτα στην ίδια εταιρεία. 

εσενα μπορει να μην σου ειχε γινει παρατυπια αλλα το θεμα ειναι οτι σε μενα ειχε γινει....

στον λογαριασμο συνδεσης vdsl οικιας μου ειχαν βαλει διπλοχρεωσεις τις οποιες πηγα στο καταστημα ) το οποιο καταστημα  της εξακριβωσε ( με προετρεπε παρε τηλ μην το αφησεις γιατι θα σου κανουν βλακια )τις τσεκαρανε και μου ειπαν να παρω στα κεντρικα να τις αφερεσουν μιλαμε για 200 ευρω και ποσο....

 

αφου εγινε διαβεβαιωση οτι δεν θα γινει φραγη μεχρι να ερθει ο επομενος λογαριασμος και να ειναι ο ¨καθαρος¨ ωστε να παω φυσιολογικα να τον πληρωσω ε...

τι εγινε μου εκαναν προσωρινη φραγη και ηθελαν να πληρωσω τις διπλοχρεωσεις και να μου κανουν αρση , εκβιασμο αγριο δηλαδη κα ακυρωμα συνομιλιας που ειχα με agent για το παραπανω ιστορικο....  ρε τι τηλ απο κινητα τι παραπονα τι το το ενα τι το αλλο στα @@ τους ....ΕΤΣΙ ΞΗΓΙΕΣΤΕ ΓΙΑ VODAPHONE..... 

ε και τι εκανα ξηλωμα τα καλωδια και ηρθε ο οτε μεσα σε 2 μερες και τελος !

με πηραν απο δικηγορικο γραφειο το γραφω σε αλλο ποστ παραπισω αλλη μορφη εκφοβισμου τους λεω περιμενω τον δικαστικο επιμελητη ακομα ερχετε! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, doctorser είπε

εσενα μπορει να μην σου ειχε γινει παρατυπια αλλα το θεμα ειναι οτι σε μενα ειχε γινει....

στον λογαριασμο συνδεσης vdsl οικιας μου ειχαν βαλει διπλοχρεωσεις τις οποιες πηγα στο καταστημα ) το οποιο καταστημα  της εξακριβωσε ( με προετρεπε παρε τηλ μην το αφησεις γιατι θα σου κανουν βλακια )τις τσεκαρανε και μου ειπαν να παρω στα κεντρικα να τις αφερεσουν μιλαμε για 200 ευρω και ποσο....

αφου εγινε διαβεβαιωση οτι δεν θα γινει φραγη μεχρι να ερθει ο επομενος λογαριασμος και να ειναι ο ¨καθαρος¨ ωστε να παω φυσιολογικα να τον πληρωσω ε...

τι εγινε μου εκαναν προσωρινη φραγη και ηθελαν να πληρωσω τις διπλοχρεωσεις και να μου κανουν αρση , εκβιασμο αγριο δηλαδη κα ακυρωμα συνομιλιας που ειχα με agent για το παραπανω ιστορικο....  ρε τι τηλ απο κινητα τι παραπονα τι το το ενα τι το αλλο στα @@ τους ....ΕΤΣΙ ΞΗΓΙΕΣΤΕ ΓΙΑ VODAPHONE..... 

ε και τι εκανα ξηλωμα τα καλωδια και ηρθε ο οτε μεσα σε 2 μερες και τελος !

με πηραν απο δικηγορικο γραφειο το γραφω σε αλλο ποστ παραπισω αλλη μορφη εκφοβισμου τους λεω περιμενω τον δικαστικο επιμελητη ακομα ερχετε! 

Σε αυτό με την απαίτηση πληρωμής για δικό τους λάθος, θα συμφωνήσω, γιατί κι εγώ δεν το βρίσκω καθόλου δίκαιο. Είναι πάγια τακτική τους να πληρώσεις πρώτα τον λογαριασμό με το λάθος, και μετά να πιστωθεί στον επόμενο. Βέβαια, από τη στιγμή που τα πιστώνουν δεν σου τα τρώνε, αλλά αν είναι μεγάλο το ποσό, είναι πρόβλημα.

Μισό. Όταν λες ότι ακύρωσαν συνομιλία για το ιστορικό, εννοείς ότι σου αρνήθηκαν την πρόσβαση στο ιστορικό των συνομιλιών σου με την εταιρεία; Γιατί αυτό, απλά δεν μπορεί να γίνει. Η μόνη περίπτωση να μην έχεις πρόσβαση στο ιστορικό είναι να αλλάξει το όνομα του κατόχου της γραμμής. Δηλάδη από εμένα πχ, να αλλάξω το όνομα της γραμμής στη γυναίκα μου. Σε τέτοια περίπτωση, γιατί μου έτυχε, η γραμμή φαίνεται ως νέα σύνδεση και χάνονται όλα τα προηγούμενα, μαζί με το ιστορικό. Βέβαια, για να μπορεί κάποιος να αλλάξει όνομα στη σύνδεση θα πρέπει να μην χρωστάει τίποτα. 

Επεξ/σία από BritGreek
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και τραγικη η βονταφον γιατι κανει πολλες απατες, νομιζω εδω φταις περισσοτερο εσυ

αναγκαστικα πρεπει να τον πληρωσεις, αλλα στη θεση σου εγω θα εκανα φορητοτητα αλλου για να τους "τιμωρησω". Οποτε ειτε φευγεις και πας αλλου και σε χανουν απο πελατη, ειτε σε πρηζουν με προσφορες και εκπτωσεις για να μεινεις. Αλλα να τους αναφερεις ξεκαθαρα οτι ο λογος που φευγεις ειναι αυτος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...