Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θυμάμαι ότι παλιά υπήρχε δυνατότητα να στείλεις αίτημα για χρήματα - request money, σε κάποιον που δεν έχει Revolut, έβαζες το email του, η Revolut έστελνε ένα link, αυτός ο κάποιος άνοιγε το link, έβαζε τα στοιχεία της κάρτας, τον χρέωνε, και εσύ λάμβανες τα χρήματα. Υπάρχει ακόμη αυτή η δυνατότητα ή έχει καταργηθεί; Έχω φάει τον τόπο και δεν βρίσκω τίποτα, εκτός αν είμαι στραβός.

Επεξ/σία από gokuthelegend
  • Απαντ. 12k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Πριν δεκα λεπτά ξαφνικό μπλοκάρισμα του λογαριασμού μου από την Revolut.

Μίλησα στο chat. Χρειάζονται λέει 14 εργασιμες μέρες για να διερευνήσουν τον λογαριασμό μου και να μου απαντήσουν. Μέχρι τότε έχουν "ανασταλεί ορισμένες λειτουργίες" είπαν. Στην ουσία όλες

Έχω μέσα μόνο 10€ στον κύριο λογαριασμό, αλλά έχω 570€ στον αποταμιευτκο.

Υπάρχει περίπτωση να τα χάσω;

Δημοσ.
3 hours ago, gokuthelegend said:

Θυμάμαι ότι παλιά υπήρχε δυνατότητα να στείλεις αίτημα για χρήματα - request money, σε κάποιον που δεν έχει Revolut, έβαζες το email του, η Revolut έστελνε ένα link, αυτός ο κάποιος άνοιγε το link, έβαζε τα στοιχεία της κάρτας, τον χρέωνε, και εσύ λάμβανες τα χρήματα. Υπάρχει ακόμη αυτή η δυνατότητα ή έχει καταργηθεί; Έχω φάει τον τόπο και δεν βρίσκω τίποτα, εκτός αν είμαι στραβός.

Αν πας transfers, πάνω δεξία σου έχει New και μετά έχεις επιλογή για Create a payment link - Request money

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, alfeios είπε

Πριν δεκα λεπτά ξαφνικό μπλοκάρισμα του λογαριασμού μου από την Revolut.

Μίλησα στο chat. Χρειάζονται λέει 14 εργασιμες μέρες για να διερευνήσουν τον λογαριασμό μου και να μου απαντήσουν. Μέχρι τότε έχουν "ανασταλεί ορισμένες λειτουργίες" είπαν. Στην ουσία όλες

Έχω μέσα μόνο 10€ στον κύριο λογαριασμό, αλλά έχω 570€ στον αποταμιευτκο.

Υπάρχει περίπτωση να τα χάσω;

Έχεις κάνει κάποια "περίεργη" συναλλαγή;
Υποθέτω τον ΑΦΜ τον έχεις δηλώσει...

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, kormos είπε

Έχεις κάνει κάποια "περίεργη" συναλλαγή;
Υποθέτω τον ΑΦΜ τον έχεις δηλώσει...

Να ρωτήσω, που δηλώνουμε ΑΦΜ στην εφαρμογή γιατί δεν βλέπω σχετικό πεδίο; 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, kormos είπε

Έχεις κάνει κάποια "περίεργη" συναλλαγή;
Υποθέτω τον ΑΦΜ τον έχεις δηλώσει...

ΑΦΜ φυσικά έχω δηλώσει. Ταυτότητα όλα οκ

Η "περίεργη συναλαγη" είναι ανέβασμα 3000€ από καρτα, και αμέσως αποστολή σε άλλη τράπεζα 

  • Like 1
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, alfeios είπε

ΑΦΜ φυσικά έχω δηλώσει. Ταυτότητα όλα οκ

Η "περίεργη συναλαγη" είναι ανέβασμα 3000€ από καρτα, και αμέσως αποστολή σε άλλη τράπεζα 

Λογικά γι αυτό, επειδή έκανες μεσολάβηση για άμεση κίνηση χρημάτων ή και λόγο του ύψους του ποσού...

Δυστυχώς αναμένεις να κάνουν τον έλεγχο.

Κι εσύ μωρέ δεν τα έκανες λίγα λίγα; Δεν υπήρχε η δυνατότητα;

42 λεπτά πριν, Nnoutas είπε

Να ρωτήσω, που δηλώνουμε ΑΦΜ στην εφαρμογή γιατί δεν βλέπω σχετικό πεδίο; 

Αποκατάσταση ΤΙΝ (ΑΦΜ)

 

39 λεπτά πριν, Titos301 είπε

πρεπει να δηλωσουμε ΑΦΜ αν δεν μας το εχει ζητησει;

Αποκατάσταση ΤΙΝ (ΑΦΜ)

  • Thanks 1
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, kormos είπε

Λογικά γι αυτό, επειδή έκανες μεσολάβηση για άμεση κίνηση χρημάτων ή και λόγο του ύψους του ποσού...

Δυστυχώς αναμένεις να κάνουν τον έλεγχο.

Κι εσύ μωρέ δεν τα έκανες λίγα λίγα; Δεν υπήρχε η δυνατότητα;

 

6 φορες * 500€ τα εκανα, αλλα την ιδια ωρα συνεχομενα

Ενταξει να περιμενω 14 εργασιμες αλλα μπορει να χαθουν τα 570€ ?

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δε νομίζω να παίζει ρολο το ότι έστειλες λεφτά σε άλλη τραπεζα. Χθες-προχθές κιόλας έστειλα από Πειραιώς 2000€ και τα στείλα κατευθείαν σε άλλη για να γλιτώσω την προμήθεια.

Έχω διαβάσει διάφορα για πάγωμα λογαριασμών και ψιλοφοβαμαι γενικά γιατί έχω και στον αποταμιευτικο λογαριασμό.

Επεξ/σία από someone-
  • Like 1
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, alfeios είπε

6 φορες * 500€ τα εκανα, αλλα την ιδια ωρα συνεχομενα

Μου είχε τύχει να κάνω το ίδιο ποσό (500) 4 μέρες διαδοχικές. Από κάρτα φόρτιση και κατευθείαν αποστολή σε ΙΒΑΝ. Την 5η μέρα μου εμφάνισε προειδοποίηση για "ύποπτες κινήσεις" με την επεξήγηση πως "αν προσπαθείτε να κερδίσετε bonus από την πιστωτική σας, αυτό απαγορεύεται και πιθανόν θα υπάρχει πρόβλημα με τον λογαριασμό σας". Μίλησα στο τσατ με υπάλληλο, με παρέπεμπε ο ένας στον άλλο μέχρι που βρέθηκε ο αρμόδιος τελικά, του εξήγησα πως δεν έγινε χρήση πιστωτικής αλλά χρεωστικής και οι μεν κάρτες ήταν ελληνικές, τα ΙΒΑΝ όμως εξωτερικού, οπότε δεν υπάρχει καμία συσχέτιση. Μου απάντησε πως μπορώ να συνεχίσω να χρησιμοποιώ τον λογαριασμό μου κανονικά και ήταν false alarm, κάποιος αλγόριθμος προφανώς "άναψε λαμπάκι".

32 λεπτά πριν, alfeios είπε

Ενταξει να περιμενω 14 εργασιμες αλλα μπορει να χαθουν τα 570€ ?

Αποκλείεται, το πολύ πολύ να μην πάρεις τόκους για 14 μέρες.

Spoiler

λίγα έχεις, προφανώς έχεις βρει αλλού καλύτερα

 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Doubt είπε

 

το πολύ πολύ να μην πάρεις τόκους για 14 μέρες.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

λίγα έχεις, προφανώς έχεις βρει αλλού καλύτερα

 

Αυτο δεν ειναι προβλημα φυσικα

Δημοσ.
23 ώρες πριν, alfeios είπε

Πριν δεκα λεπτά ξαφνικό μπλοκάρισμα του λογαριασμού μου από την Revolut.

Μίλησα στο chat. Χρειάζονται λέει 14 εργασιμες μέρες για να διερευνήσουν τον λογαριασμό μου και να μου απαντήσουν. Μέχρι τότε έχουν "ανασταλεί ορισμένες λειτουργίες" είπαν. Στην ουσία όλες

Έχω μέσα μόνο 10€ στον κύριο λογαριασμό, αλλά έχω 570€ στον αποταμιευτκο.

Υπάρχει περίπτωση να τα χάσω;

Σήμερα, μια μέρα μετά, χωρίς καμία ειδοποίηση, όλα καλά. Λειτουργεί κανονικοτατα

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, alfeios είπε

Σήμερα, μια μέρα μετά, χωρίς καμία ειδοποίηση, όλα καλά. Λειτουργεί κανονικοτατα

Ωραία :)

Κοίτα να είσαι ποιό συντηρητικός ;)

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...