Προς το περιεχόμενο

Μάχη στα 1300cc


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, meletis_m είπε

Κατοχος Accord. Ανταλλακτικα θα ψωνιζεις απο Αγγλία.

Μεγάλη διαφορα με Ελλάδα.

Ο αντιπρόσωπος βάζει καπέλο και σε έχει γραμμένο.

Ακόμα ο σαρακακης είναι?  Μακριά του 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

8 ώρες πριν, tornado είπε

εγω θα σου κανω νεα προταση που δεν υπαρχει μεχρι στιγμης,

honda jazz

κατσε και διαβασε τι παιζει και θα με θυμηθεις.

Πολυ μπροστα σε ολα απο τους ανταγωνιστες του.

Προκειται να το παρω μετα τις διακοπες.

Δεν λέω ίσως να αξίζει αλλά από εμφάνιση δεν βλέπεται.. 

7 ώρες πριν, NickTG είπε

Αν δεν το έχεις δει, πέρα από όσα αναφέρεις, ρίξε μια ματιά και στο Clio 1.2 TCE. 

Πρακτικά έχει όλα όσα θες και είδα πως κάμποσα παίζουν στα λεφτά που δίνεις. 

Σε μικρότερο υπάρχει και το Twingo με τον ίδιο κινητήρα. 

Ναι αλλά από αξιοπιστία τι γίνεται;; Βγάζει προβλήματα;;; 

5 ώρες πριν, aGka8l είπε

Swift 2005-2010 βγάζουν όλα πρόβλημα στο σαζμαν και αρκετά συχνά και την μονάδα του abs .

Jazz κ από εμένα αλλά για μετά του 2008 θες 6500€ περίπου . 

Για τα Swift από την Ουγγαρία έχω ακούσει για το πρόβλημα αυτό.. Υπάρχει και στα Γιαπωνέζικα;

5 ώρες πριν, aGka8l είπε

Swift 2005-2010 βγάζουν όλα πρόβλημα στο σαζμαν και αρκετά συχνά και την μονάδα του abs .

Jazz κ από εμένα αλλά για μετά του 2008 θες 6500€ περίπου . 

 

5 ώρες πριν, d_gkal είπε

Jazz κορυφαίο, αλλά φεύγεις πολύ απ' το αρχικό budget

 

7 ώρες πριν, alx301 είπε

+1 για το honda jazz που ειπε και ο φιλος αν θες και λίγο παραπανω χώρους .

Yaris και Swift θα ελεγα μετα

Μπορεί και να αξίζει αλλά δεν μου αρέσει καθόλου εμφανισιακά οπότε νομίζω πως σαν επιλογή το απορρίπτω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, d_gkal είπε

Έχω το mk2 diesel απ' τον Μάιο που μας πέρασε. 2011 1400 με 110 ευρώ τέλη. 45 λίτρα και βγάζει σε ανοιχτό δρόμο κοντά 800 χλμ. Σε πόλη άνετα 600-650. Ο λόγος που το επέλεξα είναι ο παρακάτω.

Στο οικογένιακο περιβάλλον υπάρχει το ίδιο, αλλά βενζίνη 1300 απ' το 2006. Πέρα απ' τα συνηθισμένα, ΔΕΝ έχει ζητήσει τίποτε άλλο! Μόνο καύσιμο! Χώροι στην καμπίνα ικανοποιητικοι. Άνετα 4 ατομα, με λιγο ζορι 5. Αποθηκευτικοί χώροι αρκετοί. 

Μη περιμενεις χωρο  στο Πορτ μπαγκαζ. Έτσι και αλλιώς πλασάρεται σαν αυτοκίνητο πολης

Το οδηγούσα πολύ καιρό καθημερινά, έκανα αρκετά χλμ. Τόσο σταθερό και υπάκουο "μικρό" δεν έχω οδηγήσει. 

Επιμένω ότι σε αυτά τα χρήματα πρέπει να πας σε yaris mk2

Επίσης το mk1 το έχουν 2 φίλοι. 3θυρο και 5θυρο. Όπως και στη 2η γενιά, μόνο καύσιμο θέλει!

Φιλε εχω το Μκ1 πρωτο χερι. Δυστυχως δε μου εχει βγει και πολυ καλο. Στην 6ετια καλυπτομουν απο την εγγυηση, πλεον ομως πληρωνω. Οι βλαβες ειναι κουφες αλλα δεν παυουν να ειναι βλαβες (πχ τελευταιο κρουσμα ο αισθητηρας λ).

Επισης τα ανταλλακτικα(γνησια) μου φαινονται εξωφρενικα ακριβα για αμαξι κοντα 20ετιας. Και το λεω γιατι δεν υπαρχουν παντα after market. 

Kai ola ayta me 160000 xlm αστικα ως επι το πλειστον.

Επισης στον ανοιχτο δρομο ειναι ελαφρως καρυδοτσουφλο.

Και ολα αυτα απο οικογενεια που εχει 3 toyota (avensis, rav και το δικο μου). Τα υπολοιπα ειναι μια χαρα και οντως θελουν μονο σερβις. Τι να πω ισως και να επεσα στην περιπτωση.

ΠΑντως yaris θα το σκεφτομουν να ξαναπαρω.

Η συζυγος εχει peugeot 206 5 χρονια νεωτερο απο το δικο μου. Εχει και αυτο τις βλαβες του αλλα θεωρω οτι σε ολα τα επιπεδα ειναι καλυτερο απο το δικο μου εκτος της καταναλωσης βεβαιως.

Και ναι ξερω τη φημη των γαλικων αυτ/των (ο πατερας μου ειχε συνεργειο ) μιλαω παντα απο προσωπικη εμπειρια.

Για το mazda που προταθηκε να πω οτι δεν υπαρχει προς το παρον αντιπροσωπεια στη χωρα και αρα εχουν θεμα με την επαρκεια ανταλλακτικων (ο μπατζανακης μου εχει το cx7 και φτηνει αιμα να βρει ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προς τα εκει κλινω και εγω (+ οτι ειναι γιαπωνεζικο και οχι γαλλικο).

Το πηρα την ιδια ημερα με φιλο  ο οποιος πηρε ακριβως το ιδιο σε αλλο χρωμα (εχουμε 1 ψηφιο διαφορα στην πινακιδα).

Εχει κανει +70000 χλμ και εχει ελαχιστα προβληματα.

Το οτι σε ανοικτο δρομο πλεει ομως + τα πανακριβα ανταλλακτικα ειναι γεγονος αναμφισβητητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, louben είπε

Φιλε εχω το Μκ1 πρωτο χερι. Δυστυχως δε μου εχει βγει και πολυ καλο. Στην 6ετια καλυπτομουν απο την εγγυηση, πλεον ομως πληρωνω. Οι βλαβες ειναι κουφες αλλα δεν παυουν να ειναι βλαβες (πχ τελευταιο κρουσμα ο αισθητηρας λ).

Επισης τα ανταλλακτικα(γνησια) μου φαινονται εξωφρενικα ακριβα για αμαξι κοντα 20ετιας. Και το λεω γιατι δεν υπαρχουν παντα after market. 

Kai ola ayta me 160000 xlm αστικα ως επι το πλειστον.

 

Μιλαμε για  αυτοκινητο που αγοραστικε καινουργιο;

Επεξ/σία από toyo73
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι οπως ειπα πρωτο χερι. Για ΚΑποιες αστοχιες σιγουρα ευθυνονταν η επισημη αντιπροσωπεια (τοτε στην πολη μου ηταν μονο μια και αναγκαστικα πηγαινα λογω εγγυησης).

ΚΑποια αλλα ομως δε δικαιολογουνται....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mitsubishi colt από εμένα,πρώην κάτοχος colt czt 1500 turbo με κάνενα πρόβλημα στα 5 χρόνια που το είχα.

Φιλοι από το colt club είναι ικανοποιημένοι από το 1300 και είναι και το δυνατότερο στην κατηγορία του,με μηδέν πρόβληματα και φθηνό σέρβις μιας και είναι με καδένα.

Επισης θέλω να προσθέσω ότι ο κατασκευαστής το δηλώνει 95 αλογα,αλλά δυναμόμετρημένο μιλαμε για 100- 105 αλογα από όσο θυμάμαι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, louben said:

Προς τα εκει κλινω και εγω (+ οτι ειναι γιαπωνεζικο και οχι γαλλικο).

Το πηρα την ιδια ημερα με φιλο  ο οποιος πηρε ακριβως το ιδιο σε αλλο χρωμα (εχουμε 1 ψηφιο διαφορα στην πινακιδα).

Εχει κανει +70000 χλμ και εχει ελαχιστα προβληματα.

Το οτι σε ανοικτο δρομο πλεει ομως + τα πανακριβα ανταλλακτικα ειναι γεγονος αναμφισβητητο.

Το 1300 βενζίνη mk2 πάντως σε ανοικτό δρόμο και με νορμάλ χλμ/ώρα (~140) είναι βίδα (με και χωρίς άτομα)

 

Το diesel που έχω, 160 και πάνω ελαφραινει κάπως. 

 

Γενικά σε νορμάλ και μέσα στα όρια ταχύτητες είναι σταθερά!!! (Πάντα καλοσυντηρημενα, με σωστές-μανισιες αναρτήσεις και πάντα μα πάντα μα παντα καλά/οχι φαγωμενα λάστιχα)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, ΣπύRosS.K99 είπε

 

Μπορεί και να αξίζει αλλά δεν μου αρέσει καθόλου εμφανισιακά οπότε νομίζω πως σαν επιλογή το απορρίπτω.

αντιθετα εμενα μου αρεσει εμφανισιακα συν ολα τα υπολοιπα συν αλλα οκ γουστα ειναι αυτα :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, d_gkal είπε

Το 1300 βενζίνη mk2 πάντως σε ανοικτό δρόμο και με νορμάλ χλμ/ώρα (~140) είναι βίδα (με και χωρίς άτομα)

Το diesel που έχω, 160 και πάνω ελαφραινει κάπως. 

Γενικά σε νορμάλ και μέσα στα όρια ταχύτητες είναι σταθερά!!! (Πάντα καλοσυντηρημενα, με σωστές-μανισιες αναρτήσεις και πάντα μα πάντα μα παντα καλά/οχι φαγωμενα λάστιχα)

Να σημειωσω οτι το δικο μου ειναι 1.0. Και επιμενω πανω απο 90/100 χλμ/ωρα παει καρυδοτσουφλο.

ΛΑστιχα αμορτισερ καινουργια (λιγοτερο απο 12 μηνες παλια).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, louben είπε

Να σημειωσω οτι το δικο μου ειναι 1.0. Και επιμενω πανω απο 90/100 χλμ/ωρα παει καρυδοτσουφλο.

ΛΑστιχα αμορτισερ καινουργια (λιγοτερο απο 12 μηνες παλια).

Τα ίδια και τα δικά μας mk2 .. κάποτε είχαμε καμία 10αρια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...