Προς το περιεχόμενο

Οι νέες, αρχιτεκτονικής Turing επαγγελματικές GPUs της Nvidia, Quadro RTX έχουν dedicated hardware για ray tracing!


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Istros είπε

Έχω την εντύπωση ότι μέχρι τώρα γίνεται μέσα από αλγόριθμους και προγράμματα.ενω τώρα θα γίνεται μέσα της κάρτας.Δεν είμαι σίγουρος ίσως κάνω λαθος.εαν γνωρίζει κάποιος που ασχοληται ας μας ενημερώσει.

Μιλησες για μια νέα τεχνολογία που μακάρι να πέρναγε στο κινηματογράφο. Όπως σου είπα στον κινηματογράφο είναι δεκαετίες και στα παιχνίδια δεν αργεί.

Πάντα ήταν hw accelerated σε κάποιο βαθμό. Πάντα χρησιμοποιουσαν συστοιχίες από GPU για το final rendering. Τώρα το κάνουν hw accelerated με dedicated chips σε μια κάρτα και όχι με generic shaders από το κλασσικό rasterizer της GPU. Αλλά και ο κλασσικός rasterizer hw acceleration είναι. Απλά δεν είναι εξειδικευμένος σε raytracing. Δεν πρόκειται να δεις ξαφνικά να αλλάζει η ποιότητα των γραφικών του cinema εξαιτίας της νέας κάρτας. Θα βοηθάει τους σχεδιαστές στην φάση την σχεδίασης για να έχουν καλύτερη εικονα. Θα βοηθήσει μόνο στο να μειωθεί το κόστος οσον αφορά το final rendering.

Αλλά αυτά που είπες εννοούσαν ότι ανακαλύφθηκε νέος τρόπος rendering και όχι το acceleration. Και αυτό φαίνεται ξεκάθαρα από το ότι δεν ήξερες ότι χρησιμοποιείτε δεκαετίες.

Επεξ/σία από Retromaniac
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Αν αυτή έβγαινε σε consumer θα μιλάγαμε ήδη για παιχνίδια με raytracing.

Μα αυτή ακριβώς η πανάκριβη κάρτα δεν μπορεί να κάνει πραγματικό real time raytracing απλά ειναι αρκετά καλύτερη δουλειά από τις υπάρχουσες που δεν μπορούν να κάνουν καθόλου ουσιαστικά (σε πραγματικό χρόνο ή λογικό χρόνο) 

 

κάνει ray-tracing ενα μικρό ποσοστό της ανάλυσης και το υπόλοιπο το συμπληρώνει με denoising 

 

Τέσπα μακάρι να ειμαι λάθος και να δούμε πραγματικό raytracing στα παιχνίδια σύντομα σε προσιτές τιμές αλλά δυστυχώς φοβάμαι πως τα πρώτα 10 χρόνια θα έχουμε απλά εν μέρη raytracing πχ για καλύτερα πατώματα ή σκιές κτλ 

Επεξ/σία από TopicStrarter
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, TopicStrarter είπε

Μα αυτή ακριβώς η πανάκριβη κάρτα δεν μπορεί να κάνει πραγματικό real time raytracing απλά ειναι αρκετά καλύτερη δουλειά από τις υπάρχουσες που δεν μπορούν να κάνουν καθόλου ουσιαστικά (σε πραγματικό χρόνο ή λογικό χρόνο) 

κάνει ray-tracing ενα μικρό ποσοστό της ανάλυσης και το υπόλοιπο το συμπληρώνει με denoising 

Τέσπα μακάρι να ειμαι λάθος και να δούμε πραγματικό raytracing στα παιχνίδια σύντομα σε προσιτές τιμές αλλά δυστυχώς φοβάμαι πως τα πρώτα 10 χρόνια θα έχουμε απλά εν μέρη raytracing πχ για καλύτερα πατώματα ή σκιές κτλ 

Μα δεν είδες τα demo;

Επισης η unreal engine έβαλε ήδη υποστήριξη.

Ήδη θα έχουμε μερικό rendering από φέτος

https://www.google.gr/amp/s/www.pcgamer.com/amp/we-might-be-playing-games-with-ray-tracing-by-the-end-of-the-year/

Αλλά όπως θα δεις ο epic cto λέει

"A decade from now ... you won't be able to tell the difference between the real world and the virtual world,"

Η δήλωση αφορά το raytracing.

Δηλαδη σίγουρα πριν την δεκαετία θα έχουμε full raytracing στα παιχνίδια, με την πλήρη αληθοφάνεια στο τέλος της δεκαετίας.

Εσυ ξεγελιέσαι από το γεγονός ότι παιρνεις την ταχύτητα που είχε το hw σε raytracing και το αυξάνεις κατά 30% για κάθε γενιά. Το πρόβλημα με τον συλλογισμός αυτό είναι το hw αυτό δεν ήταν ποτέ εξειδικευμένο για raytracing. Τώρα που βγήκε εξιδικευμενο hw είδαμε μια αύξηση 2500%. Και όσο συνεχίζει αυτό το customization τόσο θα ανεβαίνει. Γιατί τώρα οι Καρτες εινΚ αναγκασμενες να είναι ακόμη εξειδικευμένες για rasterizing. Φαντάσου όταν θα βγουν καρτες που όλα τo hardware είναι για raytracing και έχει ξηλωθεί το rasterizing.

 

Επεξ/σία από Retromaniac
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Arkos είπε

"... αναμένεται να ξεκινήσει μια νέα γενιά υπερρεαλιστικών γραφικών..."

Δηλαδή μιλάμε για γραφικά τύπου Joan Mirο, Max Ernst, Salvador Dali; Βλέπω το νέο Minecraft να χρησιμοποιεί τεχνικές cubism 😛 .

Πέρα απο την πλάκα είναι κάτι που και εγώ περίμενα πώς και πώς. Άντε με το καλό σύντομα και σε gaming κάρτες!

Οχι, μιλαμε για μαρκετινκ για να πουλησουν καρτες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Retromaniac είπε

Και δεν είναι "ανίχνευση ακτίνας" η σωστή μετάφραση. Δεν ανιχνεύεις την ακτίνα αλλά ανιχνεύεις με την ακτίνα. Δεν φαίνεται από το "ανίχνευση ακτίνας" ότι αποτελεί  κατηγορια ανίχνευσης αλλά ότι ψάχνεις την ακτίνα. Ακτινωτή ανίχνευση, μήπως; Ίσως καλύτερα να μην το μεταφράσουμε.

Ιχνηλάτηση είναι καλυτερη μετάφραση για το tracing

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, ethereum είπε
  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 

Η (τεράστια) διαφορά ανάμεσα σε αυτό το demo και αυτό που έδειξε η Chaos group είναι ότι το πρώτο χρειάστηκε hardware που κοστίζει γύρω στα 60.000$, ενώ το δεύτερο μια κάρτα γραφικών γύρω στα 6.500$

Και τελικά real time  ήταν μόνο οι αντανακλάσεις. Το υπόλοιπο ήταν baked. (Το αφήνω έτσι για να γραφτούν μερικές σελίδες ακόμα σχετικά με το πως μεταφράζεται).

Επεξ/σία από fasttam
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, michael92 είπε

Η nvidia δεν πουλάει overpriced garbage ακόμα. :P

ούτε η Silicongraphics είχε ανταγωνιστή τότε (70-80-90) και όλα τα αμυντικά συστήματα/Simulators/πλανητάρια αυτό είχαν. Από τα 00 και μετά έπεσε μόλις μπήκαν στην αγορά ποιο προσιτές λύσεις.

Garbage δεν είναι αλλά από τη στιγμή που δεν έχει ανταγωνιστή δεν τόχει σε τίποτα να χρεώνει 10k την μεγαλύτερη Quadro.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, Pokemon640 είπε

ούτε η Silicongraphics είχε ανταγωνιστή τότε (70-80-90) και όλα τα αμυντικά συστήματα/Simulators/πλανητάρια αυτό είχαν. Από τα 00 και μετά έπεσε μόλις μπήκαν στην αγορά ποιο προσιτές λύσεις.

Garbage δεν είναι αλλά από τη στιγμή που δεν έχει ανταγωνιστή δεν τόχει σε τίποτα να χρεώνει 10k την μεγαλύτερη Quadro.

Η διαφορά είναι ότι επί εποχής SG φτιάχναν chip με μόλις 10 engineers, ενώ τώρα απαιτούνται χιλιάδες. Το ROI της δεκαετίας του 80 ήταν τεράστιο, για αυτό και είχες δεκάδες κατασκευαστές. Με το x86 είχαμε μεταφορά εργοστασίων σε Ταιβάν και Κίνα και την μαζική πτώχευση δεκάδων μικρών εταιρειών που δεν μπορούσαν πια να ανταγωνιστούν τους κολοσσούς. Σήμερα η κατάσταση είναι 100 φορές χειρότερη σε σχέση με 20 χρόνια πριν.

Αν οι Intel/AMD/Nvidia πτωχεύσουν, το πιο πιθανό είναι να μπούμε σε τεχνολογικό μεσαίωνα, παρά να βρεθούν αντικαταστάτες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, fasttam είπε

Η (τεράστια) διαφορά ανάμεσα σε αυτό το demo και αυτό που έδειξε η Chaos group είναι ότι το πρώτο χρειάστηκε hardware που κοστίζει γύρω στα 60.000$, ενώ το δεύτερο μια κάρτα γραφικών γύρω στα 6.500$

Και τελικά real time  ήταν μόνο οι αντανακλάσεις. Το υπόλοιπο ήταν baked. (Το αφήνω έτσι για να γραφτούν μερικές σελίδες ακόμα σχετικά με το πως μεταφράζεται).

$10,000 η κάρτα γραφικών (RTX quadro 8000) χρησιμοποιήθηκε, και ναι όντως μόνο οι αντανακλάσεις ήταν real time. 

Αλλά ακόμα μερικοί πιστεύουν ότι είναι ολόκληρο real time. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρει κανείς το τηλέφωνο nVidia Credit ή PNY Credit στην Ελλάδα να δω τι χαρτιά χρειάζομαι να υποβάλω για χρηματοδοτικό πρόγραμμα απόκτησης μιας "καρτούλας"; :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...