Προς το περιεχόμενο

Εργασία σε τηλεφωνικό τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.


Rpanagos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εχετε πλακα ομως οταν βριζετε τους ανθρωπους τους οποιους σας βαζουν να παιρνετε τηλεφωνο ή σας παιρνουν αυτοι διοτι εχουν προβλημα. Μιλατε και απαντατε σαν ρομποτακια αναμασωντας τα ιδια πραγματα μη γνωριζοντας πραγματικα τις περισσοτερες φορες να βοηθησετε ή προσπαθοντας να πιεσετε (γιατι ετσι σας λενε) και κυρίως λέγοντας ανακρίβιες και ψεύδη που σας εχουν πει να λέτε ή εσεις ισως νομιζετε. Αναγνωριζω οτι δεν ειναι μεν δικη σας ευθυνη τις περισσοτερες φορες αυτη η συμπεριφορα (αν και εχω πετυχει και ατομα που το κανουν με ιδιαιτερο ζηλο και το απολαμβανουν μαλλον) αλλα αυτο δεν σημαινει οτι ειναι και σωστή. Ακροβατει ολο αυτο στα ορια της νομιμοτητας και τις περισσοτερες φορες ειναι εκτος νομιμοτητας. Αλλα εσεις ζοριζεστε απο την απολυτα δικαιολογημενη (στην πλειονοτητα των περιπτωσεων) συμπεριφορα των αλλων. Ειδικα οταν μιλατε για τεχνικα ή νομικα θεματα για τα οποια δεν εχετε καμια ιδεα ομως ειναι να απορει κανεις γιατι παρεξηγειστε οταν ο συνομιλητής σας που γνωριζει καλυτερα ενίσταται. Αναμασωντας μια απαντηση που σας εμαθαν αντι να εξελισετε την συζητηση σε κατι παραγωγικο και βοηθητικο σε αυτον που καλει το μονο που κανετε ειναι να τον αντιμετωπιζετε σαν ενα 2χρονο παιδακι (ουτε καν 4χρονο) που απλα προσπαθεις να το ξεγελασεις με ψεματα.

Δεν φταιτε εσεις. Το μεροκαματο σας πατε να βγαλετε και επιλογες (τις περισσοτερες φορες) δεν εχετε. Αλλα εως εκει. Δεν μπορειτε την ιδια στιγμη να βριζετε τους αλλους γιατι εκεινοι εχουν το δικιο.

Οποιος λοιπον αγανακτει με την αγανακτηση των ατομων με τα οποια επικοινωνει να πω οτι του ταιριαζει απολυτα αυτη η δουλεια και την αξίζει.

Να τα λεμε ολα.

Υ.Γ. Παντα υπαρχουν και εξαιρεσεις αλλα μιλαμε για την γενικη εικονα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, SeNNinhA είπε

αντι να εξελισετε την συζητηση σε κατι παραγωγικο και βοηθητικο σε αυτον που καλει

Η αλήθεια είναι πως και να θέλει ο/η agent να κάνει τα παραπάνω δεν μπορεί διότι θα πρέπει να ακολουθεί πιστά κάποια συγκεκριμένα σενάρια επικοινωνίας μέσα σε συγκεκριμένο χρόνο ώστε να τερματίσει την κλήση. Και το τι θα κάνουν φαίνεται επίσης γιατί τους καταγράφει το NICE (ή άλλο σχετικό software).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, necrothaftis είπε

ας γραψω και εγω την αποψη μου.εχω δουλεψει 5 χρονια συνολο τηλεφωνα.4 κρυα λιστα+1 χρονο εισερχομενα.απο τα 4 χρονια κρυα λιστα(για οσους δε ξερουν ειναι πωληση σε καποιον που ΔΕ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ να αγορασει πακετο τηλεφωνιας)στα οποια αυτα τα 4 χρονια που αντεξα,μου ειχε τυχει σε γνωστο τηλεφωνικο κεντρο να δουλευω απο τις 9 το πρωι μεχρι τις 7 το βραδυ με 2 ωρες διαλλειμα και καλα 3-5 για να μη καλουμε μεσημερια και με ενσυμα 5ωρου και 6ωρο μισθο.δλδ μιλαμε για μεγαλη απατη καθοτι η καθε αιτηση που τους εκανα τοτε πηγαιναν 150 περιπου ευρο τσεπατα σε αυτον που ειχε το call center.απο οταν τελειωσα με την κρυα λιστα (με κεφαλι τουμπανο να μη θελω να μιλαω γενικα στο τηλ και φουλ ψυχολογικα)ειχα πει στον εαυτο μου οτι ΔΕ ΘΑ ΞΑΝΑΔΟΥΛΕΨΩ ΣΕ ΤΗΛ ΚΕΝΤΡΟ.εμεινα καποια χρονια ανεργος δεν εβρισκα τπτ και τελικα ειπα να παω εισερχομενες μιας και εκανα μονο κρυα λιστα μπας και ειναι καλυτερα.1 χρονο αντεξα....ειναι δουλεια στην οποια πας και πραγματικα κοιτας την ωρα να σχολασεις γιατι ΔΕ ΠΑΛΕΥΕΤΕ!οι κλησεις πεφτουν βροχη και στα εισερχομενα δεν μπορεις ουτε 30 δευτερολεπτα να χαζεψεις λιγο και το ωραριο ειναι βουνο.σε αλλες δουλειες πχ που ειχα κανει πριν μπλεξω με τα τηλ δεν ειχε καμμια σχεση,δεν εχεις τοσο τσιτα στο να μη καθεσε ουτε λεπτο συμπεριλαμβανω και δουλειες θεωρητικα κουραστικες οπως  λαικη αγορα ψαρια.οποιος δεν εχει κανει τη συγκεκριμενη δουλεια νομιζει οτι απλα καθεσαι και τα ξυνεις και ειναι τελειως ξεκουραστο το θεμα.προτιμω να εχω σωματικη κουραση παρα αυτο το πραμα με τον καθε κομπλεξικο που παιρνει τηλ για να κραξει βρισει τον χ ψ υπαλληλο που παιρνει 400 ευρο.φιλε μου πραγματικα σου μιλαω αν εχεις και σκοπο να νοικιασεις σπιτι μη το κανεις καν γιατι θα καταληξεις δεμενος στα call center.οπου και καλα εισαι υπαλληλος γραφειου....ενω εισαι τηλεφωνητης και θα επρεπε να ειχες ενα καρο επιδοματα.οσο για εξελιξη.....συνεχεια απο τους πρωτους στην κρυα λιστα στις αιτησεις,παρεμεινα μονιμα agent και να βλεπω team leader τυπισσες 20 χρονων που για το μονο λογο που χαν πιασει τηλ στη ζωη τους ηταν για να κλεισουν ραντεβου με μανικιουριστα.στο γραφω αυτο το τελευταιο γιατι σε οοοοοοοολα τα call center γραφει δυνατοτητα εξελιξης

4 χρόνια πωλήσεις και δεν άντεξες στην εξυπηρέτηση τι τμήμα ήταν και σε στρέσαρε τόσο? εγώ το αντίθετο 5 χρόνια εξυπηρέτηση πωλήσει μονό 6 μηνες άντεξα μετά ανέλαβα το τμήμα ευτυχώς και ηρέμισα ελάχιστα μέχρι που παραιτήθηκα τελικά Και γύρισα στην εξυπηρέτηση και ηρέμισα εντελώς

Επεξ/σία από Joana26
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα τηλεφωνικα κεντρα αυτα,φανταζομαι δεν χρειαζετε να εχεις καποιου ειδους πτυχιο πανω στην πληροφορικη ετσι?Ολα σου τα μαθαινουν στην εκπαιδευση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Rpanagos είπε

Στα τηλεφωνικα κεντρα αυτα,φανταζομαι δεν χρειαζετε να εχεις καποιου ειδους πτυχιο πανω στην πληροφορικη ετσι?Ολα σου τα μαθαινουν στην εκπαιδευση?

Οχι δεν χρειαζεται .Για ξενογλωσσα suport πιθανον πτυχιο για την γλωσσα.

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Joana26 είπε

4 χρόνια πωλήσεις και δεν άντεξες στην εξυπηρέτηση τι τμήμα ήταν και σε στρέσαρε τόσο? εγώ το αντίθετο 5 χρόνια εξυπηρέτηση πωλήσει μονό 6 μηνες άντεξα μετά ανέλαβα το τμήμα ευτυχώς και ηρέμισα ελάχιστα μέχρι που παραιτήθηκα τελικά Και γύρισα στην εξυπηρέτηση και ηρέμισα εντελώς

εννοειτε πως η πωληση ειναι 100 φορες χειροτερη αλλα εχοντας σιχαθει τοσο πολυ με την πωληση δε μπορω πλεον ουτε να τα βλεπω τα τηλεφωνα.απλα οσοι μπλεκουμε με τηλεφωνικα ξαναεπιστρεφουμε εκει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, necrothaftis είπε

εννοειτε πως η πωληση ειναι 100 φορες χειροτερη αλλα εχοντας σιχαθει τοσο πολυ με την πωληση δε μπορω πλεον ουτε να τα βλεπω τα τηλεφωνα.απλα οσοι μπλεκουμε με τηλεφωνικα ξαναεπιστρεφουμε εκει

Δεν έχω περάσει πουθενά  χειρότερα  από την πωλήσει μετάλλιο σου αξίζει που έκατσες 4 χρόνια, εγώ τώρα επιστρέφω Ελλάδα και ψάχνομαι για δουλειά σκέφτομαι για τηλεφωνικό κέντρο άλλα πολλά τα αρνητικά σχόλια είναι θέμα διοίκησης?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, necrothaftis είπε

ας γραψω και εγω την αποψη μου.εχω δουλεψει 5 χρονια συνολο τηλεφωνα

Λυπάμαι που στο λέω αλλά καλά να πάθεις και τα τράβηξες όλα αυτά. Αφού ανέφερες πόσο άθλια είναι η δουλειά ( που είναι ) γιατί έκατσες 5 χρόνια;

Έλεος δηλαδή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Vasivouzoukos είπε

Λυπάμαι που στο λέω αλλά καλά να πάθεις και τα τράβηξες όλα αυτά. Αφού ανέφερες πόσο άθλια είναι η δουλειά ( που είναι ) γιατί έκατσες 5 χρόνια;

Έλεος δηλαδή.

Πρόσεχε μην πάθεις κατάθλιψη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλες οι δουλειές που απευθύνονται σε ευρύ κοινό είναι δύσκολες (δηλαδή το πελατολόγιο είναι όλοι και όχι μια μερίδα ανθρώπων με συγκεκριμένο προφίλ). Από τον υπάλληλο του καφέ ως τον γιατρό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι δουλειά που την κάνεις απλά για να μην είσαι άνεργος και να έχεις ένα εισόδημα. Συμβουλή μου είναι από τον πρώτο κιόλας μήνα που θα είσαι εκεί να ψάχνεις παράλληλα για άλλη εργασία (έστω για μισή ώρα την ημέρα όταν είσαι σπίτι να στέλνεις κανένα βιογραφικό). Το  θετικό με την εργασία σε βάρδιες και ρεπό σε εργάσιμες μέρες είναι ότι θα μπορείς να πηγαίνεις πχ σε συνεντεύξεις χωρίς να χρειαστεί να πεις τίποτα σε κανέναν και όταν τελικά βρεις κάτι, παίρνεις το καπελάκι και αποχωρείς.

Επίσης σημαντικό είναι να είσαι σε μία από τις "σοβαρές" εταιρείες του κλάδου που όντως σου κάνουν 2-3 εβδομάδες πληρωμένη εκπαίδευση, είναι τυπικοί στη μισθοδοσία, έχουν καθαρά γραφεία και εξοπλισμό κλπ γιατί παλαιότερα ξεφυτρώνανε κάτι γραφεία σε μια μέρα που ήταν ουσιαστικά απάτες.

4 hours ago, SeNNinhA said:

Εχετε πλακα ομως οταν βριζετε τους ανθρωπους τους οποιους σας βαζουν να παιρνετε τηλεφωνο ή σας παιρνουν αυτοι διοτι εχουν προβλημα. Μιλατε και απαντατε σαν ρομποτακια αναμασωντας τα ιδια πραγματα μη γνωριζοντας πραγματικα τις περισσοτερες φορες να βοηθησετε ή προσπαθοντας να πιεσετε (γιατι ετσι σας λενε) και κυρίως λέγοντας ανακρίβιες και ψεύδη που σας εχουν πει να λέτε ή εσεις ισως νομιζετε.

Κοίταξε εγώ προσωπικά πχ μόνο σε εισερχόμενες κλήσεις υποστήριξης έχω εργαστεί και μιλούσα πάντα με ευγένεια ακόμα και όταν ο πελάτης ήταν ούγκανος και έβριζε πχ. Δεν είχα κανένα λόγο να χαλαστώ ο ίδιος και να βρίσω.

Από εκεί και έπειτα όμως, μεγάλη ευθύνη έχουν οι ίδιοι οι πελάτες που καλούν διότι δεν γνωρίζουν τα πράγματα εκ των έσω και δε καταλαβαίνουν ότι όταν πχ τους λέμε ότι "Αυτό που ζητάτε δε γίνεται"  δε λέμε ψέματα. Υπάρχουν άπειροι "εξυπνάκηδες" που νομίζουν ότι μπορούν να "κερδίσουν" το σύστημα ή ότι θα αλλάξουμε τις διαδικασίες , τα πρωτόκολλα, τα συστήματα ασφαλείας αποκλειστικά για αυτούς πχ.  Θέλω να πω δηλαδή ότι αρκετοί θεωρούν όπως και εσύ ότι απαντάμε σαν ρομποτάκια ή δε ξέρουμε τι κάνουμε πχ ενώ η πραγματικότητα είναι ότι  έτσι έχουν τα πράγματα και απλά πρέπει να το αποδεχτείς εσύ ότι πχ... "Δεν υπάρχει διαθέσιμο ραντεβού σε apple store για τις επόμενες 6 μέρες" ή το email για επαναφορά του λογαριασμού σου θα σου έρθει σε ακριβώς 24 ώρες για λόγους ασφαλείας κοκ.....  (Παραδείγματα που μου τύχαιναν συχνά και να έχεις τον άλλον να επιμένει ότι όχι , εγώ θέλω τώρα, εσύ δε ξέρεις , δώσ μου τον προιστάμενό σου κλπ κλπ.) 😵

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα πάει πέρσι σε ιντερβιου κλασικά δεν με πήραν αλλά πάνω στη κουβέντα με τον υπεύθυνο μου είπε ότι όσοι είναι στην εξυπηρέτηση πελατών στα τεχνικό τμήμα αν θέλουν τούς εκπεδευει η εταιρεία καί αν θελουν μπορούν να πάρουν κάποιες πιστοποιήσεις πχ Cisco , ισχύει οι παπατζες μου έλεγε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βλέπω ότι ο Κωτσόβολος έχει ανοιχτές θέσεις για Outbound Telesales Agents. Μου κάνει εντύπωση που ο Κωτσόβολος έχει τμήμα εξερχομένων κλήσεων. Ξέρετε τι μπορεί να αφορά; Αξίζει να ασχοληθώ;

Επεξ/σία από pluss
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Exodia The Forbidden One είπε

Είχα πάει πέρσι σε ιντερβιου κλασικά δεν με πήραν αλλά πάνω στη κουβέντα με τον υπεύθυνο μου είπε ότι όσοι είναι στην εξυπηρέτηση πελατών στα τεχνικό τμήμα αν θέλουν τούς εκπεδευει η εταιρεία καί αν θελουν μπορούν να πάρουν κάποιες πιστοποιήσεις πχ Cisco , ισχύει οι παπατζες μου έλεγε

Για ποιον λογο δεν σε πηραν???🤔🤔

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...