Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Αυτοκίνητο στο 1000€;;


vgiozo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, axinak είπε

Μια ερώτηση !! Έχουν ηλεκτρικό γκάζι και τα clio tou 2000-2003 μήπως γνωρίζεις ??

Για το Facelift σίγουρα. Για το original Clio II δεν μπορώ να σου απαντήσω με σιγουριά. Λογικά πάντως, έχουν ηλεκτρικό ναι. 

29 λεπτά πριν, vgiozo είπε

Για το Saxo και Punto αν γνωρίζεις, αυτά είναι τα πιο κοινά οπότε μάλλον εκεί θα κριθεί, αν είναι, όπως το βλέπω.

Punto: Τσέκαρε την αίσθηση τιμονιού, αν είναι πολύ ελαφριά ή πολύ βαριά υπάρχει θέμα στην ρύθμιση τροφοδοσίας ρεύματος στο μοτέρ της κολόνας που είναι συχνό. Σε κάποια είχαν μπει και λάθος racks, με αποτέλεσμα να βγαίνει βλάβη σε όλο το power steering system. 

Τσέκαρε τα φώτα, πολλά από αυτά χρειάζονται ενίσχυση πλέον γιατί δεν φωτίζουν καθόλου καλά. 

Τσέκαρε για διαρροές νερού κάτω από τα πατάκια που είναι συχνό φαινόμενο στα Punto. 

Τσέκαρε ειδικά το κάρτερ για σκουριά, γιατί σκέψου άρχισε να τα τρώει από την πενταετία, πόσο μάλλον τώρα πλέον. 

Αν υπάρχει θόρυβος σαν πυράκια, υπάρχει μια περίπτωση για λάθος πιστόνια (λάθος μέγεθος), το οποίο έγινε σε κάποιους 1.2 16v! 

Το ποτενσιόμετρο γκαζιού να είναι Bosch ή Magnetti Mareli αλλιώς θα έχεις θέμα. 

Αν ακούγεται κάτι σαν στρίγκλισμα μπορεί να είναι η αντλία λαδιού και να έχεις θέμα με τον ιμάντα  (και όλο το μοτέρ) σύντομα. 

Τσέκαρε φλάντζα κεφαλής γιατί προκαλεί αύξηση πίεσης το ψυγείο και "σκάει" γιατί μαζεύει γλίτσα εντός.

και στα recalls υπάρχουν τα παρακάτω: 

26-7-2000: 2,016 Puntos with air conditioning built 8/1999 - 7/2000 recalled because fuel vapour recirculation pipe might foul against a/c compressor resulting in risk of fire. Re-circulation pipe to be repositioned away from compressor.

31-5-2001: Faulty batch of bearing bushes fitted to the top section of powered steering columns of Puntos and Punto vans built between 1-2-2001 and 28-5-2001. Affects 21,112 cars. Fit new steering column if bearing found to be cracked.

12-12-2001: TSB dealer fix for juddering wipers caused by too much grease on the contacts of the wiper relay. Check for signs of head gasket failure on 55s and 60s as this happens very frequently.

02-02-2008: TSB on Indian built 1.3 Multijet diesel engines to replace the head gaskets. Engines affected are serial numbers 2451169 to 2582915. Parts to fix in Fiat dealers from March 2008.

Saxo: 

Αυτά έχουν θέματα με ευαίσθητους άξονες, ημιαξόνια κλπ. Σηκώστε το και γυρίστε τα με τα χέρια. Αν ακούγεται "χρουτς χρουτς" άστο. Βραχίονες, ρουλεμάν κλπ. θεωρούνται αναλώσιμα σε αυτό το αυτοκίνητο. 

Κιβώτιο, δυστυχώς είναι ένα από τα ευαίσθητα σημεία τους. Αν υπάρχει ήχος (ενώ δουλεύει το μοτέρ) όταν αφήνεις τον συμπλέκτη, έστω και μικρή διαφορά άστο. Θα γίνει σύντομα για αλλαγή. 

Χαζοπροβλήματα επίσης έχει με τον αερόσακο και την καλωδίωσή του, καθώς και με τον προεταντήρα ζώνης. Ο αερόσακος είναι θέμα καλωδίωσης αλλά αν δεν την φτιάξεις δεν θα ανοίξει. Ο προεταντήρας δεν δουλεύει σωστά σε περίπτωση ατυχήματος. Είπαμε το Saxo δεν είναι για τρακάρισμα :)

Επεξ/σία από Rzarector
  • Like 1
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 155
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Μόνο το αμάξι...εννοείται... Η κουβέντα δεν έχει νόημα αν είναι εκτός θέματος...εντός θέματος μια χαρά έχει νόημα. Αυτή είναι λύση ανάγκης (ή έστω προσωρινή ενόσω ο πατέρας μου είναι ακό

Φίλοι μου η κρίση μας έχει πιέσει αφόρητα. Μια πλευρά της είναι και οι αναζητήσεις για μτχ. αυτοκίνητο του ενός χιλιάρικου. Το πρόβλημα είναι ότι τέτοιο αυτοκίνητο απλά δεν υπάρχει... και ατρακάριστο

Hyundai Accent προτείνω ναι. Και αξιόπιστα είναι, και καλή οδική συμπεριφορά έχουν, και καλή σχέση ιπποδύναμης-κατανάλωσης, και φθηνά ανταλλακτικά.  Hyundai Atos δεν προτείνω με τίποτα γιατί πολύ

Δημοσιευμένες Εικόνες

Θα γράψω κάτι που έχει γραφεί πολλές φορές, το έχω γράψει κι εγώ παλαιότερα.

Με 1000€ σοβαρό αμάξι δε παίρνεις. Πολύ σύντομα θα ζητήσει κάτι. Μπορεί να είναι λάστιχα, αναρτήσεις..... κάτι θα θέλει, δεν υπάρχει περίπτωση.

Επίσης, γενικά μιλώντας:

για όποιο αμάξι και να μιλήσουμε θα βρεθεί κάποιος να μας πει ότι το είχε, του ήπιε το αίμα και δε ζήτησε τίποτα (όπως ο φίλος με το χιουντάι πιο πίσω).

για το ίδιο αυτοκίνητο θα βρεθεί κάποιος να μας πει ότι δε πρόλαβε να το βγάλει από το γκαραζ του κι άρχισαν τα προβλήματα.

όποιο αυτοκίνητο και να πιάσουμε θα βρεθούνε κάποιες βλάβες οι οποίες είναι στανταρ. Το ένα θα βγάζει ηλεκτρικές βλάβες, το άλλο πρόβλημα στο τιμόνι, το άλλο μπορεί να καίει λάδια, το τρίτο μπορεί να ζητάει ανακατασκευή στα 100,000.....

το κακό είναι ότι ο καθένας κρίνει μόνο με τη δική του περίπτωση. Είχα μηχανάκι xxxx και πήγαινε μια χαρά, δεδομένου της σκληρής χρήσης. Άλλος γνωστός είχε πάλι xxxx και γκρίνιαζε για τα πάντα.

αν ρωτήσεις εμένα θα σου πω μια χαρά ήταν πάρε xxxx. αν ρωτήσεις το γνωστό μου, θα σε βρίζει μόνο που το σκέφτηκες. Τι κάνεις;

Πάρε ένα παπί με 1000€ (που και πάλι θα θέλει μαζέματα) και άσε το αυτοκίνητο. Εκτός αν συμβιβαστείς με το γεγονός ότι θα τα σκας σιγά σιγά σε βλάβες.

 

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε παρακαλω @kleo1 μην λες τετοια πραγματα...Θα θυμωσει ο TS...Εδω ζηταει συγκεκριμενα πραγματα ο ανθρωπος...Σου λεει θελω να πεταξω τα λεφτα μου τι να κανω...Και εσυ του απαντας μην τα πετας? Διορθωσε το κειμενο σου με προτασεις αγορας αυτοκινητου και μονο!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

δυστυχώς απάντηση δεν υπάρχει στο ερώτημα του.

Και το καλύτερο αυτοκίνητο του κόσμου να πάρει, το πιο αξιόπιστο, αν αυτό το αυτοκίνητο πουλιέται με 1000€ σημαίνει ότι θα βρίσκεται σε τέτοια κατάσταση που θα είναι σχεδόν για πέταμα.

Το ποσό είναι πολύ μικρό και γενικά παίζεις joker. Μπορεί όντως να βρει κάτι σε αυτά τα λεφτά και να του κάτσει αλλά θα είναι από τύχη. Οκ μπορεί να παίξει με τις πιθανότητες.

να πω ότι έχω πάρει πριν χρόνια μεταχειρισμένο αυτοκίνητο σε αυτά τα λεφτά (toyota ). Ξέρετε, αυτά τα σκυλιά...

ε στον πρώτο χρόνο έδωσα το 60% της αρχικής του τιμής για επισκευές στο κινητήρα και αλλαγή μίζας, μετά ήθελε λάστιχα, μετά μια μπαταρία και στο τέλος αναρτήσεις τις οποίες δεν άλλαξα, αλλά το πέταξα.

Τα λεφτά του πάντως τα έβγαλε για το σκοπό που το ήθελα. Δε το μετάνιωσα. Αρκεί να ξέρεις όμως τι θέλεις και τι θα αντιμετωπίσεις

Επεξ/σία από kleo1
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1.Δεν   ασχολεισαι   με   "βουλγαρικα"  κλπ....

2.Ανεβα   αν  μπορεις   στα   1400   κυβικα   καθοτι   ουσιαστικα   ιδια   κατηγορια   με   διαφορα   βεβαια   στα   τελη  και   λιγο  στα  ασφαλιστικα.

3.Βρες   κατι   που   εγγυημενα   εχει   κατω   απο  120,000   χλμ   διαφορετικα   θα   σου  βγαζει   συνεχεια   κατι...Μπαταρια.λαστιχα  και  εξατμιση  ειναι  συνηθως   στο  προγραμμα.

4.Κορεα   και  ιαπωνια   ειναι   οτι   καλυτερο  απο   αξιοπιστια   και   ας   λενε   οι  προκαταληψεις...εδω   μετρανε   στατιστικα   της   adac....

5.Μαλλον   θα  το   παντρευτεις   οποτε   μην   σε   πολυνοιαζει   για   "αντιεμπορικα"  μοντελα   που   τα   σκοτωνουν   ευκολοτερα...

ΠΧ....https://www.car.gr/14839323-rover-414

ΚΑΙ   ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ   ΚΑΤΙ  ΑΠΟ  ΕΔΩ....

https://www.car.gr/classifieds/cars/search/?condition=Καινούριο&condition=Μεταχειρισμένο&engine_size-from=>1100&engine_size-to=<1400&fs=1&mileage-from=>1000&mileage-to=<125000&offer_type=sale&price-from=>100&price-to=<1000

ΑΡΚΕΙ  ΝΑ   ΕΙΝΑΙ   ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΟ   ΜΕΤΑ   ΤΟ   92  ΦΥΣΙΚΑ..

 

Και  αυτο...

https://www.car.gr/14709788-alfa-romeo-alfa-146-junior

αν   και   τυχον  μπλεξεις   με   συνεργειο   αλφα   την  εβαψες....

https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/14366888/

Επεξ/σία από tigergreg
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
28 λεπτά πριν, tigergreg είπε

3.Βρες   κατι   που   εγγυημενα   εχει   κατω   απο  120,000   χλμ   διαφορετικα   θα   σου  βγαζει   συνεχεια   κατι...Μπαταρια.λαστιχα  και  εξατμιση  ειναι  συνηθως   στο  προγραμμα.

 

Στα 20 χρονια 120,000χλμ? Λιγα δεν ειναι για normal χρηση?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Στα 20 χρονια 120,000χλμ? Λιγα δεν ειναι για normal χρηση?

Υπαρχουν   αρκετα   αυτοκινητα   απο   ανθρωπους   που   δεν  τα   χρησιμοποιουσαν   πολυ   για   ενα   σωρο   λογους.

Προσωπικα   εδωσα   το  δικο  μου   SAAB   9000   2,3 TURBO   1993   πριν   ενα   μηνα   με   122000   χλμ.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
51 λεπτά πριν, tigergreg είπε

1.Δεν   ασχολεισαι   με   "βουλγαρικα"  κλπ....

2.Ανεβα   αν  μπορεις   στα   1400   κυβικα   καθοτι   ουσιαστικα   ιδια   κατηγορια   με   διαφορα   βεβαια   στα   τελη  και   λιγο  στα  ασφαλιστικα.

3.Βρες   κατι   που   εγγυημενα   εχει   κατω   απο  120,000   χλμ   διαφορετικα   θα   σου  βγαζει   συνεχεια   κατι...Μπαταρια.λαστιχα  και  εξατμιση  ειναι  συνηθως   στο  προγραμμα.

4.Κορεα   και  ιαπωνια   ειναι   οτι   καλυτερο  απο   αξιοπιστια   και   ας   λενε   οι  προκαταληψεις...εδω   μετρανε   στατιστικα   της   adac....

5.Μαλλον   θα  το   παντρευτεις   οποτε   μην   σε   πολυνοιαζει   για   "αντιεμπορικα"  μοντελα   που   τα   σκοτωνουν   ευκολοτερα...

ΠΧ....https://www.car.gr/14839323-rover-414

ΚΑΙ   ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ   ΚΑΤΙ  ΑΠΟ  ΕΔΩ....

https://www.car.gr/classifieds/cars/search/?condition=Καινούριο&condition=Μεταχειρισμένο&engine_size-from=>1100&engine_size-to=<1400&fs=1&mileage-from=>1000&mileage-to=<125000&offer_type=sale&price-from=>100&price-to=<1000

ΑΡΚΕΙ  ΝΑ   ΕΙΝΑΙ   ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΟ   ΜΕΤΑ   ΤΟ   92  ΦΥΣΙΚΑ..

Και  αυτο...

https://www.car.gr/14709788-alfa-romeo-alfa-146-junior

αν   και   τυχον  μπλεξεις   με   συνεργειο   αλφα   την  εβαψες....

https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/14366888/

θα διαφωνησω μονο στο: εγγυημενα... κανεις δεν ξερει φιλε μου αν εχει γυριστει το κοντερ.... 

23 ώρες πριν, vgiozo είπε

Από τον Οκτώβρη θα χρειαστώ αμάξι καθώς μετακομίζω και θα πρέπει, λόγω δουλειάς να κάνω γύρω στα 30-35χλμ (πήγαινε-έλα) από χωριό όπου έχουμε σπίτι στη πόλη.

Μια λύση θα ήταν να στερηθούν το οικογενειακό οι γονείς, μια άλλη να αγοραστεί ένα πολύ φθηνό μεταχειρισμένο μικρό/μικρομεσαίο στο χιλιάρικο το πολύ, να κάνω τη δουλειά μου...εναλλακτικά θα πρέπει να νοικιασω μέσα στη πόλη, που θα μου τρώει τουλάχιστον τα 3-4/5 του μισθού (495€ ΟΑΕΔ, 8μηνο) και στο τέλος δεν θα μείνει και τίποτα...

...με το μεταχειρισμένο, είναι σαν να βάζω 100€+ ευρώ στην άκρη κάθε μήνα και να υπολογίζω το μέγιστο 100-130€ βενζίνη για μετακινήσεις, και πάλι φθηνότερα βγαίνει (στο χωριό δεν θα πληρώνω εγώ ρεύμα κοκ).

Δεν ξέρω αν ζητάω πολλά αλλά δεν θα ήθελα να χρειαστεί να του ρίξω μετά άλλα τόσα όσο το λειτουργώ, δεν υπάρχουν εξάλλου...κάτι να με πηγαινοφέρνει αξιόπιστα κι όσο πιο οικονομικά γίνεται

...από εξοπλισμό μόνο κλιματισμό θέλω να λειτουργεί καλά, για τις ζέστες...επίσης κοιτάω μέχρι τα 1200κυβικά λόγω φορολογίας.

...από οδηγική συμπεριφορά μπορεί να μου ταιριάζουν περισσότερο τα παλιότερα, γιατί μαθημένος σε Opel Vectra '95, με δυσκολία υποφέρω αμάξια που χαϊδεύεις το πετάλ και πατάνε κομμάτια φρένο πχ, αν και αυτό μάλλον συνηθίζεται...

Σε αυτή τιμή βρίσκω κυρίως αμάξια 1996-2000 (το πολύ), κυρίως του 96-98.

  • Fiat Punto / Brava
  • Renault Clio,
  • Citroen Saxo
  • Peugeot 106
  • Lancia Ypsilon
  • Daewoo Lanos

Χιλιόμετρα όλα έχουν πολλά από 170Κ μέχρι 250Κ...

- Ποια μάρκα/μοντέλο σε αυτή τη κατηγορία και σε αυτή την ηλικία κρίνετε εν γένει πιο αξιόπιστο;
- Τί να κοιτάω / τί να απορρίπτω από την όψη ακόμη, κι αναλόγως ίσως του μοντέλου (αν καποιοι ξέρουν τί ζημιές έβγαζαν αυτά τα αμάξια) τί να ρωτάω/προσέξω στο σερβις;

Κάθε άποψη καλοδεχούμενη

(με 3000+ παίρνει κανείς καλό μεταχειρισμένο, όχι αστεία πχ Honda Jazz, Mazda 2...και το σκέφτομαι αν αξίζει να πάρω κάτι τέτοιο εν τέλει - δλδ να χρησιμοποιήσω τώρα το οικογενειακό και μετά αν τρώγομαι κι έχω κάτι στην άκρη, να δωσω κοντα στο 3000€...εξαρτάται βέβαια, γιατί και το οικογενειακό μας του 95 Opel Vectra είναι, και πέρα από την ταλαιπωρημένη εμφάνιση, θέλει απελπισμένα βάψιμο, δεν θα σκεφτόμουν να το αλλάξουμε όσο κρατιέται και μηχανικά/οδηγικά είναι μια χαρά)

Κάτι γνωστοί, φίλοι-φίλων, που τείνουν προς την κομπίνα απ'ότι κατάλαβα, προτείνουν αυτοκίνητο από Βουλγαρία, με βουλγάρικες πινακίδες κτλ...δεν ξέρω καθόλου διαδικαστικά και κινδύνους, ξέρω μόνο πως ένας τους οδηγεί μια BMW της πένας που αγόρασε γύρω στα 5.000€

Αν κανεις υπομονη μεχρι και Νοεμβρη θα βρεις ευκαιριες και καλες λογο οτι πολλοι αδυνατου να πληρωσουν τα τελη η το κτεο... Εκει θα κανεις παιχνιδι... Επισης... Οτιδηποτε αμαξι δεις φυσικα ελεγχο σε μηχανικο και προτεινω επισης ζυγοσταθμιση ευθυγραμμιση οπωσδηποτε.. Εκτος αυτου.... Η διαφορα απο τα 1400cc-1600cc δεν ειναι μεγαλη στα τελη... Αμαξια με τα λεφτα που ζητας εχει... Μπες στο car.gr Βαλε πχ απο 600-1500 και κατεβα μεχρι τα 1200-1100 ευρω... Ολο και κατι θα εχει το αμαξι για να ριξεις την τιμη και αμα καιγεται να το δωσει δεν θα πει οχι... Τα saxo απ'οσο γνωριζω βγαζανε προβλημα με την κρεμαριερα το οποιο δεν ειναι καλο να το διπλοτσεκαρεις.  Στην αδεια του αυτοκινητου να μην γραφει παρακρατηση κυριοτητας γιατι μετα θα φας μεγαλο πακετο.... Αυτα απο εμενα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, nightwalker1990 είπε

θα διαφωνησω μονο στο: εγγυημενα... κανεις δεν ξερει φιλε μου αν εχει γυριστει το κοντερ.... 

Ε  βεβαια..εννοειτε   οτι   ο  ορος   "εγγυημενα"   ειναι   αρκετα   υποκειμενικος...

Παιζουν   ρολο   αρκετες   καταστασεις   οπως   πχ   αν  ειναι   ο  πρωτος   ιδιοκτητης, αν  ειναι  "μαντρας"   κλπ

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, tigergreg είπε

Ε  βεβαια..εννοειτε   οτι   ο  ορος   "εγγυημενα"   ειναι   αρκετα   υποκειμενικος...

Παιζουν   ρολο   αρκετες   καταστασεις   οπως   πχ   αν  ειναι   ο  πρωτος   ιδιοκτητης, αν  ειναι  "μαντρας"   κλπ

Αποφευγω μαντραδες εκτος κι αν ειναι καποιος πολυ πολυ γνωστος φιλου-γνωστου κλπ... και για τα χιλιομετρα επισης πχ... Αν ενα αμαξι εχει 150.000 και τα χει κανει μες την πολη και ενα αλλο εχει 200.000 και ειναι μονο ταξιδια ποιο θα προτιμησεις φυσικα??? Εννοειται παιζει ρολο η οδηγηση του καθενος, εκτος αυτου αν βρει αμαξι που το εχει γυναικα και 1ο χερι θα ειναι καλη φαση.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, nightwalker1990 είπε

Αποφευγω μαντραδες εκτος κι αν ειναι καποιος πολυ πολυ γνωστος φιλου-γνωστου κλπ... και για τα χιλιομετρα επισης πχ... Αν ενα αμαξι εχει 150.000 και τα χει κανει μες την πολη και ενα αλλο εχει 200.000 και ειναι μονο ταξιδια ποιο θα προτιμησεις φυσικα??? Εννοειται παιζει ρολο η οδηγηση του καθενος, εκτος αυτου αν βρει αμαξι που το εχει γυναικα και 1ο χερι θα ειναι καλη φαση.

Γι   αυτο   ξεχωρισα   2-3   απο  τα   100+   που   μου   βγηκαν   στο   σχετικο   σαιτ....

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1000αρι με αυτα τα χιλιομετρα που θα εχει περασει την ζωη του περισσοτερο στα κοκκινα παρα κατω απο αυτα θα ειναι η χαρα του μαστορα που εχει να παντρεψει κορη 

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, nightwalker1990 είπε

 Εννοειται παιζει ρολο η οδηγηση του καθενος, εκτος αυτου αν βρει αμαξι που το εχει γυναικα και 1ο χερι θα ειναι καλη φαση.

Για τον μαστορα που θα αλλαξει συμπλεκτη δισκο πλατο, κιβωτιο ταχυτητων  θα ειναι παρα πολυ καλη φαση. 

Επεξ/σία από mp123
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 λεπτά πριν, mp123 είπε

Για τον μαστορα που θα αλλαξει συμπλεκτη δισκο πλατο, κιβωτιο ταχυτητων θα ειναι παρα πολυ καλη φαση.

ο μαστορας οταν ακουσει γυναικα οδηγο θα κλεισει γαμηλιο παρτυ στην μυκονο τα λεφτα ντουκου

@op 

κοιτα κανα καλοσυντηρημενο γιαπωνεζικο 1200-1300cc μεταχειρο απο ιδιωτη που δεν τον κοβεις για καγκουρα κ με ελεγχο απο συνεργειο που εμπιστευεσαι κ εχεις μεγαλες πιθανοτητες να την βγαλεις ζαχαρι

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.