Προς το περιεχόμενο

Πως σκαναρει τα προιοντα το skroutz.gr?


timcook

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, timcook είπε

Ποσοι ειναι αυτοι? 10? 20? Ακουσες την προταση τους? Ειναι κακο αυτο?

Ναι ειναι γιατι δεν εχουν ιδεα ποσο κοστιζει να φτιαξεις κατι τετοιο και περιμενουν να το φτιαξουν με 500€ σε 10 μερες. Με το που καλουν η πρωτη ερωτηση που τους κανουμε αφου πουν τι θελουν (χυμα στο κυμα λενε την ιδεα τους χωρις να τους νοιαζει αν «κλεψεις» την «ιδεα» τους) ειναι απο ποια εταιρια ειναι, αν ειναι ιδιωτης ευγενικο κλεισιμο τηλεφωνου. 

14 λεπτά πριν, timcook είπε

Εσυ μαλλον εισαι απο τους υπευθυνους για μεταφορα inventory στην ιστοσελιδα.

To inventory στη προκειμενη εσυ (θελεις να) το κανεις μεχρι στιγμης.

Επεξ/σία από Predatorkill
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

4 λεπτά πριν, Predatorkill είπε

Ναι ειναι γιατι δεν εχουν ιδεα ποσο κοστιζει να φτιαξεις κατι τετοιο και περιμενουν να το φτιαξουν με 500€ σε 10 μερες. Με το που καλουν η πρωτη ερωτηση που τους κανουμε αφου πουν τι θελουν (χυμα στο κυμα λενε την ιδεα τους χωρις να τους νοιαζει αν «κλεψεις» την «ιδεα» τους) ειναι απο ποια εταιρια ειναι, αν ειναι ιδιωτης ευγενικο κλεισιμο τηλεφωνου. 

To inventory στη προκειμενη εσυ το κανεις μεχρι στιγμης.

Αυτοι ειναι αλλη κατηγορια ανθρωπων με τον δικο τους γολγοθα και το skroutz να τους κανεις copy/paste οπως το εχουν στο μυαλο τους παλι θα αποτυχουν.

Δεν μπορω να κανω τιποτα τωρα ομως.

1. Spider παρανομο.

2. XML αφαντο.

Δηλαδη θα αφιερωσω 1-2 χρονια (ρεαλιστικα τοσο θα παρει) για να φτιαξω την σελιδα με το αγχος της παρανομιας?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Ας πούμε ότι είναι χέστες, μαλάκες, καθυστερημένοι, αρτηριοσκληρωτικοί, whatever. Πως ακριβώς σου λύνει το πρόβλημα σου μια τέτοια διαπίστωση; Εδώ είμαστε τεχνικό thread, όχι κοινωνιολόγοι να αναλύουμε συμπεριφορές κοινωνικών ομάδων.

 

2. Κάνεις ότι τα ξέρεις/καταλαβαίνεις όλα, αλλά δεν καταλαβαίνεις τίποτα. Υπάρχουν πεντακόσιοι λόγοι που κάποιος δεν θέλει να σου δώσει τα data του. Θα αρκεστώ σε έναν. Που ξέρει ότι δεν είσαι ο ανταγωνιστής του που απλά βρήκες μια δικαιολογία για να παρακολουθείς σε καθημερινή βάση και χωρίς κόπο τις τιμές του;

 

3. Το να σου παρέχει κάποιος τα data του έχει κόστος για τον ίδιο. Αν δεν το καταλαβαίνεις αυτό δεν υπάρχει περίπτωση να προκόψεις επιχειρηματικά ακόμα κι αν εφεύρεις την πυρίτιδα.

 

4. Αφού λοιπόν στο skroutz είναι τόσο μαλάκες κι εσύ τόσο έξυπνος κάτσε και κάνε crawl ΟΛΑ τα καταστήματα για μια κατηγορία, ανέβασε τα σε ένα site κι έλυσες το πρόβλημα της ζωής σου. Γιατί όπως λένε και οι αμερικάνοι, money talks, bullshit walks. Μην περιμένεις να συμβιβαστούν όλοι με την δική σου θεώρηση των πραγμάτων. Αν είσαι μάγκας, κι αφού πιστεύεις ότι υπάρχει ευκαιρία, κάτσε και κάνε την δουλεία.

 

5. Αν κάνεις την δουλειά, θα καταλάβεις ότι δεν είναι τόσο απλά όσο νομίζεις. Δεν θα αναφερθώ καθόλου σε ζητήματα scaling που έθιξε ο predator σε προηγούμενο μήνυμα γιατί αυτά δεν θα τα έχεις παρά μόνο αν αποκτήσεις traffic. Θα αναφερθώ σε πιο πρακτικά προβλήματα όμως που τα έχω αντιμετωπίσει γιατί έχω κάνει on demand crawling. Πέντε καταστήματα θα έχουν πέντε διαφορετικές περιγραφές για το ίδιο προϊόν. Πως θα τα ταυτοποιήσεις; Θέλει δουλειά με το χέρι. Γι αυτό το skroutz, που τόσο εύκολα καταδικάζεις, έχει εκατό νοματαίους εκεί μέσα.

 

Και κάτι τελευταίο. Αν έχεις τόσο μεγάλη ανάγκη και κόψιμο να αποκτήσεις το xml, γράψου στη Linkwise και θα το βρεις από εκεί. Problem solved.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ώχου μωρέ... Τόσο δράμα πχια δεν το αντέχω... Λοιπόν...

1 ώρα πριν, timcook είπε

Δεν μπορω να κανω τιποτα τωρα ομως.

1. Spider παρανομο.

2. XML αφαντο.

1: @@, ξέρεις πόσα spiders περνάνε από κάθε site καθημερινά; Αν δεν κάνεις aggressive crawling ούτε θα το παρατηρήσει, ούτε θα ενοχληθεί κανείς. Αν δε σεβαστείς το κάθε site όμως, θα φας ban που θα πάει σύννεφο και αν επιμείνεις, εκεί πιθανόν να αντιμετωπίσεις και πιο σοβαρά προβλήματα.
2: Το xml είναι σε κοινή θέα. Λίγο τεχνογνωσία και λίγη φαντασία να έχεις το βρίσκεις.

Το πρόβλημα που βλέπω εγώ δεν είναι ο τρόπος που θα πάρεις τα δεδομένα. Πες ότι αυτά τα πήρες. Τι θα τα κάνεις μετά; Ξέρεις;
Προγραμματιστής δεν είναι κάποιος που απλά έχει γνώσεις προγραμματισμού. Προγραμματιστής είναι κάποιος που δίνει λύσεις σε προβλήματα. Αν εσύ πνίγεσαι σε μια κουταλιά νερό, πολύ αμφιβάλω αν θα μπορέσεις να προχωρήσεις το project που έχεις στο μυαλό σου, αν και σου εύχομαι καλή τύχη.

@elorant: Sorry mate, αλλά τα points σου(2,3) είναι αστεία, εκτός και αν κάτι δεν κατάλαβα εγώ σωστά. Επιγραμματικά μόνο να αναφέρω ότι, ο μόνος λόγος που ο καταστηματάρχης "δεν δέχεται να δώσει το xml", είναι γιατί φοβάται αυτό που δεν γνωρίζει. Το xml υπάρχει ήδη και επαναδημιουργείται όποτε χρειάζεται, για να το διαβάσει το skroutz, το bestprice κλπ. Τι παραπάνω κόστος έχει αν αυτό το xml το διαβάσουν 5 ή 10 παραπάνω άτομα; Δεν έχει και κανένα τρελό μέγεθος για να πεις ότι θα του κοστίσει σε bandwith.

Για το 4 και το 5: και το skroutz έτσι είχε ξεκινήσει. Κάπου στο forum υπάρχει και η ιστορία, από τον @bandito.

Επεξ/σία από vadou
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 hours ago, timcook said:

Δεν μπορω να κανω τιποτα τωρα ομως.

1. Spider παρανομο.

2. XML αφαντο.

Δηλαδη θα αφιερωσω 1-2 χρονια (ρεαλιστικα τοσο θα παρει) για να φτιαξω την σελιδα με το αγχος της παρανομιας?

Ξεκινάς με το δεδομένο ότι είναι πρέπον και δυνατό να φτιάξεις τη σελίδα που θες όπως εσύ τη φαντάζεσαι, και το μόνο που μένει είναι να βρούμε πως θα πάρεις τα δεδομένα.

Από πού παίρνουμε τέτοιο δεδομένο;

Get over it και κάνε κάτι που δεν απαιτεί πρόσβαση σε εμπορικά δεδομένα τρίτων. Αδυνατώ να καταλάβω τι πιστεύεις ότι θα πετύχεις με το πλάνο που έχεις στο νου, δεδομένου ότι νομικά δεν καλύπτεσαι με τίποτα.

Επεξ/σία από defacer
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το νομικό κομμάτι γίνεται overstated σε αυτή την περίπτωση. Αν κάποιο κατάστημα δεν θέλει να παίρνεις τα data του θα στο ζητήσει. Το αφαιρείς και ξεμπερδεύεις. Λογικά το πολύ ένα 10% θα σου ζητήσει κάτι αντίστοιχο (οι πολύ μυστήριοι ή οι πολύ μεγάλοι). Δεν βλέπω γιατί να υπάρχει τόση ανησυχία για το συγκεκριμένο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, defacer είπε

Ξεκινάς με το δεδομένο ότι είναι πρέπον και δυνατό να φτιάξεις τη σελίδα που θες όπως εσύ τη φαντάζεσαι, και το μόνο που μένει είναι να βρούμε πως θα πάρεις τα δεδομένα.

Από πού παίρνουμε τέτοιο δεδομένο;

Δεν ειμαι υποχρεωμενος να σας αναλυσω ακριβως τι θα κανω και ποιες ειναι οι γνωσεις/εμπειρια μου για να σας πεισω οτι ειναι worth it και οτι μπορω να τα καταφερω.

Ας υποθεσουμε οτι το μονο που μενει ειναι να παρω τα δεδομενα.

3 ώρες πριν, defacer είπε

Get over it και κάνε κάτι που δεν απαιτεί πρόσβαση σε εμπορικά δεδομένα τρίτων.

Τα εμπορικα δεδομενα ειναι δευτερευον αλλα απαραιτητα.

Οι απαιτησεις μου ειναι απλουστευμενες.

  • Χρειαζομαι crawl μονο για προεπιλεγμενες κατηγοριες προιοντων (μικρο κομματι του eshop) σε στρατηγικα χρονικα σημεια (π.χ. καθε δυο ωρες για ωρες γραφειου 9:00 - 21:00 εργασιμες μερες).
  • Xρειαζομαι μονο το ονομα, την τιμη και την διαθεσιμοτητα για καθε προιον, ουτε καν περιγραφη ή χαρακτηριστικα.

Αυτα θα βοηθησουν:

  • Να μην χρειαζεται επιπλεον ατομα να ομαδοποιουν προιοντα σε κατηγοριες.
  • Να μην γινεται aggressive crawling και abuse στο bandwidth. (δεν ειμαι σιγουρος για υτο, τι λετε? μηπως πρεπει να γινεται απλα 2 φορες την μερα?)
3 ώρες πριν, defacer είπε

Αδυνατώ να καταλάβω τι πιστεύεις ότι θα πετύχεις με το πλάνο που έχεις στο νου, δεδομένου ότι νομικά δεν καλύπτεσαι με τίποτα.

Εχω σκοπο να βαλω ΟΛΑ τα μαγαζια του skroutz που εχουν τις προεπιλεγμενες κατηγοριες που με ενδιαφερουν βρισκοντας τα απο εδω.

Θα επικοινωνησω με τους καταστηματαρχες αφου τελειωσω και ανεβω online, θα τους στειλω την διευθυνση και θα ζητησω feedback αν μπορουν να μεινουν.

Δεν ξερω κατα ποσο ενα πρωτοτυπο θα πεισει τους καταστηματαρχες να συμπεριληφθούν χωρις συμβολαιο. Δεν εχω εταιρια, νομικο συμβουλο, κτλπ. για υτο δεν εχω και οικονομικες απαιτησεις για αρχη. Οι υπηρεσιες μου θα διατίθενται δωρεαν (υπαρχει και αλλος τροπος για monetization).

Ειναι αρκετο κινητρο αυτο?

Απ' τις απαντησεις των @vadou και @elorant νομιζω δεν κινδυνευω να φαω καμια μυνηση στα καλα καθουμενα οσο ειμαι online ή οταν επικοινωνήσω μαζι τους.

Επεξ/σία από timcook
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, timcook είπε

Αυτα θα βοηθησουν:

  • Να μην χρειαζεται επιπλεον ατομα να ομαδοποιουν προιοντα σε κατηγοριες.
  • Να μην γινεται aggressive crawling και abuse στο bandwidth. (δεν ειμαι σιγουρος για υτο, τι λετε? μηπως πρεπει να γινεται απλα 2 φορες την μερα?)

Και οι δύο υποθέσεις είναι λάθος.

Πρώτον, από την στιγμή που παίρνεις τίτλο ή τιμή πρέπει να ταυτοποιήσεις προϊόντα. Που σημαίνει δουλειά με το χέρι.

Δεύτερον, aggressive crawling δεν σημαίνει αυτό που νομίζεις ότι σημαίνει. Είναι ένα καθαρά τεχνικό θέμα που έχει να κάνει με το αν ο crawler σου δουλεύει synchronous ή asynchronous και πόσο load προκαλείς στον server. Αν σκοπεύεις να κάνεις crawling ανά δύο ώρες είναι σίγουρο ότι θα ζορίσεις πολύ το εκάστοτε site. Το καλύτερο είναι να το κάνεις νύχτα.

1 ώρα πριν, timcook είπε

Εχω σκοπο να βαλω ΟΛΑ τα μαγαζια του skroutz που εχουν τις προεπιλεγμενες κατηγοριες που με ενδιαφερουν βρισκοντας τα απο εδω.

Αν έχεις όσα μαγαζιά έχει και το skroutz τότε θα κάνεις μια τρύπα στο νερό. Αν αύριο αποφασίσει το skroutz να προσθέσει μια λειτουργία "save for later" είσαι εκτός παιχνιδιού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, elorant είπε

Πρώτον, από την στιγμή που παίρνεις τίτλο ή τιμή πρέπει να ταυτοποιήσεις προϊόντα. Που σημαίνει δουλειά με το χέρι.

Γυρω στα 7000 προιοντα χρειαζομαι για αρχη. Αν μου παρει ενα λεπτο το καθε ενα θα τελειωσω την ταυτοποιηση σε περιπου 1 μηνα δουλευοντας 4ωρο. Σαν κριτηριο ταυτοποιησης μπορω να παρω το ονομα. Αν δεν αλλαξει τα υπολοιπα στοιχεια αλλαζουν αυτοματα. Αν αλλαξει το ονομα το προιον τιθεται ανενεργο μεχρι να γινει ταυτοποιηση ξανα. Αν προστεθουν προιοντα κανω ταυτοποιηση μονο τα καινουργια. Με συστημα notification μπορω να βλεπω τον καινουργιο ογκο εργασιας.

2 ώρες πριν, elorant είπε

Δεύτερον, aggressive crawling δεν σημαίνει αυτό που νομίζεις ότι σημαίνει. Είναι ένα καθαρά τεχνικό θέμα που έχει να κάνει με το αν ο crawler σου δουλεύει synchronous ή asynchronous και πόσο load προκαλείς στον server. Αν σκοπεύεις να κάνεις crawling ανά δύο ώρες είναι σίγουρο ότι θα ζορίσεις πολύ το εκάστοτε site. Το καλύτερο είναι να το κάνεις νύχτα.

Asynchronous εννοεις να μην περιμενω να φορτωσει μια σελιδα καθε φορα αλλα να φορτωνω π.χ. 10 παραλληλα σε asynchronous threads? Καλη ιδεα να κανω crawl την νυχτα αλλα ετσι θα ειμαι παντα μια μερα πισω στις τιμες. Σκεφτομαι οτι αυτο που θα φτιαξω θα ειναι κατι που θα χρησιμοποιω και γω.

3 ώρες πριν, elorant είπε

Αν έχεις όσα μαγαζιά έχει και το skroutz τότε θα κάνεις μια τρύπα στο νερό. Αν αύριο αποφασίσει το skroutz να προσθέσει μια λειτουργία "save for later" είσαι εκτός παιχνιδιού.

Το skroutz θα ειναι παντα μια μηχανη αναζητησης, δεν φτιαχνω μηχανη αναζητησης αρα δεν κινδυνευω απο προχειρες προσπαθειες οπως favorites/save for later.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα παλικάρι είναι ότι έχεις μια πολύ γενική ιδέα στο κεφάλι σου χωρίς ούτε την ελάχιστη εμπειρία. Γι αυτό είναι πρακτικά αδύνατο να συνεννοηθούμε. Αυτό που σου είπα για την ταυτοποίηση το προσπέρασες με έναν μπακαλίστικο υπολογισμό ο οποίος είναι off δυο-τρεις τάξεις μεγέθους. Αν έχεις 7.000 προϊόντα και 200 καταστήματα τότε τα προς ταυτοποίηση προϊόντα είναι περί το 1,4Μ.

Όσο δε για το πόσο συχνά θα κάνεις crawling θα πρέπει να σκεφτείς ότι προκαλείς πρόβλημα στο εκάστοτε κατάστημα αν μπαίνεις κάθε δύο ώρες και σκανάρεις όλο το site. Αλλά πέρα από αυτό, αν κάθε site έχει ένα response time στο μισό δευτερόλεπτο, νούμερο πολύ επιεικές για ελληνικό web, θες 208 ώρες για να επεξεργαστείς όλες τις σελίδες. Θα πρέπει να τρέξεις 100 parallel tasks για να το ρίξεις σε ένα δίωρο. Ελπίζω να έχεις κανά μηχανάκι εκεί με καμιά δεκαριά πυρήνες πάνω κι από πίσω ένα μπουρί τουλάχιστον 100Mpbs.

Τεσπά, δοκίμασε και θα τα δεις μόνος σου. Εγώ δεν συνεχίζω αυτή την συζήτηση γιατί δεν έχει και νόημα. Αν είναι να κρατήσεις ένα πράγμα από όλη αυτή την συζήτηση αυτό θα πρέπει να είναι ότι έχεις υποτιμήσει κατά πολύ την δουλειά που χρειάζεται κάτι τέτοιο. Τόσο στο τεχνικό κομμάτι, όσο και σε επίπεδο διαχείρισης των data.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, elorant είπε

Το πρόβλημα παλικάρι είναι ότι έχεις μια πολύ γενική ιδέα στο κεφάλι σου χωρίς ούτε την ελάχιστη εμπειρία. Γι αυτό είναι πρακτικά αδύνατο να συνεννοηθούμε. Αυτό που σου είπα για την ταυτοποίηση το προσπέρασες με έναν μπακαλίστικο υπολογισμό ο οποίος είναι off δυο-τρεις τάξεις μεγέθους. Αν έχεις 7.000 προϊόντα και 200 καταστήματα τότε τα προς ταυτοποίηση προϊόντα είναι περί το 1,4Μ.

Όσο δε για το πόσο συχνά θα κάνεις crawling θα πρέπει να σκεφτείς ότι προκαλείς πρόβλημα στο εκάστοτε κατάστημα αν μπαίνεις κάθε δύο ώρες και σκανάρεις όλο το site. Αλλά πέρα από αυτό, αν κάθε site έχει ένα response time στο μισό δευτερόλεπτο, νούμερο πολύ επιεικές για ελληνικό web, θες 208 ώρες για να επεξεργαστείς όλες τις σελίδες. Θα πρέπει να τρέξεις 100 parallel tasks για να το ρίξεις σε ένα δίωρο. Ελπίζω να έχεις κανά μηχανάκι εκεί με καμιά δεκαριά πυρήνες πάνω κι από πίσω ένα μπουρί τουλάχιστον 100Mpbs.

Τεσπά, δοκίμασε και θα τα δεις μόνος σου. Εγώ δεν συνεχίζω αυτή την συζήτηση γιατί δεν έχει και νόημα. Αν είναι να κρατήσεις ένα πράγμα από όλη αυτή την συζήτηση αυτό θα πρέπει να είναι ότι έχεις υποτιμήσει κατά πολύ την δουλειά που χρειάζεται κάτι τέτοιο. Τόσο στο τεχνικό κομμάτι, όσο και σε επίπεδο διαχείρισης των data.

Συνειδητοποιησα οτι χρειαζομαι πολυ λιγοτερα προιοντα απ οσα υπολογιζα. Ειχα σκοπο να κανω ταυτοποιηση παραλληλα για καθε μαγαζι κανοντας πρωτα μια αναζητηση για αυτα που με ενδιαφερουν απο τον ογκο δεδομενων που κανω crawl. 200 μαγαζια ειναι παρα πολλα και δεν ξερω ακομα για υτο. Σωστα λες δεν εχει νοημα η συζητηση, οτι και να γραφω θα πεφτω εξω συνεχως, ευχαριστω παντως.

Επεξ/σία από timcook
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 23/9/2018 στις 10:24 ΜΜ, elorant είπε

2. Κάνεις ότι τα ξέρεις/καταλαβαίνεις όλα, αλλά δεν καταλαβαίνεις τίποτα. Υπάρχουν πεντακόσιοι λόγοι που κάποιος δεν θέλει να σου δώσει τα data του. Θα αρκεστώ σε έναν. Που ξέρει ότι δεν είσαι ο ανταγωνιστής του που απλά βρήκες μια δικαιολογία για να παρακολουθείς σε καθημερινή βάση και χωρίς κόπο τις τιμές του;

Για αυτό αρκετοί που πουλάνε χονδρικής δεν αναφέρουν τιμές στη σελίδα τους και στέλνουν τιμοκατάλογο μόνο σε όσους συνεργάζονται μαζί τους.

@timcook Μια ιδέα θα ήταν να επικεντρωθείς σε συγκεκριμένη κατηγορία e-shops. Για παράδειγμα μπορείς να βάζεις προϊόντα από e-shops που πουλάνε είδη για ηλεκτρονικό τσιγάρο (εξοπλισμό, αντιστάσεις και υγρά αναπλήρωσης). Ένας άλλος λόγος που το αναφέρω το συγκεκριμένο είδος επιχείρησης είναι ότι οι επιχειρηματίες είναι συνήθως μικρότερης ηλικίας οπότε ίσως και πιο δεκτικοί στην ιδέα σου. Η περιγραφή του κάθε προϊόντος είναι κοινή και συνήθως την παρέχει ο κατασκευαστής οπότε σε όποιο e-shop και να πας την ίδια περιγραφή θα γράφει. Τα ίδια προϊόντα ίσως μπορείς να τα ομαδοποιήσεις με regular expressions μιας και ο τίτλος τους θα διαφέρει ελάχιστα  ή και καθόλου από e-shop σε e-shop. Τώρα για το XML από τη στιγμή που αρκετά από αυτά θα υπάρχουν ήδη στο skroutz μπορούν να σου δίνουν το ίδιο XML (ώστε να μην χρειάζονται και αυτοί επιπλέον δουλειά κάτι που θα τους απέτρεπε στο να συνεργαστούν μαζί σου). Για αρχή μπορείς να το κάνεις δωρεάν από τη στιγμή που δεν είσαι ελεύθερος επαγγελματίας / εταιρία και όταν μαζέψεις αρκετά e-shops μπορείς να κάνεις έναρξη επαγγέλματος και να αρχίσεις να τους χρεώνεις (θα πρότεινα χαμηλό σταθερό ποσό κάθε μήνα - για να ξέρει και ο κάθε επιχειρηματίας τι πληρώνει - γιατί σε ενδιαφέρει να έχεις όσο γίνεται περισσότερα e-shops για να μπαίνει και περισσότερος κόσμος να κάνει αναζητήσεις). Διαφήμιση δωρεάν από τη στιγμή που δεν θα πρόκειται αρχικά για επιχείρηση μπορείς να κάνεις και σε αντίστοιχα group στο facebook και στα 2-3 ελληνικά forum που υπάρχουν για ηλεκτρονικό τσιγάρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά αν δεν έχεις αξιόλογη πλατφόρμα δύσκολα να μαζέψεις καταστήματα.

Το κάθε κατάστημα θέλει να βλέπει και στατιστικά των κλικ , τοπ προϊοντα κτλ.

Επίσης θα πρέπει να μαζέψεις traffic γιατι αλλιώς δεν έχει νόημα να έχει κάποιος τα προιόντα του στην σελίδα σου.
Αρα χωρίς εταιρεία , πως θα τρέξεις διαφήμιση σε facebook / google για να προωθήσεις την ιστοσελίδα σου;
Εκτός από skroutz & bestprice έχει πάρει το μάτι μου και τα totos.gr & hotprice.gr που θέλουν να πάρουν μερίδιο της αγοράς.
Επίσης η άλλη εξυπνάδα που βλέπω να κυκλοφορεί είναι αντίστοιχα Site όπου ζητάνε ποσοστό επί της πώλησης για κάθε παραγγελία που γίνονται μέσα από αυτά , ντε και καλά τυπου e-malls

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, madx2 είπε

Εκτός από skroutz & bestprice έχει πάρει το μάτι μου και τα totos.gr & hotprice.gr που θέλουν να πάρουν μερίδιο της αγοράς.

Sorry για το offtopic, απλά είπα να κράξω λίγο, αν δεν σας πειράζει 😛
Tο totos φαίνεται επαγγελματική δουλειά και ίσως στο μέλλον να γίνει μια ανταγωνιστική πλατφόρμα.
Το hotprice φαίνεται μεγάλη ξεπέτα. Το γέλιο το έριξα στο 'Ποιοί είμαστε' που έχουν πάρει stock images
και έχουν κολλήσει το λογότυπό τους. Πιο γραφικοί και από τη Σαντορίνη.

Και για να είμαι και λίγο ontopic, το totos δουλεύει (τουλάχιστον έτσι φαίνεται στην παρούσα φάση) με xml
που του στέλνουν οι έμποροι, όπως και οι υπόλοιπες πλατφόρμες.

Επεξ/σία από vadou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 24/09/2018 at 14:14, timcook said:

 Δεν ειμαι υποχρεωμενος να σας αναλυσω ακριβως τι θα κανω και ποιες ειναι οι γνωσεις/εμπειρια μου για να σας πεισω οτι ειναι worth it και οτι μπορω να τα καταφερω.

Δεν αναφέρομαι καθόλου σε τέτοιου είδους ανάλυση. Αυτό που λεω είναι ότι φαίνεται να ξεκινάς με το δεδομένο πως το σύμπαν έχει υποχρέωση με τον ένα ή τον άλλο τρόπο να σου επιτρέψει να κάνεις αυτό που σκέφτεσαι όπως το σκέφτεσαι.

Αλλά δεν έχει.

On 24/09/2018 at 14:14, timcook said:

Ειναι αρκετο κινητρο αυτο?

Μόνο οι ίδιοι μπορούν να σου το πουν.

Ειδικά από τη στιγμή που θέλεις να κάνεις εμπορική δραστηριότητα πάντως, είναι ξεκάθαρο πως κανείς δεν έχει νομική υποχρέωση να σου επιτρέψει το παραμικρό. Και τώρα που είναι ξεκάθαρο το εμπορική, really what were you thinking όταν ζητούσες από Σκρούτζ. Δώστε μου τζάμπα τα δεδομένα που παίρνετε από τους πελάτες σας για να κάνω μια δουλειά; FFS.

ΥΓ αυτό που λέει ο elorant. Φαίνεται πως πηγαίνεις στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα, καλά κάνεις και πιστεύεις στις δυνάμεις σου αλλά spoiler alert, δεν έχεις ιδέα από τα practicalities αυτού που πας να κάνεις οπότε η συμβουλή μου είναι: δοκίμασε να το κάνεις για σένα, και άσε τα business plan για αργότερα που θα έχεις δει στην πράξη τι θα γίνει.

Επεξ/σία από defacer
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...