Προς το περιεχόμενο

TV Box Mecool M8S PRO Amlogic S912 2GB DDR4 RAM 16GB ROM - EU (BANGGOOD) - ΤΕΛΟΣ


stats72

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

TV Box Mecool M8S PRO Amlogic S912 2GB DDR4 RAM 16GB ROM TV Box - EU στα 33.59Ε με priority 4.01E

https://www.banggood.com/M8S-PRO-Amlogic-S912-2GB-DDR4-RAM-16GB-ROM-TV-Box-p-1134591.html?rmmds=search&ID=533601&cur_warehouse=CN

 

Πιστεύω αξίζει σε αυτά τα λεφτά

Επεξ/σία από stats72
  • Like 4
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ καλή προσφορά! Τσίμπησα ένα για Kodi. Ξέρουμε αν παίζει Netflix σε HD? Δεν διαβάζω κάτι τέτοιο σχετικό στην περιγραφή του προϊόντος... Έχει την απαραίτητη πιστοποίηση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Vassilis_GR είπε

Συγνώμη μια ερώτηση γιατί είμαι λίγο άσχετος ακόμα.. Με το priority γλιτώνω τελωνείο;

yes, από Banggood η ακριβής επιλογή είναι "Priority Direct Mail". Δοκιμασμένο και σίγουρο.

Επεξ/σία από dchatz
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας ρίξω την ερώτηση, γιατί έχω χάσει τη μπάλα με τα μοντέλα M8S Pro... Είναι L1 για να παίξει σε 4Κ? Και ποια τα καταγεγραμμένα μειονεκτήματά του σαν συσκευή;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, jonkyr είπε

Ας ρίξω την ερώτηση, γιατί έχω χάσει τη μπάλα με τα μοντέλα M8S Pro... Είναι L1 για να παίξει σε 4Κ? Και ποια τα καταγεγραμμένα μειονεκτήματά του σαν συσκευή;

χωρις να εχω κανενα, οταν ειχα ψιλοψαξει νομιζω το σκετο pro δεν ειχε Widevine L1 το Pro L ειχε

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, stats72 είπε

TV Box Mecool M8S PRO Amlogic S912 2GB DDR4 RAM 16GB ROM TV Box - EU στα 33.59Ε με priority 4.01E - TΕΛΟΣ

https://www.banggood.com/M8S-PRO-Amlogic-S912-2GB-DDR4-RAM-16GB-ROM-TV-Box-p-1134591.html?rmmds=search&ID=533601&cur_warehouse=CN

Πιστεύω αξίζει σε αυτά τα λεφτά

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε