Προς το περιεχόμενο

E-shop.gr


mindreader

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, Dark_Nightfall είπε

Τι πρόβλημα είχαν αυτά ;

Συγκεκριμένα; Το mouse στο wheel (δεν έδινε καν εντολή ή έριχνε random scrolls), το keyboard αναβοσβηνε το LED σε άκυρα χρονικά σημεία, και το χειριστήριο μια μέρα αποφάσισε ξαφνικά να μην πατιέται κάθετα το αυτάκι (L1-R1 έως κάτω) και κλασσικά ήταν σαν να μην πατιέται το κουμπί του. Αυτά, από όσο θυμάμαι. 

 

Ειδικά στο mouse, θυμάμαι, το σύνδεσα σε δικό τους τερματικό και τους έκανα επίδειξη (για να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας) μέσα στο υποκατάστημα, όταν το έφεραν πίσω από τον "έλεγχο", και πραγματικά μέχρι κι εκεί τα παιδιά είδαν ότι το scroll έκανε "τρέλες". 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 852
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ἐγὼ ἐλευθερώθηκα ἀπὸ τὴν ἀγωνία κάθε Σάββατο βράδυ νὰ περιμένω μετὰ τὶς 00:00:00 τὶ προσφορὲς θὰ προκύψουν.
Πλέον δὲν ἀσχολοῦμαι μὲ τὸ ἐν λόγῳ κατάστημα. Ἔκαναν τὴν λάθος κίνηση καὶ θὰ γκρεμιστοῦν σὰν τραπουλόχαρτα.
Ἡ παροιμία λέει: «Ὄποιος θέλει τὰ πολλὰ, χάνει καὶ τὰ λίγα»!
Καλὴ συνέχεια guys. Κάντε λίγη ὑπομονὴ καὶ θὰ παρακαλᾶνε σὲ λίγο. Ἀρκεῖ νὰ ὑπάρχει γενικὴ κατακραυγὴ!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Gulik είπε

Συγκεκριμένα; Το mouse στο wheel (δεν έδινε καν εντολή ή έριχνε random scrolls), το keyboard αναβοσβηνε το LED σε άκυρα χρονικά σημεία, και το χειριστήριο μια μέρα αποφάσισε ξαφνικά να μην πατιέται κάθετα το αυτάκι (L1-R1 έως κάτω) και κλασσικά ήταν σαν να μην πατιέται το κουμπί του. Αυτά, από όσο θυμάμαι. 

 

Ειδικά στο mouse, θυμάμαι, το σύνδεσα σε δικό τους τερματικό και τους έκανα επίδειξη (για να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας) μέσα στο υποκατάστημα, όταν το έφεραν πίσω από τον "έλεγχο", και πραγματικά μέχρι κι εκεί τα παιδιά είδαν ότι το scroll έκανε "τρέλες". 

Ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ με ένα Zalman mouse, το πήγα πίσω και μου έδωσαν άλλο που χάλασε μέσα σε 1 μήνα. Τελικά το άνοιξα και το έφτιαξα μόνος μου αφού έχει παθητικό στην ροδέλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τόσα λεφτά κερδίζουν όπως φαίνεται και τα αμάξια τους είναι παμπάλαια με βασικό μισθό οπως ζητάνε στο indeed. Ο ορισμός της ελληνικής επιχείρησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 hours ago, teogin said:

Ἐγὼ ἐλευθερώθηκα ἀπὸ τὴν ἀγωνία κάθε Σάββατο βράδυ νὰ περιμένω μετὰ τὶς 00:00:00 τὶ προσφορὲς θὰ προκύψουν.
Πλέον δὲν ἀσχολοῦμαι μὲ τὸ ἐν λόγῳ κατάστημα. Ἔκαναν τὴν λάθος κίνηση καὶ θὰ γκρεμιστοῦν σὰν τραπουλόχαρτα.
Ἡ παροιμία λέει: «Ὄποιος θέλει τὰ πολλὰ, χάνει καὶ τὰ λίγα»!
Καλὴ συνέχεια guys. Κάντε λίγη ὑπομονὴ καὶ θὰ παρακαλᾶνε σὲ λίγο. Ἀρκεῖ νὰ ὑπάρχει γενικὴ κατακραυγὴ!

Το πιστευω αυτο.

Οπως ειπα σε ποστ πιο πανω, για πρωτη φορα σκεφτηκα, οτι ισως ειναι η αρχη του τελους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, mindreader είπε

Το πιστευω αυτο.

Οπως ειπα σε ποστ πιο πανω, για πρωτη φορα σκεφτηκα, οτι ισως ειναι η αρχη του τελους.

Αν δεν προσεξουν . Βαδίζουν προς τον γκρεμό .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 minutes ago, mr.Vox said:

Το θέμα είναι τι εναλλακτικές υπάρχουν;

Πχ το Shein, για παρα πολλα πραγματα, πλεον και μικροηλεκτρονικα. Εχω αγορασει καλωδια, handsfree, κλπ΄. Κοστος χωμα, τρομερο value for money, χωρις τελωνειο. Δεν εχω πλήρωσει ποτε μεταφορικα, βεβαια δεν εχω παραγγειλει συνολικα κατω απο 20ευρω οποτε δεν ξερω τι παιζει.  Πχ πηρα baseus handsfree ενσυρματο απο eshop πριν 1 χρονο, κοστος 8 ευρω περιπου. Βρηκα στο shein ιδιου τυπου, με 3 ευρω. Και καλη ποιοτητα οσο το λειτουργω. Καλωδια επισης, κλασμα του κοστους απο eshop/skroutz. Θηκες κινητων, tempered glass, τα παντα ολα εχει.

Το eshop, εχει πλεονεκτηματα, που το εκαναν αυτο που ειναι, συγκεκριμενα. Πχ το δικτυο του. Τωρα, με αυτα που κανει, οσμιζομαι κατι σαν προβληματικη διαχειριση, δεν πανε καλα οντως, οχι πχ απο καποια τεχνητη κριση χρεους οπως ηταν πριν 10 χρονια, οπου ηταν αρκετα πλασματικη η κατασταση με πτωχευσεις, κουρεματα χρεων αν θυμαμαι καλα κλπ.

Μακαρι, να βαλουν μυαλο, και να ορθοποδησει. Θα δειξει.

Επεξ/σία από mindreader
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, Titos301 said:

και εγω μεχρι τωρα νομιζα οτι εχει μονο ρουχα 🤭

Ετσι νομιζα κι εγω. Θα παθεις πλακα τι εχει! Κατευθειαν απο την πηγη της τεχνολογο-μανας Κινας!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχουν οι επιλογές του εξωτερικού. Πολλές φορές όμως η καθυστέρηση στην παράδοση είναι μεγάλη και υπάρχουν και πολλές μαϊμούδες. Ακόμα και στο ebay πχ ρούχα τα Levi's είναι τα περισσότερα μαϊμούδες.  Για επώνυμα και ογκώδη προϊόντα τα αποφεύγω. Για μικρο συσκευές και μικρό ηλεκτρονικά και αντάπτορες, καλώδια και τέτοια τα προτιμώ. Όχι όμως για μια τηλεόραση ή ένα κλιματιστικό. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδια το απλο . Μια εταιρεια την επιλεγεις και για την βιτρίνα της, αν βλεπεις τα βανακια που ειναι του 1821, αν βλεπεις με ποσο προχειροδουλειά γινονται καταλαβαίνεις τι θα ακολουθήσει. Καμια σχεση με skroutz , με shopflix κτλ κτλ .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο skroutz να δεις τι γίνεται. Έψαχνα για κινητό και βλέπω ότι υπήρχε μαγαζί στον παραπάνω δρόμο δίπλα από  το σπίτι μου.  Δεν υπάρχει περίπτωση λέω να μην το ξέρω και πάω να δω τι παίζει.

οπότε βλέπω ένα μικρό ημιυπόγειο με έναν τύπο σε έναν πάγκο να φτιάχνει κάτι καλώδια. Δίπλα ένα ράφι με κάτι φορτιστές, και κάτι άλλα καλώδια. Άντε γεια.

Στο μεταξύ σε άλλα μαγαζιά τα περισσότερα προϊόντα που έλεγαν διαθέσιμα. όταν πραγματικά ενδιαφερόσουν δεν υπήρχαν οπότε μιλάμε για πολύ χάλι. Δεν ξέρω αν έφτιαξε η κατάσταση αλλά η εμπειρία μου είναι κακή.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, andreaspA είπε

Πως φαινεται η ηλικια καποιου! εισαι μικρος! :)
Καποτε πηγαιναμε στο ΠΛΑΙΣΙΟ και γυρναγαμε πισω χαλασμενες μνήμες αλλουνου. Αγορασμενες απο αλλα καταστηματα. Το eshop σου εβγαζε την ψυχη σε καθε σερβις!

OFFTOPIC,

Δεν θα ξεχάσω την αντίδραση του υπεύθυνου στο service του καταστήματος στο Σύνταγμα πριν 12 χρόνια περίπου. Έχω πάει για σοβαρό πρόβλημα σε ενα έτοιμο PC ΒΤΟ Turbo-X για λογαριασμό πελάτη μου  που είχε λυσσάξει να προμηθευτεί από το ΠΛΑΙΣΙΟ το νέο του μηχάνημα για επαγγελματική χρήση.

Είμασταν αρκετά άτομα στη σειρά και είναι δύο φίλοι που εξυπηρετούνται για μια ελαττωματική κάρτα γραφικών και κάποια στιγμή κάνει μια "έκρηξη" ο υπεύθυνος απευθυνόμενος στο πλήθος με φωνή στεντόρεια:

"- Αυτά που θυμάστε με τις επιστροφές να τα ξεχάσετε, ΟΛΟΙ ΣΑΣ, ΟΛΟΙ ΣΑΣ" (δύο φορές)

 - Τέρμα οι εξυπηρετήσεις και οι χάρες

- Τελείωσαν οι μαγκιές με τις επιστροφές"

- Έτσι για να μάθετε, άντε μπράβο, όλα θα ελέγχονται από εδώ και πέρα

- Το εδώ και τώρα μας τελείωσε, όπως και τα λεφτά πίσω, κι αμα σας αρέσει. "

 

Δεν θα το ξεχάσω πραγματικά, ήταν και το τέλος αυτής της εποχής όπου συνέβαινε πολλές φορές αυτό που περιέγραψες. Είχε ενα δίκιο ο υπεύθυνος αλλά ήταν σοκαριστικό το επεισόδιο αυτό. 🤣 @andreaspA 

 

 

ONTOPIC,

Το eshop έχει ξεκάθαρη πολιτική. Αφήνεις το αντικείμενο, "ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ" από το τεχνικό τμήμα και ΑΝ βρεθεί ελαττωματικό, τότε γίνεται η αντικατάσταση με ίδιο, με άλλο παρόμοιων χαρακτηριστικών ή η "επισκευή".

Παλαιότερα πριν 15 χρόνια το service τους ήταν εξαιρετικά κακό, είχα γράψει και σχετικό νήμα τότε για την εμπειρία που είχα με μια κάρτα γραφικών. Τώρα όμως έχει βελτιωθεί σε μεγάλο βαθμό.

Επιτόπου έλεγχος δεν υφίσταται ούτε στο κεντρικό κατάστημα στο Μενίδι. Η πολυδιαφημιζόμενη 4ωρη υποστήριξη ποτέ δεν εφαρμόζεται για τα BTO μηχανήματά τους, πάντοτε ισχυριζόμενοι φόρτο εργασίας και πολλές φορές έχει μετατραπεί σε 4ήμερη αναμονή.

Υπάρχει καλή τηλεφωνική επικοινωνία από τους τεχνικούς, για παράδειγμα σε ενα στικάκι 256GB HyperX που είχα επιστρέψει, με πήραν να με ρωτήσουν πότε εμφάνιζε το πρόβλημα γιατί εκείνοι δεν μπόρεσαν να το αναπαράγουν. Τους είπα ότι το εμφανίζει 4 στις 10 φορές περίπου, οπότε θα έπρεπε να επιμείνουν και να βάλουν μια μεγάλη μεταφορά αρχείων που θα διαρκέσει μισή ώρα ώστε ξαφνικά θα πάψει να λειτουργεί το στικάκι. Με ξαναπήραν μετά από 40 λεπτά και μου είπαν πως έχω δίκιο και τους το έκανε μετά από μισή ώρα περίπου οπότε δρομολογούν αντικατάσταση. Προς τιμήν τους καθώς θα μπορούσαν να πούν ότι δεν βλέπουν τίποτε το προβληματικό και να το επιστρέψουν ως έχει.

Σε άλλη περίπτωση με μια μνήμη 8GB DDR4 Kingston 2400 πελάτη μου, εντόπισαν ενα σημείο που ισχυρίζονται πως έλειπε ένας πυκνωτής SMD και άρα δεν μπορούν να το καλύψουν γιατί είναι θέμα φθοράς από χτύπημα. Την πιθανότητα να έσκασε υπό ιδανικές συνθήκες και να χάθηκε μέσα στο κουτί γιατί δεν την καλύπτει η εφόρου ζωής εγγύηση του προϊόντος? Η απάντηση ήταν πως πιστεύουν ότι προκλήθηκε από κακό χειρισμό, πτώση και παρεμφερείς αιτιολογίες. Δεν το συνέχισα γιατί μια μνήμη είναι φτηνή και ο πελάτης μπορούσε να αγοράσει καινούρια. Κάποιος όμως που δεν μπορεί να αγοράσει?

Συνεπώς το θέμα με την εγγύηση είναι πονεμένο, γιατί κάποιος που θέλει να κάνει τη δουλειά του, επαγγελματίας κυρίως που έχει αγοράσει εξοπλισμό από το κατάστημα και χρειάζεται άμεση, 4ωρη όπως διαφημίζουν στο Μενίδι, υποστήριξη, πολύ απλά δεν την έχει. Αυτό ισχύει όχι μόνο στο Eshop αλλά γενικά και κυρίως στη χώρα μας που η έννοια της εγγύησης και του τεχνικού ελέγχου είναι πολύ ρευστή και ακαθόριστη. Η εγγύηση είναι για τους υπομονετικούς και τους τυχερούς πλέον. Αν σου "τύχει" ελαττωματικό προϊόν, πρέπει να είσαι πολύ τυχερός να εφαρμοστεί σωστά η εγγύηση.

 

Στο κομμάτι των πωλήσεων, το eshop αν και πλέον λίγο πιο ακριβό από παλιότερα, θεωρώ πώς καινοτόμησε με τα eshop points και ειδικά μέσα στην πανδημία που έχοντας άδεια από την ΕΕΤΤ ως εταιρία κούριερ, μπορούσε και λειτουργούσε κανονικότατα για παραλαβές. Σε σχέση με άλλες μεγάλες αλυσίδες της χώρας που έχουν καπέλο από 50-300% καπέλο στα ίδια προϊόντα σε σχέση με τον ανταγωνισμό και σχεδόν ποτέ διαθεσιμότητα σε αυτά που ακριβώς ψάχνει κανείς (οπότε σου πουλάνε ακριβότερη εναλλακτική για να κάνεις τη δουλειά σου άμεσα), οι τιμές τους παραμένουν συγκρατημένες.

Συμπεράσματα:

- Το site δεν με ενοχλεί, ίσως φαίνεται παλιό το design σε ορισμένους, λειτουργεί όμως μια χαρά και είναι πρακτικό. 

- Χρόνοι παράδοσης κυμαίνονται, παλιά ήταν πολύ πιο συνεπείς. 

- Χρόνοι παραλαβής και παράδοσης προϊόντων μη ετοιμοπαράδοτων, παλιά ήταν ΠΟΛΥ πιο συνεπείς, τώρα οι 10 μέρες μπορεί να γίνουν και 20 και 30 μέρες αναμονής ή και το ακυρώνουν αφού περίμενες 10-20 μέρες. Πάλι καταφεύγεις σε εναλλακτική που προτείνουν είτε ακριβότερη είτε φθηνότερη, ΟΜΩΣ δεν είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ που ήθελες να πάρεις, είναι κάτι άλλο. Εν μέρει ευθύνονται και οι προμηθευτές τους, το κατανοώ, όμως ο συντονισμός και η ενημέρωση του πελάτη πλέον δεν έχουν την ακρίβεια και την συνέπεια που είχαν παλαιότερα.

- Το κόστος των 0,50€ για την διαχείριση της παραγγελίας είναι πολύ κακή πρακτική και πιστεύω πως γίνεται πιλοτικά, για να κάνουν ένα πείραμα και σύντομα θα αφαιρεθεί. Είναι πολύ χαμηλού κύρους ενέργεια. Πραγματικά. Ειδικά γι'αυτόν τον λόγο θα το ξανασκεφτώ σοβαρά εαν θα ξαναψωνίσω από εκεί. Καινοτομία οικονομοτεχνική για τον εξορθολογισμό του κόστους? Εγώ προσωπικά δεν το συναντώ αυτό το fee σε πλατφόρμες αντίστοιχες, και πόσο μάλιστα στην ελληνική αγορά.

- Το service χρειάζεται μεγαλύτερη συνέπεια και ταχύτερη επίλυση των περιπτώσεων. Μαζί και καλύτερη τεχνική κατάρτιση των υπαλλήλων. Θεωρώ άτοπο (αν και αποτελεσματικό) να κατευθύνω εγώ τον υπάλληλό τους ως προς τη μεθοδολογία τεχνικού ελέγχου. Καλό από άποψη συνεργασίας για να υπάρξει το επιθυμητό αποτέλεσμα, αλλά δεν συνιστά ευταξία πραγμάτων σε ένα τεχνικό τμήμα. 

- Αδιάφορα μου είναι τα παλιά φορτηγάκια που πολλοί αναφέρατε, αρκεί να είναι ασφαλή για τους οδηγούς πρώτα από όλα που τους τρώνε οι δρόμοι μέρα νύχτα, και εργάζονται κάτω από ακραίες καιρικές συνθήκες, επιφορτισμένοι με μεγάλες ευθύνες. Και δεύτερον να είναι ασφαλή και για τα μεταφερόμενα αγαθά. 

:) 

 

 

 

 

Επεξ/σία από Ardov
  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...