Προς το περιεχόμενο

E-shop.gr


mindreader

Προτεινόμενες αναρτήσεις

μηπως ο καταναλωτης εχει δυναμη?
σας εβαλε 50 λεπτα νταβαντζηλικη χρεωση
κανατε μοκο
σας καθυστερει τις παραγγελιες
κανετε μοκο

μια χαρα το παιζουν αυτοι το παιχνιδι τους και κονομανε και εσεις παιζετε

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 852
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, -WISE- είπε

Πάρε τηλέφωνο. Μόνο 20ος στην σειρά θα είσαι... :D

 

εε τι να κανεις? 15 λεπτα ανοιχτη ακροαση και θα απαντησουν. Τουλαχιστον δεν πεφτουν οι γραμμες.

 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, verylife78 said:

μηπως ο καταναλωτης εχει δυναμη?
σας εβαλε 50 λεπτα νταβαντζηλικη χρεωση
κανατε μοκο
σας καθυστερει τις παραγγελιες
κανετε μοκο

μια χαρα το παιζουν αυτοι το παιχνιδι τους και κονομανε και εσεις παιζετε

Εμενα παντως, αν δεν κοψουν το 50λεπτο, μαλλον δεν θα με ξαναδουν.

Αναμενω...να το κοψουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναγκαστικά έκανα παραγγελία αφού ήθελα ένα USB 3 Hub με τροφοδοσία. Πάω στο Πλαίσιο που είναι δίπλα μου και αγοράζω από εκεί στα 23 ευρώ περίπου. Παλαιότερα είχα ξανά πάρει στα μισά ίσως και λιγότερα λεφτά. Γυρίζω πίσω και είχε ένα καλώδιο πέντε πόντους και ευτελή υλικά. καμία σχέση με αυτά του παρελθόντος..

Το γυρίζω πίσω. Ζητάω επιστροφή χρημάτων. Άρχισαν και μου τα μάσαγαν. Τελικά εντάξει επιστρέφονται στην κάρτα. Δεν έχουν επιστραφεί ακόμα έτσι για την ιστορία το λέω. Η χρέωση γίνεται άμεσα αλλά η επιστροφή αργεί. 

Ψάχνω aliexpress και ebay και βρίσκω αυτά τα άθλια που μόνο η πρώτη θύρα είναι USB 3 και οι άλλες δύο μούφα. Κάτι με τροφοδοσία ήταν ακριβό οπότε κατέληξα στο e-shop θεωρώντας την επιλογή σωστή και σχετικά  άμεση.

Στο μεταξύ ότι καινούργιο υπάρχει ανεβαίνουν γενικώς οι τιμές, και μειώνεται η ποιότητα των υλικών. Εδώ είχαμε καλώδιο USB πολύ λεπτό και κοντό. Τροφοδοτικό εντελώς της πλάκας.

Εντάξει ας μην έρθει ποτέ και από το e-shop αλλά πολύ χάλια η κατάσταση. Έλεγα να πάρω και υπολογιστή.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε θεματα επιστροφων, νομιζω οτι το eshop ειναι καλο. Δεν εχω κανει πολλες επιστροφες, αλλα δεν θυμαμαι ποτε να με 'ζαλισαν', οπως πχ λες με το πλαισιο.

Επισης καλο οτι σε καθε προιον εχει σχολια απο κατω, ενω στο πλαισιο δεν εχει. Καποιο το λενε το site παρωχημενο, αλλα ομως, να, και σχολια.

Εχει και τα καλα του το eshop, γι'αυτο και ημασταν πελατες του....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, mindreader είπε

Σε θεματα επιστροφων, νομιζω οτι το eshop ειναι καλο. Δεν εχω κανει πολλες επιστροφες, αλλα δεν θυμαμαι ποτε να με 'ζαλισαν', οπως πχ λες με το πλαισιο.

Επισης καλο οτι σε καθε προιον εχει σχολια απο κατω, ενω στο πλαισιο δεν εχει. Καποιο το λενε το site παρωχημενο, αλλα ομως, να, και σχολια.

Εχει και τα καλα του το eshop, γι'αυτο και ημασταν πελατες του....

τα σχολια που εχει ειναι μονο τα καλα...
εχω κανει τουλαχιστον 3 σχολια τα οποια δεν εμφανιστηκαν ΠΟΤΕ !!! γιατι? γιατι πολυ απλα εβαλα 1 και φυσικα το αιτιολογησα

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, mindreader είπε

Σε θεματα επιστροφων, νομιζω οτι το eshop ειναι καλο. Δεν εχω κανει πολλες επιστροφες, αλλα δεν θυμαμαι ποτε να με 'ζαλισαν', οπως πχ λες με το πλαισιο.

Πως φαινεται η ηλικια καποιου! εισαι μικρος! :)
Καποτε πηγαιναμε στο ΠΛΑΙΣΙΟ και γυρναγαμε πισω χαλασμενες μνήμες αλλουνου. Αγορασμενες απο αλλα καταστηματα. Το eshop σου εβγαζε την ψυχη σε καθε σερβις!

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, verylife78 είπε

τα σχολια που εχει ειναι μονο τα καλα...
εχω κανει τουλαχιστον 3 σχολια τα οποια δεν εμφανιστηκαν ΠΟΤΕ !!! γιατι? γιατι πολυ απλα εβαλα 1 και φυσικα το αιτιολογησα

 

αναγκαζονται να το κανουν γιατι δυστυχως δεν ειναι skroutz δλδ πλατφορμα που φιλοξενει απλα προιοντα και παιρνει προμηθεια αλλα κανονικος εμπορος οποτε αν γραψεις εσυ κατι που θα αποτρεψει καποιον να αγορασει ενα προιον το eshop μπαινει μεσα...

εγω μαζι σου παντως

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, mindreader είπε

Σε θεματα επιστροφων, νομιζω οτι το eshop ειναι καλο. Δεν εχω κανει πολλες επιστροφες, αλλα δεν θυμαμαι ποτε να με 'ζαλισαν', οπως πχ λες με το πλαισιο.

Επισης καλο οτι σε καθε προιον εχει σχολια απο κατω, ενω στο πλαισιο δεν εχει. Καποιο το λενε το site παρωχημενο, αλλα ομως, να, και σχολια.

Εχει και τα καλα του το eshop, γι'αυτο και ημασταν πελατες του....

Τα σχόλια στο Πλαίσιο εδώ και μερικά χρόνια γίνονται μόνο από όσους αγοράζουν online.  Στο e-shop έχω γράψει και αρνητικά και τα έχουν βάλει.

Εκεί που γίνεται ότι να ναι είναι στο skroutz.  

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η κατασταση παει απο το κακο στο χειρότερο. Και τώρα που γίνεται χαμος δεν προχωράνε οι παραγγελίες.

Μια χαρά είναι , βαλανε και 50λεπτα ,και καθυστερουν . Θελουν ολοι οσοι κανανε παραγγελίες να τις ακυρώσουν για να μάθουν .

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, Vaggelisnaoum είπε

Η κατασταση παει απο το κακο στο χειρότερο. Και τώρα που γίνεται χαμος δεν προχωράνε οι παραγγελίες.

Μια χαρά είναι , βαλανε και 50λεπτα ,και καθυστερουν . Θελουν ολοι οσοι κανανε παραγγελίες να τις ακυρώσουν για να μάθουν .

υπαρχει ακομα χειροτερο! να μην παραλαβουν τις αντικαταβολες! το ιδιο το προσωπικο στα eshop points τους κραζουν. Με τετοια ενταση που αναρωτιομουν αν υπαρχουν καμερες, και αν ανησυχουν ή οχι. 

 

Επεξ/σία από andreaspA
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mindreader είπε

Σε θεματα επιστροφων, νομιζω οτι το eshop ειναι καλο. 

 

Τρία ελαττωματικά προϊόντα τεχνολογίας, που χάλασαν στα ξαφνικά μέσα στο τρίμηνο (αντε εξάμηνο), τα πήραν και καλά για έλεγχο, αφού ζήτησα επιστροφή χρημάτων ή έστω αντικατάσταση, και απάντησαν μετά το πέρας τουλάχιστον δύο εβδομάδων ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΡΙΑ (σε τρεις διαφορετικές περιπτώσεις δηλαδή) ότι τα βρήκαν, στον έλεγχο, πλήρως λειτουργικά..!!

Το τρίτο στη σειρά, το πηρα στα χέρια και το έσπασα μέσα στο υποκατάστημα (σχεδόν ποτέ δεν αντιδρώ υπερβολικά κι ούτε φταίνε σε τίποτα οι εργαζόμενοι εκεί αλλά κάπου ήθελα να δείξω κι εγώ την αγανάκτηση μου με την ελπίδα να περαστεί ως feedback εκεί που πρέπει). 

 

Σε τί επιστροφές είναι καλοί, στο eshop, προσωπικά δεν το γνωρίζω (κι ούτε θα το μάθω αφού σταμάτησα να ψωνίζω από εκεί μια και καλή). Μακάρι σε εσένα να υπήρξε διαφορετική αντιμετώπιση. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Gulik είπε

 

Τρία ελαττωματικά προϊόντα τεχνολογίας, που χάλασαν στα ξαφνικά μέσα στο τρίμηνο (αντε εξάμηνο),

Για ποια προιόντα αν επιτρέπεται ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

Για ποια προιόντα αν επιτρέπεται ;

Mouse, keyboard και gaming χειριστήριο (όλα από της μεσαίας κατηγορίας ας πούμε σε αξία - τιμή). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Gulik είπε

Mouse, keyboard και gaming χειριστήριο (όλα από της μεσαίας κατηγορίας ας πούμε σε αξία - τιμή). 

Τι πρόβλημα είχαν αυτά ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...