Προς το περιεχόμενο

Χειμερινά λάστιχα


zio10

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπόν, επειδή το πιθανότερο είναι ότι θα τα χρειαστώ φέτος σκέφτομαι να βάλω χιονολάστιχα. Θα ήθελα να ρωτήσω τι γίνεται με μάρκες - μοντέλα και πόσο αποτελεσματικά είναι. Η διάσταση είναι 225/45/17, όπως είναι τώρα το αυτοκίνητο δεν μπορεί να κινηθεί καθόλου σε χιόνι και αυτό που θα ήθελα είναι να μπορεί να κινηθεί κανονικά σε ανηφορικό δρόμο με χιόνι χωρίς να χρειαστεί να βάζω τις κουβέρτες. 

Αξίζει να κοιτάξω καθόλου για μεταχειρισμένα; 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 70
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Αν δεν θες να δώσεις πολλά χρήματα δες τα Sava Eskimo. Δεν είναι για πολλά πολλά στην άσφαλτο αλλά στο χιόνι εντυπωσιάζουν. Αν και θα χρειαστείς και ζάντες οπότε καλύτερα να δεις σε λεπτότερα λάστιχα για τον χειμώνα, και θα πατάνε καλύτερα και θα σου βγεί πιο φθηνά.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν εννοεις αποκλειστικα για χιονι, τυπου Bridgestone Blizzak Nokian Haakapellita, να ξερεις  οτι εκτος χιονιου δεν ειναι τοσο καλα και φθειρονται παρα πολυ γρηγορα. Δεν ειναι δηλαδη οπως τα all weather. Αν βεβαια κινεισαι σε πολυ χιονι, μονο με χιονολαστιχο θα δεις διαφορα.

Εγω φοραω all weather το χειμωνα (Σουηδια) σε 4χ4, και ως τωρα δεν εχω αντιμετωπισει θεμα. Φιλοι με προσθιοκινητα ζοριζονται λιγο σε ανηφορες το χειμωνα.

Χρυση τομη μαλλον δεν υπαρχει.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μεταχειρισμένα χειμερινά δεν θα εβαζα,εκτός αν ήταν απο γνωστό μου άτομο.

Είχα για 4 χειμώνες στη Γερμανία τα Michelin Pilot alpin,σε διασταση 205/55/16,πολύ καλά σε χιονι,σε ανηφόρες χιονισμένες στο Garmisch partenkirchen αλλά και σε χιονοδρομικα της Αυστρίας.Ποτε δεν χρειάστηκα αλυσίδες,εκτός από μια φορά σε πολύ παγο.

Τα συστηνω.Αλλά σίγουρα υπαρχουν και αλλά πολύ καλά χειμερινά ελαστικά.

Δες και στα forum snowclub.gr και snowreport.gr για χειμερινά ελαστικά,άτομα που πάνε σε χιόνια.

Επεξ/σία από jmmys
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, lary7 είπε

Αν δεν θες να δώσεις πολλά χρήματα δες τα Sava Eskimo. Δεν είναι για πολλά πολλά στην άσφαλτο αλλά στο χιόνι εντυπωσιάζουν. Αν και θα χρειαστείς και ζάντες οπότε καλύτερα να δεις σε λεπτότερα λάστιχα για τον χειμώνα, και θα πατάνε καλύτερα και θα σου βγεί πιο φθηνά.

 Ζάντες γιατί; Δεν μπορώ να πάρω μόνο τα λάστιχα; Ίδια διάσταση με τα καλοκαιρινά θα πάρω.

45 λεπτά πριν, doctorkostis είπε

Αν εννοεις αποκλειστικα για χιονι, τυπου Bridgestone Blizzak Nokian Haakapellita, να ξερεις  οτι εκτος χιονιου δεν ειναι τοσο καλα και φθειρονται παρα πολυ γρηγορα. Δεν ειναι δηλαδη οπως τα all weather. Αν βεβαια κινεισαι σε πολυ χιονι, μονο με χιονολαστιχο θα δεις διαφορα.

Εγω φοραω all weather το χειμωνα (Σουηδια) σε 4χ4, και ως τωρα δεν εχω αντιμετωπισει θεμα. Φιλοι με προσθιοκινητα ζοριζονται λιγο σε ανηφορες το χειμωνα.

Χρυση τομη μαλλον δεν υπαρχει.

Θέλω καθαρά χειμερινά. Να μπορώ να ανέβω ανηφόρα με χιόνι όπως είπα. Όταν λες πάρα πολύ γρήγορα τι εννοείς; Αν τα βάλω Δεκέμβρη - Μάρτη πχ; 

41 λεπτά πριν, jmmys είπε

Μεταχειρισμένα χειμερινά δεν θα εβαζα,εκτός αν ήταν απο γνωστό μου άτομο.

Είχα για 4 χειμώνες στη Γερμανία τα Michelin Pilot alpin,σε διασταση 205/55/16,πολύ καλά σε χιονι,σε ανηφόρες χιονισμένες στο Garmisch partenkirchen αλλά και σε χιονοδρομικα της Αυστρίας.Ποτε δεν χρειάστηκα αλυσίδες,εκτός από μια φορά σε πολύ παγο.

Τα συστηνω.Αλλά σίγουρα υπαρχουν και αλλά πολύ καλά χειμερινά ελαστικά.

Δες και στα forum snowclub.gr και snowreport.gr για χειμερινά ελαστικά,άτομα που πάνε σε χιόνια.

Θα τα δω, ευχαριστώ! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, zio10 είπε

 Ζάντες γιατί; Δεν μπορώ να πάρω μόνο τα λάστιχα; Ίδια διάσταση με τα καλοκαιρινά θα πάρω.

Θέλω καθαρά χειμερινά. Να μπορώ να ανέβω ανηφόρα με χιόνι όπως είπα. Όταν λες πάρα πολύ γρήγορα τι εννοείς; Αν τα βάλω Δεκέμβρη - Μάρτη πχ; 

Θα τα δω, ευχαριστώ! 

Δεν είναι καλό να μένουν ξεζανταρισμένα και χωρίς πίεση τα λάστιχα+ότι θα σε χρεώνει παραπάνω 2 φορές τον χρόνο να ζανταρει λάστιχα ο λαστιχάς. Επίσης, όσο πιο λεπτό το λάστιχο τόσο καλύτερα πατάει στο χιόνι, δεν είναι μόνο το λάστιχο αυτό καθεαυτό, είναι και η πίεση/cm2 που ασκείται και σε ένα φαρδύ λάστιχο είναι μειωμένη, εκτός αν έχεις κανένα βαρύ αμάξι.

Εγώ για χειμερινά, από 205 πήγα σε 195 και πατάει πολύ καλά το αμάξι.

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, lary7 είπε

Δεν είναι καλό να μένουν ξεζανταρισμένα και χωρίς πίεση τα λάστιχα+ότι θα σε χρεώνει παραπάνω 2 φορές τον χρόνο να ζανταρει λάστιχα ο λαστιχάς. Επίσης, όσο πιο λεπτό το λάστιχο τόσο καλύτερα πατάει στο χιόνι, δεν είναι μόνο το λάστιχο αυτό καθεαυτό, είναι και η πίεση/cm2 που ασκείται και σε ένα φαρδύ λάστιχο είναι μειωμένη, εκτός αν έχεις κανένα βαρύ αμάξι.

Εγώ για χειμερινά, από 205 πήγα σε 195 και πατάει πολύ καλά το αμάξι.

Ναι το έχω δει και στην πράξη αυτό με τα φαρδιά λάστιχα αλλά στο manual ότι μπαίνουν χιονολάστιχα ίδιας διάστασης οπότε δεν ξέρω αν μπορώ να βάλω πιο στενά. 

Θα ανέβει και το κόστος πολύ αν πάρω και ζάντες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΤΙ αμάξι έχεις; Χωρίς ζάντες ειναι πολύ φασαρία πίστεψέ με. Στενά σίγουρα μπορείς να βάλεις αρκεί να είναι ίδια η συνολική διάμετρος, λογικά όπως θα δεις και εδώ https://www.tacomaworld.com/tirecalc?tires=195-65r15-225-45r17 μπορείς να πάς είτε σε 195/65/15 είτε σε 205/55/16, πάρε και ενα σετ σιδερένιες που είναι πάμφθηνες και ξεμπέρδεψες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω ένα fiat bravo. Από τη μάνα του φοράει 225 45 17. Επειδή είδα να γράφει ίδια διάσταση το manual σκεφτόμουν να πάρω λάστιχα μόνο, να τα βάλω τώρα και να τα βγάλω το Μάρτιο.

Αν ισχύει το λινκ όντως μπορώ να πάω σε μικρότερα, απλά δεν ξέρω μήπως με ζάντες μαζί θα μου βγει το ίδιο...

Επεξ/σία από zio10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα μικρότερα λάστιχα θα είναι φθηνότερα κατα 30-40€/τεμ. σίγουρα απο τα 225, ο λαστιχάς δεν θα χρεωνει κανενα 10-20€++ για το ζαντάρισμα; Βάλε και μικρότερη κατανάλωση και μανι μανι βγαίνουν λεφτά για καλές αλουμινιου. Αν τα βάλεις κάτω θα δεις ότι σε συμφέρει, συν την καλύτερη συμπεριφορά σε χιόνι. Εγώ έτσι τα υπολόγισα πριν 4 χρόνια και επιτέλους πήρα χειμερινά, και ο λαστιχάς με συμβούλεψε για νεές ζάντες, να μην φθείρονται τα λάστιχα στο βάλε βγάλε. Το 90% που εχουν χειμερινά έτσι κάνουν.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, zio10 είπε

Σ' ευχαριστώ, θα πάω να ρωτήσω τι γίνεται. 

Ρίξε μια ματιά στο adac.de όπου έχει και δοκιμές χειμερινών ελαστικών. Ψάξε τεστ με διάσταση κοντά σε αυτή που έχεις. Όχι γενικά μάρκα ελαστικού. Η συμπεριφορά από διάσταση σε διάσταση είναι διαφορετική για την ίδια μάρκα ελαστικού. 

Πέρα από αυτό, πρόσεξε και ακριβώς τι τύπο θα επιλέξεις. Π.χ. Michelin alpin 2 βγήκαν μάπα. Από το 2ο χειμώνα γλυστρουσαν πολύ. Το alpin 3 ήταν σκυλί. Ομοίως sava Eskimo 3 πολύ καλά για χιόνι (αν και θορυβώδη), ενώ τα Eskimo 2 μέτρια. 

Τέλος υπολόγιζε ότι άσχετα από τα χιλιόμετρα, μετά από 4, το πολύ 5 χρόνια, είναι για πέταμα. Στο χιόνι δεν.. 

Στην περιοχή μου (Φλώρινα) οι περισσότεροι λαστιχαδες προτείνουν μια διάσταση κάτω σε  χειμερινά και 19 στους 20 έχουν άλλες ζάντες για τα χειμερινά. Προσωπικά φοράω 205/50/16 καλοκαιρινά και 185/65/15 χειμερινά. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή δεν το κατέχω το θέμα, βάζετε ας πούμε τώρα το Νοέμβρη χειμερινά και τα βγάζετε τον Μάρτη;

Οκ, για Σουηδία που ανέφερε ο φίλος παραπάνω μου φαίνεται λογικό. Για Ελλάδα όμως, ακόμα και Φλώρινα, επειδή ναι μεν έχει κρύο αλλά όχι απαραίτητα χιόνι συνέχεια στο δρόμο, πως ανταποκρίνεται το χειμερινό λάστιχο σε καθαρό δρόμο;

Και όταν λέμε χειμερινό, είναι άλλο από χιονολάστιχο; Δηλαδή ενδείκνυται για χειμώνα (κρύο κι έτσι) ακόμα και χωρίς χιόνι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, haris_216 είπε

Επειδή δεν το κατέχω το θέμα, βάζετε ας πούμε τώρα το Νοέμβρη χειμερινά και τα βγάζετε τον Μάρτη;

Οκ, για Σουηδία που ανέφερε ο φίλος παραπάνω μου φαίνεται λογικό. Για Ελλάδα όμως, ακόμα και Φλώρινα, επειδή ναι μεν έχει κρύο αλλά όχι απαραίτητα χιόνι συνέχεια στο δρόμο, πως ανταποκρίνεται το χειμερινό λάστιχο σε καθαρό δρόμο;

Και όταν λέμε χειμερινό, είναι άλλο από χιονολάστιχο; Δηλαδή ενδείκνυται για χειμώνα (κρύο κι έτσι) ακόμα και χωρίς χιόνι;

Για θερμοκρασίες μέχρι 7 βαθμούς Κελσίου ενδείκνυται περισσότερο η χρήση χειμερινών ελαστικών. Και σε βρεγμένο έχουν καλύτερη συμπεριφορά από τα καλοκαιρινά. 

Άλλωστε όταν πέσει χιόνι, συνήθως κάθεται για πολύ καιρό στο δρόμο. Δεν είναι ότι χιόνισε και αύριο μεθαύριο ο δρόμος είναι πάλι στεγνός. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...