Προς το περιεχόμενο

Opel Corsa diesel euro4 vs euro6 vs 1.2lpg


th3ofilos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, RedPriest είπε

Χωρίς να θέλω να το παίξω έξυπνος αλλα με 50 ευρω δυσκολο να φουλαρεις το αμαξι σου μιας και έχει 50 λίτρα ντεπόζιτο. 

Έχεις δίκιο, δεν διευκρίνησα ότι στο τέλος των 2 εβδομάδων όπου και βάζω πετρέλαιο, η βελόνα είναι λίγο πιο πάνω από τα κόκκινα, περίπου στα 8/10 δηλαδή (με το 10 να είναι το Ε). Οπότε κάθε φορά "φουλάρω" με 50ε +-1.5

Επεξ/σία από TzortzisJosh
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 51
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 ώρες πριν, TzortzisJosh είπε

Έχεις δίκιο, δεν διευκρίνησα ότι στο τέλος των 2 εβδομάδων όπου και βάζω πετρέλαιο, η βελόνα είναι λίγο πιο πάνω από τα κόκκινα, περίπου στα 8/10 δηλαδή (με το 10 να είναι το Ε). Οπότε κάθε φορά "φουλάρω" με 50ε +-1.5

Πολύ οικονομικό.  Πρέπει να είσαι γυρο στα 4.5 λίτρα στα 100 σωστα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Παιδια μετα απο ψαξιμο και σκεψη, 2 εχω στο μυαλο μου opel corsa e 1.3 cdti και η αλλη ειναι το ιδιο αλλα σε 1,4 βενζινη μαζι με ενα κιτ αεριου, το 1,4 το βγαζει και η εταιρεια με αεριο οποτε λογικα ο κινητηρας θα δεχετε κανονικα, απο θεμα καταναλωσης, λογικα θα ειναι το ιδιο, απλα εχω την εντυπωση οτι το αεριο θα ειναι το μελλον, δηλαδη σε καποια μελλοντικη σκεψη μεταπωλησης και με τα δεδομενα οτι η βενζινη κερδιζει το πετρελαιο στην αγορα, πιστευω οτι το 1,4 lpg θα εχει μεγαλυτερο αγοραστικο κοινο και θα κρατησει καλυτερη τιμη εναντι του πετρελαιου, επισης στα λεφτα που μπορω να διαθεσω, τα πετρελαια τα βρισκω περιπου με 90,000 χλμ ενω την βενζινη περιπου στα 20-30 χιλιαδες χλμ, επισης αλλη μια συζητηση με φιλο, μου ανεφερε οτι σιγα σιγα θα παιξει και το φυσικο αεριο στα αυτοκινητα (CNG) που μιλαμε για μιση τιμη του υγραεριου... το μονο πραγμα που κολαω για το πετρελαιο ειναι οι επικειμενες απαγορευσεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην ασχολείσαι με τα βρωμοπετρελαια. Αυτά είναι για τους ταρίφες και τους πλασιεδες. Πάρε μια ωραία βενζινουλα και τελείωσε η υπόθεση...κ το γκάζι δε το βάζεις εάν δε χρειάζεται (που θεωρώ ότι δε χρειάζεται)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, th3ofilos είπε

Παιδια μετα απο ψαξιμο και σκεψη, 2 εχω στο μυαλο μου opel corsa e 1.3 cdti και η αλλη ειναι το ιδιο αλλα σε 1,4 βενζινη μαζι με ενα κιτ αεριου, το 1,4 το βγαζει και η εταιρεια με αεριο οποτε λογικα ο κινητηρας θα δεχετε κανονικα, απο θεμα καταναλωσης, λογικα θα ειναι το ιδιο, απλα εχω την εντυπωση οτι το αεριο θα ειναι το μελλον, δηλαδη σε καποια μελλοντικη σκεψη μεταπωλησης και με τα δεδομενα οτι η βενζινη κερδιζει το πετρελαιο στην αγορα, πιστευω οτι το 1,4 lpg θα εχει μεγαλυτερο αγοραστικο κοινο και θα κρατησει καλυτερη τιμη εναντι του πετρελαιου, επισης στα λεφτα που μπορω να διαθεσω, τα πετρελαια τα βρισκω περιπου με 90,000 χλμ ενω την βενζινη περιπου στα 20-30 χιλιαδες χλμ, επισης αλλη μια συζητηση με φιλο, μου ανεφερε οτι σιγα σιγα θα παιξει και το φυσικο αεριο στα αυτοκινητα (CNG) που μιλαμε για μιση τιμη του υγραεριου... το μονο πραγμα που κολαω για το πετρελαιο ειναι οι επικειμενες απαγορευσεις...

Δεν υπαρχει χρονοδιαγραμμα για τις απαγορευσεις και δε θα πιασουν αυτοκινητα καινουριας τεχνολογιας. Αμα διαβαζετε ολη μερα αρθρα απο δημοσιογραφους αυτοκινητων, π.χ. Τρακουσελης, θα νομιζετε στο τελος οτι το ντιζελ ειναι η μεγαλυτερη πληγη της ανθρωποτητας και σε λιγο θα απαγορευτει ακομα κι η λεξη "ντιζελ" γιατι ο Χ χιπης Δημοτικος Συμβουλος του Οσλο ειπε κατι εναντιον του πετρελαιου. 

Οσο δε σταματουν τους κινητηρες ντιζελ οι Γαλλοι κι η VW, δεν αλλαζει πραγματικα τιποτα. Το αν τα σταματαει η Toyota αδιαφορο ειναι, η Toyota στις ΗΠΑ πουλαει, εκει δεν γνωριζουν τι ειναι ντιζελ και δε τη συμφερει να κανει R&D για μοντερνους κινητηρες για να πουλαει στην Ελλαδα και στην Ιταλια. Οποτε το σταματαει τελειως...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό το 50% της Ευρώπης που αναφέρεσαι δε κάνει διαδρομή Παγκράτι Κυψέλη κάθε μέρα ώστε να θέλει πετρέλαιο, ούτε καν σε κάποια μπλοκαρισμένη κηφισιας... το πετρέλαιο πέθανε στην Ευρώπη καταλάβετε το, εμείς αργήσαμε να ξυπνήσουμε και πλέον δεν έχει νοημα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...