Προς το περιεχόμενο

Η Activision Blizzard προχωρά σε μαζικές απολύσεις με εκατοντάδες απώλειες προσωπικού


Tilemaxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η βιομηχανία παιχνιδιών είναι ακριβώς αυτό, δηλαδή βιομηχανία. Και όπως κάθε βιομηχανία και επιχείρηση, απαιτείται κάθε χρόνο να υπερβαίνει τα κέρδη της προηγούμενης χρονιάς ούτως ώστε όχι μόνο να κερδίζουν, προφανώς, από τα κέρδη των πωλήσεων αλλά και από την αύξηση των της τιμής της μετοχής. Η μεταβολή επομένως της τιμής δεν είναι απόρια των οικονομικών μεγεθών καθαρά αλλά και άλλων παραγόντων όπως οι ειδήσεις, οι φήμες, οι προσδοκίες κλπ. 

Είναι τέτοια σαπίλα του καπιταλισμού όπου αρκεί να ρίξει την μετοχή μιας εταιρείας η είδηση ότι οι πωλήσεις ενός τίτλου δεν ήταν οι αναμενόμενες. Χωρίς αυτό να σημαίνει αναγκαστικά ότι η εταιρεία κινδυνεύει με τον οποιονδήποτε τρόπο, η διοίκηση, εφόσον ο μοναδικός της σκοπός είναι να βγάλει κέρδος, αποφασίζει το κέρδος αυτό να το βγάλει πάση θυσία έστω και με την απόλυση προσωπικού. Πόσο απογοητευτικό θα είναι φαντάζομαι να απολύεται ο εργαζόμενος που το όνειρό του ήταν να δουλέψει στη blizzard πχ για να συμβάλλει από τη δική του μεριά στα παιχνίδια που τον ίδιο έχουν στιγματίσει. Πόσο απογοητευτικό θα είναι φαντάζομαι, να αντιλαμβάνεται ότι τα παιδικά του χρόνια διαμορφώθηκαν από κάποιους businessmen που αυτό που ουσιαστικά τους ενδιέφερε ήταν να βγάλουν λεφτά εκμεταλλευόμενοι την παιδική φαντασία. 

Άρα, δεν αφορά αποκλειστικά την "απρόβλεπτη καταναλωτική συμπεριφορά" του πόπολου αλλά και τη ρεαλιστικότητα ή μη των στόχων που βάζουν οι εταιρείες στις πωλήσεις. Αφορά επίσης, τις θεμιτές ή μη μεθόδους προώθησης που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για να πουλήσουν στον "απρόβλεπτο καταναλωτή" το προϊόν τους. Αφορά το ίδιο το προϊόν αν αξίζει την τιμή που το πουλά η εταιρεία και το κατά πόσο "ο απρόβλεπτος καταναλωτής" θα αποφασίσει να το πληρώσει ή όχι. Αφορά την ικανότητα του "απρόβλεπτου καταναλωτή" να κρίνει αν αυτό του λένε να αγοράσει αξίζει και την ικανότητά του να κάνει αισθητή την παρουσία του όταν αντιλαμβάνεται ότι προσπαθούν να τον πιάσουν κότσο και να του πουλήσουν φύκια για μεταξωτές κορδέλες... 

 

  • Like 4
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 123
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

17 ώρες πριν, Istros είπε

"η βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών παραμένει ακόμη ευαίσθητη και "απροστάτευτη""

Αντι να στεναχωρηθω για τους υπαλλήλους που απολύθηκαν, στεναχωρήθηκα για τη μικρή απροστάτευτη, ευαίσθητη βιομηχανία.

Τραγελαφικες κατασταστεις!

3 ώρες πριν, fragma είπε

Είναι ξεκάθαρο οτι βρισκόμαστε σε μια μεταβατική περίοδο που πεθαίνει γενικώς το gaming όπως το ξέραμε και οι παλιές εταιρίες ψάχνουν τρόπο να επιβιώσουν. Το μέλλον βρίσκεται στο mobile, τις κονσόλες και το VR. Αν δείτε τζίρους που κάνουν τα τελευταία 2-3 χρόνια εταιρίες όπως η Supercell, η King κλπ θα καταλάβετε. Ο κόσμος δεν θέλει πια να καθηλωθει σε μια καρέκλα γραφείου και να πατάει πλήκτρα φορώντας ακουστικά. Θέλει την ευκολία και την ευελιξία του mobile και την άνεση της κονσόλας. Όταν μάλιστα γίνει εφικτό και προσιτό το VR σε mobile, τα gaming pc's θα υπάρχουν μόνο σε μουσεία για τους νοσταλγούς και τους συλλέκτες.

Καλα καμια σχεση.. Στο mobile gaming μονο θα συμφωνησω που καιγονται οι ταλαιπωροι και βγαζουν λεφτα εταιρειες οντως με το αρμεγμα που τους κανουν.. Αλλα σε καμια περιπτωση αυτο δε θα αντικαταστησει την "καρεκλα" και τα "πληκτρα"¨. Τα Gaming PCs δε προκειται να πανε πουθενα. Ο κοσμος που καιγεται στο mobile gaming δεν ηταν ποτε gamers και ουτε θα στηριζε το true gaming! Ειναι αλλο κοινο.. Οσο για το VR χαχα πιο mobile το VR ειναι μια φουσκα οπως και το 3D.. Καλυτερη αλλα δε προκειται να παρει μεγαλο κομματι πιτας, εγω προσωπικα πιστευω οτι θα πατωσει.

16 ώρες πριν, ikaruga24 είπε

Εχεις στο μυαλό σου το ελληνικό μοντέλο γι αυτό. Οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι έχουν βρει ήδη την επόμενη τους δουλειά πιθανότατα ακόμα καλύτερα πληρωμένοι. 

Εμ το γενικευεις πολυ και δυστυχως δεν ειναι ετσι. Και στο μοντελο του εξωτερικου ταλαιπωρουνται ανθρωποι απο τετοιου ειδους απροσμενες απολυσεις. Αλλοι βρισκουν γρηγοροτερα αλλοι οχι τοσο αλλοι τους παιρνει η κατω βολτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, Alithinos said:

Έστω. Και 50 να έκανε, και πάλι το value από άποψη περιεχομένου, features, και ποιότητας ήταν πολύ μεγαλύτερο από αυτό των call of duty, battlefield, κτλπ.

 

75$ σημερινά + όσο είχε το expansion για να πας στους 50 χάρτες αφού το αρχικό αν θυμάμαι καλά είχε 30.

Για τα υπόλοιπα δεν μπορώ να σχολιάσω κάτι αφού δεν παίζω multilayer παιχνίδια αλλά οι τιμές αυτές ήταν. 

Φυσικά δεν είχε και καμία σχέση το κόστος ανάπτυξης τότε με τώρα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, possiz είπε

Το diablo mobile θα πουλήσει σαν τρελό, δείγμα ότι δεν καταλαβαίνεις καθόλου την τάση. Έχεις ξεμείνει δεκαετία 2000.

2000 πολλά λες, πιο πίσω έχω μείνει και ναι, ομολογώ ότι δεν καταλαβαίνω καθόλου τις τάσεις και τι βρίσκει ο (νεότερος κυρίως) κόσμος σε τέτοια παιχνίδια. Όπως δεν καταλαβαίνω τα FB games, τα PUBG/Fortnite σε κινητά κλπ. Μη μου δίνετε σημασία, είμαι άλλος ένας κωλόγερος πλέον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, possiz είπε

Το diablo mobile θα πουλήσει σαν τρελό, δείγμα ότι δεν καταλαβαίνεις καθόλου την τάση. Έχεις ξεμείνει δεκαετία 2000.

χαχαχα μα τι λες?!?!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, Sybnios είπε

 Εμ το γενικευεις πολυ και δυστυχως δεν ειναι ετσι. Και στο μοντελο του εξωτερικου ταλαιπωρουνται ανθρωποι απο τετοιου ειδους απροσμενες απολυσεις. Αλλοι βρισκουν γρηγοροτερα αλλοι οχι τοσο αλλοι τους παιρνει η κατω βολτα.

Άλλο η ταλαιπωρία και το ξεβολεμα και άλλο το να "στεναχωριέσαι" επειδή κάποιοι "έχασαν" την δουλειά τους. Μια χαρά συνηθισμένοι είναι οι έξω με τέτοιες πρακτικές. Κανείς δεν περιμένει να είναι "μόνιμος" κάπου. Ολα τα project κάποτε τελειώνουν και εκεί είναι το ζουμί. Το ξέρουν όλοι όσοι εργάζονται σε αυτό. 

Γενικά δεν υπάρχει κανένα θέμα περί "απώλειας" εργασίας. Όλοι βρίσκουν τον δρόμο τους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

Άλλο η ταλαιπωρία και το ξεβολεμα και άλλο το να "στεναχωριέσαι" επειδή κάποιοι "έχασαν" την δουλειά τους. Μια χαρά συνηθισμένοι είναι οι έξω με τέτοιες πρακτικές. Κανείς δεν περιμένει να είναι "μόνιμος" κάπου. Ολα τα project κάποτε τελειώνουν και εκεί είναι το ζουμί. Το ξέρουν όλοι όσοι εργάζονται σε αυτό. 

Γενικά δεν υπάρχει κανένα θέμα περί "απώλειας" εργασίας. Όλοι βρίσκουν τον δρόμο τους. 

Αν δεις κανένα thread με προγραμματιστές, θα δείς ότι όλες τις αυξήσεις τις πήραν από τις αλλαγές εταιρειών!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

Άλλο η ταλαιπωρία και το ξεβολεμα και άλλο το να "στεναχωριέσαι" επειδή κάποιοι "έχασαν" την δουλειά τους. Μια χαρά συνηθισμένοι είναι οι έξω με τέτοιες πρακτικές. Κανείς δεν περιμένει να είναι "μόνιμος" κάπου. Ολα τα project κάποτε τελειώνουν και εκεί είναι το ζουμί. Το ξέρουν όλοι όσοι εργάζονται σε αυτό. 

Γενικά δεν υπάρχει κανένα θέμα περί "απώλειας" εργασίας. Όλοι βρίσκουν τον δρόμο τους.  

Εννοειται στις περισσοτερες περιπτωσεις δεν υπαρχει απωλεια εργασιας επ'αοριστον! Αλλα στο ενδιαμεσο μεχρι να βρεθει η επομενη δουλεια καποιοι ανθρωποι θα ταλαιπωρηθουν καποιοι θα περασουν πολυ δυσκολα καποιοι θα περασουν κακουχιες καποιοι θα το περασουν αναλαφρα και γενικα αναλογως με τις υποχρεωσεις και την κατασταση του καθε διαφορετικου ανθρωπου. Επειδη εχω ζησει Αμερικη στη μεκα του καπιταλισμου και της "συνηθειας" σε τετοιες περιστασεις οπως ειπα και πριν το γενικευεις γιατι δεν ειναι ουτε ολοι οι ανθρωποι το ιδιο ουτε ζουν με τις ιδιες συνθηκες.. Αλλο η μονιμοτητα που περισσοτερο σαν Ελληνες εχουμε στο μυαλο μας και αλλο τετοιου ειδους πρακτικες απο corporate εταιρειες που για αυτους εισαι απλα ενα νουμερο. Ειδικα στη συγκεκριμενη περιπτωση ειναι η ξεφτιλα η ιδια και αν δεν ηταν τοσοι υπαλληλοι που δε φταινε σε κατι για τους λιγους που παιρνουν τις αποφασεις θα ηθελα πολυ να κλεισει τελειως η εταιρεια αυτη γιατι αυτη ειναι η τιμωρια τους. Πανε για θησαυρους και να οικονομησουν αρμεγοντας χωρις να προσφερουν ποιοτητα οποτε αυτο αξιζουν! 

Ανθρωπος χωρις συναισθηματα και ηθικη δεν ειναι ανθρωπος απλα ενας μηχανισμος οποτε ναι θα στεναχωρηθω επειδη καποιοι μεσω τετοιων πρακτικων εχασαν τη δουλεια τους.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, skiabox είπε

Αν δεις κανένα thread με προγραμματιστές, θα δείς ότι όλες τις αυξήσεις τις πήραν από τις αλλαγές εταιρειών!

Άλλο οικοιοθελής αλλαγή, άλλο απόλυση. Ο επόμενος εργοδότης δεν ανταγωνιζεται κανενα. 

1 ώρα πριν, Sybnios είπε

χαχαχα μα τι λες?!?!

Ε τι λέω, μάλλον χαζομάρες. Εν πιάσει περιπτώσει θα δείξει το ταμπλό. Μετά δεν θέλω να βγάλετε ψυχανώμαλους όσους θα το παίζουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 hours ago, Phoenix4 said:

VB2FXb3.png

 

Ναι 2.5%... μετά από άλλα ~40%.

 

όπως βλέπεις τον οκτώμβριο είχε τρελή άνοδο ( ήταν το blizzcon ) και αν δεν κάνω λάθος το update του wow έκτοτε δεν έχει βγάλει κάποιο update game etc λογικό να είναι low πως να ανεβείς όταν δεν έχεις κάτι να πουλήσεις αυτό είναι το θέμα του χρηματιστηρίου το gameing δεν μπορείς να το αλλάζεις ανά μηνα και να κανεις τον player να αγοράζει αν δεν έχει προλάβει να δει αυτό που βγήκε δεν είναι πατάτες που τις αγοράσεις κάθε μηνα 10 φορες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, underworld244 είπε

όπως βλέπεις τον οκτώμβριο είχε τρελή άνοδο ( ήταν το blizzcon ) και αν δεν κάνω λάθος το update του wow έκτοτε δεν έχει βγάλει κάποιο update game etc λογικό να είναι low πως να ανεβείς όταν δεν έχεις κάτι να πουλήσεις αυτό είναι το θέμα του χρηματιστηρίου το gameing δεν μπορείς να το αλλάζεις ανά μηνα και να κανεις τον player να αγοράζει αν δεν έχει προλάβει να δει αυτό που βγήκε δεν είναι πατάτες που τις αγοράσεις κάθε μηνα 10 φορες

Είναι στην κατηφόρα από τότε που

1) Ανακοίνωσαν το Diablo Mobile και βγήκε το meme "don't you guys have phones", ο κόσμος νευρίασε γιατί περίμενε κάτι δυνατό που να κοντράρει την ποιότητα του PoE που έχει το τελευταίο διάστημα

2) Το expac του Beta of Azeroth ήταν το πιο αδύναμο expac που πέρασε από την ιστορία του wow - ακόμα χειρότερο και από το MoP - και δεν ανακοινώνουν καν τους αριθμούς των subs πλέον. Έχει 1.2 mil παίκτες άμα το ψάξεις ενώ στις καλές εποχές είχε +12mil

3) Πάει και το Destiny φεύγει από την Activision

4) HotS rip development, μπαίνει σε κώμα

 

Τι update να βγει αφού έχουν παγώσει ουσιαστικά τα μισά IP τους. Γενικά δεν είναι η παλιά Blizz δεν πρόκειται απλά για μία γρίπη που θα περάσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κρίμα στη blizzard. Ένα απο τα μεγαλύτερα gaming ονόματα στη βιομηχανία καταστρέφεται λόγω της απληστίας της activision όπως κάνει και η EA.

Όποιος θυμάται τις παλιές καλές εποχές του Diablo II, Warcraft 3 & The Frozen Throne που έπαιζες ασταμάτητα LAN Dota παρέα με φιλαράκια στο ιντερνετ καφέ της γειτονιάς και το παλιό καλό WoW στην χρυσή εποχή του καταλαβαίνει.

Αμφιβάλλω πως και αποφάσισαν να συγχωνευτούν με την activision. Μια χαρά ήταν χωρίς αυτούς και εννοείται δεν θα είχε τα χάλια που έχει σήμερα.

Επεξ/σία από Alexaras1991
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Alithinos είπε

Νομίζω τα παραλές βρε. Η βιομηχανία αυτή είχε σταθερά αυξανόμενο τζίρο χρόνο με το χρόνο συνεχόμενα για 30 χρόνια. Τα τελευταία 2 χρόνια έχει πέσει μόνο ο τζίρος, ο οποίος σημειωτέον είναι μεγαλύτερος από το τζίρο του Holywood και της μουσικής βιομηχανίας των ΗΠΑ μαζί.

Όσο για το γιατί πέφτει ο τζίρος δε φταίν τα κινητά ούτε VR. Φταίει ο συνδυασμός της συνεχόμενης πτώσης της ποιότητας, με ταυτόχρονη μείωση περιεχομένου και συνάμα αύξησης του κόστους απόκτησης του προϊόντος για το καταναλωτή, ένα μοτίβο που ακολουθούν τα μεγαθήρια της βιομηχανίας εδώ και δεκαετία περίπου, ενώ τα τελευταία 2-3 χρόνια το 'χουν παραχέσει.

Το 1999 βγήκε το Quake 3 το οποίο κόστιζε 15$ είχε περίπου 50 maps και 32 character skins, και mod tools ώστε να μπορούν παίκτες να φτιάχνουν θεωρητικά άπειρο περιεχόμενο δωρεάν. Ενώ 1 bug αν ανακάλυπτε κάποιος παίκτης, θεωρούταν απαράδεχτο και γινόταν χαμός.

Το 2019 δίνεις 60$  για 6-8 maps, για να τα κάνεις 20 πρέπει να δώσεις άλλα 100$ περίπου σε dlc, κάνα χιλιάρικο για όλα τα skins, και είναι τόσα πολλά τα bugs που προσεύχεσαι να τρέχει το παιχνίδι και να μη κρασάρει κάθε λίγα λεπτά.

Και που συνεχίζουν οι μεγάλες εταιρίες τύπου Blizzard, EA, Rockstar, κτλπ σε αυτό το χώρο να βγάζουν όσα βγάζουν με τη δουλειά που κάνουν, θα έπρεπε να ανοίγουν σαμπάνιες κάθε μέρα. Η βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών συγκεκριμένα τη βγάζει λάδι με πολύ βαρύτερα πράγματα από άλλους κλάδους του λογισμικού. Έτσι και παρουσιάσεις μια ιστοσελίδα ή εμπορική εφαρμογή σε ένα πελάτη με τόσο fake marketing και σε τόσο άθλια κατάσταση που διαθέτουν οι παιχνιδοεταιρίες τα παιχνίδια τους, όχι μόνο δε θα πληρωθείς αλλά παίζει και να σε μηνύσει για απάτη.

Πολύ σωστά όσα λες με μια διαφορά, ο κόσμος μεταβαίνει προς "ποιοτικές" υπηρεσίες και μοντέλα leasing γιατί αυτές κοστίζουν. Κλασικό παράδειγμα η άνοδος της ποιότητας των κινέζικων κινητών και τα μοντέλα franchising που υπάρχουν ακόμα και σε φούρνους και σουβλάκια. Ακόμα και η μουσική, χώνεψε την τεχνολογία του Internet και ξεκινά σιγά σιγά να αναπτύσσεται πάλι. Όταν οι ρυθμοί στις συναλλαγές ανθρώπων και ιδεών γίνονται (λόγω) τεχνολογίας πιο ταχείς, άμεση συνέπειες είναι οι κύκλοι ανόδου-καθόδου της οικονομίας κρατών και εταιρειών να γίνονται όλο και πιο μικροί. Η apple δεν μπορεί να καινοτομεί για πάντα, η blizzard το ίδιο. Ο Μάκης της Blizzard που είχε μια ιδέα, την πούλησε, πήρε το χρήμα και πάει Σεϋχέλλες.  Δεν είναι υποχρεωτικό να καινοτομείς. Θέλει ιδρώτα και πολλές δοκιμές. 9/10 εταιρείες , ίσως και παραπάνω, αποτυγχάνουν και είναι λογικό. Η αναζήτηση μοντέλων πωλήσεων και κίνησης της αγοράς κρίνεται όπως λες και εσύ από την ίδια την αγορά. Αυτό που δεν πρέπει να ξεχνάμε είναι πως σε κάθε εταιρική προσπάθεια που αποτυγχάνει, έχει επιτευχθεί κάποιοι άνθρωποι να δουλέψουν για Χ χρονικό διάστημα και κάποιοι προμηθευτές να έχουν πουλήσει Χ προσόντα. Και αυτό βοηθά στην κίνηση της αγοράς (με εξαίρεση περιπτώσεων κανονιού). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άσχετο, αλλά εγώ όποτε βλέπω Activision θυμάμαι το Ghostbusters στον Commodore 64 με τις 8 οκτάβες να τερματίζουν τις δυνατότητες του ήχου, παίζοντας το θεματάκι.

 

 

Συμβαίνει και σε άλλους;

Άσχετο, αλλά εγώ όποτε βλέπω Activision θυμάμαι το Ghostbusters στον Commodore 64 με τις 8 οκτάβες να τερματίζουν τις δυνατότητες του ήχου, παίζοντας το θεματάκι.

Συμβαίνει και σε άλλους;

 

Επεξ/σία από ripper386
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...