Προς το περιεχόμενο

Vampire the Masquerade: Bloodlines 2


Getta Robo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
4 λεπτά πριν, Getta Robo είπε

Σχεδον 20 λεπτα κακού παιχνιδιου.

Fixed. ;)

Γιατί όταν άρχισε να "παλεύει", είδα λίγο και μετά το έκλεισα. Δεν μπορώ να βλέπω να κάνουν τέτοια gameplay που μου φέρνουν στο μυαλό το Doom gameplay του Polygon. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 251
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

38 λεπτά πριν, GhostRiderLSOV είπε

Fixed. ;)

Γιατί όταν άρχισε να "παλεύει", είδα λίγο και μετά το έκλεισα. Δεν μπορώ να βλέπω να κάνουν τέτοια gameplay που μου φέρνουν στο μυαλό το Doom gameplay του Polygon. :P

Αναφορά σε κείμενο

Was the guy playing from IGN? Would explain a lot

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραίες φάνηκαν οι δυνάμεις, ειδικά αυτή που γίνεσαι ατμός και περνάς μέσα απο ανεμιστήρες. Απο κει και πέρα το combat φαίνεται να θέλει βελτίωση.. Δεν γίνεται να να παίζεις melee combat σε first person με τον τρόπο που επιλέξανε.. 

Παρ όλα αυτά το story/characters/ελευθερία στα quests είναι που θα το κάνει αγορά απο μένα η όχι. Και στο πρώτο το combat ήταν μάπα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, >-Nosakos<- είπε

Παρ όλα αυτά το story/characters/ελευθερία στα quests είναι που θα το κάνει αγορά απο μένα η όχι. Και στο πρώτο το combat ήταν μάπα.

Δυστυχώς όμως αυτό φαίνεται μάπα overall. FPS melee η κλέβεις από Riddick για χερια η από Dying Light για όπλα.

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, >-Nosakos<- είπε

Ωραίες φάνηκαν οι δυνάμεις, ειδικά αυτή που γίνεσαι ατμός και περνάς μέσα απο ανεμιστήρες. Απο κει και πέρα το combat φαίνεται να θέλει βελτίωση.. Δεν γίνεται να να παίζεις melee combat σε first person με τον τρόπο που επιλέξανε.. 

Παρ όλα αυτά το story/characters/ελευθερία στα quests είναι που θα το κάνει αγορά απο μένα η όχι. Και στο πρώτο το combat ήταν μάπα.

Στο προηγούμενο αυτό που ήταν μαπα ήταν το pistol combat. To melee δεδομένης της εποχής ήταν αξιοπρεπέστατο μετά το patch. Αν δεν έπαιρνες clan που να χρειάζεται πόντους σε pistol, accuracy (δε θυμάμαι πώς λεγόταν) δεν είχες θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακαρι να μην βγει πατατα σαν το Vampyr.

Μακαρι να μην βγει πατατα σαν το Vampyr.

Μακαρι να μην βγει πατατα σαν το Vampyr.

Μακαρι να μην βγει πατατα σαν το Vampyr. 🤣

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Balantakos είπε

Μακαρι να μην βγει πατατα σαν το Vampyr.

Μακαρι να μην βγει πατατα σαν το Vampyr.

Μακαρι να μην βγει πατατα σαν το Vampyr.

Μακαρι να μην βγει πατατα σαν το Vampyr. 🤣

Ήταν το πρώτο game της Dontnod και για αυτό flopped. Για τους συγκεκριμένους είναι το δεύτερο game και το πρώτο ήταν μούφα. Aμα έβαζα στοίχημα θα πήγαινα από την μεριά του fail αντί για win. Μακάρι να είμαι λάθος και να είναι καλο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 minutes ago, {TDi}Dj2k..infc said:

Ήταν το πρώτο game της Dontnod και για αυτό flopped.

Είχα την εντύπωση πως η Dontnod είχε κυκλοφορήσει τα Remember Me και Life Is Strange (S1) πριν το Vampyr.

Όσο για την Hardsuit Labs, το "πρόβλημα" προσωπικά μου φαίνεται λιγότερο στην απειρία του studio (γιατί δεν είναι ακριβώς beginners, μια και δημιουργήθηκαν απο τα "leftovers" της Zombie Studios, οι οποίοι μεταξύ άλλων είχαν χέρι στο Zork: Nemesis και γενικά μια τάση προς τα first-person games) και περισσότερο στο ότι το προηγούμενο τους παιχνίδι, Blacklight: Retribution*, ήταν ένα run-of-the-mill MP FPS με κάποια στοιχεία cyberpunk αλλά (κυρίως) highly derivative gameplay (κοινώς, "δανειζόταν" πολλά στοιχεία απο άλλα, πιο δημοφιλή online shooters).

Σε ένα πιο story-heavy παιχνίδι όπως το VTMB (τουλάχιστον, αν μείνει story-heavy, ποτέ δεν ξέρεις), δεν ξέρω πως θα μεταφέρουν το skillset τους αλλά... ίδωμεν. Τουλάχιστον το gunplay θα είναι ικανοποιητικό, βάσει της προηγούμενης τους δουλειάς.

*Technically, το τελευταίο παιχνίδι της εταιρίας (κάτω απο την επωνυμία Zombie Studios) ήταν το Daylight, ένα αρκετά.... παράξενο μείγμα horror με procedural generation το οποίο, παρά τα μικροπροβλήματα του (τα οποία κυρίως πηγάζουν απο το procgen, κλασσικά) ήταν ενδιαφέρον ως ιδέα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά να το δούμε πρώτα και απογοητευόμαστε μετά, και το Bloodlines είχε προβλήματα και αδυναμίες και άπειρη ομάδα (Source, τεχνικά θέματα κλπ εννοώ) και ταραχώδη ανάπτυξη και όλοι ξέρουμε τι παιχνίδι βγήκε στο τέλος. Το να αρχίσουμε τη γκρίνια από μερικά βίντεο δεν προσφέρει κάτι. Αν βγει και είναι μάπα το κράζουμε όλοι, κι εγώ μαζί.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Greygore είπε

Είχα την εντύπωση πως η Dontnod είχε κυκλοφορήσει τα Remember Me και Life Is Strange (S1) πριν το Vampyr. 

Το ξέχασα τελείως το Remember με σωστός. Εννοούσα πρώτο σοβαρό game με production values. ;)

1 ώρα πριν, Tobajara είπε

Το να αρχίσουμε τη γκρίνια από μερικά βίντεο δεν προσφέρει κάτι.

Συζήτηση κάνουμε και σχολιάζουμε πως μας φάνηκε ότι είδαμε Ε3. Το να βαφτίζουμε οτιδήποτε αρνητικό σχόλιο γκρίνια είναι επίσης γκρίνια άμα το πας έτσι. ;) Επίσης τα πράγματα έχουν αλλάξει ριζικά μετά από 15 χρονια buddy οποτε οποιαδήποτε σύγκριση την βρίσκω άστοχη ;)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 minutes ago, {TDi}Dj2k..infc said:

Το ξέχασα τελείως το Remember με σωστός. Εννοούσα πρώτο σοβαρό game με production values. ;)

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω όσο αφορά τα production values του Remember Me :P Αν και OK, είχε αρκετά θέματα (κυρίως θυμάμαι κακό pacing - ειδικά στα ενδιάμεσα των combat /memory remix segments όπου σου πέταγε κιλά και κιλά απο exposition - και το κάπως "stiff" combat system - ειδικά με το animation lock που είχαν κάποια απο τα combo moves), ήταν αρκετά προσεγμένο στις λεπτομέρειες, ειδικά στα memory remix κομμάτια αλλά και στο environmental detail.

1 hour ago, Tobajara said:

Παιδιά να το δούμε πρώτα και απογοητευόμαστε μετά, και το Bloodlines είχε προβλήματα και αδυναμίες και άπειρη ομάδα (Source, τεχνικά θέματα κλπ εννοώ) και ταραχώδη ανάπτυξη και όλοι ξέρουμε τι παιχνίδι βγήκε στο τέλος. 

Θα το έλεγα περισσότερο επιφύλαξη παρά γκρίνια :P Άλλωστε, παρά το cult following του, το VTMB ήταν επίσης τεχνικά χάλια στο release (μισοτελειωμένο βασικά, μια και απο όσο θυμάμαι είχαν "χάσει" τον project leader και έβαλε χέρι η Activision για να κυκλοφορήσει as-is) και πιστεύω ήταν και το project το οποίο τελικά αποτελείωσε την Troika Games.

Απο την μία, το γενικό audience 15 χρόνια μετά είναι σίγουρα πιο "ανεκτικό" σε buggy releases παρά αυτό των 2004/2005 αλλά απο την άλλη είναι επίσης "τιμωρεί" πολύ πιο μακροπρόθεσμα τα κακά releases παρά τότε (προσωπικά πιστεύω πως είναι κυρίως λόγω της υπάρξης του όλου online culture, των aggregate scoring sites και του υπερ-κορεσμού της αγοράς - γενικά με τόσα παιχνίδια και λόγω της γενικής νοοτροπίας του audience πλέον, δεν δίνονται δεύτερες ευκαιρίες τόσο εύκολα και ένα αρχικά κακό launch state αφήνει κακή εντύπωση για περισσότερο χρονικό διάστημα, βλ. No Man's Sky).

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Τι ειδαμε λοιπον.

Πολυ ομορφη αναπαραγωγη της πολης, απο το σχεδιασμο των κτιριων και των δρομων με τους περιοικους του και ολες τις πινελιες για μια σκοτεινη και ατμοσφαιρικη πολη.

Ομορφοι διαλογοι απο πολυ καλους ηθοποιους. Μου αρεσει η χρηση της γλωσσας, κατι που δυστυχως πολλες συγχρονες αλλες υπερπαραγωγες απετυχαν. Οι επιλογες για διαλογο ειναι επισης εμπλουτισμενες, τοσο σε σχεση με το πρωτο παιχνιδι, οσο και με τον υπολοιπο προσφατο ανταγωνισμο.

Στα πιο εσωτερικα του παιχνιδιου τωρα.

Δεν ξερουμε παρα ελαχιστα για την ιστορια. Ειμαι πολυ περιεργος για το κατα ποσο θα ακολουθησουν καποιο χρονολογικο αλμα προκειμενου να εξηγησουν αλλα και να συμβουν καποια πραγματα, οπως τα ξερουμε απο την V5. Πχ με την αποχωρηση των Brujah απο την Camarilla.

Ωραια η Elif, μαλλον ειναι house Carna απο οτι φαινεται. Ελπιζω να παιζει κατα πολυ βασικοτερο ρολο στην υποθεση, οπως και η φυλη της.

Οταν ακουσα για τον Samuel νομιζα πως ηταν ο ιδιος απο το Redemption..Δυστυχως φαινομενικα δεν ειναι ο ιδιος. Τουλαχιστον ξερουμε πως το κομματι των Nosferatu δεν παραμεληθηκε.

Για τις σκηνες και στιγμες δρασης τωρα, οντως δεν ειναι καλες. Μιλαμε για pre-alpha εδω ομως, και δεν ξερω ποσοι αλλοι τιτλοι ειχαν τελος παντων καλυτερους/ομορφοτερους μηχανισμους. Πρωτες εντυπωσεις πηραμε, και τα αρνητικα τα εχουμε αναλυσει, οπως και φυσικα τα ξερουν και οι ιδιοι. Ο χρονος θα δειξει το πως θα ανταποκριθουν για την επιλυση και βελτιωση τους.

Τωρα περι δρασης που εχει αναφερθει στο θεμα, δεν ξερω γιατι χαρακτηριζεται ως FPS. Συμφωνοι πως το παιχνιδι απεικονιζεται στο πρωτο προσωπο, και υφισταται δραση. Αλλα μιλαμε τωρα για κυρια στοιχεια την εξερευνηση, τον διαλογο και την υποθεση που ειναι και προωθειται το παιχνιδι.
Οσοι ψαχνουν για παιχνιδι με καταιγαστικη και αχαλινωτη δραση, καλυτερα ας κοιταξουν αλλου γιατι μαλλον θα απογοητευτουν.

Τελος, το Vampyr δεν καταλαβα ποτε εγινε ενα κακο η και αποτυχημενο παιχνιδι. Επειδη δεν ειχαν εκατονταδες εκατομμυρια ως εσοδα η και τις καλυτερες βαθμολογιες, δεν το κανει σε καμια περιπτωση κακο παιχνιδι. Μπορουσαν και οφειλαν να ειναι καλυτερος τιτλος, αλλα και παλι οπως το ειδαμε μια χαρα ειναι. Εκτος αν παιζει κανεις τους 3-4 ΑΑΑ τιτλους καθε χρονο οπου οντως δεν ειναι απο αυτους. Οπως και να εχει παντως, δεν εχει καμια σχεση η αναπτυξη και τελος παντων μυθολογια του Vampire με το Bloodlines 2 και το WoD γενικοτερα, οποτε μιλαμε γενικευμενα ως 2 διαφορετικα και ξεχωριστα παιχνιδια με υπερφυσικο στοιχειο και βρικολακες.

Ο

8 minutes ago, Greygore said:

Θα το έλεγα περισσότερο επιφύλαξη παρά γκρίνια :P Άλλωστε, παρά το cult following του, το VTMB ήταν επίσης τεχνικά χάλια στο release (μισοτελειωμένο βασικά, μια και απο όσο θυμάμαι είχαν "χάσει" τον project leader και έβαλε χέρι η Activision για να κυκλοφορήσει as-is) και πιστεύω ήταν και το project το οποίο τελικά αποτελείωσε την Troika Games.

Το πρωτο παιχνιδι ηταν απλα κακος τιτλος. Δεν ξερω ειλικρινα και προβληματιζομαι το πως στο καλο καταφερε τοσος κοσμος να το παιξει, ολοκληρωσει και να το διασκεδασει τοτε!

Το αγορασα χειμωνα του 2004 και το επαιξα στον υπολογιστη μου το..2015.

Δεν ξερω τι στο καλο τελικως "του αρεσε" και ετρεξε, αλλα ειχα αλλαξει ηδη την τριτη συνθεση μου απο τοτε. Μαλλον εφταιγαν οι 2 προηγουμενες ATi καρτες. Οπως και να εχει και το αγορασα, και δεν επαιζε με τιποτα.

Να ειναι καλα ολα τα παληκαρια πισω απο την ανεπισημη αναβαθμιση που τελικως το διορθωσαν και το υπερ-απολαυσα!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, Getta Robo said:

Τωρα περι δρασης που εχει αναφερθει στο θεμα, δεν ξερω γιατι χαρακτηριζεται ως FPS. Συμφωνοι πως το παιχνιδι απεικονιζεται στο πρωτο προσωπο, και υφισταται δραση. Αλλα μιλαμε τωρα για κυρια στοιχεια την εξερευνηση, τον διαλογο και την υποθεση που ειναι και προωθειται το παιχνιδι.
Οσοι ψαχνουν για παιχνιδι με καταιγαστικη και αχαλινωτη δραση, καλυτερα ας κοιταξουν αλλου γιατι μαλλον θα απογοητευτουν.

Πιστεύω πως ο λόγος που επικεντρώνονται εκεί πολλά σχόλια είναι εν μέρει επειδή το πρώτο VTMB είχε (σχεδόν famously) κάκιστο balance μεταξύ exploration/combat. Καλό παράδειγμα ήταν το Hallowbrook Hotel, όπου ξεκινούσε ουσιαστικά το end-game (σχεδόν) - για κάποιον Kindred που είχε επικεντρωθεί στα stealth/non-aggressive options, η συγκεκριμένη περιοχή είχε σχεδόν απαγορευτική δυσκολία (ειδικά στα σημεία όπου το παιχνίδι σου πετούσε συνδυασμούς απο shotgun και protean enemies), οπότε θεωρώ πως είναι λιγότερο θέμα "καταιγιστικής δράσης" και περισσότερο "ελπίζω αν έχει τέτοια σημεία, τουλάχιστον το combat να είναι πιο βατό" :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, Greygore said:

Πιστεύω πως ο λόγος που επικεντρώνονται εκεί πολλά σχόλια είναι εν μέρει επειδή το πρώτο VTMB είχε (σχεδόν famously) κάκιστο balance μεταξύ exploration/combat. Καλό παράδειγμα ήταν το Hallowbrook Hotel, όπου ξεκινούσε ουσιαστικά το end-game (σχεδόν) - για κάποιον Kindred που είχε επικεντρωθεί στα stealth/non-aggressive options, η συγκεκριμένη περιοχή είχε σχεδόν απαγορευτική δυσκολία (ειδικά στα σημεία όπου το παιχνίδι σου πετούσε συνδυασμούς απο shotgun και protean enemies), οπότε θεωρώ πως είναι λιγότερο θέμα "καταιγιστικής δράσης" και περισσότερο "ελπίζω αν έχει τέτοια σημεία, τουλάχιστον το combat να είναι πιο βατό" :P 

Μιλαμε απλα και λαικα για κακη, βεβιασμενη και υπερπροχειρη κυκλοφορια στο πρωτο παιχνιδι. Εχει τοση πολυ προιστορια στο πως επεσπευσαν να κυκλοφορησει, που γραφουμε βιβλιο μονο και μονο με αυτη.

Εξαιρουμενου τωρα προβληματισμων οπως ο παραπανω, οπου ναι ειναι λογικο κανεις να ειναι σκεπτιστικος, αναφερομαι εδω ομως σε ανθρωπους που το συγκρινουν σε σειρες τυπου call of battlefield. Ουτε το πρωτο, ουτε και το Bloodlines 2 προκειται να ειναι FPS. Πολυ περισσοτερα στοιχεια εχει να για χαρακτηρισθει first person adventure παρα κατι αλλο. Ειναι αδικο να το αγορασει κανεις πιστευοντας πως θα δει επικες μονομαχιες οπως λεμε τωρα στα Witcher και στο Sekiro. Δεν ειναι σκοπος τους να εμβαθυνουν σε τετοιο επιπεδο, και στοχευουν σε διαφορετικη μορφη διασκεδασης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...