CarlitoGR Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 1 ώρα πριν, eVS είπε απο τα tsi πας σε ατμοσφαιρικο ομως...δεν αξιζει κατα την γνωμη μου... Ναι το ξέρω απλά έχω βρει ένα που σαν εμφάνιση τουλάχιστον είναι πολύ καλό,είναι κ τα χρήματα στην μέση που σκέφτομαι.Αν μπορούσα να κάνω την δουλειά μου κ με αυτό δεν θα είχα θεμα άλλωστε από punto sporting του 2002 ότι κ να πάρω αναβάθμιση θα είναι 1 ώρα πριν, mechpanos είπε Πάρε ένα Golf του '11 με τα 122 άλογα να είσαι κομπλέ!!! Έχουν βγει καλά αυτά μηχανικά;Σίγουρα το golf με καλύπτει σε πολλά άλλα δύσκολα βρίσκεις από ιδιώτη με λίγα χλμ
mechpanos Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 12 λεπτά πριν, CarlitoGR είπε Ναι το ξέρω απλά έχω βρει ένα που σαν εμφάνιση τουλάχιστον είναι πολύ καλό,είναι κ τα χρήματα στην μέση που σκέφτομαι.Αν μπορούσα να κάνω την δουλειά μου κ με αυτό δεν θα είχα θεμα άλλωστε από punto sporting του 2002 ότι κ να πάρω αναβάθμιση θα είναι Έχουν βγει καλά αυτά μηχανικά;Σίγουρα το golf με καλύπτει σε πολλά άλλα δύσκολα βρίσκεις από ιδιώτη με λίγα χλμ Πολύ καλά έχουν βγει, με χαμηλή κατανάλωση και πολύ καλή οδήγηση. Ίσως να μην βρίσκεις πολλά και με λίγα χιλιόμετρα/σε καλή τιμή, γιατί είναι τόσο τίμιο που όσοι το έχουν, το κρατάνε. Απλά μια συμβουλή από εμένα, αν δεις ότι φοράει πρόγραμμα, ή δεις βελτιώσεις (εξατμίσεις-εισαγωγές κλπ) ΜΑΚΡΥΑ...θα έχει φάει ΤΟ σκίσιμο!
CarlitoGR Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 11 λεπτά πριν, mechpanos είπε Πολύ καλά έχουν βγει, με χαμηλή κατανάλωση και πολύ καλή οδήγηση. Ίσως να μην βρίσκεις πολλά και με λίγα χιλιόμετρα/σε καλή τιμή, γιατί είναι τόσο τίμιο που όσοι το έχουν, το κρατάνε. Απλά μια συμβουλή από εμένα, αν δεις ότι φοράει πρόγραμμα, ή δεις βελτιώσεις (εξατμίσεις-εισαγωγές κλπ) ΜΑΚΡΥΑ...θα έχει φάει ΤΟ σκίσιμο Σε ευχαριστώ πολύ!Ξέρεις αν ισχύει το ίδιο κ για τα μεταγενέστερα του 2011;Βλέπω κ ορισμένα του 2013 με άλλο κόψιμο,φαντάζομαι κ αυτά εάν φοράνε τον 1.4 με τα 122hp θα είναι καλα
ProponitisTouKanape Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 14 ώρες πριν, CarlitoGR είπε Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις,με βοηθήσατε να δω που θα κατευθυνθω.Να κάνω και μια τελευταία ερώτηση γιατί δεν μπορώ να βρω πληροφοριες,τα polo και συγκεκριμένα το cross χρονολογίας 2008 με κινητήρα 1.4 ,85hp τι λέει σαν αυτοκίνητο καταναλώσεις,ζημιές κλπ; Το ειχε φιλος αυτο το μοντελο. Καταναλωση νορμαλ για 1.4 εκεινης της χρονολογιας (δηλαδη βαραγε κι 9 εντος), απο ζημιες τιποτα αλλα ηταν μουλαρι τελειως. Επισης αρκετα στενο σα μοντελο, κολλαει ο ενας πανω στον αλλο.
CarlitoGR Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 13 Μαρτίου 2019 54 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε Το ειχε φιλος αυτο το μοντελο. Καταναλωση νορμαλ για 1.4 εκεινης της χρονολογιας (δηλαδη βαραγε κι 9 εντος), απο ζημιες τιποτα αλλα ηταν μουλαρι τελειως. Επισης αρκετα στενο σα μοντελο, κολλαει ο ενας πανω στον αλλο. Σε ευχαριστώ φίλε για την απάντηση,θα γράφει χλμ κυρίως στην εθνική κ το συγκεκριμένο έχει κάνει εγκατάσταση κ υγραέριο...οπότε τίμιο το εργαλειο
mechpanos Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 19 ώρες πριν, CarlitoGR είπε Σε ευχαριστώ πολύ!Ξέρεις αν ισχύει το ίδιο κ για τα μεταγενέστερα του 2011;Βλέπω κ ορισμένα του 2013 με άλλο κόψιμο,φαντάζομαι κ αυτά εάν φοράνε τον 1.4 με τα 122hp θα είναι καλα Μετά το '11 έχω χάσει λίγο την μπάλα, πάντως ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει μοσχοπουλήσει σε όλη την γκάμα της VW, έχει μπει στα Skoda, στα SEAT και στα AUDI και έχει γράψει άπειρα χιλιόμετρα... Αν έχει προσεχθεί αναλόγως και δεν έχει φάει σκίσιμο γιατί είναι μοτέρ που σε τρώει το πόδι σου να το πατήσεις, είναι μια χαρά. Επίσης, τα VW που τρώνε σκίσιμο πονάνε συνήθως στο σασμάν!!! Αλλά μιας και ψάχνεις σε μεταχειρισμένο, του '13 δεν νομίζω να βρίσκεις εύκολα και σε καλή τιμή, μακάρι! Σου είπα από το '11 για να σε πηγαίνει με τους ρύπους, βγαίνει λίγο πιο οικονομικά αν δεν κάνω λάθος!
CarlitoGR Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 14 Μαρτίου 2019 50 λεπτά πριν, mechpanos είπε Μετά το '11 έχω χάσει λίγο την μπάλα, πάντως ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει μοσχοπουλήσει σε όλη την γκάμα της VW, έχει μπει στα Skoda, στα SEAT και στα AUDI και έχει γράψει άπειρα χιλιόμετρα... Αν έχει προσεχθεί αναλόγως και δεν έχει φάει σκίσιμο γιατί είναι μοτέρ που σε τρώει το πόδι σου να το πατήσεις, είναι μια χαρά. Επίσης, τα VW που τρώνε σκίσιμο πονάνε συνήθως στο σασμάν!!! Αλλά μιας και ψάχνεις σε μεταχειρισμένο, του '13 δεν νομίζω να βρίσκεις εύκολα και σε καλή τιμή, μακάρι! Σου είπα από το '11 για να σε πηγαίνει με τους ρύπους, βγαίνει λίγο πιο οικονομικά αν δεν κάνω λάθος! Οντως δυσκολα βρισκεις του 13 σε καλη τιμη ,μονο απο κατι μαντραδες που δεν ξερεις τι θα σου ξημερωσει.
ΒουρΝ Δημοσ. 11 Απριλίου 2021 Δημοσ. 11 Απριλίου 2021 Αυτο καινε λαδακια?Η ειναι πριν το 10 που ειχανε τετοια θεματα?
pp6210 Δημοσ. 11 Απριλίου 2021 Δημοσ. 11 Απριλίου 2021 Στις 12/3/2019 στις 12:59 ΜΜ, mechpanos είπε Έχω του 2009 1.4tsi 101.000km. Δεν καίει ούτε γραμμάριο λάδι μεταξύ των service (15.000km). Δεν το σκίζω, αλλαγές στις 3.000rpm 4 ΤΟ ΠΟΛΥ στο γκάζωμα... 1 αλλαγή δίσκο-πλατώ μόνο στα 55.000km λόγω χρήσης από την σύζυγο...τι να την κάνω Συμφωνω απολυτα με τον φιλο, το δικο μου ειναι 1400 με 122 αλογα του 2009, ειμαι κ εγω 110000 χλμ κ δεν εχω κανενα απο τα προβληματα που τοσοι αναφερουν, ουτε μη αναμενομενες ζημιες, αλλά: θελει φροντιδα κ σωστο σερβις το αμαξι αυτο, στο ξεκινημα και πριν το σβησιμο περιμενω 1 λεπτακι να ανεβουν/ κατεβουν πιεσεις λαδιου, δεν ειμαι γκαζιαρης κ το παω καθε ανοιξη για λαδια κ οτι σερβις χρειαζεται σε συνεργειο γνωστη των γκολφ. Και εννοειται οπου βλεπεις βελτιωσεις, προγραμματα κτλ μακρια, ειναι σιγουρα ζορισμενα αυτα...
mechpanos Δημοσ. 11 Απριλίου 2021 Δημοσ. 11 Απριλίου 2021 4 λεπτά πριν, pp6210 είπε Συμφωνω απολυτα με τον φιλο, το δικο μου ειναι 1400 με 122 αλογα του 2009, ειμαι κ εγω 110000 χλμ κ δεν εχω κανενα απο τα προβληματα που τοσοι αναφερουν, ουτε μη αναμενομενες ζημιες, αλλά: θελει φροντιδα κ σωστο σερβις το αμαξι αυτο, στο ξεκινημα και πριν το σβησιμο περιμενω 1 λεπτακι να ανεβουν/ κατεβουν πιεσεις λαδιου, δεν ειμαι γκαζιαρης κ το παω καθε ανοιξη για λαδια κ οτι σερβις χρειαζεται σε συνεργειο γνωστη των γκολφ. Και εννοειται οπου βλεπεις βελτιωσεις, προγραμματα κτλ μακρια, ειναι σιγουρα ζορισμενα αυτα... Εγώ ούτε καν... η σύζυγος δεν καταλαβαίνει το cold start...μίζα και γκάζι... παρόλα αυτά, μια χαρά!
TechnoState Δημοσ. 12 Απριλίου 2021 Δημοσ. 12 Απριλίου 2021 (επεξεργασμένο) @ΒουρΝ .... ρίξε μία ματιά στα 3 τελευταία βίντεο που έχει ανεβάσει στο κανάλι ο Μανώλης-Μάριος Τατούρης (youtube). Εκθέτει μία σοβαρή αστοχία, που σίγουρα θα πρέπει να την λάβεις υπόψιν κατά την έρευνα σου (σχετικά με μια σειρά κινητήρα/ κ τα revisions του). Επεξ/σία 12 Απριλίου 2021 από TechnoState
ΒουρΝ Δημοσ. 12 Απριλίου 2021 Δημοσ. 12 Απριλίου 2021 59 λεπτά πριν, TechnoState είπε @ΒουρΝ .... ρίξε μία ματιά στα 3 τελευταία βίντεο που έχει ανεβάσει στο κανάλι ο Μανώλης-Μάριος Τατούρης (youtube). Εκθέτει μία σοβαρή αστοχία, που σίγουρα θα πρέπει να την λάβεις υπόψιν κατά την έρευνα σου (σχετικά με μια σειρά κινητήρα/ κ τα revisions του). Θα τα δω αλλά σκέφτομαι να μην πάω σε vw group και τουρμποκινητηρες
PLACEBO_89 Δημοσ. 13 Απριλίου 2021 Δημοσ. 13 Απριλίου 2021 Στις 11/4/2021 στις 6:05 ΜΜ, ΒουρΝ είπε Αυτο καινε λαδακια?Η ειναι πριν το 10 που ειχανε τετοια θεματα? Οτι καινε καποια ml σε καποια χλμ ειναι φυσιολογικο! Σιγουρα αυτα που εχουν κανει πολλα χλμ καινε περισσοτερο..! Οπως και αυτοι που τα κυνηγουσαν! Η γνωμη μου ειναι αυτοι που τα πανε νορμαλ και αλλαζουν λαδια στα 7-8000χλμ(εντος) το μοτερ αυτο μπορει να σε βγαλει πολλα χλμ απροβληματιστα..!
[email protected] Δημοσ. 18 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2021 Θεωρώ ότι οι καδένες προέκυψαν από κακή ποιότητα λαδιού. Δηλαδή υπήρχε απώλεια λαδιού κάψιμο από χρήση λανθασμένης ποιότητας λαδιού (σύνηθες από συνεργεία) με αποτέλεσμα αν δεν συμπλήρωνε ο οδηγός να επηρεάζεται η καδένα που λυπαινεται από το λάδι.
mechpanos Δημοσ. 18 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2021 8 ώρες πριν, [email protected] είπε Θεωρώ ότι οι καδένες προέκυψαν από κακή ποιότητα λαδιού. Δηλαδή υπήρχε απώλεια λαδιού κάψιμο από χρήση λανθασμένης ποιότητας λαδιού (σύνηθες από συνεργεία) με αποτέλεσμα αν δεν συμπλήρωνε ο οδηγός να επηρεάζεται η καδένα που λυπαινεται από το λάδι. Πάντως η VW κυκλοφόρησε νέα σειρά καδένες και διαφορετικής κατασκευής εντατήρες και η οδηγία είναι να αλλάζεις όλο το σετ. Πέρυσι το είχα ψάξει γιατί άκουγα ένα κροτάλισμα που μου φαινόταν για ήχο καδένας, αλλά τελικά δεν ήταν (καρέ συμπλέκτη, θα αλλαχτεί όοοοοποτε ξαναχρειαστεί να αλλάξω δίσκο-πλατό)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα