Προς το περιεχόμενο
Tobajara

Battle Brothers

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Αναφορά σε κείμενο

Το Battle Brothers άρχισα να το παρακολουθώ από την εποχή που έκανε τα πρώτα βήματά του στο TIG. Είναι ένα παιχνίδι στρατηγικής/τακτικής με κάποια λίγα στοιχεία rpg. Η πρώτη έκδοση που έπαιξα ήταν η 0.3.0.7 και τώρα βρισκόμαστε στην 1.0.0.5

Στο παιχνίδι, o παίκτης υποδύεται έναν μισθοφόρο, ο οποίος τραυματίζεται βαριά στη διάρκεια μιας μάχης, στην οποία σκοτώνονται ο αρχηγός και τα περισσότερα μέλη της ομάδας. Από εκεί και πέρα, ξεκινά η προσπάθεια ανασυγκρότησης της ομάδας των μισθοφόρων.

Λόγω της σοβαρότητας του τραύματος, ο παίκτης δεν συμμετέχει άμεσα στο παιχνίδι: στρατολογεί και εξοπλίζει μισθοφόρους, τους οποίους ελέγχει στον χάρτη

Το Battle Brothers αποτελείται από δύο επίπεδα: στον στρατηγικό χάρτη, η ομάδα περιφέρεται σε έναν low fantasy κόσμο (εκτός από ανθρώπους, υπάρχουν goblins, orcs και απέθαντοι, καθώς και ορισμένα τέρατα). Κυκλοφορούν φήμες ότι υπάρχουν και μάγοι, αλλά αυτό περιορίζεται σε πληροφορίες που βρίσκει ο παίκτης μέσα από τις επαφές του και δεν επιβεβαιώνονται, παρά μόνο με την εμφάνιση νεκρομαντών και ενός boss των απέθαντων. Στην ομάδα των μισθοφόρων, πάντως, μάγοι δεν υπάρχουν.

Στο στρατηγικό χάρτη η ομάδα αναλαμβάνει συμβόλαια, τα οποία -σε γενικές γραμμές- είναι ανάλογα με την εμπειρία και τη φήμη της. Η εμπειρία αυξάνει μέσα από τον αριθμό των μαχών και η φήμη μέσα από την επιτυχημένη έκβαση των συμβολαίων που αναλαμβάνει η ομάδα.

Παρότι -στην τωρινή μορφή του, παλιότερα συνέβαινε- δεν θα βρεις στο παιχνίδι κάποιος μια ορδή τεράτων ή απέθαντων μέσα στην πρώτη εβδομάδα, το παιχνίδι ΔΕΝ σε κρατάει από το χέρι: υπάρχει ένα έμμεσο tutorial, όμως πέρα από την πρώτη μάχη (που είναι αρκετά scripted και δεν παρακάμπτεται, περιγράφει το πώς ο παίκτης κατέληξε να αναλάβει τη διοίκηση της ομάδας) πηγαίνεις όπου θέλεις και κάνεις ό,τι θέλεις.

Θέλεις να προδώσεις τον εργοδότη σου, γιατί αφού ανέκτησες το κειμήλιο που σε έστειλε να βρεις, εμφανίζεται ο τύπος που είχε προσλάβει τους κλέφτες και σου δίνει τα διπλά; Ελεύθερα, όμως η ατιμία θα μαθευτεί, ο τοπικός άρχοντας δεν θα σου δίνει εξίσου καλά (ή και καθόλου) συμβόλαια, οι ντόπιοι έμποροι θα σου πουλάνε ακριβότερα και λιγότερα πράγματα και, γενικά, ο κόσμος του Battle Brothers "θυμάται" τι κάνεις και τι δεν κάνεις.

Τι κίνητρο έχω να φερθώ ανέντιμα, θα πει κάποιος: τα χρήματα. Είσαι μισθοφόρος και το παιχνίδι φροντίζει να σου το υπενθυμίζει συχνά. Πρέπει να πληρώνεις μεροκάματα στους πολεμιστές που προσλαμβάνεις, να πληρώνεις για την αγορά και τη συντήρηση του εξοπλισμού, για φάρμακα, για τρόφιμα. Οπότε (ειδικά στην αρχή και μέχρι να βρει η ομάδα τα πατήματά της) τα χρήματα είναι εξαιρετικά λίγα. Οπότε, το να πάρεις 1000 νομίσματα προδίδοντας τον εργοδότη σου αντί για 300 που θα σου έδινε αυτός, ίσως είναι η διαφορά ανάμεσα στην επιβίωση της ομάδας και τη διάλυσή της.

Έγραψα παραπάνω "πολεμιστές": αυτό δεν είναι απόλυτα ακριβές. Στην αρχή οπωσδήποτε, αλλά και γενικότερα για πολλούς και διάφορους λόγους, δεν προσλαμβάνεις πολεμιστές. Στην αρχή γιατί είναι πανάκριβοι, έρχονται με δικούς τους ακόμη πιο πανάκριβο εξοπλισμό και θέλουν για μεροκάμματο όσο όλοι οι υπόλοιποι 11 (μάξιμουμ ενεργή ομάδα είναι τα 12 μέλη, 20 στο σύνολο με τους εφεδρικούς). 

Οπότε, στην αρχή τη βγάζεις με γεωργούς, ψαράδες, ξυλοκόπους, χαμάληδες, κλέφτες, ανάπηρους και γενικά με όποια απελπισμένη ψυχή πειστεί πως για 7-8 νομίσματα την ημέρα αξίζει να ρισκάρει τη ζωή του.

Αλλά, και αργότερα, όταν η φήμη και το κομπόδεμα της ομάδας επιτρέπει να προσλάβεις ακόμη και επαγγελματίες πολεμιστές, προκύπτουν άλλα θέματα: αυτά τα καλόπαιδα, βλέποντας να περιτριγυρίζονται από ερασιτέχνες ή/και ανίκανους, αντιδρούν, και ζητάνε περισσότερα χρήματα (κι αν δεν έχεις να τους τα δώσεις σε παρατάνε σύξυλο -κι ανάλογα με το επίπεδο δυσκολίας παίρνουν και ό,τι εξοπλισμό είχαν μαζί τους όταν αποφάσισαν να σε πουλήσουν) ή πιάνονται στα χέρια με τους "παρακατιανούς". Οπότε, προκύπτουν τραυματισμοί, έχθρες, πτώση του ηθικού κτλ.

Η πτώση του ηθικού είναι ένα βασικό πρόβλημα στο παιχνίδι: εύκολα πέφτει, δύσκολα ανεβαίνει. Κι αν πέσει πολύ, τα καλόπαιδα σηκώνονται και φεύγουν.

Εντωμεταξύ, συμβαίνουν διάφορα που πρέπει να διαχειριστείς: τσακώνεις έναν άλλοτε κλέφτη να απλώνει χέρι στις προμήθειες της ομάδας. Οι υπόλοιποι απαιτούν να τον τιμωρήσεις. Έλα όμως που ο κλέφτης είναι ο καλύτερος αμυντικός σου... Τι κάνεις; Του τη χαρίζεις και διακινδυνεύεις να τα πάρει ο καλύτερος τοξότης σου και να σε αφήσει σύξυλο; Τον τιμωρείς; Κι αν ναι, πόσο;

Ο γεροδεμένος ιππότης που με χίλιους κόπους προσέλαβες περνάνει από μια μεγάλη πόλη και βλέπει τουρνουά κονταρομαχίας, και θυμάται τα νιάτα του. Απαιτεί να τον αφήσεις να συμμετάσχει (και να βγάλεις κι εσύ το κατιτίς σου, αφού "σίγουρα" θα πάρει τα σώβρακα των άσχετων). Τον αφήνεις και ρισκάρεις να σου γυρίσει με ένα μάτι λιγότερο; Αρνείσαι και διακινδυνεύεις να σου κατεβάσει μούτρα ή -το ξανάπα αυτό- να σηκωθεί να φύγει;

Τέτοιες αποφάσεις προκύπτουν συνέχεια. Στον κόσμο του Battle Brothers κυκλοφορούν νόθοι γιοι ευγενών και πρώην δούλοι. Ο "αριστοκράτης" δεν ανέχεται να πληρώνεται λιγότερο από τον πρώην δούλο, κι ας είναι ο δούλος ένα δίμετρο γομάρι με 100 hp και ο αριστοκράτης ένας φυματικός με 40 hp. Τι κάνεις; Διώχνεις τον αριστοκράτη; Ναι, αλλά ο αριστοκράτης έχει ικανότητα στο σπαθί 75 και ο δούλος δεν μπορεί να πετύχει ελέφαντα στα τρία μέτρα.

Είπα φυματικός: κάθε χαρακτήρας στον κόσμο του Battle Brothers μπορεί, εκτός από τα χαρακτηριστικά που έχουν όλοι (επίθεση, άμυνα, υγεία, ηθικό κτλ.) να διαθέτει και άλλα χαρακτηριστικά, προτερήματα ή μειονεκτήματα: να είναι καλοφαγάς ή λιτοδίαιτος, πιστός ή εαυτούλης, δυνατός ή αδύναμος, γεροδεμένος ή σκιάχτρο. Και, όπως είπα πριν, δεν είναι εύκολο να ξεφορτωθείς τους "σκάρτους", πρώτον γιατί οι προσλήψεις στοιχίζουν και οι απολύσεις χωρίς αποζημίωση ρίχνουν το ηθικό των υπολοίπων και σε δυσκολεύουν να βρεις επόμενα θύματα παλλικάρια, αλλά και γιατί, δεύτερον, ο ψωνισμένος φυματικός αριστοκράτης μπορεί να είναι ο καλύτερος ξιφομάχος που σου έχει απομείνει μετά από μια μάχη με orcs γιατί οι υπόλοιποι καλοί σκοτώθηκαν.

Α, ναι: έτσι και σκοτωθείς, πάει. Δεν έχει load και πάμε να προσπαθήσουμε ξανά. Perma death και σε όποιον αρέσουμε. 

Βέβαια, αν στη μάχη ένα μέλος της ομάδας σωριαστεί από χτύπημα, δεν είναι απαραίτητο ότι είναι νεκρός (εκτός κι αν το χτύπημα τον αποκεφάλισε ή του έλιωσε το ξεροκέφαλό του): υπάρχει περίπτωση να τη "γλιτώσει" με μόνιμη αναπηρία; κουτσός, μονόφθαλμος κτλ. Εκεί σε θέλω: τι κάνεις όταν ο καλύτερος αμυντικός σου, που είναι ήδη ένα βραδυκίνητο γομάρι, απομένει κουτσός και ουσιαστικά δεν μπορεί να προλάβει σαλιγκάρι;

Δεν έχω πει τίποτε ακόμη για τις μάχες: οι μάχες διαδραματίζονται σε τυχαίους χάρτες που έχουν τα χαρακτηριστικά της περιοχής όπου πρόλαβες τον εχθρό (ή σε πρόλαβε εκείνος...) και εκεί ο παίκτης χειρίζεται άμεσα την ομάδα, σε κλασική turn-based μάχη.

Θέλω δέκα σελίδες για να περιγράψω το τι συμβαίνει ακριβώς εκεί, αλλά θα περιοριστώ να πω κάτι που περνάει συχνά και ως συμβουλή στα loading screens του παιχνιδιού: το υψομετρικό πλεονέκτημα χαρίζει νίκες.

Επίσης, μην αφήσεις να σε περικυκλώσουν: όσο περισσότεροι αντίπαλοι πέφτουν πάνω σε έναν δικό σου (με εξαιρέσεις λόγω χαρακτηριστικών ή ιδιοτήτων που αποκτούνται με την εμπειρία), τόσο ευκολότερα πέφτει το ηθικό του στη μάχη. Και χωρίς ηθικό, ακόμη και ο ικανότερος πολεμιστής αχρηστεύεται.

Εντωμεταξύ, οι διάφοροι αντίπαλοι απαιτούν διαφορετικές τακτικές προκειμένου να τους αντιμετωπίσεις, ορισμένοι δεν επηρεάζονται καν από το ηθικό (οι απέθαντοι, κυρίως, και πάνω από όλα τα σιχάματα οι necrosavants), άλλοι στήνουν παγίδες, σε δηλητηριάζουν, έχουμε νεκρομάντες που ανασταίνουν ζόμπι και σκελετούς (αλλά και τους δικούς σου νεκρούς συντρόφους) και, γενικά, θέλει σελίδες για να περιγραφούν οι επιλογές που καλείται να κάνει ο παίκτης ακόμη και σε μια μικρή συμπλοκή, 12 ατόμων συνολικά ή και λιγότερων.

Είναι εξαιρετικά δύσκολο να πω τα πάντα για ένα παιχνίδι στο οποίο έχω αφιερώσει περισσότερες από 1000 ώρες (περισσότερες από κάθε άλλο): ήθελα να το παρουσιάσω μέσα από μια σειρά βίντεο Let's Play (τα βίντεο του Darkest Dungeon ήταν προετοιμασία γι' αυτό) όμως λίγο καιρό μετά η σύνδεσή μου τα έφτυσε, συν του ότι το πρόγραμμα που χρησιμοποιούσα (Playtv) δεν είναι συμβατό με το Battle Brothers, οπότε έμεινα με τα σχέδια.

Οι devs αφήνουν να εννοηθεί πως οι πωλήσεις έχουν πάει αρκετά καλά ώστε να συνεχίσουν να αναπτύσσουν υλικό για το παιχνίδι (μπουντρούμια, ενδεχομένως και μια νέα φυλή) αλλά ήδη είναι ένας εξαιρετικός indie τίτλος, με πολύ καλή υποστήριξη, αξιόλογη κοινότητα και, συνολικά, ένας τίτλος που πιστεύω θα αρέσει σε όσους αγαπούν τα tbs παιχνίδια.

Αυτό είναι ένα από τα αρκετά posts που έχει κάνει ο Snoob για τον τίτλο, τον οποίο έπαιξα λιγάκι σήμερα. Αντί για δικό μου OP, το βάζω αυτούσιο γιατί λέει περίπου τα πάντα.

Ερώτηση πρώτη - να βάλω το DLC Beasts and Exploration ή να ασχοληθώ με το base game?

Ερώτηση δεύτερη - τι να προσέξω στην αρχή?

Επεξ/σία από Tobajara

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπωσδήποτε το Beasts & Exploration, προσθέτει πολύ ενδιαφέροντα πράγματα στο παιχνίδι: Webknechts (αράχνες), Alps (εφιάλτες), Hexen (μάγισσες), Unholds (κάτι σαν Trolls, τριών ειδών, βάλτων, πεδιάδων και χιονιών, τα τελευταία είναι και τα πλέον ζόρικα) και Schrats (κάτι σαν τα Ents του Άρχοντα, αλλά στο πιο... επιθετικό τους).

Όπως όλοι οι αντίπαλοι στο Battle Brothers, έτσι κι αυτά τα πλάσματα θέλουν ξεχωριστές τακτικές για να αντιμετωπιστούν με επιτυχία. Αντίστοιχα με τους λυκανθρώπους που υπήρχαν από το base game, αυτοί οι εχθροί ρίχνουν με το θάνατό τους trophies (αναβαθμίστηκαν και των Lynwurms-γιαγάντια δίποδα ερπετά) τα οποία οι taxidermists που υπάρχουν σε διάφορες πόλεις και χωριά μετατρέπουν σε αντίδοτα, κάπες, επενδύσεις για πανοπλίες ή απλά χρώματα για να βάφεις κράνη (και πολλά, πολλά ακόμη, η ανακάλυψη των συνταγών είναι από μόνη της ένα mini-game).

Υπάρχει επίσης και το Kraken, ένα φρικτό πλάσμα που θρυλείται πως ζει στους βάλτους (αλλά δεν το έχω πετύχει ακόμη, είναι late game αντίπαλος).

Εντωμεταξύ, έρχεται και νέο DLC, οι Barbarians, που είναι αυτό ακριβώς που λέει: βάρβαρες φυλές ανθρώπων από το βορρά, με φουλ επίθεση και έμφαση στο adrenaline rush. Αυτά, θα τα πούμε στην πορεία μόλις κυκλοφορήσει το παιχνίδι.

Βασικές συμβουλές:

Στην αρχή οι ασπίδες είναι απαραίτητες. Υπάρχουν builds για swordmasters και zweihanders (με όπλο ενός χεριού χωρίς ασπίδα και όπλα που απαιτούν δύο χέρια, αντίστοιχα) αλλά αυτά είναι για αργότερα (συν του ότι, 9/10 φορές θες χαρακτήρα από βαρβάτο background, raider, sellsword, hedge knight, beasthunter, για να σου βγει σωστό το build).

Οπότε, ασπίδες στην αρχή, shieldwall όταν ζορίζουν τα πράγματα, και από πίσω 1-2 με two-handed pike/billhook για να ρίχνει ζημιά χωρίς να κινδυνεύει από την πρώτη γραμμή.

Ένας τοξότης οπωσδήποτε στην αρχή (από τους τρεις που σου δίνει, ο ένας είναι τοξότης και μπορεί να εξελιχτεί σε αξιόλογο χαρακτήρα -ανάλογα και τα τυχαία perks, βέβαια) γιατί οι αντίπαλοι στην αρχή δεν έχουν, οπότε τους αναγκάζεις να σου επιτεθούν, αντί να επιτίθεται εσύ, οπότε έχεις την ευκαιρία αφενός να διαλέξεις πού θα αμυνθείς και να ετοιμάσεις άμυνες ανάλογα, αφετέρου όσο πλησιάζουν ο τοξότης τους χτυπάει.

Θέλεις 2 τουλάχιστον με γερή αντοχή και καλό ranged/melee defense. Δεν σε νοιάζει η επίθεσή τους, γιατί δεν θα επιτίθενται πολύ: βασικός σκοπός αυτών των αμυντικών (tanks) είναι να μπορούν να πιάνουν επίκαιρα/επικίνδυνα σημεία και να τα κρατάνε με τις ασπίδες τους, όσο οι τοξότες και οι pikemen χτυπάνε από πίσω.

Προσοχή, κάθε όπλο έχει τα υπέρ και τα κατά του: στην αρχή, λόγχες και σπαθιά είναι υπερπολύτιμα (λόγχες για άμυνα αλλά και επίθεση, καθώς δίνουν bth 20, τα σπαθιά περισσότερο για επίθεση, δίνουν bth 10).

Μόλις βρεις flail (όχι το τελείως ξύλινο, είναι άχρηστο, αυτό με τα μεταλλικά στεφάνια) το δίνεις στον καλύτερο επιθετικό σου: πολλοί αντίπαλοι κυκλοφορούν χωρίς κράνος (έγκλημα, μην το κάνεις ποτέ) οπότε το flail έχει επίθεση (τη δεύτερη από τις δύο που δίνει κάθε όπλο) η οποία, εφόσον χτυπήσει, χτυπάει στο κεφάλι: άρα, απευθείας ζημιά στα hit points και, εφόσον δεν πάθει βαριά ζημιά η πανοπλία, την παίρνεις loot στο τέλος της μάχης, πράγμα που στην αρχή ειδικά είναι υπερπολύτιμο μπόνους, και για να ενισχύσεις τις πανοπλίες σου, αλλά και γιατί δεν υπάρχουν λεφτά για πολλές αγορές.

Με τα τελευταία patch υπάρχει πλέον η δυνατότητα πριν προσλάβεις κάποιον να δεις τι perks έχει (αν έχει). Όσο το σηκώνουν τα οικονομικά σου, καν' το, γιατί υπάρχουν perks που βγάζουν προβληματικά random events, χαλάνε το ηθικό της ομάδας ή ρίχνουν τα στατιστικά του χαρακτήρα σε σημείο που τον αχρηστεύουν.

Γενικά, το παιχνίδι έχει άπειρα πράγματα να πούμε, πρέπει να δω πώς μπορώ να κάνω record, να ξεκινήσω ένα βίντεο-tutorial, να πούμε κάποια πράγματα στην πράξη, γιατί με τα κείμενα με βλέπω να γράφω σεντόνια επί σεντονιών :)

Είναι παιχνιδάρα, το απολύτως καλύτερο tactical tb των τελευταίων ετών. Κοντεύω τις 2000 ώρες κι ακόμη βρίσκω πράγματα.

 

  • Like 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αγόρασα το DLC και είμαι έτοιμος για νέες περιπέτειες!

Παίζω ένα μη Ironman campaign σε Veteran (μεσαία) δυσκολία για να μάθω τους μηχανισμούς, που πιο μετά θα το σταματήσω και θα γυρίσω σε Ironman. Κάποια από αυτά που γράφεις τα πρόσεξα κι εγώ, όπως το ότι όπλα που δίνουν 2 επιθέσεις (spears, hatchets, flails) είναι πολύ προτιμότερα από όσα δίνουν μία. Λόγω των χαρακτήρων που μου έχουν κάτσει παίζω πολύ melee αλλά δε χρησιμοποιώ πολύ το shield wall (θα έπρεπε), ενώ δίνω βάρος σε όπλα με καλό ποσοστό ενάντια σε πανοπλίες. Προσπαθώ να κρατήσω μια ισορροπία ανάμεσα στο μέγεθος της ομάδας και τα έσοδα που μπορώ να έχω, αλλά δεν είναι εύκολο. Έχω πλέον 8 άτομα (που τα μιστά τους κυμαίνουνται γύρω στο κατοστάρικο) συν τις προμήθειες, και ενώ είναι διαχειρίσιμο πολλές φορές βρίσκομαι να μην έχω κέρδος από τα συμβόλαια. Ο εξοπλισμός είναι καλούτσικος για επίπεδο 2 - 4 αλλά χρειάζομαι περισσότερες πηγές εσόδων. Η υψομετρική διαφορά όντως παίζει ρόλο, ειδικά για τον τοξότη μου. Πειραματίστηκα λίγο με το εμπόριο, βγάζοντας ένα μικρό κέρδος, αλλά επειδή κινούμαι σε μια μικρή περιοχή δε μπορώ να κάνω και πολλά. Με βλέπω να το γυρίζω σε Patrician 3 πάντως αν ξεχαστώ λίγο.

Μου έτυχε μάχη με alps, που μου φάνηκε περισσότερο εκνευριστική παρά δύσκολη. Πρέπει να πηγαίνεις βήμα βήμα όλο το πεδίο της μάχης και πολλές φορές η ομάδα σου κολλάει γιατί δεν προλαβαίνει να σκοτώσει όλους τους nightmares.

Μερικές ερωτήσεις!

Πόσο δύσκολο είναι να βρεις ερείπια, μπουντρούμια κλπ μήπως κάνω καμιά καλή μπάζα?

Ποιά όπλα χτυπάνε από την πίσω σειρά? Έχω λόγχη (spear) και το παλούκι με ένα καρφί στην άκρη που-δε-θυμάμαι-πως-το-λένε αλλά είναι μόνο για το διπλανό εξάγωνο.

Bows ή crossbows? Τα δεύτερα δε μου αρέσουν λόγω reload αλλά δεν έχω βέλη για τα πρώτα (και σοβαρό τόξο)

Πώς μπορώ να πάρω συμβόλαια σε μεγαλύτερες πόλεις?

Μπορώ να κάνω κάτι για τις βιοτεχνίες που εμφανίζονται γύρω από τα χωριά και τις πόλεις (φάρμες, ορυχεία κλπ) ή είναι διακοσμητικά? Βοηθάνε στο εμπόριο?

Επεξ/σία από Tobajara

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tα Alps απέφυγέ τα στην αρχή, άλλαξαν τους μηχανισμούς και είναι από τις πλέον κουραστικές μάχες. Αν δεν γίνεται να τα αποφύγεις, φτιάξε 2 γκρουπ (όχι ενιαίο μέτωπο, δηλαδή) και προχώρα τα σιγά-σιγά όλους μαζί προς το στόχο: αν προωθήσεις κάποιον πολύ, και τα Alps είναι κοντά του και πάνω από 2, θα τον περικυκλώσουν με εφιάλτες και, στην αρχή που δεν έχεις υψηλό resolve, είναι τελειωμένος ο χαρακτήρας.

Two-handed (όπως είναι αυτή η λόγχη-ρόπαλο με το καρφί που περιγράφεις) απέφευγέ τα στην αρχή, γιατί αν δεν ευστοχήσεις, επειδή έχεις ακόμη χαμηλά defenses (ranged-melee) θα χτυπηθείς σχεδόν σίγουρα. Τα two-handed είναι απαραίτητα στο late game, άρα αν βρεις χαρακτήρα που ξεκινά με καλό melee defense (τουλάχιστον 10) και 2-3 αστέρια melee, συν καλή επίθεση, συν καλές αντοχές (θες 2 αστέρια επίθεση και τουλάχιστον 1, καλύτερα 2 αστέρια stamina) και τον αναπτύξεις σωστά, έχεις έναν πρώτης τάξεως 2-hander.

Θες οπωσδήποτε 1-2 όπλα με 2 tiles range. Ξεκίνα με το δίκρανο και δες μετά τι μπορείς να βρεις-αγοράσεις. Αυτά, τα δίνεις σε χαρακήτρες με καλό attack και επίσης καλό ranged defense, γιατί άπαξ και εμφανιστούν αντίπαλοι τοξότες τους στοχοποιούν  τους συγκεκριμένους.

Τα 2-tiles όπλα είναι φονικά σε ικανά χέρια, και με κάποια perks έχεις 2 επιθέσεις ανά γύρο, άρα θερίζεις κόσμο (ειδικά σε crowd control είναι βασικότατα όπλα, οι ασπίδες κρατάνε άμυνα χωρίς να χτυπάνε και οι από πίσω πετσοκόβουν, προστατευμένοι).

Τα τόξα έχουν range καλό, κι αυτό αργότερα είναι καθοριστικό, αλλά τα crossbows σου δίνουν +15 cth στην αρχή, άρα μέχρι να ανεβάσεις επίπεδα (τουλάχιστον 65 για να πεις πως κάτι κάνεις) θα βασίζεσαι σε αυτά. Συν του ότι έχουν armor penetration, που σημαίνει πως χτυπάνε hit points από την αρχή, άρα από την αρχή έχεις σοβαρή πιθανότητα να προκαλέσεις morale check σε armored αντίπαλο.

Το εμπόριο βοηθάει ως εξής: φτιάχνεις καλές σχέσεις με κάποιο χωριό, και πουλάς σε πόλεις (cities) και κάστρα (όχι motes, στα citadels). Τσέκαρε τιμές, ποτέ μην αγοράζεις πάνω από το value εκτός κι αν μιλάμε για +1-2 coins, και πριν αγοράσεις οτιδήποτε ναδεις οπωσδήποτε αν έχει το ίδιο resource η πόλη, γιατί τότε θα χάσεις πολλά χρήματα, θα σου το αγοράζει για ψίχουλα, άρα πρέπει να πας σε κάστρο.

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω κολλήσει.

Έχω πλέον 11 άτομα στην ομάδα και για να μαζέψω καλύτερο εξοπλισμό τα έβαλα με 1 - 2 brigands λίγο πιο πριν. Οι στρατηγικές μου ικανότητες και το save - load θριάμβευσαν. Δοκίμασα επίσης την τύχη μου με διάφορες μάχες και η εντύπωσή μου είναι πως αν και το παιχνίδι είναι ξεκάθαρα δίκαιο, και στη ζημιά και στο ζάρι, το Ironman πρέπει να είναι πολύ δύσκολο και να απαιτεί πολλή υπομονή στην αρχή για να πηγαίνεις εκ του ασφαλούς. Έχω αρχίσει και μπαίνω στο mid game (lvl 4 - 5 με ανεκτό εξοπλισμό, ήδη ορισμένα encounters δε μου δημιουργούν πρόβλημα αν κάτι δεν πάει πολύ στραβά) αλλά χρήματα για πολυτέλειες δεν υπάρχουν. Πρέπει να κάνω δυο πράγματα.

1) Να κατανείμω perks, γιατί έχω βάλει μόνο αυτό για +20% XP.

2) Να αλλάξω λίγο τη στρατηγική μου και να χωρίσω tanks - back row melee, γιατί βλέπω πως χρειάζονται. Έχω δυο τοξότες και 9 sword-and-shield melee με ακόντια, τσεκούρια, σπαθιά και flails, αλλά το παιχνίδι μου αρχίζει και γίνεται μονοδιάστατο και θέλω κάτι πιο βαθύ.

Γενικά μου θυμίζει το Mount and Blade αλλά με περισσότερη έμφαση στις μάχες (λογικό, TBS γαρ) και λιγότερη στο χάρτη. Ελπίζω να υπάρχει κάποιος μεγάλος στρατηγικός στόχος τύπου πόλεμος ανάμεσα σε βασίλεια κλπ.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι να αναπτύξεις τους πολεμιστές σου. Βασική παράμετρος είναι το background τους (καθώς καθορίζει το range στο οποίο προκύπτουν τα αρχικά στατιστικά τους) και τα αστέρια που έχουν (1 έως 3) και, κυρίως, πού τα έχουν.

Λ.χ., οι pikemen (γενικά, όσοι χρησιμοποιούν όπλα με range 2) δεν χρειάζονται melee defense (αν βρεθούν σε melee κάτι έχει στραβώσει, το ίδιο και οι τοξότες), αντίθετα το ranged defense είναι απαραίτητο, όπως και melee attack, προφανώς. Stamina  πάντοτε είναι χρήσιμη. 

Θέλεις οπωσδήποτε 2 (τρία, θα έλεγα, αλλά πάμε με 2 για αρχή) tanks, δηλαδή χαρακτήρες που θα φτάσουν melee defense γύρω στο 50-55 με την ασπίδα, κοντά στο 75 (ή και παραπάνω) με shieldwall: εκεί, θες stamina και melee defense, συμπαθητικό ranged, αν έχουν και λίγο επίθεση κακό δεν είναι. Αυτοί, κάνουν άμυνα όσο οι από πίσω χτυπάνε. Χωρίς άμυνα, δεν γίνεται τίποτε, ειδικά όταν σκάσουν μύτη κάτι χαρακτήρες όπως Orc warriors, Ancient Guards, Brigand Leaders κτλ.

Θέλεις τουλάχιστον 2 τοξότες (εγώ θα πω 3), οι οποίοι να είναι στο 90+ ranged. Άρα, ένας ο αρχικός companion (ανάλογα το roll φτάνει στο 89-91) και άλλους δύο. Λογικά, πας για hunter, εκτός κι αν σου τύχει κάποιος καλός με αρχικό roll κοντά στο 40 και οπωσδήποτε τρία αστέρια (σε hunter φτάνουν και τα 2). Απολύτως απαραίτητο το ranged defense, άρα θες 2 αστέρια και εκεί, ιδανικά (και με 1 γίνεται, αλλά θες τύχη στα level up).

Θέλεις και 2 damage dealers. Λογικά, ο ένας είναι ο πρώτος companion με τα 2 αστέρια (εκτός κι αν έχει τίποτε άθλια perks). Μιλάμε για χαρακτήρες που θα πάνε 85+ επίθεση.

Μετά, υπάρχουν πολλά και διάφορα builds. Ας πούμε, shield wrecker, alps/gheist hunter, duelist κτλ. αλλά είναι σύνθετα, και θες πάρα πολύ καλούς χαρακτήρες για να σου βγουν.

Στην αρχή του παιχνιδιού, θα σου πρότεινα να βρεις ένα-δύο camps ληστών, και να μην τα καταστρέψεις, απλά να κοιτάς να βρίσκεις αποστολές εκεί γύρω, και κάθε τόσο να "κυνηγάς" στην περιοχή για να βρεις ομάδες που εμφανίζονται από αυτά τα camps και ψάχνουν θύματα: 2-3 εύκολες μάχες με thugs σου βγάζουν, μόλις έχεις και τη σχετική εμπειρία, που βλέπω πως την αποκτάς γρήγορα, 500 νομίσματα "μετρητά" συν διάφορα καλούδια.

Μετά, επιθέσεις σε raiders, για helmet/armor farming. Αυτό, είναι πιο σύνθετο, θα το εξηγήσω αναλυτικά αργότερα, απλά, με δυο λόγια, σε μια ομάδα των 8, ας πούμε, αντιπάλων, σταμπάρεις πριν τη μάχη 2 που έχουν πανοπλίες/κράνη καλύτερα από τα δικά σου (αργότερα αυτό το κάνεις full με τους leaders), τους απασχολείς με τα τανκ όσο σακατεύεις τους υπόλοιπους, και μετά τους περικυκλώνεις και τους σκοτώνεις με μαχαίρια (την pierce armor επίθεση, τη δεύτερη). Έτσι, χτυπάς μόνο hp και παίρνεις στο τέλος loot τις πανοπλίες τους, αν δεν έχουν πάθει ζημιά.

Υπόψη, δεν υπάρχει εγγυημένο loot, ακόμη και να μην πάθει ζημιά κάτι, αλλά οι πιθανότητες μειώνονται όσο μεγαλύτερη η ζημιά. Αντίστοιχα, στα όπλα: αν δεις κάτι που θέλεις, στοχοποίησε τον τύπο που το κρατάει πριν αρχίσει να επιτίθεται (κάθε επίθεση σημαίνει φθορά, άρα περισσότερες πιθανότητες να μην πέσει το όπλο σαν loot) και σκότωσέ τον γρήγορα.

Στην αρχή, εγώ σπάνια αγοράζω (εκτός κι αν μου κάτσουν καλές αποστολές με εύκολο χρήμα), συνήθως φαρμάρω και γύρω στο level 5-6 αρχίζω τις επιθέσεις σε ruins κτλ.

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το party μου θα το έβρισκες μετριότατο, αλλά επειδή ακόμα μαθαίνω δε με πειράζει. Τα αστέρια τι ρόλο παίζουν? Έχω προσέξει πως συνήθως όσο περισσότερα αστέρια τόσο περισσότεροι οι πόντοι στο level up αλλά δεν ισχύει πάντα. Το ευτύχημα είναι πως μερικοί χαρακτήρες φαίνονται να έχουν προοπτικές για τανκ, οπότε θα τους στρώσω.

Δεν έχω καταλάβει επίσης τι σημαίνουν τα διάφορα backgrounds και το πώς ταιριάζουν με τα attributes, αλλά δεν έδωσα ιδιαίτερη βαρύτητα.

Είμαι φρικτός αλλά άμυνα την έχω παραμελήσει τελείως.

Αν δεν έπαιζα με saves κολοκύθια εμπειρία θα είχα :P οι raiders (μεσαίο tier, αυτοί που έχουν μεσαίο εξοπλισμό, πχ heater shield) πονάνε άσχημα. Έχω 11 άτομα και είχα επιλέξει στόχο να έχω 12, οπότε φαντάζομαι πως το παιχνίδι είχε κατά νου να μαζέψω 20 άτομα πλέμπα με προοπτικές, να γεμίσω την ομάδα και να πάω για άλλες περιπέτειες. Εγώ, μάλλον επειδή είμαι νταής, πάω και παίζω μάπες 11 εναντίον 7 - 8 και τρώω ξύλο γιατί πονάει και γιατί δεν είχα φορέσει τον καινούριο εξοπλισμό στους δικούς μου επειδή είχα απορροφηθεί. Επίσης, ο ένας από τους αρχικούς μας άφησε χρόνους σε μια αρχική μάχη. Δεν πειράζει, σε άλλο campaign θα τον κρατήσω. Έχω αμελήσει το σενάριο (?) πάντως, όλο κάτι θα πάει στραβά, θα ξοδέψω λεφτά και δε θα προσλάβω τον τελευταίο που χρειάζομαι. Το τελευταίο σημαντικό είναι πως επιτέλους παίζει σημαντικό ρόλο το να έχεις διαφορετικά όπλα διαθέσιμα. Έχω εξοπλίσει τους πάντες με hatchets και maces ώστε αν προκύψουν αντίπαλα shield walls ή αντίπαλοι χωρίς κράνος να μπορώ να αλλάξω επί τόπου και να μη μπλέκω.

Πράγματα που θα ήθελα στο παιχνίδι και ελπίζω να υπάρχουν/ μάλλον δεν υπάρχουν.

1) Διπλωματία, έστω και βασική. Σε στυλ Mount and Blade. Δε λέω, ευχάριστο να γυρίζω γύρω γύρω αλλά θα ήθελα και κάτι περισσότερο από το grind στο χάρτη.

2) Θεραπευτές και βάρδους, και γενικά μέλη ομάδας με χρησιμότητα στο world map. Δε λέω να άρχιζαν τα ξόρκια στη μάχη, ή να έβγαζαν το γουδί και το γουδοχέρι να φτιάξουν κατάπλασμα ενώ ο διπλανός σφάζεται, αλλά να υπάρχει ένα κατιτίς να διευκολύνει λίγο τα πράγματα.

Επεξ/σία από Tobajara

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tα αστέρια δείχνουν πόσο "ταλαντούχος" είναι σε ένα skill ένας χαρακτήρας και κατά συνέπεια εξασφαλίζουν ένα minimum πόντων στο αντίστοιχο skill σε κάθε level up.

Tα διάφορα backgrounds είτε διαθέτουν κάποιο εγγενές skill (λ.χ. οι apprentices έχουν από μόνοι τους bonus στην εμπειρία που κερδίζουν, οι ταχυδακτυλουργοί έχουν 5% επιπλέον στο να χτυπήσουν στο κεφάλι τον αντίπαλο κ.ο.κ) είτε επηρεάζουν το εύρος των αρχικών ικανοτήτων (λ.χ. ένας υπηρέτης ξεκινά με χαμηλότερα στατιστικά από ό,τι ένας μισθοφόρος). Τα αστέρια είναι άσχετα με το background, δηλαδή μπορεί να σου τύχει hedge knight με 3 μονά αστέρια και cripple με 3 τριπλά αστέρια.

Οι στόχοι που επιλέγεις σου αυξάνουν σημαντικά όταν επιτυγχάνονται τη φήμη της ομάδας (το βλέπεις στο εικονίδιο επάνω δεξιά με τη χειραψία).

Να θυμάσαι πως η υψομετρική διαφορά είναι σημαντική. Αν κάποιος αντίπαλος κρατάει ένα σημείο που θες, μπορείς με shield bash να τον εκτοπίσεις και να πάρεις εσύ τη θέση του, λ.χ.

Επίσης, κάθε τι που συμβαίνει στη μάχη μπορεί να επηρεάσει το ηθικό το δικό σου και των αντιπάλων. Οι τραυματισμοί/θάνατοι, προφανώς, αλλά όχι μόνο: κάθε επαφή με αντίπαλο (δηλαδή όταν έρχεται ένας πάνω σου ή πας εσύ πάνω του) προκαλεί στον αμυνόμενο roll dice για το ηθικό του. Όσο περισσότεροι αντίπαλοι γύρω του, τόσο ευκολότερο είναι να πέσει το ηθικό, συν του ότι αυξάνεται το cth. 

Wavering είναι -10% σε άμυνα, επίθεση, breaking είναι -20%, άρα αυξάνεις σημαντικά τις πιθανότητες να βρεις στόχο.

Δυστυχώς ο Απρίλιος προβλέπεται ζόρικος με τη δουλειά, αλλά ελπίζω μετά το Πάσχα να ξεκινήσω ένα let's play/tutorial αρκεί να βρω πώς να γράφω το βίντεο (το plays.tv δεν ήταν συμβατό). Είναι αλλιώς να δείχνεις στην πράξη κάποια πράγματα. Λ.χ. weapons/armor farming, άμυνες/επιθέσεις, κυκλώσεις αντιπάλων, τι ψάχνουμε/αποφεύγουμε στους χαρακτήρες, πώς τους αναπτύσουμε ανάλογα με τις ικανότητές τους και τις ανάγκες μας.

Παρένθεση, επειδή το έχω ξεχάσει: θα χρειαστείς τουλάχιστον έναν bannerman, δηλαδή pikeman που όμως δεν σε νοιάζει το attack του (οξύμωρο, ξέρω) αλλά το resolve του, ώστε να φτιάχνει το ηθικό των υπολοίπων: απαραίτητο στο mid-game και μετά (υπάρχει και σχετικό company aspiration).

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παιχνίδι έχει αρχίσει και ανοίγει!

Ολοκλήρωσα ταυτόχρονα 3 - 4 objectives (να επισκεφθώ κάθε χωριό και πόλη, να μαζέψω 2000 χρυσά, να φτάσω Professional renown και ένα άλλο) και το παιχνίδι επιτέλους επεκτάθηκε, καθώς πλέον μπορώ να πάρω συμβόλαια από τις διαφορετικές φατρίες, εμφανίστηκαν Orcs και Goblins στο χάρτη και ένω αρκετά καλά χρήματα και εξοπλισμό. Νόμιζα πως μπορώ να έχω 20 άτομα στη μάχη αλλά τελικά εννοούσε 12 + 8 εφεδρείες. Ήταν πολύ εύκολο τελικά να αποκτήσω bannerman γιατί είχα από πριν ένα Witch Hunter με ψηλό resolve που είχε αποκτήσει μόνιμο κουσούρι που του αύξανε το resolve κατά 15% (και penalty στο initiative νομίζω), οπότε έχει base 72 +5 από ένα φυλαχτό alps που έφτιαξα, οπότε πήρε το τιμημένο λάβαρο της ομάδας μου. Βρήκα επίσης τη Χρυσή Χήνα!

Πολύ ικανοποιημένος από το gameplay, όπου και η συμπεριφορά των εχθρών και οι διαφορετικές στρατηγικές είναι πολλές και ξεκάθαρες. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση πόσο έξυπνα οι υπολογιστής έστελνε τους goblin riders να με κυκλώσουν ή χρησιμοποιούσε ένα melee αντίπαλο για να προστατέψει τους τοξότες από δικές μου κινήσεις στα νώτα.

Έχω δυστυχώς ζήτημα με τους τοξότες. Για να το πω απλά, δεν κάνουν και πολλά και η αστοχία τους είναι εκνευριστική. Σκέφτομαι να τους γυρίσω από crossbows σε bows, τώρα που φτάσανε 5 - 6 level.

Το δεύτερο θέμα είναι πως ομολογουμένως το party μου από πλευράς στατιστικών δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο. Ανεβάζουν ικανοποιητικά τα stats τους στο level up αλλά τα ελάχιστοι έχουν πάνω από δύο αστεράκια σε σημαντικό stat τους. Πάει καλά ως πολύ καλά ως τώρα, αλλά δεν ξέρω για πόσο ακόμα. Σκέφτομαι να αρχίσω να αντικαθιστώ κάποιο κόσμο με πιο φρέσκους και ακριβούς, αλλά είμαι αισθηματίας και τους κρατάω προς το παρόν.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
49 λεπτά πριν, Tobajara είπε

Το παιχνίδι έχει αρχίσει και ανοίγει!

[...] Νόμιζα πως μπορώ να έχω 20 άτομα στη μάχη αλλά τελικά εννοούσε 12 + 8 εφεδρείες. [...]

Τα άλλα θα τα γράψω αργότερα γιατί είμαι στη δουλειά, πάντως με το επικείμενο DLC θα υπάρχει και αυτή η δυνατότητα, καθώς και γενικά διάφορες αφετηρίες (μία από αυτές θα είναι να κατάγεσαι από το βορρά, γόνος βαρβάρων -σαν αυτούς που εισάγει το DLC- και οι πόλεις αρχικά θα σε βλέπουν με μισό -και ούτε- μάτι, άλλη θα είναι να είσαι "παιδί του λαού" και να κατεβαίνεις με 20 πολεμιστές στη μάχη αλλά θα έχεις περιορισμό στην προέλευσή του, και διάφορα άλλα).

Σήμερα ανακοίνωσαν τους "πρωταθλητές" (champions, πρωτοπαλίκαρα, τέλος πάντων) που θα έχουν όλα τα non-beast factions, δηλαδή ζόρικοι αντίπαλοι με ανώτερα στατιστικά αλλά εγγυημένα named items.

Αναμένεται να ζήσουμε μεγάλες στιγμές, μετά το Πάσχα ξεκινά το Let's Play ο κόσμος να χαλάσει :D

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, Tobajara είπε

[...]

Το δεύτερο θέμα είναι πως ομολογουμένως το party μου από πλευράς στατιστικών δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο. Ανεβάζουν ικανοποιητικά τα stats τους στο level up αλλά τα ελάχιστοι έχουν πάνω από δύο αστεράκια σε σημαντικό stat τους. Πάει καλά ως πολύ καλά ως τώρα, αλλά δεν ξέρω για πόσο ακόμα. Σκέφτομαι να αρχίσω να αντικαθιστώ κάποιο κόσμο με πιο φρέσκους και ακριβούς, αλλά είμαι αισθηματίας και τους κρατάω προς το παρόν.

Κι εγώ είμαι "αισθηματίας" και σε καταλαβαίνω, αλλά όταν δεις πως υπάρχουν backgrounds με αφετηρία εκεί όπου ένας αγρότης ή ψαράς, λ..χ, φτάνει στο level 5, θα αναθεωρήσεις.

Βέβαια, είναι και θέμα αστεριών: μου έτυχε λ.χ. gambler (ταμαμ για bannerman) με τρία αστέρια στο resolve, δύο αντοχή και τρία ranged defense, τον έχω στο 110 resolve τώρα, δεν τον πετυχαίνει τίποτε από μακριά, (κοντά 30 ranged defense + πρόβλεψη στα perks) και τον στρατολόγησα για 150 νομίσματα, σε μια πόλη που ήμουν allied μαζί της, κανονική κλοπή γι' αυτό που πήρα και το μεροκάματο που του δίνω.

Αλλά, να σου τύχει sellsword με 3 επίπεση/άμυνα/αντοχή, σου βγαίνει zweihander θεϊκός, κι εκεί βλέπεις -τεράστια- διαφορά.

Υ.Γ. Τους τοξότες, θες να έχουν ένα καλό background (ιδανικά κυνηγοί) και οπωσδήποτε 2 αστέρια ranged attack/defense. Στο 70+ αρχίζουν και θερίζουν, λίγη υπομονή θέλει και να τους δίνεις kills στην αρχή όπου μπορείς.

Υ.Γ.2 Για τον bannerman θα σου βγει ambition που σου δίνει πολύ καλό αντικείμενο, σύντομα όπως μου περιγράφεις αυτά που έχεις καταφέρει ως τώρα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έκανα ήδη το ambition. Ο Witch Hunter μου έχει resolve 112 με τη ζώνη, perks, fearless trait (+10) και permanent injury Brain damage, που του δίνει +15% resolve, -25% XP (το διόρθωσα με άλλο perk) και -30% initiative. Είναι lvl 4, σχεδόν 5, και έχει και δύο άστρα στη μάχη σώμα με σώμα οπότε ρίχνει και καμιά μάπα. Δύο ακόμα ερωτήσεις!

Αν αρνηθώ συμβόλαιο από Οίκο (όχι αν το σπάσω, αν απλά αρνηθώ), έχω ποινή στις σχέσεις μαζί του?

Επίσης, όταν πληρώσω, πώς μπορώ να δω τα στατιστικά κάποιου μισθοφόρου? Μπορώ να δω το κρυμμένο perk, αλλά τα στατιστικά του?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 ώρες πριν, Tobajara είπε

Το έκανα ήδη το ambition. Ο Witch Hunter μου έχει resolve 112 με τη ζώνη, perks, fearless trait (+10) και permanent injury Brain damage, που του δίνει +15% resolve, -25% XP (το διόρθωσα με άλλο perk) και -30% initiative. Είναι lvl 4, σχεδόν 5, και έχει και δύο άστρα στη μάχη σώμα με σώμα οπότε ρίχνει και καμιά μάπα. Δύο ακόμα ερωτήσεις!

Αν αρνηθώ συμβόλαιο από Οίκο (όχι αν το σπάσω, αν απλά αρνηθώ), έχω ποινή στις σχέσεις μαζί του?

Επίσης, όταν πληρώσω, πώς μπορώ να δω τα στατιστικά κάποιου μισθοφόρου? Μπορώ να δω το κρυμμένο perk, αλλά τα στατιστικά του?

Γενικά, το perk που δίνει παραπάνω XP το διαλέγω όταν δεν έχω αποφασίσει τι θα κάνω στην αρχή το χαρακτήρα (έχει προοπτικές για πάνω από 1 build, δηλαδή, πράγμα που δεν είναι σπάνιο) ή όταν εντάσσω στην ομάδα χαρακτήρα ενώ οι άλλοι έχουν εξελιχτεί (5-6 lvl) για να τους προλάβει. Όχι για να διορθώσω traits όπως ο βραδύνους ή το perma injury brain damage. Μην παρεξηγηθώ, δεν είναι κακή επιλογή, απλά μέχρι να πας επίπεδο 11 (οπότε αυτό αδρανοποιείται και σου δίνει 2 perks) είσαι πρακτικά 1 perk πίσω. Θα το δεις στην πορεία, ψιλά γράμματα είναι, απλά το αναφέρω γιατί οι καλοί-βασικοί χαρακτήρες (όπως ο bannerman, τον θες οπωσδήποτε για τα gheists και orc warlords, μεταξύ άλλων) μαζεύουν εμπειρία ούτως ή αλλως, ακόμη και με brain damage/stupid combo.

Πολύ καλό εργαλείο για experience νωρίς είναι το training hall (σε μεγάλες πόλεις ή κάστρα), δίνει γερό bonus για φιξ αριθμό μαχών με μικρό, σχετικά τίμημα (ανεβαίνει όσο ανεβαίνει επίπεδα ο χαρακτήρας, αλλά εκεί δεν σε νοιάζει, είναι ήδη έμπειροι και κερδίζουν μόνοι τους εμπειρία, το hall είναι για να προλάβουν οι νιούφηδες τους έμπειρους).

Ποινή στα συμβόλαια έχεις μόνο αν τα σπάσεις, όχι αν τα αρνηθείς. Η ποινή είναι ελαφρώς χειρότερη αν έχεις εισπράξει προκαταβολή. Σίγουρα δεν θέλεις στην αρχή να τα σπάσεις άσχημα με καλή πόλη (city ή οικισμό που έχει κάποιο κτίριο που σε βολεύει, taxidermist ή armory ας πούμε).

Όταν πληρώνεις, βλέπεις μόνο τα perks, αν έχουν, όχι τα στατιστικά.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπήκα στα βαθιά και μάλλον δε μπορώ να τα καταφέρω, αλλά θα δούμε. Είμαι lvl 6 - 7, αποφάσισα να συμμετάσχω σε μεγάλη μάχη στον πόλεμο ανάμεσα σε δύο οίκους (να το Mount and Blade που έψαχνα!) αλλά η μάχη...εχμ...πονάει. Ακόμα και να κερδίσω, πάρα πολύ δύσκολα θα γίνει χωρίς απώλειες. Ο εξοπλισμός μου είναι λογικός (mid-tier αντικείμενα) αλλά δεν έχω βάλει σε κανένα χαρακτήρα perks πλην ενός. Θα ήθελα μερικές γνώμες για τα παρακάτω που σκέφτομαι

Crippling Strikes, Backstabber, Fast Adaptation - σε όλους πλην tanks

Bullseye - στους τοξότες μου

Steel Brow - σίγουρα στα tanks, ίσως σε όλους

Shield Expert - στους περισσότερους

Weapon Mastery - ανάλογα με το όπλο

Head Hunter - ειδικά για όσους έχουν flails

Fearsome - σε όλους

Επίσης, συμβουλές για αμυντικά perks? Γνώμες για το τι αξίζει και τι όχι?

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.