Προς το περιεχόμενο

Battle Brothers


Tobajara
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Snoob,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

Πράγματι η συγκεκριμένη μάχη είναι από τις χειρότερες σε ironman όταν σου τυχαίνει πρώτη φορά και είσαι ανυποψίαστος.

Την έβγαλα κάποτε -με άγριες απώλειες- απλά για να λέω πως την έχω βγάλει και έκτοτε την αποφεύγω όπως ο διάολος το λιβάνι. (Νομίζω ο δικός μου λήσταρχος ονομαζόταν Bastard, όνομα και πράγμα).

Οι swordmasters θέλουν απομόνωση και κούμπωμα με τανκ, και μετά τόξα. Στο melee είναι αγγούρι να τους σκοτώσεις (εξ ου και το σχετικό achievement).

70αρης backliner στο στάδιο που είσαι, θέλει οπωσδήποτε αλλαγή. Οι backliners πρέπει να είναι κατ' ελάχιστο στο 80+ αν τους έχεις κάποιο καλό -named- pike, 85+ για bilhook κι ακόμη ψηλότερα για polehammer. Σε late game αυτά, και θα έλεγα πως, μετά την πρώτη κρίση, εκεί περνάς, στο late game. Για να σου δώσω μια εικόνα, μου έχει τύχει ο "zweihander" των αρχικών companions να πετάξει αυτό το γελοίο cocky (-5 άμυνα ranged και melee, αυτό που κουβαλάει ο τοξότης μου στο τωρινό Let's Play) και να μου βγάλει στη στρατολόγηση 2 καλούς αμυντικούς νωρίς, οπότε τον γύρισα σε backliner από την αρχή, και level 3 τον είχα στο 70+. Early game αυτό είναι μια χαρά (ειδικά αν πιάσεις υψωματάκι, αργότερα που κάθε χτύπημα πρέπει να μετράει, είναι πολύ χαμηλά).

Αν δεν είδες το βίντεο με τους βαρβάρους, αξίζει τον κόπο. Όχι μόνο για τους νέους αντιπάλους και τα όπλα (θα δούμε ωραία πράγματα με το μαστίγιο, αλλάζει αρκετά τη δυναμική του παιχνιδιού) αλλά και γιατί, παρότι η μάχη είναι φτιαχτή, για επίδειξη, περιλαμβάνει και διάφορα λάθη στο σετάρισμα των χαρακτήρων, στην τοποθέτησή τους, εξοπλισμό κτλ. αλλά και απαραίτητους συνδυασμούς skills. Γενικά, διάφορα πράγματα που πρέπει να επιδιώκουμε αλλά και να αποφεύγουμε στο παιχνίδι (παρατήρησε ιδίως άμυνες και αντοχές).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 441
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Πραγματικά δεν ξέρω τι γίνεται με αυτή τη μάχη. Οι αντίπαλοι τοξότες πετυχαίνουν ό,τι γουστάρουν όποτε γουστάρουν από όπου γουστάρουν και με έχουν διαρκώς overwhelmed. Στην προ-προηγούμενη μάχη οι frontliners μου, μετά από μεγάλη σφαγή, έπεσαν πάνω τους, οι τοξότες τράβηξαν μαχαίρια και τους πετσόκοψαν. ΝΑΙ. ΕΣΦΑΞΑΝ ΤΟΥΣ FRONTLINERS ΜΟΥ. Στην προηγούμενη μάχη, όταν αποφάσισα να ρίξω τρία τανκ με taunt στη μάχη, έκανα taunt τρεις δικούς τους οι οποίοι ΤΡΑΒΗΧΤΗΚΑΝ ΠΙΣΩ. ΝΑΙ. Σα να μην έφτανε αυτό, επειδή έχει ξεσπάσει Undead Crisis, ανά πάσα στιγμή μπορεί να ξαναζωντανέψει κανείς. Αυτό τις περισσότερες φορές με βοηθάει, γιατί προτιμούν να χτυπούν τους undead από εμένα, αλλά και πάλι αρκετά προβλήματα έχω.

Κατάφερα να περάσω τη μάχη με τέσσερεις απώλειες (άχρηστο τοξότη, δύο πολύ χρήσιμους backliners και έναν πολύ καλό frontliner) και το κυρίως tank μου με μόνιμο κουσούρι traumatised) αλλά μου φάνηκε πολύ βαρύ το τίμημα. Αρχίζω να σκέφτομαι πως θα έπρεπε να είχα κάνει save. Ή να πληρώσω τα 3400 που θέλουν. Τρίχες, δεν πληρώνω τίποτα. Θα πεθάνουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Snoob είπε

Και να προσφερθείς να πληρώσεις, δεν...

There will be blood.

Υπήρξε.

Το δικό τους.

Μόνο.

Τους νίκησα χωρίς δικές μου απώλειες.

Ακόμα δεν ξέρω πώς. Πήρα πάντως αυτό.

bleble.png.a9e4d7bacc5c5c3be664dfcc102706b1.png

Από την πρώτη φορά και μετά κατάλαβα πώς κινούνται γενικά και βρήκα κάποιες ιδέες που σε γενικές γραμμές πιάνανε. Στις επόμενες 5 προσπάθειες (νομίζω) νίκησα με τρεις απώλειες (δυο main tanks και ένας τρίτος), με πολύ βαριές και άλλη μία επιπλέον, οπότε ήμουν σε καλό δρόμο. Μερικές παρατηρήσεις.

*) Οι τοξότες τραβιούνται πίσω από τους backliners τους και γενικά κινούνται αυτόνομα. Για να υπάρχουν ελπίδες, ο ένας πρέπει ή να σκοτωθεί άμεσα ή να μείνει απασχολημένος, ας κάνει ό,τι θέλει αρκεί να μην επιτίθεται και ρίχνει overwhelm. Περισσότερα σε λίγο.

*) Ο Swordmaster θα συνεχίσει να χτυπάει τον ίδιο αντίπαλο βρέξει - χιονίσει όσο αυτός ζει. Δε χρειάζεται καν taunt, αρκεί να μπει ένα tank μπροστά του. Αν από την άλλη κολλήσει στο λάθος άτομο, καληνύχτα σας. Η μάχη είναι ήδη οριακή, δεν υπάρχουν περιθώρια για τέτοια.

*) Ο leader όχι μόνο είναι ο πιο αδύναμος εκεί μέσα αλλά αν πέσει τα checks τους χειροτερεύουν αισθητά. Το Fearsome, όπως και σε πολλές άλλες περιπτώσεις, σώζει ζωές.

*) Οι υπόλοιποι είναι απολύτως υπολογίσιμοι - και μια λάθος κίνηση τους κάνει θανάσιμους - αλλά από πλευράς διαχείρισης είναι γνωστά. Επειδή (σε μένα τουλάχιστον) οι 6 είχαν heater - kite shields, έπρεπε να φύγουν κατευθείαν.

*) Είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ βιώσιμη στρατηγική να αγνοήσεις τελείως το Swordmaster. Αν μείνει να βαράει ένα tank, τέλειωσε. Δεν είναι παράγοντας στη μάχη.

*) Το σημαντικότερο - ο σχηματισμός δεν είναι ενιαίος! Χωρίζονται σε μικρές ομάδες τη μία δίπλα στην άλλη και περιμένουν να εμπλακεί ένας δικός τους για να επιτεθούν. Ίσως έφταιγε ο σχηματισμός μου, αλλά με αρκετό γύρω γύρω η μάχη μπορεί να ξεκινήσει με ευνοϊκούς όρους από πλευράς επιθέσεων - απομόνωσης κάποιου στόχου κλπ.

*) Με ελιγμούς υπάρχει αρκετό πεδίο κίνησης, αν και το να σπάσουν οι γραμμές και να βρεθεί κάποιος πάνω στους τοξότες είναι πάρα πολύ δύσκολο στους πρώτους γύρους. Σύμφωνα με το παραπάνω, πολλές φορές ο/οι τοξότης/ες φεύγουν στα πλάγια με 1 - 2 άτομα φρουρά και προωθούνται. Αυτό το κρατάμε, θα φανεί σωτήριο.

Τι έκανα λοιπόν.

1) Τσεκούρια παντού, γιατί υπάρχουν πολλές ασπίδες. Τρία longaxes πίσω, σε αυτούς με τα χαμηλότερα στατιστικά, που απλώς θα χτυπούσαν τις ασπίδες, και δύο axes σε tanks για τον ίδιο λόγο. Τρία bilhooks στους πιο ικανούς. 6 + 6 λοιπόν, καθόλου τοξότες (γνωστά τα προβλήματά μου), 4 τανκ μπροστά (2 τσεκούρια, ένα σφυρί, ένα δόρυ) και δύο frontliners με ασπίδες και flail - σφυρί. Αν είχα τρόπο θα έδινα ακόμα περισσότερα, αλλά πάλι καλά να λέω που βρεθήκανε κι αυτά στο stash. Ξέρω εγώ που δεν πετάω τίποτα.

2) ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΟ - με το που ξεκινήσει η μάχη ΟΠΙΣΘΕΝ. Με τέτοιο σχηματισμό δε θα επιτεθούν, αλλά ακόμα και αν το κάνουν θα χωριστούν σε μικρότερες ομάδες, σύμφωνα με τα παραπάνω. Το στοίχημα είναι ένα γρήγορο ξεμονάχιασμα ή ιδανικά απομονωμένος τοξότης με το φρουρό του. Αν αυτοί εμπλακούν, σύντομα όχι μόνο υπάρχει αριθμητικό πλεονέκτημα αλλά αρκετοί αντίπαλοι θα κάνουν 2 - 3 γύρους για να πέσουν στη μάχη. Αν δεν προκύψει τέτοια ευκαιρία, κίνηση προς την πάνω ή κάτω μεριά του χάρτη και μετά μπροστά ώστε να πλαγιοκοπηθούν.

3) Είναι πάρα πολύ σημαντικό να μη βρεθεί το λάθος άτομο στο λάθος ρόλο, οπότε rotation στα tanks και footwork στους πίσω.

Κινούμαι καρφί πίσω λοιπόν, εκτός του οπτικού τους πεδίου, και στον τρίτο γύρο βλέπω κάτω δεξιά και μακριά από τον κύριο όγκο τους έναν τοξότη. Αποφασίζω να κινηθώ διαγώνια προς τα εκεί σε σχηματισμό, ώστε ένας frontliner και ένα billhook να τον εμπλέξουν (συν ένα τανκ αν χρειαστεί) ενώ οι υπόλοιποι να καλύψουν την επίθεση. Δηλαδή αυτό.

                    Κ Α Κ Ο Ι

        ---> ======= --->

                             ΤΟΞΟΤΗΣ - SM

Και με το που πλησιάζω, βλέπω ότι ο τοξότης έχει μόνο ένα φρουρό. Το Swordmaster. Οι οποίοι όμως είναι στα νώτα μου και αποκομμένοι από τους δικούς τους. Αποφασίζω να το παίξω. Τανκ με shieldwall - indomitable πάνω του, ο frontliner αρχίζει να κυνηγάει τον τοξότη που αποφασίζει να περπατήσει περισσότερο απ'όσο θα έπρεπε, και εδώ αρχίζει η διαφοροποίηση, και ενδεχομένως η λεπτομέρεια που κέρδισε τη μάχη.

Ενώ κανονικά θα έστελνα τους backliners να βοηθήσουν τους μπροστινούς, και άρα να τους εκθέσω και στα βέλη των τοξοτών και στο overwhelm, κρατάω δύο billhooks και το bannerman μου, που έχει την καλύτερη πιθανότητα να πετύχει, και στέλνω δύο τσεκούρια μπροστά. Ο billhook που κυνήγαγε τον τοξότη κάνει κύκλους, έχει μαζέψει κάτι βέλη και προσέχει. Χάνω αρκετή ζημιά λοιπόν από μπροστά και υπολογίζω ότι οι άλλοι θα αντέξουν μέχρι εν πάσει περιπτώσει να γίνει κάτι (να πέσει ο Swordmaster, να σκοτώσω τον τοξότη και να απελευθερωθεί ο frontliner, ή κάποιο θαύμα) και ΔΕΝ την κερδίσω πίσω, γιατί προφανέστατα οι δικοί μου αστοχούν συνέχεια. Ο bannerman όμως κρατάει το banner αντί να κρατάει longaxe όπως συνήθως, οπότε ενδεχομένως και για αυτό να αντέξανε το λεφούσι. Παράλληλα, όσοι ασχολούνται με το Swordmaster είναι πολύ λιγότερο εκτεθειμένοι. Σημειωτέον, το Fearsome μου δεν αστειεύεται, ενώ το τανκ μου τυχαίνει να κρατάει αξιοθαύμαστα ενάντια στο χασάπη κάτω.

Όση ώρα συμβαίνουν αυτά, 2 -3 αντίπαλοι αποφασίζουν να την πέσουν στο δεύτερο tank μου που είναι wavering αλλά αντέχει ηρωικά, σπάω ασπίδες σα να μην υπάρχει αύριο, σκοτώνω 1 - 2 άτομα που δεν είχαν ασπίδες και, κρισιμότατα, ένας πολύ επικίνδυνος μισθοφόρος με three-headed flail σε ύψωμα τρομοκρατείται και φεύγει. Δεν καταφέρνω να καταλάβω τη θέση αλλά ο leader κάνει το λάθος να επιτεθεί και πέφτει με συνοπτικές διαδικασίες. Παράλληλα, ο Witold έχει περιλάβει τον τοξότη αλλά κατεβαίνει προς το μέρος του ένας billhook με άγριες διαθέσεις. Αποφασίζω πως τα πράγματα αγριεύουν, φεύγω και από steady ο τοξότης εμφανίζεται fleeing (αυτή την ηλιθιότητα να σου εμφανίζει λάθος ηθικό πρέπει να τη φτιάξουν).

Μεχρι τώρα το μόνο πραγματικά θετικό είναι πως δεν έχω χάσει κανέναν (έχω δυο άτομα σε επικίνδυνη κατάσταση) και πως ξεφορτώθηκα τον ένα τοξότη, αλλά δε μπορώ ακόμα να φτάσω τους τοξότες και αυτό σίγουρα θα μου στοιχίσει. Δε μπορώ να κάνω πολλή ζημιά, μπορώ να κινηθώ ελάχιστα και ο Swordmaster δεν έχει πάθει τίποτα ακόμα. Τη λύση τη δίνουν οι ίδιοι οι μισθοφόροι, που ένα μαζικό resolve check με το θάνατο του αρχηγού τους τους έχει βλάψει. Χαλάω τη γραμμή μου προσπαθώντας να στείλω το κυρίως tank μου πάνω στους τοξότες, ένας αντίπαλος πηγαίνει πάνω στους backliners μου που δεν έχουν κινηθεί ακόμα και γίνεται κομμάτια με συνοπτικές διαδικασίες, και ένας δεύτερος θάνατος μου επιτρέπει να στείλω ένα frontliner να βοηθήσει το περικυκλωμένο μου tank που τρώει αμείλικτο ξύλο. Οι δύο εναπομείναντες εχθροί είναι wavering, με τη μετακίνηση γίνονται breaking και ένα τυχερό χτύπημα τους κάνει fleeing. Εδώ αρχίζω και νιώθω πιο σίγουρος.

Ο Swordmaster έχει δεχτεί ένα χτύπημα και έχει γίνει wavering, παρακαλάω για ένα δεύτερο, πιάνω τον ένα τοξότη, αφήνω δυο άτομα πίσω να καθαρίσουν τους fleeing , ο αντίπαλος billhook έχει επιστρέψει και στέκεται ΣΤΟ ΕΝΤΕΛΩΣ ΛΑΘΟΣ ΣΗΜΕΙΟ, ανασταίνεται ένας νεκρός δίπλα στο Swordmaster, δε μπορώ να καταλάβω αν οι τοξότες έχουν σκοπό να ξεκουμπιστούν για τις άκρες του χάρτη, οι δικοί μου είναι τέζα στην κούραση και τα μαχαίρια πονάνε, ο ένας τοξότης είναι ακόμα ελεύθερος και γλυκοκοιτάει τους backliners μου που δύο είναι σε κακό χάλι, αλλά για μια φορά όλα πήγαν καλά, ο Swordmaster έπεσε, έστειλα τους πληγωμένους πολύ πολύ μακριά, αποτέλειωσα όσους προλάβαινα και όλα καλά.

Από λάφυρα, αναλογικά ελάχιστα αν και λογικό με τόση ζημιά που έκανα σε πανοπλίες. 3 - 4 κράνη και δυο sellsword's armors, αλλά το three-headed flail που ξαχάρωνα δε μου το έριξε και δε σκέφτηκα να το σηκώσω κατά τη μάχη (ο τύπος αναστήθηκε και έπρεπε να τον ξανασκοτώσω, ήμαρτον).

Απρόσμενη εξέλιξη. Είχα λιώσει τη μάχη, ομολογουμένως, αλλά πήγε την ομάδα μου πέρα από τα όριά της. Έδειξε ξεκάθαρα τη διαφορά ανάμεσα σε μια καλή ως πολύ καλή και μια άριστη ομάδα, και η δική μου δεν είναι άριστη. Αναγκάστηκα να κατανείμω περισσευούμενα perks, να στίψω το μυαλό μου, να δοκιμάσω νέα πράγματα κλπ, και τελικά...δεν ξέρω γιατί την κέρδισα. Εκμεταλλεύτηκα μια αβλεψία, ναι, αλλά ίσως να είχα κερδίσει πιο εύκολα αν είχα ρίξει τους backliners μου στην κυρίως μάχη - και είχαν μαζέψει ένα κάρο βέλη...

Πάμε για άλλα!

(παρεπιπτόντως, τα achievements είναι της πλάκας, πρέπει να τα κάνουν όλα να μετράνε μόνο σε Ironman και να βάλουν πολύ δυσκολότερα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συμβαίνουν πραγματάκια!

Επειδή δε μου έφταναν τα καουμποϊλίκια της προηγούμενης αποστολής, αποφάσισα να ολοκληρώσω το ambition με τα goblins και άφησα την πόλη τους για το τέλος. Μου αρέσουν οι μάχες εναντίον των goblins γιατί οι στρατηγικές τους είναι ενδιαφέρουσες και με βγάζουν από τα νερά μου, συν το ότι κερδίζω σχετικά εύκολα ρίχνοντας το ήθικό τους. Εδώ τα πράγματα ήταν πιο περίπλοκα, γιατί ήταν 24 καλλικαντζαράκια με έναν Overseer, ένα Shaman και πολλούς τοξότες και άτομα που πετούσαν πράγματα γενικά.

Η μάχη με ταλαιπώρησε περισσότερο από όσο της άξιζε γιατί πάταγε στις δύο κύριες αδυναμίες μου: την αστεία ranged defence της πίσω γραμμής μου και το χαμηλό fatigue ή/ και ranged defence κάποιων συγκεκριμένων χαρακτήρων, που συνήθως δε με προβληματίζει αλλά εδώ οι περικοκλάδες του σαμάνου δημιουργούσαν πρόβλημα. Τρεις κινήσεις και λίγη τύχη έφεραν τη νίκη, μετά από πειραματισμούς. Έφτιαξα τέσσερεις υποομάδες ώστε και να υπάρχει αλληλοκάλυψη και να επηρρεάζομαι όσο το δυνατό λιγότερο από τις περικοκλάδες, έδωσα kite shields στους backliners και τους έστειλα έτσι μπροστά (ω ναι, τράβηξαν τα μακρυνάρια όταν πια είχα φτάσει στις γραμμές τους) και τους πλαγιοκόπησα με τον two-hander μου, που μοίρασε άφθονο πόνο στα goblins και τις χαμηλές τους άμυνες. Κάποιοι θάμνοι κλπ και τα αναμενόμενα morale checks έκαναν τη ζωή μου ευκολότερη, και τα πράγματα κύλησαν όπως έπρεπε.

Στο καπάκι πήρα το ambition με τα undead lairs (θα προτιμούσα allied με Οίκο αλλά δεν το έβγαλε), ανεβάζω τους χαμηλού level για να αντικαταστήσω κάποιους χαρακτήρες που πλέον δεν τραβάνε, οι τοξότες μου είναι lvl 8 και επιτέλους αρχίζουν και φαίνονται, και πρέπει επιτέλους να προχωρήσω την εξερεύνηση.

Επίσης, Snoob, το παρακάτω λέει τίποτα? Έχει ακριβώς το ίδιο damage με fighting spear αλλά πολύ παραπάνω ζημιά εναντίον πανοπλίας. Προσωπικά θα το προσπερνούσα, αλλά θα ήθελα μια γνώμη.

BattleBrothers.png.a680091c9c63e901f1e2f99f2ce0a6f9.png

Επεξ/σία από Tobajara
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

To ambition για τα 4 undead lair είναι βασικότατο, προσωπικά το επιλέγω σε πρώτη ευκαιρία. Γενικά, τα τρία με καταστροφή lairs (goblins, orcs, undead) δίνουν χρήσιμα rewards, αλλά των undead είναι με διαφορά το καλύτερο. Και μπορεί να βοηθήσει σε διάφορα ενδιαφέροντα builds.

Τη λόγχη αν έχεις τα λεφτά παρ' τη, αλλά δεν ξέρουν τι ζητάνε μωρ' αδερφάκι μου, πρέπει να ρωτήσω λίγο τους devs γι' αυτό κάποια στιγμή, 11+ χιλιάδες για 16% armor και 5% cth το κεφάλι; Να είχε, τουλάχιστον, λίγη αντοχή παραπάνω... (Δυσκολεύομαι να θυμηθώ αν μου έχει βγάλει ποτέ της προκοπής named spear). 

Y.Γ. Tα γκόμπλιν, αν έχουν τοξότες (βασικά, αν δεν είναι σκέτοι wolfriders/πεζικάριοι) προτιμώ να τα πολεμάω νύχτα. 

Υ.Γ2. Corrupted save μου έβγαλε το αρχείο του 4ου επεισοδίου... Εντάξει, δεν χάθηκε τίποτε φοβερό, 7 μέρες in-game, αλλά μου την έδωσε. Με το προγραμματάκι της nvidia έκανα record, τι μπορεί να στράβωσε δεν ξέρω. Το Plays που με βόλεψε, είναι ασύμβατο με το BB. Οπότε, υπομονή 3 μέρες να βγει το DLC και ξεκινάω από το 0 με τους βάρβαρους μέσα. Είδα σήμερα ένα stream (μα, πάνε και δίνουν κωδικούς στον κάθε άσχετο, ο τύπος δεν ήξερε βασικά πράγματα, και να πεις πως είναι εκατοντάδες κόσμο στο κανάλι.... 40 νοματαίοι ήμαστε...) και παρότι έκανε πάρα πολλά λάθη ο τυχεράκιας που τσίμπησε τον κωδικό (δεν φτιάχνουμε ΠΟΤΕ build χωρίς κράνος, ΠΟΤΕ) θα δούμε πολύ όμορφα πράγματα με τα νέα όπλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχουν σπάσει τα νεύρα μου, έχω μπλέξει με 6 Schrats μέσα σε δάσος και δε μπορώ να βγάλω άκρη. Έχω όσα τσεκούρια και tanks χρειάζομαι, οι ασπίδες τους δεν είναι πρόβλημα αλλά οι επιθέσεις τους είναι ανυπόφορες πραγματικά. Χτυπάνε μέσα από θάμνους (!!!), το Fearsome τα αφήνει ανεπηρρέαστα (το να πέσουν σε wavering είναι άθλος), οι backliners μου συχνά δεν έχουν πού να σταθούν και, κυρίως, τόσους τραυματισμούς μαζεμένους δεν είχα ούτε εναντίον Ορκ.

Ανυπομονώ για το expansion (άσχετο αυτό).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Τα Schrats είναι κλασική περίπτωση αντιπάλου που το έδαφος παίζει καθοριστικό ρόλο.

Προσωπικά, κοιτάζω να τα παρασέρνω σε πεδιάδες, μέσα στα δάση (ιδίως τα πυκνά) είναι κακός μπελάς. Συν του ότι, μου έχει τύχει να μου σακατέψουν τρια τανκ με επιθέσεις του 5%-10%, εκεί να δεις σπάσιμο...

Δυστυχώς, μέχρι και τανκ που χωρίς shieldwall έπιανε 75 έχουν καταφέρει να μου χτυπήσουν, είναι λοταρία. 

Δεν καταλαβαίνουν από τίποτε, είναι "alien mind", μόνο άμυνα και ξύλο από πίσω. Χτυπάνε μέσα από θάμνους, δέντρα, τα πάντα-όλα.

Το expansion προβλέπεται έπος, 28 ώρες απέμειναν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω 6 από δαύτα σε πολύ πυκνό δάσος, όπου νόμιζα πως θα μπορώ να τα απομονώσω πιο εύκολα. Τελικά κατέληξα να μην έχω πού να σταθώ, ειδικά σε διασταυρούμενη ζώνη. Έχω βλαστημήσει την ώρα και τη στιγμή, αυτό δεν έχει να κάνει με στρατηγική αλλά με καθαρή χαζομάρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Πραγματικά, δεν μπορώ να φανταστώ πώς θα βγουν 6 σε πυκνό δάσος. Αφού κάνεις load/save, δες μήπως σου βγάλει κανέναν σχετικά "ανοιχτό" χάρτη ή δελέασε 2-3 να διαβούν bottlenecks ώστε να ασχοληθείς με αυτά και τα άλλα, που είναι σχετικά αργά, να χαθούν κάνοντας το γύρο.

Σε ironman το καλύτερο που έχω καταφέρει είναι 4, σε πεδιάδα, και με 2 γομάρια τανκ και 3 εκπληκτικούς backliner.

Δεν σε ζηλεύω, αυτό είναι το μόνο βέβαιο: έχει πολύ δελεαστικό loot η μάχη (λογικά θα βγάλεις 1 ή και 2 καλές ασπίδες από αυτή την ιστορία) αλλά πώς βγαίνουν, με περιορισμένες θέσεις για επίθεση και αλληλοκαλύψεις από τους δεντροτέτοιους, δεν ξέρω.

Θέλεις ανοιχτό χώρο για 2 τουλάχιστον, να μπλοκάρουν τα τανκ και πίσω διαγώνιά τους να σταθούν τα two-tiles. Είναι πολύ δύσκολο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, την πέρασα τη μάχη. Είχα δύο απώλειες αλλά αποφάσισα να συνεχίσω, αν και θα μπορούσα να την περάσω χωρίς καμία. Οι δύο νεκροί (ένας frontliner και ένας backliner με 70 - 72 επίθεση 12 level περίπου) πήγαιναν για αντικατάσταση έτσι κι αλλιώς, αν και λίγο πιο μετά γιατί οι καινούριοι είναι 3 - 5 lvl. Επίσης από 6 Schrats έριξε 2 κορμούς και 4 ρετσίνια, οπότε βγήκαν 2 ασπίδες και 2 βελτιώσεις για πανοπλίες που μειώνουν το βάρος. Αρκετά χρήσιμα και έκρινα πως, πέρα από τους συναισθηματισμούς, άξιζε τον κόπο. Δεν έριξε Heart of the Forest αλλά δεν τη χρειαζόμουν άμεσα για κάτι, και έχω να σκοτώσω άλλα 6 πλάσματα.

Οι θάνατοι ήταν τζάμπα και βερεσέ. Και οι δύο πέθαναν στο τελευταίο Schrat, που ήταν wavering και στο 1/3 της ζωής (να χτυπάς το κεφάλι σου). Και οι δύο ήταν με longaxes, ο ένας με δύο τραυματισμούς σε fatigue και AP (ένα τετράγωνο το γύρο, ωραία πράγματα) και ο άλλος να προσπαθεί να φτάσει σε ασφαλές τετράγωνο και να επιτεθεί. Πάνω στο Schrat ήταν μόνο ένα ταλαιπωρημένο τανκ, ένα δεύτερο τανκ προσπαθούσε να βρει το fatigue να κάνει rotate τον τραυματία, και ο μόνος που έκανε ζημιά ήταν ο bannerman με longaxe για τις ανάγκες της παραγωγής. Ο πρώτος πέθανε από μισή ζωή επειδή το Schrat αποφάσισε να χτυπήσει μέσα από πυκνό δάσος, χωρίς να έχει στόχο δίπλα του (τσίμπησα τα βυζιά μου). Ο δεύτερος από δική μου αβλεψία, καθώς έκανα λάθος κλικ και τον έστειλα σε εκτεθειμένο τετράγωνο οπότε η επίθεση δε μου έκανε το χατήρι.

Λίγα πράγματα για το τι χρειάζεται, αν σου φανούν χρήσιμα.

1) Θες tank ή frontliners που να αντέχουν ώστε όχι μόνο να κλείσουν τα περάσματα αλλά να κρατήσουν καρφωμένα τα Schrat που ΔΕ θες να στοχεύσεις. Τα Schrat παίζουν το γύρω γύρω ώστε να βρουν δρόμο προς τους backliners. Με υπομονή μπορείς να καθυστερήσεις την εμπλοκή για αρκετό διάστημα ώστε να διαλέξεις (όσο μπορείς) ποιό Schrat θα μαγκώσεις. Πρέπει να είσαι προετοιμασμένος να εγκαταλείψεις χαρακτήρες στη μοίρα τους να τρώνε ξύλο πίσω από το shield wall. Δε χρησιμοποίησα Indomitable για να αποφύγω το νεκρό γύρο του Recover και γενικά μου βγήκε.

2) Τοποθέτηση. Ψάχνεις για σημεία που κλείνουν μεν πέρασμα αλλά έχουν 2 διαγώνιες θέσεις για backliners (περισσότερες σε δάσος πολύ δύσκολα θα βρεις). Σε ανοιχτό χώρο θα υπάρχει θέμα με saplings αν χτυπάς με μεγάλα όπλα, οπότε αν ευκαιρεί πχ ένας billhook με Berserk, Killing Frenzy/ proficiency θα βοηθήσει. Rotate για να μπορείς να αλλάζεις τα τανκ θα σου φανεί υπερπολύτιμο. Το να πιάσεις δύο Schrats με το ίδιο τανκ δεν είναι τόσο μουρλό όσο ακούγεται, αρκεί να είσαι σε ανοιχτό χώρο ώστε να τοποθετηθείς για ζημιά (επίσης απελευθερώνει ένα tank για άλλες δουλειές)

3) Πολύ δύσκολη μάχη από πλευράς αποστάσεων. Φόβισε τα Schrats με τανκς ώστε να πάνε από γύρω αλλά ΜΗΝ εμπλακείς εκτός αν είναι απολύτως αναγκαίο. Μην κλειστείς σε συγκεκριμένη περιοχή αλλά ανοίξου, ΜΗΝ (μην) πάρεις ρίσκα, διάλεξε ΑΚΡΙΒΩΣ πού θες να σταθεί το Schrat και προς τα πού να χτυπάει. Επίσης μην περιμένεις να κάνουν αυτό που θες και γενικά υπολόγισε ΠΟΛΥ προσεκτικά τις αποστάσεις - δε μπορείς να κινηθείς γρήγορα. Θέλει πολλή υπομονή για να μη μπλέξεις, γενικά μη βιαστείς.

4) Από όπλα, για να βγάλεις ζημιά με fighting axe θες ιδανικό frontliner που βρίσκεται δύσκολα (2 επιθέσεις σημαίνει όχι shield wall, οπότε ήδη ρισκάρεις, shield wall σημαίνει περισσότερους γύρους εκτεθειμένος) αλλά δεν έχεις τα Saplings. Αν έχεις Longaxes/ Greataxes βγάζεις περισσότερη ζημιά και τελειώνεις νωρίς αλλά έχεις Saplings. Όταν ξεκινήσει η μάχη πρέπει να την τελειώσεις ΓΡΗΓΟΡΑ, οπότε προτείνω το δεύτερο. Ο Zweihander μου έβγαλε τα λεφτά του πάντως, πολύ χρήσιμος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Το πρόβλημα στο δάσος (χειρότερα στο πυκνό, αλλά γενικά και στις τρεις κατηγορίες δάσους) είναι πως δεν ξέρεις πώς θα σου βγει ο χάρτης.

Λ.χ., μου έχει τύχει διπλό bottleneck που, από 4 Schrats, μόνο τα 2 σκότωσα, γιατί τα δύο τράπηκαν σε φυγή! Έφαγαν τόσο ξύλο τα πρώτα, μου είχε βγάλει μονό σημείο μπλοκαρίσματος και πίσω υψώματα, θέρισαν τα τσεκούρια. Πίσω του είχε θάμνους, έβγαζε sapling μονάχα σε 1 σημείο (το πρώτο, σε 2 το δεύτερο).

Είναι και θέμα τύχης, όμως, εκεί όπου είσαι αναγκασμένος να τρενάρεις τις άμυνες: λ.χ. πάλι με Schrats που έχει τύχει τριπλή διαδοχική ευστοχία δική τους σε 5% και τριπλή αστοχία δική μου σε 90+%.

Να τραβάς, δηλαδή, ό,τι έχεις πρόχειρο να τραβήξεις.

Τέλος πάντων, 6 ωρίτσες μείνανε :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 - 4 έχω αντιμετωπίσει κι εγώ σε ανοιχτό χώρο, όπου είχε δουλέψει το Fearsome. 6 και σε κλειστό χώρο είναι τελείως διαφορετική κατάσταση, απόφυγέ το πάση θυσία.

Είναι δυσάρεστη μάχη εναντίον 6 γιατί είναι πολύ στατική και αργή, λίγο όπως είναι οι Alps. Λόγω του εδάφους δε μπορείς να κινηθείς γρήγορα, η ζημιά που βγάζεις είναι μετρημένη, σου τυχαίνουν και κακές ζαριές και βλαστημάς την ώρα και τη στιγμή. Τέλος πάντων.

Ώρα για το κουίζ της ημέρας! Υποψήφια τανκ! Το ένα έχει εξαιρετικό fatigue και δυο αστεράκια σε melee, το άλλο σχεδόν τέλεια αστέρια αλλά όχι πολλές προοπτικές στο fatigue και ένα perk πάει στο Colossus (για tank δεν είναι πρόβλημα). Κλίνω προς το Χάρτμουτ, όμως φοβάμαι μη μου βγει άχρηστος λόγω fatigue και θέλει κάθε δεύτερο γύρο recover.

BattleBrothers.jpg.90a5ce1ef33b9950fb3eafd34b468bf3.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Ούλριχ: τανκ χωρίς αντοχή δεν είναι τανκ, και δυστυχώς ο Χάρτμουτ ξεκινάει με τεράστιο μειονέκτημα. Ο τύπος έχει -20 σε σχέση με τον άλλο, που έχει και δύο αστέρια εκεί (άρα 4/level γκαραντί, μπορεί και παραπάνω μια στο τόσο). Δύο αστέρια μια χαρά είναι, 35 άμυνα χωρίς perks, μπορείς και παραπάνω με το gifted. Βάζεις ειδίκευση στην ασπίδα και ασπίδα, καλός θα γίνει. Θέλει, βέβαια, κι αυτός colossus.

Δελεασικότατα τα τρία αστέρια στην άμυνα, προφανώς, αλλά ξεκινάει με ελάχιστα hp και πάρα πολύ χαμηλή αντοχή (βέβαια, δεν πρέπει να ασχοληθείς καθόλου με την επίθεσή του, με μια απλή λόγχη έχει 85αρης με το καλημέρα).

Τι πανοπλία θα φοράει, όμως; Θα του φάει όλο το fatigue. Ουσιαστικά θα στέκεται εκεί σαν κούτσουρο... Θα μου πεις, αν έχει μαμίσιο 50+, άμυνα, σκασίλα σου το shieldwall. Και πάλι, όμως, πώς θα επιτεθείς για να μαζέψεις xp με αυτόν; Θα τον βάλεις back line, και σιγά-σιγά... Αλλά είναι άγαρμπος επιθετικά για back line και στα τανκ δεν θες να ξοδέψεις level up στην επίθεση, δεν τους έχουμε για επίθεση...

Κλασικά, θα ήθελες τα καλά και των δύο (resolve/επίθεση/αστέρια στην άμυνα του ενός, αντοχή του άλλου, αλλά αν τα είχαν όλα, δεν θα ήταν ο ένας απόστρατος και ο άλλος αγρότης, θα ήταν raider/sellsword, με ανάλογο μισθό...

Ήρθε και το κλειδί του DLC, για το review που θα ανεβάσω από εβδομάδα. Υπομονή λίγες ωρίτσες, θα δεις πολύ ωραία πράγματα: και μόνο τα origins αξίζουν την αναμονή.

Υ.Γ. Το disloyal είναι από τα πιο παρεξηγημένα traits: εκτός κι αν πας κατά διαβόλου, οπότε θα έχεις άλλα θέματα να σε προβληματίζουν, το disloyal σημαίνει πως έχεις ένα χαρακτήρα που ανάλογα τις ανάγκες των μαχών, μπορείς να τον παρκάρεις επ' αόριστο στα reserves και να μη σου κατεβάσει μούτρα ποτέ. Μόνο σε ένα origin δεν βοηθάει αυτό, όπως θα διαπιστώσεις.

Υ.Γ.2 Περιμένω επίσημη κυκλοφορία και επιχειρώ νέο Let's Play με origin, θα δω ποιο. Αν μου κάνει πάλι λαδιά στην εγγραφή το βίντεο, τι να πω...

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το αγόρασα κι εγώ. Είναι λίγο τσιφούτηδες όμως, στο launch στο GOG υπάρχει συνήθως μια έκπτωση 10%, αυτή τη φορά ήταν μόνο 4. Δε βαριέσαι, μιλάμε για κέρματα. Στενοχωριέμαι μόνο λίγο που το τωρινό μου campaign μάλλον θα το φάει το μαύρο σκοτάδι, αλλά επιτέλεσε το σκοπό του. Θα αρχίσω Ironman μαζί με το DLC. Ο πόνος πονάει αλλά μου αρέσει.

Για πρόσληψη προτίμησα το Χάρτμουτ τελικά. Είχα κακή εμπειρία με ένα δεύτερο τανκ που είναι η ανθρώπινη μελιτζάνα στη μάχη, απλά κάθεται και μαζεύει ξύλο και πετυχαίνει κάτι μόνο με αίτηση. Το fatigue θα το διορθώσω με τα κατάλληλα perks και το αντίστοιχο armor crafting, και το κυρίως τανκ που έχω κάπως έτσι ξεκίνησε και μου βγήκε αστέρι.

Snoob από πλευράς πωλήσεων και εσόδων πώς τα έχουν πάει οι developers? Έψαξα να βρω νούμερα και νέα αλλά δε βρήκα τίποτα.

ΥΓ. Αν το παιχνίδι είχε περισσότερο δυναμικό κόσμο σε στυλ Mount and Blade, όπου μπορούσες να γίνεις μέρος κράτους ή και να στήσεις το δικό σου (και γενικά ανεπτυγμένη διπλωματία, φατρίες, έριδες κλπ, κάτι που να δίνει διαφορετική διάσταση στις αποστολές), και είχε και βάρδους, απλά δε θα είχε νόημα να παίξω οτιδήποτε άλλο.

Επεξ/σία από Tobajara
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...