Προς το περιεχόμενο

Nvidia RTX2000/GTX16XX Series (Turing)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στο βίντεο φαίνονται κάποια μικρά motion artifacts σαν υπολλείμματα ghosting. Όπως στο Control. Πάντως στο Deliver us the moon ήταν ακόμα σπανιότερα γεγονός που δείχνει ότι και άλλα στοιχεία της μηχανής γραφικών παίζουν ρόλο.

Το FidelityFx δεν έχει τέτοια προβλήματα αλλά λογικά θα χάνει πολύ σε texture shimmering/flickering και σε transparent textures. Συνολικά καλύτερο το DLSS 2.0.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Το FidelityFX τι κάνει ακριβώς; Απλά render σε χαμηλότερη ανάλυση και μετά το περνάει από sharpening φίλτρο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Το FidelityFX τι κάνει ακριβώς; Απλά render σε χαμηλότερη ανάλυση και μετά το περνάει από sharpening φίλτρο;

Ο αλγόριθμος της amd είναι που είναι open source και αργότερα πέρασε σε reshade, nvidia drivers κλπ. Λίγο-πολύ αυτό κάνει ναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Ε τότε θα έχει τα κακά του sharpening (π.χ. ότι τονίζει το aliasing). Ο λόγος που το DLSS είναι ή καλύτερα φαίνεται καλύτερο από το native είναι το ΤΑΑ βασικά, και ότι οι περισσότερες υλοποιήσεις του είναι πολύ μέτριες. Το DLSS 3.0 θα είναι μπόμπα, αλλά μπορεί να χρειάζεται Ampere σόνι και ντε..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, ilos είπε

Ο αλγόριθμος της amd είναι που είναι open source και αργότερα πέρασε σε reshade, nvidia drivers κλπ. Λίγο-πολύ αυτό κάνει ναι.

Όχι ακριβώς , αυτό είναι το cas που λες . Αυτό είναι universal από τον driver και δουλεύει σε όλα τα παιχνίδια,

Το fidelityFx θέλει tune για κάθε παιχνίδι ατομικά . Γενικά έχει καλύτερα αποτελέσματα από τις άλλες μεθόδους sharpening 

3 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Ε τότε θα έχει τα κακά του sharpening (π.χ. ότι τονίζει το aliasing). Ο λόγος που το DLSS είναι ή καλύτερα φαίνεται καλύτερο από το native είναι το ΤΑΑ βασικά, και ότι οι περισσότερες υλοποιήσεις του είναι πολύ μέτριες. Το DLSS 3.0 θα είναι μπόμπα, αλλά μπορεί να χρειάζεται Ampere σόνι και ντε..

Σε 4K τηλεόραση δύσκολα διακρίνεις το aliasing , προσωπικά ποτέ δεν βάζω AA όταν παίζω εκεί . Σε monitor όμως χρειάζεται ειδικά όταν παίζεις σε μικρότερες αναλύσεις , εκεί το dlss έχει ξεκάθαρο προβάδισμα 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Ε τότε θα έχει τα κακά του sharpening (π.χ. ότι τονίζει το aliasing). Ο λόγος που το DLSS είναι ή καλύτερα φαίνεται καλύτερο από το native είναι το ΤΑΑ βασικά, και ότι οι περισσότερες υλοποιήσεις του είναι πολύ μέτριες. Το DLSS 3.0 θα είναι μπόμπα, αλλά μπορεί να χρειάζεται Ampere σόνι και ντε..

Από τι δεν μπορεί να απαλλαγεί το FidelityFX, ούτε καν το TAA(32:25.). Στο Control βλέπω καλύτερο temporal stability(στα φυτά ας πούμε) και από το native. Τέτοιες τεχνικές πρέπει να αξιολογούνται πάντα σε κίνηση. Όπως έκανε το DSOG πιο πάνω.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο πέτσινος ήθελε να κάνει μαγκιές με την tsmc για να έχει καλύτερες τιμές, κάτι που δεν του βγήκε και τώρα τρέχει να πουσαρει τα 8αρια της Samsung , και γιαυτο έχουμε τα rumors για 350watt και ειδικό 12αρη καλώδιο . 
Παντως αν και rumor/leak το παραπάνω , με βάση τις κονσόλες, τα claims της amd για 50% καλύτερο performance per watt και το όνομα (navi2x) μια GPU με διπλάσιες επιδόσεις από την 5700xt την πάει κάπου εκεί στο + 50% από την 2080ti, είναι ένας ρεαλιστικός στόχος με όλα τα παραπάνω .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, noFEARgr είπε

Σε 4K τηλεόραση δύσκολα διακρίνεις το aliasing , προσωπικά ποτέ δεν βάζω AA όταν παίζω εκεί . Σε monitor όμως χρειάζεται ειδικά όταν παίζεις σε μικρότερες αναλύσεις , εκεί το dlss έχει ξεκάθαρο προβάδισμα 

Αυτό ακριβώς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Πολύ δυνατό το DLSS 2.0 για ακόμη μία φορά.

 

3 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

Ο λόγος που το DLSS είναι ή καλύτερα φαίνεται καλύτερο από το native είναι το ΤΑΑ βασικά, και ότι οι περισσότερες υλοποιήσεις του είναι πολύ μέτριες.

 

2 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Στο Control βλέπω καλύτερο temporal stability(στα φυτά ας πούμε) και από το native. Τέτοιες τεχνικές πρέπει να αξιολογούνται πάντα σε κίνηση. Όπως έκανε το DSOG πιο πάνω.

Πολύ καλό γενικά το DLSS 2.0.

Αλλά όπως ξέρουμε τίποτα δεν μπορεί να ξεπεράσει το Native, μόνο η ολιγωρία (;) των devs.

Στο Control που αναφέρθηκε, όπως και στο Death Stranding χρησιμοποιείται στη native κάποιο ανεπαρκές ΑΑ, κάνοντας έτσι το DLSS να φαίνεται, όπως είπε και ο Γιάννης, ανώτερο.

Πήρα από την προτελευταία σκηνή του DSOG ένα σημείο από την πάνω αριστερά γωνία (χωρίς πολλή αναζήτηση καθώς υπάρχουν πολλά τέτοια σημεία).

Είναι κατά σειρά Native / DLSS / FidelityFX. Τα συμπεράσματα δικά σας:

 

 

DS.png

Επεξ/σία από kkatzos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Πολύ καλό γενικά το DLSS 2.0.

Αλλά όπως ξέρουμε τίποτα δεν μπορεί να ξεπεράσει το Native, μόνο η ολιγωρία (;) των devs.

Στο Control που αναφέρθηκε, όπως και στο Death Stranding χρησιμοποιείται στη native κάποιο ανεπαρκές ΑΑ, κάνοντας έτσι το DLSS να φαίνεται, όπως είπε και ο Γιάννης, ανώτερο.

Πήρα από την προτελευταία σκηνή του DSOG ένα σημείο από την πάνω αριστερά γωνία (χωρίς πολλή αναζήτηση καθώς υπάρχουν πολλά τέτοια σημεία).

Είναι κατά σειρά Native / DLSS / FidelityFX. Τα συμπεράσματα δικά σας:

DS.png

Κάποιο λάθος του dsog θα είναι , το native δεν γίνεται να έχει περισσότερο aliasing από το fidelity fx , ενώ το δεύτερο είναι μικρότερο resolution και το sharpening από μόνο του αυξάνει το aliasing. Μάλλον ξέχασαν να ενεργοποιήσουν το Taa στο native.

Τωρα ότι το taa τις περισσότερες φορές είναι σάπιο το ξέρουμε , στο control και στο death stranding είναι ακόμα  χειρότερο ωστόσο για να φανούν μεγαλύτερες οι διάφορες 

Επεξ/σία από noFEARgr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Η ουσία πιστεύω είναι ότι σε gameplay ροή και όχι αν πάρουμε δυο στατικές εικόνες με 400% zoom και να κάτσουμε να τις αναλύσουμε, το DLSS είναι πλέον πρακτικά το ίδιο με το native. Οπότε λύνεται κατά μεγάλο βαθμό το θέμα του performance με RT (συν ότι οι Ampere θα έχουν και καλύτερο RT), να δούμε αν θα βγουν τίτλοι..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

Η ουσία πιστεύω είναι ότι σε gameplay ροή και όχι αν πάρουμε δυο στατικές εικόνες με 400% zoom και να κάτσουμε να τις αναλύσουμε, το DLSS είναι πλέον πρακτικά το ίδιο με το native. Οπότε λύνεται κατά μεγάλο βαθμό το θέμα του performance με RT (συν ότι οι Ampere θα έχουν και καλύτερο RT), να δούμε αν θα βγουν τίτλοι..

Στα καλώδια και κάποια άλλα αντικείμενα το DLSS 2.0 αφήνει κάποια ίχνη ghosting, σαν κουκίδες, που στο Deliver us the moon παραδόξως δεν υπάρχουν καν(βλέπεις όμως αραιά και που κάτι halos σαν σε LCD μόνιτορ με υπερβολικό overshoot).

Αυτό που πρέπει να ξέρουμε είναι ότι με έξυπνο denoising software ή νευρωνικό δίκτυο και αυτά μπορούν να εξαλειφθούν με τίμημα ένα μικρό blur στις άκρες των αντικειμένων. Με την παραπανίσια δύναμη των Ampere δεν αποκλείεται να δούμε κάτι σχετικό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 λεπτό πριν, pirmen56 είπε

Στα καλώδια και κάποια άλλα αντικείμενα το DLSS 2.0 αφήνει κάποια ίχνη ghosting, σαν κουκίδες, που στο Deliver us the moon παραδόξως δεν υπάρχουν καν(βλέπεις όμως αραιά και που κάτι halos σαν σε LCD μόνιτορ με υπερβολικό overshoot).

Πράγματι υπάρχουν αλλά πιστεύω πρέπει να τα περιμένεις για να τα δεις. Εννοώ ότι κάποιος που δεν βλέπει DF όλη την ώρα και αναλύσεις επί αναλύσεων όπως εμείς, παίζει να μην πάρει γραμμή. Προσωπικά είμαι πολύ ψείρας και αν και έχω παίξει δύο παιχνίδια όλα και όλα με RT reflections (Youngblood και Deliver us) το μάτι μου πάει αμέσως πλέον στα "ψεύτικα" reflections που έχουν τα υπόλοιπα παιχνίδια. Ειδικά αυτό το SSR είναι πολύ ξεκάθαρο στο μάτι μου πλέον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...