Προς το περιεχόμενο

Star Wars Episode IX


coffeex

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το εχω ξαναγραψει και παλιοτερα, οτι οσο ηταν ο Λουκας ιδιοκτήτης της εταιριας του τετοια εκτροπα δεν βλεπαμε. Οι 6 ταινιες του Λουκας ειναι πολυ καλυτερες απο αυτες παρολο που διαφωνουσαν για τα πρικουελ πολλοι εδω μεσα!

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μόλις την είδα. Η ταινία έχει τόσο μεγάλα λογικά χάσματα που χωράει να περάσει από μέσα τους ολόκληρη η armada του First Order.

Δεν κατάφεραν να φτιάξουν κάτι με συνοχή, σεβασμό στο franchise και ικανοποιητικό τέλος. Ακόμα και ο τίτλος "Rise of Skywalker" είναι εντελώς οξύμωρος με τα γεγονότα της ίδιας της ταινίας.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 31/12/2019 στις 6:26 ΠΜ, Malthador είπε

The Rise of Skywalker Creators Say It's Carrie Fisher's Fault Kelly Marie Tran Wasn't in the Movie

Εντελώς ξεδιάντροποι, τώρα κατηγορούν και την νεκρή. 

Whatever. 

ναι, μεγαλη ξεφτιλα. ακομη και οι SJW που ειχαν στηριξει το TLJ, εχουν πλεον στραφει εναντιων τους με αυτα τα καραγκιοζολικια τους.

εντωμεταξυ, το ολο προβλημα ξεκινησε με το ποσο κακογραμμενος ηταν ο χαρακτηρας της. αν ειχε γινει σωστη δουλεια, δεν θα ειχε κανενας προβλημα μαζι της, ουτε καν οι πιο hardcore φανς.

δεν αρεσε ομως στο μισο κοινο στο TLJ, δεν τραβηξε και τους κινεζους, οποτε σου λεει για το TROS θα βαλουμε στην ακρη την κινεζουλα, και στην θεση της θα εχουμε την μαυρουλα, θα ριξουμε και ενα gay φιλι το οποιο ομως θα κοψουμε για την ασιατικη αγορα, και θα μεινουν ολοι ευχαριστημενοι, οι παλιοι φανς, οι ασιατες, οι SWJ, οι POC, κοκ.  πηγανε να φτιαξουν ενα προιον που θα αρεσει σε ολους, αλλα στο τελος δεν αρεσε σε κανεναν. και τωρα προσπαθουν να δικαιολογησουν τα αδικαιολογητα.

Επεξ/σία από KilliK
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, coffeex είπε

Star Wars: John Boyega clashes with fans over ‘disgusting’ joke about Rey’s sex life

καλά χτες στο twitter έγινε χαμός 😅

Οι "Reylos" που είναι οι μεγάλοι φαν της τριλογίας αυτής, έχουν πιάσει ήδη το twitter ενάντια στον JJ

https://twitter.com/Dataracer117/status/1212299262865768450

Δεν θυμάμαι το 1999 να είμασταν τόσο τοξικοί ενάντια στο Phantom Menace. Σε όσους δεν άρεσε απλά έκαναν πλάκα. Δεν πήραν το internet τότε, που ήταν στα σπάργανα ακόμα, να απειλούν την ζωή του Λούκας. 

Αυτό βέβαια συμβαίνει γιατί αποξένωσαν 40+ χρόνια fanbase και προσπάθησαν να προσεγγίσουν τους ψυχασθενείς. 

Χαχ ακόμα και ο Doomcock έβγαλε βίντεο σήμερα. 🤣

 

Επεξ/σία από Apoll
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Αναφορά σε κείμενο

Δεν θυμάμαι το 1999 να είμασταν τόσο τοξικοί ενάντια στο Phantom Menace.

δεν υπηρχε καμια τοξικοτητα το 99, η ταινια ειχε παρει εξαιρετικες κριτικες, στους περισσότερους φανς αρεσε, εβγαλε περισσοτερα απο το ANH,  και τα παιχνιδια του Jar Jar Binks ειχαν γινει αναρπαστα. υπηρχε σιγουρα και αρνητικη κριτικη, αλλα την καταπνιγε η πλειονοτητα.

το μισος ηρθε αργοτερα retroactively, με την εδραιωση των social media και κυριως οταν οι RLM ανεβασανε το Plinket Review της ταινιας, το οποιο συσπειρωσε και εδωσε πυρομαχικα σε οσους ειχαν ανεκαθεν προβλημα με τον Lucas απο εποχης Special Editions.

Επεξ/σία από KilliK
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, Apoll είπε

Δεν θυμάμαι το 1999 να είμασταν τόσο τοξικοί ενάντια στο Phantom Menace.

Ήταν απλά διαφορετική η κουλτούρα τότε. Αυτά που γίνονται σήμερα, δεν γινόντουσαν ποτέ και με τίποτα. Και σήμερα δεν είναι μόνο το Star Wars, τα ίδια έγιναν με το Game of Thrones ή και λίγο παλιότερα με το Lost, που ήταν ουσιαστική η πρώτη σειρά που "έζησε" παράλληλα με τις ιντερνετικές συζητήσεις.

Πριν από αυτό, όμως, απλά ήταν άλλες εποχές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, KilliK είπε

δεν υπηρχε καμια τοξικοτητα το 99, η ταινια ειχε παρει εξαιρετικες κριτικες, στους περισσότερους φανς αρεσε, εβγαλε περισσοτερα απο το ANH,  και τα παιχνιδια του Jar Jar Binks ειχαν γινει αναρπαστα. υπηρχε σιγουρα και αρνητικη κριτικη, αλλα την καταπνιγε η πλειονοτητα.

το μισος ηρθε αργοτερα retroactively, με την εδραιωση των social media και κυριως οταν οι RLM ανεβασανε το Plinket Review της ταινιας, το οποιο συσπειρωσε και εδωσε πυρομαχικα σε οσους ειχαν ανεκαθεν προβλημα με τον Lucas απο εποχης Special Editions.

Συμφωνώ απόλυτα, αν και ο Λούκας είχε βγάλει 3.5 ώρες αυτές τις ταινίες σε director's cut έκδοση, θα ήταν καλύτερες μιας και θα έδιναν ποιο καλή  περιγραφή της ιστορίας. Και όπως το έγραψα αυτό, θα ξεκινήσω ξανά το Labyrinth of Evil που θα έκανε τρομερό έπος σε 5ώρη ταινία 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Προφανώς οι όποιου είδους απειλές σε βάρος των συντελεστών είναι απαράδεκτες. Τελεία και πάμε παρακάτω.

Ακολουθεί νέο σεντόνι:

 

Το πρόβλημα με τις τρεις καινούργιες ταινίες ήταν, εξαρχής, πως δεν είχαν κάτι να πουν ή, αν θέλουμε να ακριβολογούμε, έμοιαζαν αποφασισμένες ό,τι ενδιαφέρον είχαν να πουν, να το θάψουν είτε από ατολμία, είτε από τυφλή υποταγή στις κορεκτίλες. Ενώ είχαν μια πολύ καλή ιδέα, τον Trooper που αγανακτεί και επαναστατεί, και μερικές ακόμη ενδιαφέρουσες (το γιο δύο "καλών" που γίνεται "κακός", την πορωμένη αξιωματικό των Troopers) ο τρόπος που τις χειρίστηκαν ήταν απογοητευτικός.

Ο Φιν μετατράπηκε σε κολαούζο, χωρίς δικό του arc (όπως είχε, λ.χ., ο Χαν παράλληλα με το Λουκ και τη Λέια, και μας χάρισε ορισμένες κλασικές στιγμές του SW με την αιχμαλωσία του), ο Πο απέκτησε arc σε φαιδρά προχωρημένο σημείο της τριλογίας, με αποτέλεσμα να μην προλάβει να αποκτήσει υπόσταση τίποτε από τα όσα μας είπαν τελευταία στιγμή, γνωριμίες, άλλοι χαρακτήρες, όλα πέρασαν εν ριπή οφθαλμού και οι πολυδιαφημισμένοι ήρωες της αρχικής τριλογίας (με εξαίρεση τον Φορντ οι άλλοι τρεις ήταν σε κακό χάλι) κάηκαν. Τι μας έμεινε από την επιστροφή τους; Το πράσινο γάλα.

Ο Κάιλο αποδόθηκε με απογοητευτικό τρόπο, κι ενώ ήταν γνωστή και δεδομένη η κριτική που είχε ασκηθεί στο κλαψιάρικο παίξιμο του Άνακιν/Νταρθ των πρίκουελ. Άλλο βασανισμένη ψυχή, άλλο Μάρθα Βούρτση, αλλά αυτό για κάποιο μεταφυσικό λόγο άνθρωποι που αμείβονται με εκατομμύρια και είχαν πολλά περισσότερα εκατομμύρια στη διάθεσή τους, έδειξαν ανήμποροι να το αντιληφθούν.

Εξίσου ανήμποροι έδειξαν να κατανοήσουν την ανάγκη να υπάρχει ένας σοβαρός κακός/ανταγωνιστής στην ταινία. Μόνο ο Σταλόνε στο Judge Dredd έβγαλε το κράνος του ταχύτερα από ό,τι ο Κάιλο στη νέα (αλλά γερασμένη στα μυαλά) τριλογία. Ο Νταρθ Μολ, λ.χ., ήταν πολύ απειλητικότερος/σοβαρότερος/ικανότερος "κακός" στα prequel από ό,τι ο Ίμο της νέας τριλογίας. Ειλικρινά δεν ξέρω τι όνειρο είδαν οι σεναριογράφοι/σκηνοθέτες/παραγωγοί και έβαλαν τον Ίμο να χάσει στην πρώτη του ξιφομαχία απέναντι σε μια ανεκπαίδευτη Jedi ή να χτυπιέται σαν κακομαθημένο τσογλάνι όταν κάτι δεν εξελισσόταν σύμφωνα με τα "σχέδιά του".

Και μιλάμε (για παράδειγμα) για γελοία σχέδια μετωπικής επίθεσης σε μια χούφτα επαναστατών, χωρίς καμία προσπάθεια περικύκλωσης, με φωνές και υστερίες, καρικατούρα κανονική.

Ο Βέιντερ απέκτησε -μεταξύ άλλων- θρυλικές διαστάσεις πρώτον γιατί δεν φερόταν στο κράνος του σαν σκουφί, βάλε/βγάλε, όπως κάνει ο Κάιλο στην τρίτη ταινία, και δεύτερο (και κυριότερο) γιατί ακρωτηρίασε το χέρι του γιου του όταν τόλμησε να του αντισταθεί, προτού του αποκαλύψει, επί οθόνης, πως είναι ο πατέρας του.

Οι ανεκδιήγητοι που πληρώθηκαν εκατομμύρια για να γράψουν γελοιότητες του στυλ πως ένα πελώριο capital ship με πλήρωμα εκατοντάδων, υπό κανονικές συνθήκες, πιλοτάρεται (όχι μία, αλλά δύο φορές, γιατί κρίμα να αξιοποιηθεί μια τόσο φανταστρουμφική ιδέα μονάχα μία φορά) από ένα άτομο μόνο του (διότι οι αυτόματοι πιλότοι, όπως και τα jet packs, είναι πολύ προχώ τεχνολογία για να την έχουν όλοι), ή ότι οι έμποροι όπλων πουλάνε σε όλους αλλά όχι τα ίδια όπλα, διαφορετικά, για να ξεχωρίζουν οι καλοί από τους κακούς, αποφάσισαν 

Spoiler

την επιστροφή του Αυτοκράτορα Μαμ Ρα να μας την ανακοινώσουν στην αρχή της ταινίας, ενώ περνά το κλασικό κείμενο με τα κίτρινα γράμματα από την οθόνη. Σαν να άρχιζε ταινία του Λούκας ανακοινώνοντάς μας πως 'Ο Βέιντερ, που τελικά είναι πατέρας του Λουκ και της Λέια, μονομάχησε με το γιο του..." Μιλάμε για τραγέλαφο.

Τεχνολογίες οι οποίες κάποτε απαιτούσαν τους πόρους μιας ολόκληρης αυτοκρατορίας και μεγάλο χρονικό διάστημα, τώρα σμικρύνονται και τοποθετούνται παντού, στα κρυφά, από το μηδέν, χωρίς ανιχνεύσιμη μεταφορά πόρων, χωρίς να "υποψιάζεται" κανείς το παραμικρό, αλλά δεν αξιοποιούνται παρά μόνο αφού βγει ντουντούκα για το τι πρόκειται να ακολουθήσει. Καμία λογική, κανένα υπόβαθρο.

Η Αυτοκρατορία που γεννήθηκε μέσα από τα prequel υπονόμευσε τις δομές της δημοκρατίας, χειραγώγησε τους Jedi, δημιούργησε ψεύτικους εχθρούς, φόρτωσε εγκλήματα σε αθώους, έπεισε για την ανάγκη στήριξής της. Το Πρώτο Τάγμα, επιδιδόταν σε παιδομαζώματα (αποτυχημένα, αν κρίνουμε από τη συχνότητα των λιποταξιών, τίποτε δεν έμαθαν από τους Οθωμανούς και τους Γενίτσαρους) αλλά αν εξαιρέσουμε πενήντα ραμολιμέντα σε μια πόλη, άλλη στήριξη δεν είδαμε πουθενά, παρά μόνο μικρούς επαναστάτες να χαζεύουν τα άστρα φορώντας δαχτυλίδια με τα σύμβολα της επανάστασης, γιατί συμβολισμός φορ δι γουιν.

Εντωμεταξύ, για ταινίες που πλασαρίστηκαν (και βρήκαν πλήθος από πρόθυμους υπερασπιστές/οπαδούς) σαν δήθεν πολιτικά ορθές και σύγχρονες, μια ψύχραιμη εξέταση αποδεικνύει πόσο αντιδραστικές και βαθιά συντηρητικές είναι.

Ο μαύρος άντρας που καταλήγει κολαούζος της λευκής μυλαίδης, αν δεν ήταν ενδεδυμένος το μανδύα της κορεκτίλας, θα είχε ξεσηκώσει πρώτα από όλους εκείνους που είδαν γυναίκα πρωταγωνίστρια και βιάστηκαν να βαφτίσουν τις ταινίες προοδευτικές.

Η γυναίκα που πασχίζει να φέρει στον ίσιο δρόμο τον παραστρατημένο άντρα, είναι μια ιδέα τόσο αναχρονιστική και βαθιά προσβλητική τόσο για τους άντρες που έχουν ανάγκη μια γυναίκα να τους φέρει στα ίσια τους, όσο και για τις γυναίκες που παραμένουν δέσμιες της φαντασίωσης πως "θα τον στρώσω εγώ τον γοητευτικό λεβέντη μου κι αλήτη μου δεν πάω απόψε σπίτι μου" και νομίζουν πως αλλάζει ο άνθρωπος στα 40 του... 

Φανταστείτε έναν άντρα ναύαρχο να προκαλεί με τη στάση του μια γυναίκα πιλότο να στασιάσει: να αποκρύπτει από το πλήρωμά του το σχέδιο, χωρίς λόγο, να θέτει σε κίνδυνο τις ζωές χιλιάδων επειδή απαξιεί να ενημερώσει τους κατωτέρους του που πρέπει να φέρουν σε πέρας το σχέδιο ποιο είναι αυτό το ρημάδι το σχέδιο τι πρέπει να κάνουν, να μην έχει ενημερώσει για σχέδιο εκκένωσης και να τρέχουν τελευταία στιγμή όλοι πανικόβλητοι να επιβιβαστούν στα σκάφη, να αφήνει έναν άνθρωπο μόνο του να φυλάει τα pods διαφυγής (κι ενώ, μέχρι τη στιγμή που εμφανίζεται ο μαύρος κολαούζος, έχουν προηγηθεί περιστατικά απόπειρας διαφυγής), οι ίδιοι ακριβώς άνθρωποι που σήμερα διακρίνουν προοδευτισμό και τόλμη και "δυνατές γυναίκες" σε αυτούς τους εξωφρενικούς ρόλους, τι θα έσερναν σε αυτά τα μπουγαδόνερα της πατριαρχίας.

Το μόνο που σώζει πλήθος σκηνών σε αυτή την τριλογία (κι όχι απλά τις σώζει, αλλά τους βρίσκει και θιασώτες) είναι πως στο ρόλο των απόμακρων, ανάλγητων, υπεροπτών ηγετών βρίσκονται γυναίκες και όχι άντρες. Αν αυτά που έκανε η ναυαρχέσα, τα έκανε ναύαρχος, οι οπαδοί της ανέξοδης κορεκτίλας τώρα θα είχαν ξεσηκωθεί.

Η ουσία, όμως, είναι πως έχουμε πάλι μια σκληρά ιεραρχική δομή, που θυμίζει περισσότερο τη συμπεριφορά των στρατηγών στον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο, όταν έστελναν κύματα στρατιωτών να επιχειρήσουν εφόδους ακάλυπτοι εναντίον οχυρών ορυγμάτων, για να δουν πόσες σφαίρες είχαν τα πολυβόλα των εχθρών. Απλά, αυτή τη φορά τα κάνουν γυναίκες αυτά, οπότε, εντάξει, είναι δυνατές και σίγουρες για τον εαυτό τους, όλα καλά.

Στην πραγματικότητα, πέρασε μισός αιώνας και τελικά πάλι 

Spoiler

μια πριγκίπισσα, εγγονή αυτοκράτορα, μας "έσωσε" και αυτή τη φορά, γιατί δεν μπορεί μια ρακοσυλέκτρια με προφορά Οξφόρδης (για την ακρίβεια, είναι γεννημένη στο Γουέστμινστερ η Ρίντλεϊ, μεγαλωμένη στο Μέιντα Βέιλ, μέσα στη "φτώχια") να είναι κοινή θνητή, και μάλιστα στο τέλος η πριγκίπισσα που δεν ήθελε να μαγαριστεί με το επίθετο Πάλπατιν έγινε με το έτσι θέλω Σκάιγουοκερ. 

Για να δώσω ένα παράδειγμα ουσιαστικά διαφορετικής προσέγγισης, επειδή σίγουρα κάποιοι θα γυρέψουν δικαιολογία πως είναι "παραμύθι" το Star Wars που μας πουλάει ισότητα και κορεκτίλα:

Spoiler

Στην τριλογία του Άρχοντα των Δαχτυλιδιών, γραμμένη τις δεκαετίες του 1930 και 1940, αυτοί που σώζουν τον κόσμο είναι δυο χωριατόπαιδα, κοντά, με μαλλιαρά πόδια. Έχουν ρόλο και οι πρίγκιπες, και οι αρχοντοπούλες, αλλά ο "Πο" του Τόλκιν είναι αυτός που τα βάζει με όλους και με όλα, δίχως μαγικές δυνάμεις που έρχονται να του λύσουν κάθε πρόβλημα. Εξήντα πέντε χρόνια μετά την κυκλοφορία του πρώτου βιβλίου εκείνης της τριλογίας, οι εκατομμυριούχοι της Disney μας έβγαλαν πάλι την πριγκιποπούλα να μας σώσει, αλλά αφού είναι πριγκιποπούλα και όχι πρίγκιπας, και είναι αυτή που "έσωσε" τον πρίγκιπα και όχι ο πρίγκιπας εκείνη, οι οπαδοί της κορεκτίλας όχι απλά δεν έχουν θέμα, αλλά διακρίνουν στις περισπούδαστες αναλύσεις τους και βαθιά "προοδευτικά" μηνύματα.

Προφανώς, γλωσσολογικοί προβληματισμοί του στυλ "πώς στην ευχή ένα κοριτσάκι παρατημένο από τους γονείς του σε μικρή ηλικία, μεγαλωμένο σε έναν πλανήτη-σκουπιδότοπο, που υποτίθεται πως παλεύει να επιβιώσει με νύχια και με δόντια, αποκτά μια τέτοια προφορά που δεν έχει κανείς άλλος στον πλανήτη της, είναι λεπτομέρεια της λεπτομέρειας σε μια τριλογία που μας βομβάρδισε με χοντράδες.

Παιδαριώδεις αστοχίες, έλλειψη φρέσκων ιδεών, συντηρητισμός καμουφλαρισμένος σαν προοδευτισμός και, τελικά, τρεις ταινίες χωρίς λόγο ύπαρξης. Αλλά, έχουμε γυναίκα πρωταγωνίστρια, οπότε όλα καλά.

 

  • Like 22
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

The Rise of Skywalker makes Star Wars history with first on-screen gay kiss

Σκουπιδια αριστερης πολιτικης ορθοτητας μαυρο στους ανοητους...

 To μονο Stars Wars που αξιζε απο τα καινουργια

 

 

 

 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περιμενω δηλωση killik για της φημες που κυκλοφορουν οτι η disney εβγαλε την παναγια του JJ και οτι η ταινια ειναι ενας αχταρμας απο αποψεις χαρτογιακαδων της DIsney, του τι ηθελε ο JJ και του "ρδελου" στην lucasfilm.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, krakozia είπε

Περιμενω δηλωση killik για της φημες που κυκλοφορουν οτι η disney εβγαλε την παναγια του JJ και οτι η ταινια ειναι ενας αχταρμας απο αποψεις χαρτογιακαδων της DIsney, του τι ηθελε ο JJ και του "ρδελου" στην lucasfilm.

εχεις πηγη για αυτες τις φημες; δεν εχω ασχοληθει με το παρασκηνιο, δεν υπαρχει νοημα πλεον.

το μονο που περιμενω ειναι αν θα ανακοινωθει η οχι η αποχωρηση της Kennedy απο την LF μεσα στους επομενους μηνες. το συμβολαιο της ληγει το 2021, επομενως αν δεν σκοπευει η Disney να της το ανανεωσει, θα πρεπει να βρουν αντικαταστατη της μεχρι το τελος της χρονιας. φυσικα κρισιμο ρολο στην αποφαση τους θα παιξει και το τελικο BO του TROS. αναμενουμε.

===

@Snoob

πρεπει οπωσδηποτε να συνεργαστεις με τους RLM για το επομενο τους Plinkett review του ΤROS. θα γινει επικο με την κριτικη σου. 👍

Επεξ/σία από KilliK
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...