Προς το περιεχόμενο

Απορια με ντελιβερα


JohnConstantine

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, Fortistis είπε

Δεν είναι θέμα νοοτροπίας. Είπες ότι είναι υποχρεωμένος, που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. Η δική σου νοοτροπία είναι προβληματική, γιατί λες πράγματα που νομίζεις και περιμένεις να είναι και "υποχρέωση". Αυτό είναι βασικό, ας πούμε. Δηλαδή, το να καταλάβεις ότι άλλο τι νομίζεις και άλλο τι ισχύει πραγματικά. 

Δε σε υποχρεωνει ο νομος φιλαρακο μου,η κοινη λογικη σε υποχρεωνει,κατι που εσυ προφανως δεν εχεις.

6 λεπτά πριν, Fortistis είπε

Εάν υπάρχει πρόβλημα σαν αυτό που αναφέρεις, τότε είναι θέμα του μαγαζιού

Σιγουρα,το μαγαζι φταιει που εσυ δεν εχεις κουδουνι και εχεις την απαιτηση να σε παρω εγω τηλεφωνο,λες και δεν εχω αλλη δουλεια απο το να χαλαω την καρτα μου επειδη εσυ εισαι ανικανος να κατανοησεις πως δουλευει το πραμα.

 

7 λεπτά πριν, Fortistis είπε

Παρόλα αυτά, με αυτή ακριβώς την νοοτροπία που έχεις, φταίνε οι άλλοι, οι δουλειά που είναι δύσκολη, και ένα σωρό άλλα πράγματα εκτός από αυτό που πραγματικά φταίει. 

 

Ο μονος που φταιει στο συγκεκριμενο κομματι εισαι εσυ φιλε πελατη,κανεις αλλος.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 167
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

5 λεπτά πριν, Fortistis είπε

Δεν είναι θέμα νοοτροπίας. Είπες ότι είναι υποχρεωμένος, που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. Η δική σου νοοτροπία είναι προβληματική, γιατί λες πράγματα που νομίζεις και περιμένεις να είναι και "υποχρέωση". Αυτό είναι βασικό, ας πούμε. Δηλαδή, το να καταλάβεις ότι άλλο τι νομίζεις και άλλο τι ισχύει πραγματικά. 

Εάν υπάρχει πρόβλημα σαν αυτό που αναφέρεις, τότε είναι θέμα του μαγαζιού που δεν έχει σαφή και ορθά σχεδιασμένη πολιτική διαχείρισης παραγγελιών και συλλογής στοιχείων παράδοσης. Δεν φταίει ο πελάτης. 

Παρόλα αυτά, με αυτή ακριβώς την νοοτροπία που έχεις, φταίνε οι άλλοι, οι δουλειά που είναι δύσκολη, και ένα σωρό άλλα πράγματα εκτός από αυτό που πραγματικά φταίει. 

Δεν καταλαβαίνετε βασικά πράγματα, μου φαίνεται. 

Όλο γενικότητες και αερολογίες. 

Έχεις κάνει αυτή την δουλειά;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, tolstoy είπε

Άρα, 5 παραγγελίες (ας πούμε) επί 4 λεπτά (περίπου), ίσον 20 λεπτά.

Βαλε και 2-3 λεπτα ακομα γιατι εχεις να βγαλεις και το χαρτι να κανεις αναπαντητη για να σου ανοιξουν,την οποια αναπαντητη δε θα ακουσουν και τελικα αφου περιμενεις 1 λεπτο αναγκαζεσαι να καλεσεις για να σου πουν τωρα ανοιγω΄η τωρα κατεβαινω.
Μετα φταιει το μαγαζι ή ο διανομεας που αργουν οι παραγγελιες.

2 λεπτά πριν, tolstoy είπε

Έχεις κάνει αυτή την δουλειά;

Πως τον κοβεις,την εχει κανει;

Εδω δεν καταλαβαινει οτι πρεπει να δηλωνει ποιο ειναι το κουδουνι του,για να τον βρισκει ο διανομεας.

2 ώρες πριν, vgeovai είπε

Η είναι άφραγκος και μετράει και τις πενταροδεκάρες. Μην κρίνεις δίχως λόγο και αιτια.

Αν εισαι αφραγκος δεν παραγγελνεις,ο πιο βασικος κανονας.

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, talibanakos είπε

Βαλε και 2-3 λεπτα ακομα γιατι εχεις να βγαλεις και το χαρτι να κανεις αναπαντητη για να σου ανοιξουν,την οποια αναπαντητη δε θα ακουσουν και τελικα αφου περιμενεις 1 λεπτο αναγκαζεσαι να καλεσεις για να σου πουν τωρα ανοιγω΄η τωρα κατεβαινω.
Μετα φταιει το μαγαζι ή ο διανομεας που αργουν οι παραγγελιες.

Ακριβώς. Αυτό το είχα ξεχάσει! 

Ειδικά στους φοιτητές είναι ένα 50% η αναπάντητη.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, tolstoy είπε

Ειδικά στους φοιτητές είναι ένα 50% η αναπάντητη.

Παραγγελνουν συχνα απο την εστια του ΤΕΙ,εκει να δεις ποσο πισω σε παει.

Επειδη δεν επιτρεπεται η εισοδος,πρεπει να κανω σε ολους αναπαντητη.

Κυριολεκτικα περιμενω 5 λεπτα καθε φορα που παω,μια φορα πηρα 6-7 φορες τηλεφωνο και οπως τα μαζευα να φυγω κατεβηκε η πριγκηπεσσα λες και δεν ετρεχε τιποτα ( δεν ειχε απαντησει σε καμια κληση ).

Εφαγε χεσιμο ασχημο και μετα μπηκε στο insomnia και εγραφε για τον προβληματικο "ντιλιβερα".

@tolstoy αν θες πηγαινε στην 4η σελιδα,εχω γραψει ενα σεντονι για τα πελατακια μας.

Επεξ/σία από talibanakos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, JohnConstantine είπε

Καλησπερα σε ολο το team.
 Παιδες εχω μια απορια. Ειχα κανει μια παραγγελια ενα καφε απο ενα μαγαζι μου παιρνω στη περιοχη μου καθε μερα. Εχουν ενα νεο ντελιβερα ο οποιος τωρα τελευταια εχει ερθει μερικες φορες σπιτι μου για το καφεδακι μου. Το θεμα εχει ως εξης. Ο τυπος δεν ανεβαινει τις σκαλες τις εξωτερικες και καλα κανει (ετσι νομιζω). Οποτε κατεβαινω και παιρνω την παραγγελια. Αλλα παλικαρια εννοειται ανεβαινουν. Σημερα παρηγγειλα ενα καφε  και εγω ημουν στο pc και ειχα ακουστικα με μουσικη. Δεν τον ακουσα , με παιρνει τηλ και μου λεει ειμαι απο κατω. Κατεβαινω και μου λεει ξερεις ποση ωρα περιμενα; Ηθελα να του πω και γτ δεν ανεβαινες επανω;(ειχε ενα υφακι του περιμενε). Η ερωτηση μου ειναι η εξης. Ο ντελιβερας ειναι υποχρεωμενος να το ανεβασει επανω η οχι; Οχι οτι με νοιαζει αλλα θα ηθελα να απαντησω την επομενη φορα σε καποιου ειδους υφακι γιατι γενικα ειμαι ευγενικος , ποτε δεν πηρα να πω που ειναι η παραγγελια μου και ας εχει κανει παραπανω απο 1 ωρα να ερθει γτ λεω το παιδι μπορει να ειχε φορτο εργασιας να εγινε κατι κτλ. Απλα δεν μου αρεσει τετοιου ειδους υφακι και ουτε θελω να παρω τηλ στο μαγαζι που ξερω το αφεντικο γτ δουλευαμε μαζι να του πω ξερεις κατι; Ο ταδε ειχε υφος. Μπορει να του τα εχει μαζεμενα και να τον απολυσει η να του κανει καμια επιπληξη. Απλα θελω να το λυσω μονος.
Πιο παλια που παραγγελνα απο αλλου με την αδερφη μου μου κανει να συνεννοειστε να παραγγελνετε  μαζι και οχι διαφορετικα δεν μπορουμαστε να εργομαστε 2 φορες .Απλα τον εκοψα μαχαιρι και δεν ξανα πηρα για αρκετα χρονια. Δικαιωμα μου ειναι ρε φιλε να παιρνω οποτε θελω .Ιδιο σπιτι με διαφορετικο οροφο δεν ξερω ποτε γυρναει η κοπελα απο την δουλεια της και ποτε οχι . Οποτε δεν με νοιαζει. Δεν το εκανα θεμα εκει αλλα εδω δεν μπορω γτ ψωνιζω 7 χρονια απο το συγκεκριμενο μαγαζι και εχω μεινει αρκετα ευχαριστημενος απο την εξυπηρετηση και γενικα εχω ακουσει πλ καλα σχολια να λενε για εμενα οπως για την ευγενια και την υπομονη μου αλλα δεν θελω να μου την λεει και ενας τυπας και για το τι θα κανω στο σπιτι μου.Εκει με νευριασε θα ελεγα για αυτο θελω και την συμβουλη σας.

δούλευα σε εταιρία Courier μέχρι πριν 2 μήνες και για το συγκεκριμένο περιστατικό ένιωσα ντροπή πρώτα για το παλικάρι και μετά για την εταιρία που δούλευε,  έχω ανέβει 2 ορόφους να παραδώσω δέμα, χτυπάει κουδούνι ο 2ος courier και της λέει στο θυροτηλέφωνο: Μπορείτε να κατεβείται επειδή βαριέμαι ν'ανεβαίνω???  Τα συμπεράσματα δικά σας... Επειδή έχω δουλέψει ως διανομέας πάνω απο 4 χρόνια, ο τύπος που αναφέρεις βαριέται... εννοείται πως είναι δουλειά του να ανεβαίνει και 58 σκάλες η στον 9ο όροφο έχει δεν έχει ασανσέρ, Γι'αυτό πληρώνεται για να στον φέρει στο χέρι τον καφέ η την τυρόπιτα και όχι μια 100 φορές να παραγγείλεις βγάζει τον μισθό του και απο εσένα... Τέτοια άτομα έχουν χαλάσει μαγαζιά και μαγαζιά. Όπως και το courier το πληρώνεις επειδή είναι υπηρεσία... κάποιοι έως και σήμερα δεν ξεχωρίζουν την διαφορά αυτή δυστυχώς... στην θέση σου θα μιλούσα με τον υπεύθυνο διότι αν το κάνει σ'εσένα θα το κάνει και σε άλλους 10-50-100.. δεν είναι κρίμα να χάσουν χρήματα ο εργοδότης και άλλα παιδιά προφανώς που δουλεύουν στο μαγαζί εξαιτίας ενός ατόμου??? Άλλος ένας λόγος να μην βγάζει tips απο εμένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, nightwalker1990 είπε

εννοείται πως είναι δουλειά του να ανεβαίνει και 58 σκάλες η στον 9ο όροφο έχει δεν έχει ασανσέρ,

Μην τα ισοπεδωνεις ολα,δεν ειναι δουλεια του να ανεβει στον  5ο εαν δεν εχει ασανσερ,ασε που μπορει και να πεθανει στα μισα αν δεν ειναι φιτ :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η εξυπηρέτηση στην Ελλάδα ειναι 100 χρόνια πισω γενικά, ακου λεει ο ντελιβερας να στη λεει και απο πανω με υφακι, μπορουσε να στο πει πολυ ευγενικα οπως ειναι το σωστο, ξέρεις περίμενα αρκετά κάτω έγινε κάτι? δεν χτυπάει το κουδούνι? Η κατι τετοιο αν ηθελε να παραπονεθεί, τωρα να σου λεει "ξερεις ποση ωρα περιμενω" με υφακι ειναι απαραδεκτο, προσωπικα δεν ξερω αν θα ειχα κρατηθει και δεν θα ειχε φαει τον καφε στα μούτρα, απορω καμια φορα πως κάποιοι έχετε τοση ψυχραιμία και ευγένεια.. :P  Εγω αν είναι απλα τυπικά ευγενικός δινω στάνταρ 1-2e (συνήθως 2 εκτός αν δεν εχω πάνω μου) και ας εχω πληρώσει με κάρτα η οτιδήποτε. Αυτο με τις σκάλες δεν ξερω εγω κατεβαίνω στην είσοδο συνηθως γιατι ειναι κλειδωμενα αλλα αν εχεις ασανσερ η ειναι πολυ μικρη η σκαλα κανονικα πρεπει να στο φερει στην πόρτα.

Γενικά σέβομαι και επιβραβεύω τον επαγγελματία, τον τζάμπα μάγκα που βγαζει τα ψυχολογικά του επειδη η δουλεια δεν ειναι καλη οχι όμως και θα του φερθω και ανάλογα. Επειδη αναφέρθηκε και για USA πισω, απλα καμια σχεση εκει, customer is king στην κυριολεξία αυτες οι ψευτομαγκιες απο υπαλλήλους που πληρώνουμε ειναι ελληνικά φαινόμενα.

 

Επεξ/σία από ADHD
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, talibanakos είπε

Θελω εδω και καιρο να γραψω εναν "οδηγο για καλες παραγγελιες ντελιβερυ" αλλα δεν εχω ορεξη συνηθως οταν γυρναω,καθως δουλευω σε 2 μαγαζια διανομη.

Ας πουμε 2 βασικα πραματακια τωρα και αν φτιαξω τον οδηγο θα πουμε και τα υπολοιπα.

Εαν σας φερω τα αποκομματα απο το E-food και δειτε τα σχολια θα τρελαθειτε ( οι λιγοι που δεν κανετε τετοιες μ@λ@κιες ) .

Στην Καλαματα συγκεκριμενα, 7 στις 10 παραγγελιες ( οχι δεν υπερβαλλω ) εχουν σαν σχολιο " Καλεστε στο τηλ,το κουδουνι δε δουλευει/δεν εχει ονομα".

Απο αυτους τους 7/10 οι 6 απλα ΒΑΡΙΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΟΝΟΜΑ ΣΤΟ ΚΟΥΔΟΥΝΙ!!

Και δε δεχομαι τη δικαιολογια "δε βαζω ονομα για λογους ασφαλειας/ευνοητους λογους" γιατι πολυ απλα το πραμα με το κουδουνι ετσι δουλευει,βαζεις ονομα για σε βρισκουν.

Στην τελικη βαλε ενα "Νικος Κορομπος" στο θυροτηλεφωνο και γραψτο στα σχολια του efood.

Επισης,γραφτε ενα γ@μημενο ονομα και στο κουδουνι στην πορτα του διαμερισματος,δε μπορω να ξερω ποια ειναι η πορτα σας,ουτε μπορω να αφουγκραζομαι καθε πορτα να δω αν εχει μεσα φασαρια.

Αφου δε θελετε να βαλετε ονομα στο κατω κουδουνι,γραφτε ποιο ακριβως ειναι,αλλα ΣΩΣΤΑ. Μη μου γραφετε "ειναι το τριτο", γραφτε  "Εΐναι το τριτο απο πανω/κατω/δεξια/δεξια στηλη".

Δε μπορουν ολοι να σας παιρνουν τηλεφωνο,ειναι μεγαλη η καθυστερηση,μεγαλη η ζημια ( σχεδον κανενα μαγαζι δε δινει τηλεφωνο στο διανομεα, απο την τσεπη μας τα πληρωνουμε ) και φυσικα ειναι μ@λακια να εχετε δηλωσει αριθμο που ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ.  Επισης,δουλευουν και ανθρωποι καποιας ηλικιας,που τους ειναι ακομα πιο δυσκολη η ολη διαδικασια.

Ακομα και εγω που ειμαι στην ακμη μου ( λεμε τωρα ) καμια φορα απο βιασυνη γραφω λαθος τον αριθμο,με αποτελεσμα να ξυπναω καποιον 1 το βραδυ αδικα.

Εφοσον εχετε παραγγειλει,καλο ειναι να εχετε το νου σας. Ξερω οτι πολλοι δεν εχουν την πολυτελεια να αραζουν ολη μερα σπιτι,αλλα καλο ειναι να μην μπαινετε για μπανιο/χεσιμο ΑΦΟΥ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΤΕ.  Ειναι απιστευτο να χτυπαω το θυροτηλεφωνο,να μου ανοιγετε,να περιμενω να κατεβει το ασανσερ απο τον 6ο,να ανεβαινω στον 5 και εσεις ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΤΕ ΑΝΟΙΞΕΙ.

Δεν ψαχνουμε τα ρουχα μας/παπουτσια μας/χρηματα μας αφου χτυπησει ο Διανομεας ( με κεφαλαιο ) το κουδουνι.

Δεν εχουμε προβλημα να φερουμε κατι απο το ψιλικατζιδικο,αρκει να μην ειναι φαση κυνηγι θησαυρου, ή λιστα με ψωνια.

Δεν ειμαστε υπηρετες σας,μη ζητατε 5 πραματα απο το ψιλικατζιδικο.

Μου εχουν ζητησει  2 κιλα πορτοκαλια,σακουλακι Λουμιδη,ξυραφακι,κρεμμυδια,καρτα paysafe συνολικης αξιας 75 ευρω ( δεν αφησε ουτε 20 λεπτα και πηρε ενα φραπε μονο ),τσιγαρα και καρτα για το κινητο.

Οταν παραγγελνουμε "Τυχερη Πεινατα" απο efood ( εκπτωση 5 ευρω σε παραγγελια των 15 ) ειναι λιγο γυφτια να μην αφηνουμε εστω 20 λεπτα ( και παλι γυφτος θα εισαι αλλα εσω ασε αυτα τα 20 ) .

Δε θελετε να αφησετε τιπ; Καλως.

Μη λετε ομως σε παραγγελιες 7,20 "εχω τα 0,20 ",οχι μονο δε βοηθατε αλλα εισαστε και εριστικοι.

Επισης,μη χρησιμοποιειτε τη δικαιολογια "δεν εχω ψιλα να σου αφησω" ενω πληρωνετε με 20ευρω παραγγελια των 10.

Αλλο must not do ειναι να μη ρωτατε το Διανομεα ( με κεφαλαιο ) αν βρεχει ή κανει κρυο ( και μετα να μην αφηνετε παλι τιπ ) γιατι εισαστε βαρετοι και γαιδουρια. 

Παυση γιατι πρεπει να κανω μπανιο και να παω για δουλεια, to be continued με αλλα βασικα.

Ενα τελευταιο,επειδη αναφερθηκε παραπανω οτι βγαζουμε τιπς που δεν τα βγαζει ανθρωπος με μεταπτυχιακο:

Τιποτα δε βγαζουμε,γιατι η βενζινη ειναι δικη μας,οι φθορες ειναι δικες μας και φυσικα και οι ζημιες και αυτες δικες μας ειναι.

Μπορει να εχουμε την ψευδαισθηση οτι βγαλαμε 7 ευρω στο 6ωρο ( σε καλη μερα ) αλλα τα 4 ηταν βενζινη και φθορες.

ΚΑτι τελευταιο,ΒΑΛΤΕ ΝΟΥΜΕΡΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥ ΜΕΝΕΤΕ,δε μπορει να γραφω εγω παντου νουμερα με μαρκαδορο ( ναι το κανω και ειμαι και ο μονος που το κανει στην Καλαματα ) .

Όσον αφορά τα κουδούνια : Στο Χαϊδάρι δεν υπάρχουν κουδούνια σχεδόν στο 80% των σπιτιών και στους δρόμους δεν υπάρχουν ταμπέλες κι αριθμοί. Στις 20 παραγγελίες κανείς 21 αναπάντητες. 

Για τα φιλοδωρήματα δεν μπορώ να πω τίποτα. Νευριάζω όταν δεν μου δίνουν αλλά ξέρω ότι έτσι είναι εδώ στην Ελλάδα. Στο εξωτερικό είναι αλλιώς η νοοτροπία. Σε σερβιτόρους, διανομείς και γκρουμ ξενοδοχείων, δίνουν έστω 1 ή 2 ευρώ. 

Επίσης παίζει ρόλο η περιοχή. Πχ στο Π. Φάληρο υπήρχαν πελάτες που παρήγγειλναν κάθε μέρα και κάθε μέρα έδιναν 4 και 5 ευρώ! Άσε τα δίευρα που ήταν το νορμάλ. Σε ένα πεντάωρο έβγαινε εικοσάρικο για πλάκα. 

Ή στα γκούντις στον Αγ. Στέφανο μου έλεγε συνάδελφος για 30αρια. 

Δυστυχώς κανείς δεν καταλαβαίνει και είναι μάταιο να ασχολούμαστε. Δυστυχώς ο καθένας είναι στον κόσμο του και κρίνει αβέρτα ως ο μέγας παντογνώστης. Εδώ πηγαίνουμε μουσκίδι από την βροχή, στάζουμε νερά από πάνω μέχρι κάτω και ο άλλος ρωτάει άμα βρέχει και δεν δινει και τίποτα. Τι να πεις για τα γαϊδούρια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, talibanakos είπε

Μην τα ισοπεδωνεις ολα,δεν ειναι δουλεια του να ανεβει στον  5ο εαν δεν εχει ασανσερ,ασε που μπορει και να πεθανει στα μισα αν δεν ειναι φιτ :P

Όταν έχεις 50+ αποστολές ημερησίως και ραντεβού για παραδόσεις πάρε ασανσέρ 😂 έχω ανέβει μέχρι και 8ο όροφο με τα πόδια λόγο ότι δεν θα περιμένα να κατέβει το ασανσέρ... Μετά το προτίμησα η αλήθεια είναι 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tolstoy είπε

Όσον αφορά τα κουδούνια : Στο Χαϊδάρι δεν υπάρχουν κουδούνια σχεδόν στο 80% των σπιτιών και στους δρόμους δεν υπάρχουν ταμπέλες κι αριθμοί. Στις 20 παραγγελίες κανείς 21 αναπάντητες. 

 

Ηθελα να το ρωτησω αυτο,ειναι γενικο η παιζει μονο στην επαρχια;

Αν δεις τι γραφουν  οι πιο  πανω θα καταλαβεις οτι γενικα δεν σκεφτεται ο κοσμος τι τραβαει ο διανομεας,κοιτανε μονο την παρτη τους και δε σκεφτονται που,ποσο και αν φταινε καπου.

Χαρακτηριστικο παραδειγμα του TS,που ενω ξερει οτι θα ερθει ο αλλος σε 20 λεπτα ( καφε ) το πολυ καθεται και ακουει μουσικη με ακουστικα.
Σκεψου ποσες παρομοιες μ@λ@κιες εχει κανει και ποσους διανομεις εχει εκνευρισει.

 

1 λεπτό πριν, nightwalker1990 είπε

Όταν έχεις 50+ αποστολές ημερησίως και ραντεβού για παραδόσεις πάρε ασανσέρ 😂 έχω ανέβει μέχρι και 8ο όροφο με τα πόδια λόγο ότι δεν θα περιμένα να κατέβει το ασανσέρ... Μετά το προτίμησα η αλήθεια είναι 😂

Στον πρωτο παω αυστηρα με τα ποδια,αλλα απο εκει και περα δεν ανεβαινω με τα ποδια εκτος και αν μπαινει κοσμος στο ασανσερ μπροστα μου,αλλα και εκει μεχρι το δευτερο θα παω.

Οταν εχεις ενα 8ωρο δουλειας δεν κανεις τετοιους ηρωισμους,γιατι δε θα βγαλεις τη βαρδια.

Τρωω που τρωω το ξυλο απο τις λακουβες και τα φρενα,να τρεχω και στον 4ο με τα ποδια δε λεει..

Σαν κουριερ πολλες φορες ανεβαινα ολους τους οροφους,επειδη το γαιδουρι δεν αξιωνοταν να γραψει στο δεμα τον οροφο,η ακομα χειροτερα σου ανοιγε την εξωπορτα χωρις να σου πει οροφο..

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, tolstoy είπε

Όσον αφορά τα κουδούνια : Στο Χαϊδάρι δεν υπάρχουν κουδούνια σχεδόν στο 80% των σπιτιών και στους δρόμους δεν υπάρχουν ταμπέλες κι αριθμοί. Στις 20 παραγγελίες κανείς 21 αναπάντητες. 

Για τα φιλοδωρήματα δεν μπορώ να πω τίποτα. Νευριάζω όταν δεν μου δίνουν αλλά ξέρω ότι έτσι είναι εδώ στην Ελλάδα. Στο εξωτερικό είναι αλλιώς η νοοτροπία. Σε σερβιτόρους, διανομείς και γκρουμ ξενοδοχείων, δίνουν έστω 1 ή 2 ευρώ. 

Επίσης παίζει ρόλο η περιοχή. Πχ στο Π. Φάληρο υπήρχαν πελάτες που παρήγγειλναν κάθε μέρα και κάθε μέρα έδιναν 4 και 5 ευρώ! Άσε τα δίευρα που ήταν το νορμάλ. Σε ένα πεντάωρο έβγαινε εικοσάρικο για πλάκα. 

Ή στα γκούντις στον Αγ. Στέφανο μου έλεγε συνάδελφος για 30αρια. 

Δυστυχώς κανείς δεν καταλαβαίνει και είναι μάταιο να ασχολούμαστε. Δυστυχώς ο καθένας είναι στον κόσμο του και κρίνει αβέρτα ως ο μέγας παντογνώστης. Εδώ πηγαίνουμε μουσκίδι από την βροχή, στάζουμε νερά από πάνω μέχρι κάτω και ο άλλος ρωτάει άμα βρέχει και δεν δινει και τίποτα. Τι να πεις για τα γαϊδούρια. 

γιατι ειναι γαιδουρι ; ειναι υποχρεωση του να δινει κατι ; ο ντελιβερας δεν εχει μισθο απο το μαγαζι ; εχει 

κανεις εσυ κατι περαν της δουλειας σου ωστε ο αλλος να το εκτιμησει παραπανω απο οσο πληρωσε και να σου δωσει κατι ;

 

το να δωσεις κατι γινεται απλα και μονο επειδη ο πελατης θελει ,δεν ειναι υποχρεωμενος να δινει τιποτα παραπανω σε κανεναν 

ξαναλεω την δουλεια σου κανεις και τιποτα παραπανω

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tsipakis είπε

το να δωσεις κατι γινεται απλα και μονο επειδη ο πελατης θελει ,δεν ειναι υποχρεωμενος να δινει τιποτα παραπανω σε κανεναν 

 

Υποχρεωμενος δεν ειναι κανεις,εχει επικρατησει απλα.

Σταματηστε εσεις να δινετε τιπς και θα δουμε ποσο γρηγορα θα τρωτε απο εδω και περα :)

Στο σερβιτορο ας πουμε γιατι πρεπει να δωσεις;
Τη δουλεια του δεν κανει;Ασε που αυτος δεν εχει τον κινδυνο που εχει ο διανομεας,ουτε τις κακουχιες.

Καλως η κακως,σερβιτοροι και διανομεις κανουν αυτη τη δουλεια γιατι ξερουν οτι εχει και τιπς.

Αν μου λεγαν δουλεψε με 28 ευρω,χωρις τιπς,φαε τη βροχη και ακου και την π@π@ρια του καθε μ@Λ@κα στο ενδιαμεσο,τοτε δε θα την εκανα,γιατι δε θα αξιζε για κανενα λογο πλεον.
 

 

  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...