Προς το περιεχόμενο

Αγορά Dolby Atmos


Drolok

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Την καλημέρα μου στην παρέα...

Μπαίνω άμεσα στο ψητό. Θέλω να κάνω αναβάθμιση σε Dolby Atmos στο σαλόνι μου. 

Θα προτιμούσα κομμάτι κομμάτι να τα πάρω.

Τώρα έχουμε και λέμε, το σαλόνι είναι περίπου 65τμ. Το αναφέρω γιατί δεν ξέρω αν παίζει ρολο όπως επίσης ότι είναι και χαμηλοταβανο.

Έχετε να μου προτείνετε κάτι με budget κοντά στα 1500? ( Αν βγει κάτι παραπάνω οκ θα το πάρω τον επόμενο μήνα.. ) θέλω να πιστεύω ότι αξίζει η αναβάθμιση.

Είμαι σχετικά άσχετος με ηχοσυστήματα , να φανταστείτε στο ps4 pro έχω τα αθάνατα Z5500. Οπότε η διαφορά θα είναι τεράστια νομίζω. Παιχνίδι και ταινίες φυσικα.

Για να δω θα φάω κράξιμο??? 🤣🤣🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

65 τετραγωνικά; Ανέβασε ένα σχέδιο του σαλονιού να καταλάβουμε λίγο τις αποστάσεις ακρόασης κ βλέπουμε... Πάντως σε τόσο μεγάλο χώρο , αν θέλεις να καταλάβεις μπάσο στις ταινίες , μπορεί να μη φτάνουν τα 1500 μόνο για τα subwoofer.

Προφανώς δεν είναι ότι δε φτιάχνεται σύστημα αλλά όσο μικρότερος ο χώρος, τόσο ευκολότερος ο τρόπος με λιγότερα χρήματα να πάρεις καλύτερο αποτέλεσμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οριακά σε παίρνει να αγοράσεις κομμάτια για σύστημα 5.1.2, δεν φτάνει όμως για να καλύψεις σωστά το χώρο. Αναγκαστικά δηλαδή θα έχεις ένα σύστημα Atmos με συμβιβασμούς. Οι συμβιβασμοί θα είναι σε στάθμες (από το οικονομικό sub κυρίως) και στα δύο ηχεία atmos που θα καλούνται να καλύψουν μόνα τους ένα τόσο μεγάλο χώρο. Αν και θα λειτουργούν "σωστά" για όσους κάθονται στη θέση ακρόασης.

Φυσικά, επειδή θα χρειαστείς βοήθεια, θα πρέπει να απευθυνθείς σε κάποιο εξειδικευμένο κατάστημα που θα αναλάβει τη μελέτη και την εγκατάσταση στις σωστές θέσεις όπως προβλέπουν οι προδιαγραφές, καθώς και τη ρύθμιση του συστήματος.