Προς το περιεχόμενο

OnePlus 7 8/256GB Global ROM Mirror Gray, 418,62€ @ Banggood


imvrios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 λεπτά πριν, moredread είπε

Πως προκύπτει το 456$ για το One plus 7 Pro απο Gearbest? Τι κουπόνι βάζεις?

εληξε χτες. Το ειχε flash deal στα 469.99 και με το κουπονι GBONEPLUS7 επεφτε στα 455.99 . Αλλα τωρα βλεπω επεστρεψε στα 489.99 η αρχικη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 100
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Παρέλαβε κανένας από σας από bangood με royalshipping, γιατί έχω κάνει παραγγελία στις 9/6 κι ακόμη το τρακινγκ δείχνει ότι είναι λάθος η  διεύθυνσή μου. Τι γίνεται με αυτή την εταιρεία; Η bangood απλά απαντάει να περιμένω και δεν δίνει λύση αν και το δέμα είναι στην Αθήνα από τις 12/7...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

υπάρχει πρόβλημα με μια παρτίδα παραγγελιών του κακού για αρκετούς πλέον banggood.

Μπορεί να μην υπάρχει θέμα με την παραγγελία που λες αλλά αν κοιτάξεις σε διπλανό φόρουμ η στα σχόλια του tracking more αν θυμάμαι καλά θα δεις οτι έχει γίνει ψιλοχαμος με μια παρτίδα

Γενικότερα το συγκεκριμένο κατάστημα έχει αρχίσει να έχει το κλασσικό κινεζικό support της ασυνεννοησίας με αυτοματοποιημένα μυνήματα που δεν οδηγουν πουθενά και το λέω απονέμοντας τα εύσημα και τα ευχαριστώ για τους τρόπους και τις προσφορές που μας έδωσαν.

Συνεχίζουν αλλά το support άλλαξε.

Κάποιοι θα το έχετε αντιληφθεί κάποιοι όχι.

Τόσα λεφτά τους εχω δώσει και επειδή πέτυχα προϊόντα σε προσφορά ακυρωνουν τις παραγγελίες η ζητάνε παραπάνω χρήματα.

Οι απαντήσεις δε μες στο ψέμα και την ηλιθιότητα

Επεξ/σία από drdedus
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακόμα έρχεται ένα κινητό από τον Ιανουάριο. Και αν δεν ήταν το paypal θα περίμενα ακόμα. Στέλνουν τρακινγκ ναμπερ και μετά τιποτα. Συνηθες τώρα τελευταία για αυτους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 26/7/2019 στις 5:22 ΜΜ, drdedus είπε

υπάρχει πρόβλημα με μια παρτίδα παραγγελιών του κακού για αρκετούς πλέον banggood.

Μπορεί να μην υπάρχει θέμα με την παραγγελία που λες αλλά αν κοιτάξεις σε διπλανό φόρουμ η στα σχόλια του tracking more αν θυμάμαι καλά θα δεις οτι έχει γίνει ψιλοχαμος με μια παρτίδα

Γενικότερα το συγκεκριμένο κατάστημα έχει αρχίσει να έχει το κλασσικό κινεζικό support της ασυνεννοησίας με αυτοματοποιημένα μυνήματα που δεν οδηγουν πουθενά και το λέω απονέμοντας τα εύσημα και τα ευχαριστώ για τους τρόπους και τις προσφορές που μας έδωσαν.

Συνεχίζουν αλλά το support άλλαξε.

Κάποιοι θα το έχετε αντιληφθεί κάποιοι όχι.

Τόσα λεφτά τους εχω δώσει και επειδή πέτυχα προϊόντα σε προσφορά ακυρωνουν τις παραγγελίες η ζητάνε παραπάνω χρήματα.

Οι απαντήσεις δε μες στο ψέμα και την ηλιθιότητα

 

Αν δεν παραλάβω και εγώ μεχρι 20/8 θα ακυρώσω.

Είναι Πολωνία 3 εβδομαδες, και καθε μερα στο support Μου απαντάνε τα ίδια:

"We are sorry for the inconvenience, your request for this concern has already been taken toady 2019-08-09 so please wait for 24-48 hours our team will contact you with best solution"

Προφανώς δεν εχω παρει mail εδώ και 2 εβδομαδες!

Σκέφτομαι να κάνω ακύρωση μεσω paypal.

Επεξ/σία από moredread
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εμενα τωρα μου εστειλε μερος παραγγελιας που εχω κανει πανω απο ενα μηνα με απλο συστημενο ταχυδρομειο ενω ειχα πληρωσει για αποστολη με μεθοδο που περιλαμβανει tariff insurance ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ .

Υπαρχει επιβεβαιωσης παραγγελιας, screenshot και αλλα 30 email με συζητησεις και τελικα εκαναν το δικο τους ενω τους ελεγα επανειλημμενα οτι δεν συμφωνω.

Μου ζηταγαν μετα απο μερες εξτρα σχεδον 10 ευρω για το καθε αντικειμενο που περιλαμβανει η παραγγελια και επειδη δεν τους τα εδινα αλλαξαν τροπο αποστολης και τα εστειλαν με τροπο που σιγουρα περναει τελωνειο.

Αυτα σιγουρα θα μπουν τελωνειο.

Να δω πως θα το θεσω στο paypal.

Τοσα λεφτα τους εχω δωσει με παραγγελιες καθε μερα και τα ζωα δεν καταλαβαινουν τιποτα.

Το support που ειχαν εχει αλλαξει προσοχη.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, moredread είπε

Αν δεν παραλάβω και εγώ μεχρι 20/8 θα ακυρώσω.

Είναι Πολωνία 3 εβδομαδες, και καθε μερα στο support Μου απαντάνε τα ίδια:

"We are sorry for the inconvenience, your request for this concern has already been taken toady 2019-08-09 so please wait for 24-48 hours our team will contact you with best solution"

Προφανώς δεν εχω παρει mail εδώ και 2 εβδομαδες!

Σκέφτομαι να κάνω ακύρωση μεσω paypal.

Έστειλαν μήνυμα τη περασμένη βδομάδα, ότι αν δεν φτάσουν οι παραγγελίες που στάλθηκαν με Royal Shipments μέχρι 25/8 θα επιστρέψουν πάραυτα τα χρήματα. Περίμενε τις παραπάνω 5 μέρες, για να έχεις και τεκμήρια από δικούς τους ισχυρισμούς, ώστε να διεκδικήσεις επιστροφή χρημάτων από αυτούς ή/και από Paypal.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, definitio είπε

Έστειλαν μήνυμα τη περασμένη βδομάδα, ότι αν δεν φτάσουν οι παραγγελίες που στάλθηκαν με Royal Shipments μέχρι 25/8 θα επιστρέψουν πάραυτα τα χρήματα. Περίμενε τις παραπάνω 5 μέρες, για να έχεις και τεκμήρια από δικούς τους ισχυρισμούς, ώστε να διεκδικήσεις επιστροφή χρημάτων από αυτούς ή/και από Paypal.

Στο έστειλαν με mail αυτο? Γιατί εγώ δεν έχω λάβει τίποτα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, moredread είπε

Στο έστειλαν με mail αυτο? Γιατί εγώ δεν έχω λάβει τίποτα...

Ναι, μού έστειλαν σχετικό email...έχω μια παραγγελία από τέλη Ιούνη που έχει κολλήσει στη Πολωνία (τελευταία ενημέρωση 21 Ιουλη).

Ιδού το μήνυμα

spacer.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, definitio είπε

Ναι, μού έστειλαν σχετικό email...έχω μια παραγγελία από τέλη Ιούνη που έχει κολλήσει στη Πολωνία (τελευταία ενημέρωση 21 Ιουλη).

Ιδού το μήνυμα

spacer.png

Απο περιέργεια, πόσα contacts είχες κάνει για να σου απαντήσουν, έχω γράψει 10 συζητήσεις μέχρι τώρα. Λένε πάντα τα ίδια!

 

Επεξ/σία από moredread
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, moredread είπε

Απο περιέργεια, πόσα contacts είχες κάνει για να σου απαντήσουν, έχω γράψει 10 συζητήσεις μέχρι τώρα. Λένε πάντα τα ίδια!

Δεν τους εστειλα κανένα μήνυμα, δεν ρώτησα στο live-chat...ήξερα ότι θα αργήσει από τις αναφορές κι από το πρώτο πακέτο που έφτασε, αφού το δέυτερο κόλλησε αντί να τσακώνομαι είχα αποφασίσει εκ των προτέρων να εγείρω διένεξη στο Paypal στους δύο μήνες...

..πρακτικά στο μήνυμα λένε ότι θα δώσουν refund στους 2 μήνες, οπότε ταιριάζει στο χρονοδιάγραμμά μου, χωρίς να χαραμίσω τη διένεξη.

...εξάλλου όπως είδες το μήνυμα δεν ήταν προσωποποιημένο, σε γειτονικό φόρουμ αναφέρθηκαν κι αλλοι αποδέκτες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ιστορίες... :

Regarding your order , we are sorry to see that your order was withheld from the Customs. We advise you to find out about the local regulations from the Custom. Would you mind contacting the Customs to get it soon? We will do our best to help you to do the Customs clearance. We suggest you contact the customs agency to request more details about the local regulations of taxes for your parcel. You could download the invoice at ""My account"" - ""Order details"" - ""View"" -""Download invoice"".
Alan 00:15
I request you to please wait for 2-4 business day for the delivery of product.
 
[Me]In which country customs?
 
Alan 00:17
No, there are so many orders which is stuck in Poland customs
 

Παπατζίδες...

 

Επεξ/σία από moredread
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...