Προς το περιεχόμενο

Toyota CH-R vs ?


GeoSeo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα !

Ειμαι σε διαδικασία έρευνας για αγορά Καινούργιου αυτοκινήτου με προτίμηση σε υβριδικό. Κλείνω προς CH-R κ βρήκα αρκετά ενδιαφέρον το σχετικό υλικό σε παλιότερες συζητήσεις.

Θα ήθελα να πάρω πιο πρόσφατες πληροφορίες είτε από όσους το οδηγούν είτε από όσους το απέρριψαν. Τα υπέρ κ τα κατα κατα τη γνώμη σας. 

Όσοι το οδηγείτε υπάρχει κάτι που δεν σας αρέσει ? Η έκδοση club φαίνεται αρκετά πλήρης. Αν δεν προσθέσω το πακέτο χάρτες GO της Toyota διαβάζει χάρτες από το κινητό ? 

Όσοι τελικά το απορρίψατε που καταλήξατε ?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δε θα σε βοηθήσει και τόσο η απάντηση μου αλλά έχω να πω ότι είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο. Του έκανα πέρυσι το καλοκαίρι ένα απαιτητικό τεστ ντραιβ και παρά το ότι δε συμπαθώ τα "ψηλά" αυτοκίνητα, το συγκεκριμένο το λάτρεψα! Σκέψου ότι το πήγα σε ορεινή στροφοδιαδρομή (ότι να ναι δηλαδή!) και με άφησε πλήρως ικανοποιημένο! Και δε συμπαθώ καθόλου τα αυτοκίνητα της εταιρίας! Είναι αν θυμάμαι καλά όμως το πρώτο αυτοκίνητο μετά τη δήλωση του προέδρου της Τογιότα ότι θα το γυρίσουν στο να φτιάχνουν ενδιαφέροντα οδηγικά αυτοκίνητα. Από ότι ακούω έτσι ωραία είναι και η καινούργια κορόλλα. Οπότε αν θες υβριδικό χαμηλό, σκέψου την και αυτήν.

(σημαντικά για πολλούς μειονεκτήματα είναι οι μικροί χώροι για οικογένεια, ο κλειστοφοβικός χώρος για τους πίσω επιβάτες και η έλλειψη ορατότητας για αυτούς)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ψαχνοντας για το νέο 2λιτρο υβριδικο κορολα, οδηγησα ενος πελατη μου το CHR 1.8 με 120hp και μου φανηκε "ταφος"...καπως σα να μην τραβαει ή κάπως βαρυ..

ισως περιμενα κατι αλλο ή ειχα ενθουσιαστει με το εξωτερικο παρουσιαστικο αλλα απο θεμα οδηγησης νομιζω οτι δεν ειναι για κατω απο 45-50 ηλικιακα.

υγ - αμαξι χωρις ρεζερβα δε θα αγοραζα ετσι κι αλλιως αλλα δεν το ηξερα εξ'αρχης...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, mclein² είπε

υγ - αμαξι χωρις ρεζερβα δε θα αγοραζα ετσι κι αλλιως αλλα δεν το ηξερα εξ'αρχης...

ΑΝ το μοναδικό  κριτήριο  για την επιλογή καινούργιου αυτοκινήτου είναι αν έχει ρεζέρβα... τώτε  φασκελοκουκούλωστα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, bromiaris είπε

ΑΝ το μοναδικό  κριτήριο  για την επιλογή καινούργιου αυτοκινήτου είναι αν έχει ρεζέρβα... τώτε  φασκελοκουκούλωστα...

θα σε ρωτησω τι αμαξι θα αγορασω οταν ερθει η ωρα & θα το παρω με τα δικα σου κριτηρια. 

συγγνωμη που παρελειψα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν κάνεις >90% χιλιομέτρων εντός πόλης τότε προχώρα αν σου αρέσει το αυτοκίνητο

Αν όμως βγαίνεις συχνά σε επαρχειακούς/εθνική τότε να ξέρεις ότι το υβριδικό σύστημα είναι "βάρος"

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το βλέπω συχνά το συγκεκριμένο πάντως, πρέπει να έχει πουλήσει καλά! Είναι εντυπωσιακό αυτοκινητου είναι η αλήθεια...

Κάπου είδα και μια διαφήμιση για υβριδικό sportage, έχει ένας φίλος μου το απλό και είναι πολύ ωραίο αμάξι. Δες το αν θες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, ciyo είπε

Αν καθεσε πισω, ειναι σαν να εισαι ο πασαρης μεσα στη φυλακη, δεν υπαρχουν μικροτερα πισω παραθυρα σε αλλο αμαξι

Οταν το εκανα τεστ drive με τον γιο μου πισω τα ιδια και χειροτερα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/8/2019 στις 5:32 ΜΜ, mclein² είπε

ψαχνοντας για το νέο 2λιτρο υβριδικο κορολα, οδηγησα ενος πελατη μου το CHR 1.8 με 120hp και μου φανηκε "ταφος"...καπως σα να μην τραβαει ή κάπως βαρυ..

ισως περιμενα κατι αλλο ή ειχα ενθουσιαστει με το εξωτερικο παρουσιαστικο αλλα απο θεμα οδηγησης νομιζω οτι δεν ειναι για κατω απο 45-50 ηλικιακα.

υγ - αμαξι χωρις ρεζερβα δε θα αγοραζα ετσι κι αλλιως αλλα δεν το ηξερα εξ'αρχης...

Το διλιτρο ομως πυροβολαει.Ειναι σε αλλο επιπεδο.8.5 sec 0-100, 3.8  τα 80-110.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 14/8/2019 στις 11:59 ΠΜ, zio10 είπε

Κάποιος κάτοχος εδώ πάντως είχε γράψει πως στα παιδιά αρέσει να κάθονται πίσω.

Χαχαχαχα ! Είχε έρθει σε αντιπαράθεση με μένα και μερικούς άλλους ο συγκεκριμένος έλεγε μάλιστα ότι τα παιδιά αισθάνονται άνετα  γιατί ειναι σαν την κοιλιά της μάνας τους στο πίσω μέρος του chr  ....χαχαχαχα ακόμα και στις φυλακές είναι καλύτερα από το πίσω μέρος του chr...ωραίο ντιζάινατο αυτοκίνητο με τεχνολογία αλλά για παιδιά δεν κάνει τέλος!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 14/8/2019 στις 11:59 ΠΜ, zio10 είπε

Κάποιος κάτοχος εδώ πάντως είχε γράψει πως στα παιδιά αρέσει να κάθονται πίσω.

Μάλλον εννοεί ενοσω είναι κολλημένα σε κινητά ή ταμπλέτες.

Η ελλειψη φωτισμού βοηθάει τα πιτσιρίκια στο να υπάρχουν λιγοτερες αντανακλάσεις και πιο ζωντανη εμπειρία πλοήγησης/gameplay.

Κατά τα άλλα η φάση ειναι μπρος τα κάλλη, τι είναι ο πόνος, δηλαδή η έλλειψη φωτισμου, ορατοτητας στους πισω και του οδηγού προς τα πίσω.

 

Σημείωση: Δες Hyundai/Kia που βγαλαν πρόσφατα υβριδικά. Αν και νομιζω η ΤΟΥΟΤΑ λογω μακρόχρονης πείρας και πρωτοποριας στον χώρο μαλλον θα είναι καλύτερα μελετημένο.

Επεξ/σία από EmpYristis
Kia/Hyundai
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήταν από αυτά που είχα κατά νου, πήγα όμως για test drive και ξενέρωσα από τους χώρους για τους πίσω επιβάτες, τους χώρους στο Πορτ παγκαζ, αλλά και τις επιδόσεις του.

(Προσωπικά προτίμησα ένα peugeot 2008 )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...