Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Η ενοια ξεκαυλωμα σε δημοσιο δρομο ειναι οχι απλα ενδειξη, αλλα αποδειξη ανικανου κι επικινδυνου οδηγου. Ουτε ΚΟΚ δε θες εκει για να αποδειξεις την ανικανοτητα του αλλου. Τα ξεκαυλωματα σας σε ελεγχομενους ή/και ιδιωτικους χωρους.

Δε διαφωνώ μαζί σου, πάντως δεν αποδεικνύει συστηματική ένδειξη παραβίασης του ΚΟΚ το ότι κάποιος κάπου κάποτε με πέρασε σαν σταματημένο σε ένα βουνό 

Βασικά στο παραπάνω που έγραψα, δεν έκανα αναφορά σε καμία παράβαση του ΚΟΚ αλλά εσύ τα μεταφράζεις όλα όπως σε συμφέρουν 

Επεξ/σία από AristidisZ
  • Απαντ. 161
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Μπραβο. Ο προαναφερθεντας οδηγος ειναι ανικανος, επικινδυνος και δεν θα επρεπε να εχει αδεια οδηγησης. Οποιος δεν μπορει να αντιληφθει τον λογο, ακομα κι "αν αποδοκιμαζει την...ικανοτητα του αλλου" για τους τυπους, στερειται κοινης λογικης. Και ο λογος δεν εχει να κανει μονο με τη συστηματικη παραβιαση του ΚΟΚ.

Αν οσα περιγραφεις τα εκανε μονο μεσα σε πιστα, σαφως, θα μιλαγαμε για ικανο οδηγο. Εφοσον τα κανει συστηματικα σε δημοσιους δρομους ειναι ανικανος κι επικινδυνος. Η βασικη ικανοτητα που πρεπει ενας οηδγος σε δημοσιο δρομο να διαθετει ειναι αντιληψη της καταστασης και οχι "να πιανει το χερι οταν πας στα ορια". Οταν με βαση την κοινη λογικη το αντιληφθεις θα αντιληφθεις και τι βοδι ειναι αυτος που περιγραφεις ως ικανο οδηγο.

Δηλαδη οποιος μας περναει, ειναι επικινδυνος και ανικανος, η υπαρχει καποιο οριο.Δηλαδη καποιος στον Μπραλο παει με 70, μπορει καποιος να τον περασει, η πρεπει να κανουμε τρενακι ολοι απο πισω.Δωσε μας τις συμβουλες σου.

 Λιμνη Ν.Πλαστηρα να ανεβαινω με 65, η 75 .Βαλε λιγο τα ορια οδηγησης, γιατι θα τους παρεις ολους την αδεια οδηγησης.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Δηλαδη οποιος μας περναει, ειναι επικινδυνος και ανικανος, η υπαρχει καποιο οριο.Δηλαδη καποιος στον Μπραλο παει με 70, μπορει καποιος να τον περασει, η πρεπει να κανουμε τρενακι ολοι απο πισω.Δωσε μας τις συμβουλες σου.

 Λιμνη Ν.Πλαστηρα να ανεβαινω με 65, η 75 .Βαλε λιγο τα ορια οδηγησης, γιατι θα τους παρεις ολους την αδεια οδηγησης.

Δεν δινω συμβουλες, ουτε καθοδηγω, ιδιαιτερα δε οταν υπαρχει νομοθεσια που απαντα σε καθε σου απορια. Η απαντηση στα ερωτηματα σου βρισκεται στον ΚΟΚ και οχι στα φορουμς. Θα επρεπε να το γνωριζεις απο οταν πηρες αδεια οδηγησης. Αν οχι, πηγαινε στο πλησιεστερο αστυνομικο τμημα/τροχαια και ρωτα τους.

Επεξ/σία από BackFromHell
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, BackFromHell είπε

Δεν δινω συμβουλες ουτε καθοδηγω. Η απαντηση στα ερωτηματα σου βρισκεται στον ΚΟΚ και οχι στα φορουμς. Θα επρεπε να το γνωριζεις οταν πηρες αδεια οδηγησης.

Δυστυχως για εσενα και ευτυχως για οσους χαιρονται την οδηγηση, ο ΚΟΚ επιτρεπει τις προσπερασεις.Επιτρεπει να πατας γκαζι και να στριβεις το τιμονι.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Δυστυχως για εσενα και ευτυχως για οσους χαιρονται την οδηγηση, ο ΚΟΚ επιτρεπει τις προσπερασεις.Επιτρεπει να πατας γκαζι και να στριβεις το τιμονι.

Μη ψάχνεις να βρεις 

Εδώ του έγραψα ότι με πέρασε κάποιος σε δρόμο που σε πολλά κομμάτια του έχει 2 λωρίδες κυκλοφορίας και τον έβγαλε Κώστα Πασσαρη 

Επεξ/σία από AristidisZ
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ζούμε σε υποτιθέμενη ευνομούμενη χώρα. Αν λοιπόν θεωρούμε τους εαυτούς μας πολιτισμένους δημοκράτες ο νομοθετημένος ΚΟΚ πρέπει να είναι το κριτήριο. Κατά την άποψη μου πρέπει να οριοθετηθούν περισσότερες περιοχές ανα την επικράτεια να πηγαίνει όποιος θέλει να "ξεκ@υλωνει" χωρίς να βάζει σε κίνδυνο τους υπολοίπους. Οι δρόμοι είναι για να πηγαίνουμε ο καθένας στον προορισμό του με ασφάλεια εντός των ορίων που έχει θέσει το κράτος μας.

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε μάγκες άμα έχεις αμάξι με άλογα τότε δεν γίνεται να μην το πατήσεις λίγο παραπάνω. Με το βαρύ Bmw με τα λίγα άλογα πηγαίνω χαλαρά, όταν παίρνω την Porsche όμως το πατάω. Δεν γίνεται να πηγαίνω με 100 και 130. Και φυσικά θα μπω πιο γρήγορα στη στροφή γιατί έχει άλλα κρατήματα, άλλη οδηγική συμπεριφορά και καλύτερα ηλεκτρονικά υποβοηθήματα. 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Ξέρεις σε τι φορτίο έχει μέγιστη απόδοση μια ΜΕΚ ; 

Τελικα οταν εγραφες οτι ειναι οικονομικο, εννοουσες σε επιπεδο καταλωσης ή στο οτι επειδη δε σε συμφερει να παρεις αλλο καλα εισαι και με αυτο;  Μας μπερδευεις.

Ως προς την ερωτηση σου: Η απαντηση δινεται σε πραγματικες συνθηκες και σε συγκριση με τα αλλα αυτοκινητα αντιστοιχης κατηγοριας, οπου εχεις ηδη παραδεχθει οτι καις 1lt/100χλμ περισσοτερο (παραπανω καις anyway αν ισχυει η εκδοχη σου περι καταναλωσης 7.5lt/100χλμ, αλλα ας δεχθουμε την διαφορα του 1lt/100 χλμ). Οποτε με ρωτας να σου απαντησω κατι που εχεις ηδη απαντησει-παραδεχθει μονος σου;

Επεξ/σία από BackFromHell
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Αναφορά σε κείμενο

Ξέρεις σε τι φορτίο έχει μέγιστη απόδοση μια ΜΕΚ ; 

65-75 % ;

Επεξ/σία από NT1G
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Τελικα οταν εγραφες οτι ειναι οικονομικο, εννοουσες σε επιπεδο καταλωσης ή στο οτι επειδη δε σε συμφερει να παρεις αλλο καλα εισαι και με αυτο;  Μας μπερδευεις.

Ως προς την ερωτηση σου: Η απαντηση δινεται σε πραγματικες συνθηκες και σε συγκριση με τα αλλα αυτοκινητα αντιστοιχης κατηγοριας, οπου εχεις ηδη παραδεχθει οτι καις 1lt/100χλμ περισσοτερο (παραπανω καις anyway αν ισχυει η εκδοχη σου περι καταναλωσης 7.5lt/100χλμ, αλλα ας δεχθουμε την διαφορα του 1lt/100 χλμ). Οποτε τωρα μου ζητας επιστημονικη διατριβη για τον κινητηρα του αυτοκινητου σου για να αποδειξω κατι που εχεις παραδεχτει ουτως ή αλλως; :lol:  Για να μου πεις οτι δεν απανταω στις ερωτησεις; :lol: Μα ποσο...

Eξακολουθείς να μην απαντάς στο απλό ερώτημα

Ποια θεωρείς εσύ οικονομική κατανάλωση στα 130 χάω ;

Θα προτιμούσα να μας πεις ένα απλό νούμερο, όχι θεωρίες 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Eξακολουθείς να μην απαντάς στο απλό ερώτημα

Ποια θεωρείς εσύ οικονομική κατανάλωση στα 130 χάω ;

Θα προτιμούσα να μας πεις ένα απλό νούμερο, όχι θεωρίες 

Αυτο δεν το ρωτησες, παρα μολις τωρα. Αυτο λοιπον το εχεις απαντησει μονος σου λεγοντας οτι καις περιπου 1lt/100χλμ παραπανω απο αλλα, αρα αυτοματως δεν μπορεις να χρησιμοποιεις τη λεξη οικονομικα στην ιδια προταση με την φραση "παραπανω απο τα αλλα".

Παμε τωρα και σε μενα:

Εγω παλι με ενα αμαξι της ιδιας κατηγοριας (ibiza 1400cc/75 ιππους) εκαιγα 5.8lt/100χλμ και με ενα αλλο πιο συγχρονο εκαιγα περι τα 5.3lt/100χλμ, τις οποιες θεωρω νορμαλ καταναλωσεις σε εθνικη οδο. Ως εκ τουτου τα τα 7.5lt/100χλμ που λες οτι καις εσυ δεν θα μπορουσαν να ειναι οικονομικα, οπως ισχυριζεσαι. Εισαι τουλαχιστον 1,5lt/100χλμ (ή 30%) πανω απο το συνηθες της κατηγοριας (ουτε καν το οικονομικο) και μας λες οτι σε παει και σε φερνει οικονομικα :)

Επεξ/σία από BackFromHell
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, BackFromHell είπε

Αυτο δεν το ρωτησες, παρα μολις τωρα. Αυτο λοιπον το εχεις απαντησει μονος σου λεγοντας οτι καις περιπου 1lt/100χλμ παραπανω απο αλλα.

Εγω παλι με ενα αμαξι της ιδιας κατηγοριας (ibiza 1400cc/75 ιππους) εκαιγα 5.8lt/100χλμ και με ενα αλλο πιο συγχρονο εκαιγα περι τα 5.3lt/100χλμ, τις οποιες θεωρω νορμαλ καταναλωσεις σε εθνικη οδο. Ως εκ τουτου τα τα 7.5lt/100χλμ που λες οτι καις εσυ δεν θα μπορουσαν να ειναι οικονομικα, οπως ισχυριζεσαι.

Δηλαδή επειδή είχες αμάξι 200 κυβικά και 11 ίππους παραπάνω έκαιγες 20% λιγότερα ; 

Έγραψα για 7 max 7.5 πραγματικά με a/c btw (που φαντάζομαι καταλαβαίνεις ότι στο συγκεκριμένο κουβαδάκι έχει σχετικά μεγάλη επίδραση)

5.3 πραγματική κατανάλωση με βενζινοκίνητο μικρό αμάξι και 130 χλμ σε εθνική οδό ;

Να σου ξαναγράψω την λέξη πραγματικά γιατί μάλλον πολλοί δεν έχουν συναίσθηση του τι σημαίνει 

Δημοσ.

Σε σταθερή ταχύτητα, το έργο που παράγει ο κινητήρας ισούται (κυρίως) με τις αεροδυναμικές αντιστάσεις. Είτε με 1200cc είτε με 2.000cc δυο όμοια οχήματα που κινούνται με την ίδια ταχύτητα θα κληθούν να αντλήσουν την ίδια ισχύ από τον κινητήρα τους, για την παραγωγή αυτού του έργου. Το 1200άρι θα παράγει την απαραίτητη προς τούτο ισχύ στις 4000στροφές/λεπτό, το 2λιτρο στις 2500.

Στις 4.000 στροφές ο ΜΕΚ έχει μεγαλύτερες θερμικές απώλειες λόγω τριβών και μεγαλύτερης θερμικής απώλειας καυσαερίων, έτσι μπορεί να έχει έως και 20% παραπάνω κατανάλωση, για το ίδιο ωφέλιμο έργο.

Τα πράγματα αλλάζουν υπέρ του χαμηλού κυβισμού, στις χαμηλές ταχύτητες όπου οι αεροδυναμικές αντιστάσεις δεν παίζουν τόσο μεγάλο ρόλο και την θέση τους παίρνουν οι αντιστάσεις κύλισης, ενώ το όχημα κινείται με χαμηλές στροφές και με χαμηλά φορτία.

Βέβαια, με τους σύγχρονους υπερπληρωμένους κινητήρες Injection, η ανωτέρω διατύπωση πολλές φορές δεν ισχύει, καθώς έχουμε επίτευξη μεγαλύτερων σχέσεων συμπίεσης, απόδοση μεγαλύτερης ροπής και άρα περισσότερη απόδοση και ισχύς από χαμηλές στροφές, (βλ. Golf TSI 1000cc και 1200cc, Ford Ecoboost κλπ) εξ' ου και προτείνεται χρήση βενζίνης 100οκτανίων, για να αποφεύγεται το φαινόμενο της κρουστικής καύσης ή αλλιώς "πιράκια".

  • Like 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Σε σταθερή ταχύτητα, το έργο που παράγει ο κινητήρας ισούται (κυρίως) με τις αεροδυναμικές αντιστάσεις. Είτε με 1200cc είτε με 2.000cc δυο όμοια οχήματα που κινούνται με την ίδια ταχύτητα θα κληθούν να αντλήσουν την ίδια ισχύ από τον κινητήρα τους, για την παραγωγή αυτού του έργου. Το 1200άρι θα παράγει την απαραίτητη προς τούτο ισχύ στις 4000στροφές/λεπτό, το 2λιτρο στις 2500.

Στις 4.000 στροφές ο ΜΕΚ έχει μεγαλύτερες θερμικές απώλειες λόγω τριβών και μεγαλύτερης θερμικής απώλειας καυσαερίων, έτσι μπορεί να έχει έως και 20% παραπάνω κατανάλωση, για το ίδιο ωφέλιμο έργο.

Τα πράγματα αλλάζουν υπέρ του χαμηλού κυβισμού, στις χαμηλές ταχύτητες όπου οι αεροδυναμικές αντιστάσεις δεν παίζουν τόσο μεγάλο ρόλο και την θέση τους παίρνουν οι αντιστάσεις κύλισης, ενώ το όχημα κινείται με χαμηλές στροφές και με χαμηλά φορτία.

Βέβαια, με τους σύγχρονους υπερπληρωμένους κινητήρες Injection, η ανωτέρω διατύπωση πολλές φορές δεν ισχύει, καθώς έχουμε επίτευξη μεγαλύτερων σχέσεων συμπίεσης, απόδοση μεγαλύτερης ροπής και άρα περισσότερη απόδοση και ισχύς από χαμηλές στροφές, (βλ. Golf TSI 1000cc και 1200cc, Ford Ecoboost κλπ) εξ' ου και προτείνεται χρήση βενζίνης 100οκτανίων, για να αποφεύγεται το φαινόμενο της κρουστικής καύσης ή αλλιώς "πιράκια".

Kάπως έτσι, απλά στην εξίσωση θα πρέπει να βάλουμε πολλούς extra παράγοντες 

Ειδική κατανάλωση της μηχανής, tuning / layout που έχει επιλέξει ο κατασκευαστής, κλιμάκωση κιβωτίου κτλ, πράγματα που μπορεί να διαφοροποιήσουν αρκετά το τελικό αποτέλεσμα 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Kάπως έτσι, απλά στην εξίσωση θα πρέπει να βάλουμε πολλούς extra παράγοντες 

Ειδική κατανάλωση της μηχανής, tuning / layout που έχει επιλέξει ο κατασκευαστής, κλιμάκωση κιβωτίου κτλ, πράγματα που μπορεί να διαφοροποιήσουν αρκετά το τελικό αποτέλεσμα 

Σωστά, πρώτα από όλα 2 διαφορετικά οχήματα έχουν διαφορετική αεροδυναμική αντίσταση, οποιοδήποτε μικρομεσαίο πχ στα 130km/h θα καίει λιγότερο από ένα μεγάλο SUV ή ένα pickup μόνο και μόνο από αυτό. Από εκεί και πέρα σίγουρα παίζουν ρόλο και δεκάδες άλλοι παράγοντες στην σύγκριση διαφορετικών οχημάτων.

Γι'αυτό και χάριν ευκολίας στο παράδειγμά μου, συνέκρινα δυο υποθετικά όμοια οχήματα, με μόνο διαφορετικό τον κινητήρα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...