Προς το περιεχόμενο

Κινητό από γερμανό με κομμένη ταινία ασφαλείας SOS


Zenevaki21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στην κατάσταση που είσαι, 1on δεν είσαι ο αρχικός αγοραστής και δεν μπορείς να τον έχεις διπλα σου αν πας στο κατάστημα
2on Ότι σου έγραψα πιο πάνω. Ανοίγεις το προϊόν στο κατάστημα, αλλιώς το κανεις την ίδια μέρα και πας μετά σφαίρα στο κατάστημα.
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

4 λεπτά πριν, Zenevaki21 είπε

Μα τι ρολο παιζει ο αρχικος αγοραστης αφου εχω την αποδειξη και τα κουτι στα χερια μου ?

Βλέπω ότι έχεις σχηματίσει μια άποψη στο μυαλό σου και καλά κανεις. Παρολαυτά όταν ρωτάς την άποψη του αλλου, τουλάχιστον μην πας κόντρα και αντιλέγεις αλλα διάβασε τι γραφει ο άλλος και δούλεψε το υπέρ σου.
Θα το πω τελευταία φορα.
Δεν έχεις ΚΑΜΙΑ απόδειξη τρανταχτή, ότι αυτό που σου συμβαίνει, δεν οφείλεται σε σένα αλλα σε κάποιον άλλο.
Από εκεί και μετά, είσαι ελεύθερος να πας στο κατάστημα με την απόδειξη και να δεις τι θα σου πει ο διευθυντής

  • Like 1
  • Thanks 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγγνωμη αν μιλησα αποτομα η φανηκε καπως ο τροπος μου απλα με το συγκεκριμενο θεμα εχω εξοργιστει γιατι μας λενε και καλα οτι τα ελληνικα καταστηματα ειναι αξιοπιστα και κατι τετοια τα κανουν μονο τα σκρουτζομαγαζα κτλ κτλ. Και εχω αγωνια για αυριο να δω τι θα πουν. Απλα θεωρω πως δεν μπορουν να με κατηγορησουν για το διπλο αυτοκολλητο σε καμια περιπτωση γιατι σε αυτα δεν εχουν προσβαση οι απλοι πολιτες που δεν εχουν ενα καταστημα η κατι , σωστα ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρώτον πάρε τηλέφωνο στη ίδια τη samsung στην Ελλάδα και πες ότι σου έφεραν δώρο αυτό το κινητό για τα γενέθλιά σου και ότι ανακάλυψες αυτό που ανέφερες και φυσικά να ανεφέρεις και το κατάστημα που έγινε η αγορά και θα σου πουν τι θα κάνεις, κατά δεύτερον επειδή ο Γερμανός είναι franchise  οπότε μίλα καλύτερα με τα κεντρικά να σε καθοδηγήσουν και μέτα θα πας προετοιμασμένος στο κατάστημα! Πιστεύω με την αναφορά στη Samsung της δεύτερης ταινίας ασφαλείας που υπάρχει θα σου λύσουν το πρόβλημα γρήγορα, μπορείς να μιλήσεις και με τον καταναλωτών! Αλλά προπαντός μη ξεχάσεις να αναφέρεις συνέχεια ότι στο έδωσαν δώρο για αυτό και η καθυστέρηση!!!!

Καλή τύχη!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αυριο θα κανω αρκετα τηλεφωνηματα και στην samsung και στον γερμανο και θα δω τι θα γινει. Οταν λες φιλε μου στο καταναλωτων τι εννοεις ακριβως ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Zenevaki21 είπε

Ναι αυριο θα κανω αρκετα τηλεφωνηματα και στην samsung και στον γερμανο και θα δω τι θα γινει. Οταν λες φιλε μου στο καταναλωτων τι εννοεις ακριβως ?

Εννοει τη γενικη γραμματεια καταναλωτη οπου μπορεις να κανεις καταγγελια

http://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/

Πιεσε τους στο καταστημα οτι θα κανεις καταγγελια στις αρμοδιες αρχες κτλ. αν αρχισουν να σου λενε διαφορα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Zenevaki21 είπε

Ναι αυριο θα κανω αρκετα τηλεφωνηματα και στην samsung και στον γερμανο και θα δω τι θα γινει. Οταν λες φιλε μου στο καταναλωτων τι εννοεις ακριβως ?

Δυστυχως φιλε οπως λενε και καποια αλλα παιδια δεν εχεις ελπιδες....Εχει περασει αρκετος καιρος και δεν εισαι και ο πρωτος αγοραστης...Δυσκολο ,πολυ δυσκολο...Ειναι και θεμα Διευθυντη αλλα κατα την γνωμη μου δεν εχεις ελπιδες αλλαγης.....

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, buuren είπε

Εννοει τη γενικη γραμματεια καταναλωτη οπου μπορεις να κανεις καταγγελια

http://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/

Πιεσε τους στο καταστημα οτι θα κανεις καταγγελια στις αρμοδιες αρχες κτλ. αν αρχισουν 

Ενταξει εγω θα καλεσω αυριο και στη γραμμη του καταναλωτη και θα δω. Και θα ρωτησω αμα γινεται να παω σε οποιοδηποτε καταστημα γερμανος γιατι ο φιλος μου το αγορασε απο καταστημα στη λαρισα κι εγω δεν μενω εκει. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Zenevaki21 είπε

Να σου δωσω ενα λογο και πολυ σημαντικο : οτι φαινεται πως υπαρχει δευτερη ταινια ασφαλειας κατω απο την κανονικη. Κι αυτο δεν θα μπορουσα να το εχω κανει ουτε εγω ουτε ο φιλος μου , γιατι πολυ απλα δεν εχουμε προσβαση σε αυτοκολλητα της samsung οπως τα καταστηματα που πουλανε κινητα.

Τι παρελκομενα λειπουν; Το κινητό εχει χρησιμοποιηθεί; τι γρατζουνιές είχε;

θες να στείλεις φωτος για κα καταλάβουμε το μέγεθος;

Επεξ/σία από TheGrisGrisMan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λειπουν μονο τα χαρτια *οδηγιες χρησης και waranity card* μεσα στο φακελακι το χαρτινο που λεει samsung και ειναι στο πανω μερος του κουτιου το οποιο μαλιστα ειναι ελαφρως σκισμενο σε ενα σημειο φαινεται πως καποιος το εχει ανοιξει. Το κινητο εχει καποιες μικρο γρατσουνιες στη ζελατινα τη προστατευτικη της οθονης που φαινονται αμα το κοιταξεις παρα πολυ προσεκτικα κατω απο φως κτλ. και μια επισης που φαινεται με μεγαλη δυσκολια στη πλατη του κινητου κατω κατω. Που να ανεβασω εικονες ??? Αν εχεις viber ασε μου τον αριθμο να σου στειλω φωτος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οπώς και να έχει απο την στιγμή που εχουν περάσει οι μέρες του DOA και της άμεσης αλλαγης δεν νομίζω να μπορεις να πετυχεις κάτι.
Δεν υπάρχει καμμια αποδειξη για το πότε ανοιχτηκέ η συσκευάσια απο μέρους του αγοράστη, ας πουμε στην δικια σου περιπτωση απο εσένα αν και δεν εισαι εσυ ο αγοράστης.
Εχουν περάσει 20 μέρες απο την αγορά, ο ελεγχος της συσκευασίας/συσκευης επρεπε να γίνει επι τοπου με την αγορα, η σε ευλογο χρονικο διαστημα μετα απο αυτη.

Εdit: Ολοι εσεις που λέτε για καταγγελία. με ποια λογική το λέτε αυτο?Δεν αμφισβητώ τα λεγομένα του OP , αλλα να γυρνάς 20 μερές μετά την αγορα του προιοντος και να ζητάς αντικατασταση επειδη ηταν ανοιγμένο δεν νομίζω οτι αποτελεί βαση για σοβάρη καταγγελία, περα απο καταγγελιες τυπου post στο fb.

Επεξ/σία από TasosPk
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως όσο δούλευα στην cosmote είχα παρατηρήσει και εγώ ότι στα Samsung δεν υπήρχε ζελατίνα στα κουτιά και φαινόταν ότι η ταινία ασφαλείας ήταν ξανακολλημενη δεν γνωρίζω μήπως τα ανοίγουν στις κεντρικές αποθήκες για κάποιου είδους έλεγχο αλλά δεν είχαμε ποτέ θέμα με πελάτη μετά την πώληση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Zenevaki21 είπε

Το ξερω πως εχουν περασει αρκετα οι μερες αλλα θα τους δειξω οτι υπαρχει δευτερη ταινια ασφαλειας κατω απο την κανονικη ..


Ναι αλλα εχει περασει το DOA και καθε πιθανοτητα αντικαταστασης ουτως η αλλως
20 μερες μετα και εγω μπορω να βγάλω την ταινια απο το παλιο μου s6 και να την βάλω πάνω  απο την ταινια του s10.
Ξαναλέω δεν αμφισβητω τα λεγομενα σου, αλλα λιγο ρεαλισμος ρε παιδια, δεν περασαν 20 ωρες αλλα σχεδον ενας μηνας!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...