Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία σχετικά με την παροχή service από τη Media Markt,


raikieva

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 59
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 minutes ago, winmac said:

πλαίσιο χαλαρά

δεν είναι το Πλαίσιο... Για πολλά πράγματα μπορείς να κατηγορήσεις το Πλαίσιο, αλλά όποτε μου έτυχε εμένα κάτι (π.χ. κάηκε η κάρτα γραφικών) γενικά με εξυπηρέτησαν... δεν έχω κάποιο (μεγάλο) παράπονο...

Επεξ/σία από sotirisl
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, l337 είπε

Τις αποδείξεις δυστυχώς δεν τις έχω και ναι κυρίως πιθανολογώ διότι δεν γνωρίζω κάποιον (δικηγόρο και μη) να δουλεύει αφιλοκερδώς και επίσης η ιστορία αυτή κράτησε καιρό. Όσο για το παρακάτω, δεν προσπαθώ να φοβίσω κανέναν, ο καθένας είναι ελέυθερος να γράφει ότι νομίζει (είτε έχει δίκιο είτε όχι) και έχει και την ανάλογη ευθύνη των γραφομένων του.  Δυστυχώς εκεί έξω υπάρχουν πολλοί μουρλοί δικομανείς (εταιρίες και μη) και χρειάζεται απλά λίγο προσοχή. Το πόση προσοχή, είναι κάτι που θα το κρίνει ο καθένας αναλόγως την περίσταση. Εάν με ρωτάς, καλά έκανε η TS και κοινοποίησε αυτό που της συνέβη.

Ξέχασες να μας γράψεις και το aftermath για την εταιρεία. Όχι μόνο απέσυρε την μήνυση αγωγή, αλλά λόγω της γενικευμενης κατακραυγής (Streisand effect) αναγκάστηκε να κάνει rebrand!

edit: typos

Επεξ/σία από natural_sgf
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, sotirisl είπε

δεν είναι το Πλαίσιο... Για πολλά πράγματα μπορείς να κατηγορήσεις το Πλαίσιο, αλλά όποτε μου έτυχε εμένα κάτι (π.χ. κάηκε η κάρτα γραφικών) γενικά με εξυπηρέτησαν... δεν έχω κάποιο (μεγάλο) παράπονο...

Δεν έχει να κάνει όλα τα καταστήματα έτσι είναι και εγώ συνέχεια αγοράζω από πλαίσιο-mediamarkt μέχρι τώρα δεν μου έχει τύχει κάτι δεν σημαίνει ότι είναι άριστα μαγαζιά μπορεί να μου τύχει...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 minutes ago, user2163 said:

Δεν έχει να κάνει όλα τα καταστήματα έτσι είναι και εγώ συνέχεια αγοράζω από πλαίσιο-mediamarkt μέχρι τώρα δεν μου έχει τύχει κάτι δεν σημαίνει ότι είναι άριστα μαγαζιά μπορεί να μου τύχει...

Κανένα κατάστημα δεν είναι τέλειο. 

Απλά υπάρχουν κάποια καταστήματα που τα τελευταία 20 χρόνια που αγοράζω από τους συγκεκριμένους πάντα με εξυπηρετουν και ουδέποτε είχα κάποιο αξιοσημείωτο παράπονο. Φυσικά, κανείς δεν μπορεί να σου εγγυηθεί ότι θα είναι συνεπείς και στο μέλλον. Μπορεί στο μέλλον να αποδειχτούν μλκες. Αλλά μέχρι να συμβεί αυτό, θα συνεχίζω να αγοράζω από τους συγκεκριμένους.

Και από την άλλη, υπάρχουν και κάποια καταστήματα που από την πρώτη στραβή που συμβαίνει, καταλαβαίνεις πόσο τυχάρπαστοι και πόσο λαμόγια είναι. Να κάνουν την πώληση και μετά μην τους είδατε. Σε αυτούς δεν ξαναπατάω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, sotirisl είπε

δεν είναι το Πλαίσιο... Για πολλά πράγματα μπορείς να κατηγορήσεις το Πλαίσιο, αλλά όποτε μου έτυχε εμένα κάτι (π.χ. κάηκε η κάρτα γραφικών) γενικά με εξυπηρέτησαν... δεν έχω κάποιο (μεγάλο) παράπονο...

Μια απ'τα ίδια είναι ειδικά σε θέματα DOA. Ειδικά στα DOA λίγα είναι τα μαγαζιά που δε σε πρίζουν καθόλου για άμεση αντικατάσταση.
Αγορά turbo-x ταμπλετ στη Καλλιθέα, παω σπίτι δεν άνοιγε, πάω να φορτίσω καμία ένδειξη και πάλι.
Πάω στο μαγαζί ( είχε δεν είχε 1 ώρα που είχε περάσει )  και μου ζήτησαν να το κοιτάξει ο τεχνικός με αναμονή 1 εβδομάδα, πέρασε η 1 εβδομάδα και μου είπαν ότι χρειάζεται service.
Έπρεπε να επιμείνω πολύ, να ακούσω τόσες αρλούμπες για το πως μπορεί να χάλασε το τάμπλετ μέχρι να έρθει και ο προιστάμενος για να μου το αντικαταστήσουν.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι εγγυήσεις έχουν "σφίξει" γενικά από τους προμηθευτές,...

και μερίδιο ευθύνης έχουμε και ΕΜΕΙΣ που προκαλούσαμε την βλάβη για να πάρουμε πιστωτικό η να αναβαθμίσουμε με μικρότερο κόστος,δεν φτάνει δε αυτό,μετα μπαίναμε και στα forum's και διατυμπανίζαμε την εξυπνάδα μας..

Το επόμενο είναι όπως έγραψα και σε άλλο νήμα ότι δεν γίνεται σωστή χρήση των σελίδων σύγκρισης τιμών, εκει ολοι κοιτάζουν το φτηνότερο και ελάχιστη σημασία δίνουν στο ότι ΔΕΝ αναγράφεται ο χρόνος εγγύησης (και στην απόδειξη) ως οφείλεται, δέχονται Εγγυήσεις καταστημάτων μικρότερες από των κατασκευαστών,δεν υπολογίζουν την υποστηριξη και ολα αυτα για 5-10-20-30 ευρώ τις περισσότερες φορές..

Φυσικά όταν μας τύχει η στραβή τότε αρχίζουμε τα "κρεσεντα" και φυσικά φταίνε όλοι οι άλλοι και ποτέ η δική μας επιλογή..

Στις "σχέσεις" δε,ακούς την άλλη και λέει εχω τον μαλακομαγνητη ξεχνώντας φυσικά οτι ο μ@μ@κ@ς ήταν η επιλογή της..

Σίγουρα λοιπόν δεν είμαστε πάντα τα θύματα,και όταν είμαστε πολλές φορές έχουμε βοηθήσει εμείς οι ίδιοι σε αυτό.. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 1/9/2019 στις 10:20 ΠΜ, MoviemakerGr είπε

Ο καθένας φέρει ακέραια την ευθύνη των πράξεων του, ειναι κατι που μας μαθαινουν οι γονεις μας απο πολυ μικρούς και η ζωή μας το υπενθυμίζει συνεχώς.

Αρα κατα την δικη μου άποψή δεν χρειάζεται κανείς να φοβίζει τον κόσμο οταν προβαίνει πολύ περισσότερο σε τέτοιες δημοσιεύσεις και ακόμα περισσότερο οταν από φύση και θέση οφείλουμε να ανταποδώσουμε την ενημέρωση τουλάχιστον με κατανόηση ως προς το πρόβλημα που του δημιούργησαν και που σε κανέναν δεν θα άρεσε να είναι στην θέση του.

Ο συγκροτημένος λογος της κοπελιας εν προκειμένω εμενα δεν μου αφήνει περιθώριο αμφισβήτησης των όσων λέει αλλα δεν εχει σημασια καθόλου αυτο,σημασία εχει η πρωτη πρόταση μου..  

Τα να κινηθείς ενάντια σε καταναλωτή που σε εμπιστεύτηκε και δεν τον εξυπηρέτησες ως ο νόμος ορίζει δεν ειναι τοσο απλό, θα ελεγα οτι ειναι δίκοπο μαχαίρι εχει συμβεί μια φορα στο παρελθόν και η επιχείρηση έγινε δακτυλοδεικτούμενη και απομονώθηκε μονο για την πραξη της ασχέτως της διαμάχης. Επίσης το νήμα ειναι εδω και ανοιχτό μπορει καποιος εκπρόσωπος να διατυπώσει την δικη του άποψη οπως εχει συμβει στο παρελθόν σε αναλογα περιστατικά.. εμένα πάντα μου ηταν ακατανόητο κάποιος να κανει τον δικηγόρο του διαβόλου θα πω και όχι της επιχείρησης και να στέκεται απέναντι στον συμφορουμιτη του που τον ενημερώνει και εμμέσως τον προστατεύει μη έχοντας κάτι αλλο δε να πει ώστε να βοηθήσει στην λυση του προβλήματος.. 

Εγω θα προτείνω πριν γράψουμε οτιδηποτε να προσπαθούμε εστω για μερικά δευτερόλεπτα να μπούμε στην θεση του παθόντος και να αναλογιστούμε αν θα μας άρεσε,,

Άντε βρε και Καλό Μήνα.

Μιλας για την περίπτωση με την αντιπροσωπεία της Apple?

Εδίτ: Άκυρη η απορία, εδόθη η απάντηση σε επόμενο ποστ...

Επεξ/σία από mechpanos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γενικα το πανε αυτο με ανησυχει φαντασου πχ MLS να σου κανει  αγωγες επειδη τους ειπες στο service οτι πουλανε σκουπιδια :P Η apple απλα απαραδεκτη αλλα βλεπω στο ελλαδισταν sony ακομα και ακριβες αντ. αυτοκινητων να αντιμετωπιζουνκαι  καλοπληρωτες  premium πελατες με το χειροτερο τροπο . Βασικα κοβουν ποσο μπορουν να πατησουν και να δαγκωσουν και θα δεις να βγαζουν τρελα ποσα για service . Πχ γυναικα μονη ερχεται με το laptop ; ΔΑΓΚΩΜΑ :P

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, sotirisl είπε

δεν είναι το Πλαίσιο... Για πολλά πράγματα μπορείς να κατηγορήσεις το Πλαίσιο, αλλά όποτε μου έτυχε εμένα κάτι (π.χ. κάηκε η κάρτα γραφικών) γενικά με εξυπηρέτησαν... δεν έχω κάποιο (μεγάλο) παράπονο...

Εμένα μόνο τους είχα πάει laptopt  HP που είχε χαλάσει το πληκτρολόγιο λόγω προϊόντος καθαρισμού Q-connect.  Έγραφε απάνω πως είναι καθαριστικό για οθόνη και πληκτρολόγιο, αλλά ήταν σε μορφή ΥΓΡΟΥ σπρέι και εγώ μικρός τότε το έβαλε και τελικά δεν έπρεπε. Έπρεπε να το κάνω με  σπρέι αέρα. Τελοσπάντων αυτοί στη συσκευασία έγραφαν πως το ΥΓΡΟ σπρέι κάνει και για πληκτρολόγιο.... Τέλοσπαντων είπαν θα το φτιάξουν, αλλά θα πληρώσουμε... Τους το αφήσαμε να το προχωρήσουν, πέρασε 1,5 μήνας και δεν ήταν έτοιμο....

Ποστάρω στο fb την περιπέτεια και τους κάνω tag, με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε θα σας το φτιάξουμε δωρεάν, απλά σβήστε τη δημοσιεύση σας. Τελικά μέσα στη βδομάδα ήταν έτοιμο. Πριν 7 χρόνια τώρα αυτό.

2 ώρες πριν, MoviemakerGr είπε

Οι εγγυήσεις έχουν "σφίξει" γενικά από τους προμηθευτές,...

και μερίδιο ευθύνης έχουμε και ΕΜΕΙΣ που προκαλούσαμε την βλάβη για να πάρουμε πιστωτικό η να αναβαθμίσουμε με μικρότερο κόστος,δεν φτάνει δε αυτό,μετα μπαίναμε και στα forum's και διατυμπανίζαμε την εξυπνάδα μας..

Το επόμενο είναι όπως έγραψα και σε άλλο νήμα ότι δεν γίνεται σωστή χρήση των σελίδων σύγκρισης τιμών, εκει ολοι κοιτάζουν το φτηνότερο και ελάχιστη σημασία δίνουν στο ότι ΔΕΝ αναγράφεται ο χρόνος εγγύησης (και στην απόδειξη) ως οφείλεται, δέχονται Εγγυήσεις καταστημάτων μικρότερες από των κατασκευαστών,δεν υπολογίζουν την υποστηριξη και ολα αυτα για 5-10-20-30 ευρώ τις περισσότερες φορές..

Φυσικά όταν μας τύχει η στραβή τότε αρχίζουμε τα "κρεσεντα" και φυσικά φταίνε όλοι οι άλλοι και ποτέ η δική μας επιλογή..

Στις "σχέσεις" δε,ακούς την άλλη και λέει εχω τον μαλακομαγνητη ξεχνώντας φυσικά οτι ο μ@μ@κ@ς ήταν η επιλογή της..

Σίγουρα λοιπόν δεν είμαστε πάντα τα θύματα,και όταν είμαστε πολλές φορές έχουμε βοηθήσει εμείς οι ίδιοι σε αυτό.. 

Αγορά iphone από Ελβετία φέτος σε κατάστημα "επίσημο" τύπου πλαίσιο.

Ε γράφανε εγγύηση μέχρι 19/7/2021. Δηλαδή δίνανε γραπτά την διετή που ισχύει σε ΕΕ και προσπαθούν να αποκρύψουν οι άλλοι "επίσημοι" διανομείς και εισαγωγείς της Apple.

Επεξ/σία από winmac
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, winmac said:

Εμένα μόνο τους είχα πάει laptopt  HP που είχε χαλάσει το πληκτρολόγιο λόγω προϊόντος καθαρισμού Q-connect.  Έγραφε απάνω πως είναι καθαριστικό για οθόνη και πληκτρολόγιο, αλλά ήταν σε μορφή ΥΓΡΟΥ σπρέι και εγώ μικρός τότε το έβαλε και τελικά δεν έπρεπε. Έπρεπε να το κάνω με  σπρέι αέρα. Τελοσπάντων αυτοί στη συσκευασία έγραφαν πως το ΥΓΡΟ σπρέι κάνει και για πληκτρολόγιο.... Τέλοσπαντων είπαν θα το φτιάξουν, αλλά θα πληρώσουμε... Τους το αφήσαμε να το προχωρήσουν, πέρασε 1,5 μήνας και δεν ήταν έτοιμο....

Ποστάρω στο fb την περιπέτεια και τους κάνω tag, με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε θα σας το φτιάξουμε δωρεάν, απλά σβήστε τη δημοσιεύση σας. Τελικά μέσα στη βδομάδα ήταν έτοιμο.

Κοίτα, όπως γράφω και παραπάνω, κανένα κατάστημα δεν είναι τέλειο... για το Πλαίσιο γράφω ότι δεν έχω ΜΕΓΑΛΟ παράπονο και για να καταλάβεις γιατι συμπεριλαμβάνω την λέξη μεγάλο σου παραθέτω το παρακάτω παράδειγμα:

Στον υπολογιστή που έχω στην Ελλάδα είχα μια Ati RX480 που την είχα πάρει από το Πλαίσιο Ψυχικού τον Αύγουστο του 2016. Ένα χρόνο αφότου την πήρα, άρχισε να κάνει τσαλιμάκια. Η κάρτα έβγαλε ένα πρόβλημα με το Display Port αλλά επειδή έρχομαι στην Ελλάδα Χριστούγεννα μια βδομάδα, Πάσχα μια βδομάδα και καλοκαίρι δυο εβδομάδες, και επειδή το πρόβλημα ήταν μικρό δεν την είχα είχα πάει στο service. Μέχρι που τώρα τον Αύγουστο του 2019 συνειδητοποιώ ότι η εγγύηση της κάρτας λήγει και δεν θα έχω άλλη ευκαιρία να την παω στο Πλαίσιο. Σκάω μύτη στο στο Πλαίσιο Αγίας Παρασκευής με μαγιό, πετσέτα παραλίας και όλη την αλμύρα της θάλασσας, και τους δίνω την κάρτα και εξηγώ τι πρόβλημα έχει. Εκείνη την στιγμή ο υπάλληλος μου πετάει ένα "Μα καλά, δέκα ημέρες πριν λήξει η εγγύηση χάλασε;" κοίταζοντας με περίεργα. Φυσικά ο άνθρωπος σκεφτόταν ότι την έκαψα για παρω πιστωτικό ή να μου κάνουν αναβάθμιση. Του εξηγώ ότι μένω και εργάζομαι στο εξωτερικό και ότι τώρα μου δόθηκε η ευκαιρία να την φέρω στο service. Του δειχνω το αεροπορικό εισιτήριο, καθώς και το site της εταρίας που εργάζομαι που δείχνει την πανέμορφη φάτσα μου. Μου λεει "εντάξει, σας πιστεύω, αλλά πρέπει να στείλω την κάρτα στην αντιπροσωπεία". Του λεω "αδερφέ σε πέντε μέρες πετάω, δεν μπορούμε να το λυσουμε επιτόπου;". Αρχίζει τα "δεν γίνεται, είναι η συμφωνία που έχουμε κάνει με τον distributor, κτλ κτλ". Τον αρχίζω στο μπλα μπλα και του πετάω ένα "οκ, είσαι καταπληκτικός και με έχεις βοηθήσει πάρα πολύ (δεν είχε κάνει τίποτα για να επιλύσει το πρόβλημα μου, αλλλά τουλάχιστον συμφωνούσε ότι έχει πρόβλημα η κάρτα, κάτι είναι και αυτό), αλλά μήπως ο manager σου μπορεί να δώσει το authorization που χρειαζόμαστε;". Και μου λεει "κάτσε, θα φωνάξω έναν manager που είναι καλός". Φωνάζει τον manager, ο υπάλληλος του λεει ότι όντως η κάρτα έχει πρόβλημα και του εξηγεί την κατάσταση... Του λεω και εγώ ποιός είμαι και τι κάνω στην Αγγλία, και γυρνάει ο manager και μου λεει "δυστυχώς η κάρτα πρέπει να παει στην αντιπροσωπεία". Τον αρχίζω στα "γιατί να παει στην αντιπροσωπεία; υπάρχει περίπτωση να την επισκευάσουν; υπάρχει περίπτωση να κάτσουν να ξεκολλήσουν τα τσιπάκια από το PCB και να βάλουν άλλα; για να δουν απλά ότι εχει πρόβλημα; αφού είναι προφανές ότι υπάρχει πρόβλημα και ο τεχνικός σας το επιβεβαιώνει..". Αλλά τον αρχίζω και σε ατάκες του στυλ "Εγώ επέλεξα το Πλαίσιο για να έχω καλό after sales support, αλλιώς θα πήγαινα σε skroutzομαγαζο... τι νόημα έχει να αγοράζω υπολογιστή από το Πλαίσιο αν όταν χρειαστώ κάτι με βάζει στην διαδικασία που θα με έβαζε και ένα σκουτζομάγαζο, κτλ". Μου λέει μίσο λεπτό, κοιτάζει την καρτέλα μου στο SAP και τι αγορές είχα κάνει... Το πολύ πολύ να είχα δώσει το €2.500 τα τελευταία 3 χρόνια (οχι παραπάνω) και αυτό επειδή αγορές συγγενών μου τις βάζαμε στο όνομα μου. Κοιταζει τον υπάλληλο στο service, του ζητάει να εγγυηθει ότι η κάρτα έχει οντως πρόβλημα και παίρνει μια RX580 και μου την δίνει...

Πολλά τα συμπεράσματα. Τα πράγματα έχουν όντως ζορίσει, αλλά σε κάποιες περιπτώσεις αν ξέρεις να χειριστείς τις καταστάσεις και με σωστό τρόπο μπορείς να βγάλεις καποια άκρη. Σε άλλες περιπτώσεις, κάποια μαγαζιά δεν αξίζει απλά στην αγορά...

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, sotirisl είπε

Κοίτα, όπως γράφω και παραπάνω, κανένα κατάστημα δεν είναι τέλειο... για το Πλαίσιο γράφω ότι δεν έχω ΜΕΓΑΛΟ παράπονο και για να καταλάβεις γιατι συμπεριλαμβάνω την λέξη μεγάλο σου παραθέτω το παρακάτω παράδειγμα:

Στον υπολογιστή που έχω στην Ελλάδα είχα μια Ati RX480 που την είχα πάρει από το Πλαίσιο Ψυχικού τον Αύγουστο του 2016. Ένα χρόνο αφότου την πήρα, άρχισε να κάνει τσαλιμάκια. Η κάρτα έβγαλε ένα πρόβλημα με το Display Port αλλά επειδή έρχομαι στην Ελλάδα Χριστούγεννα μια βδομάδα, Πάσχα μια βδομάδα και καλοκαίρι δυο εβδομάδες, και επειδή το πρόβλημα ήταν μικρό δεν την είχα είχα πάει στο service. Μέχρι που τώρα τον Αύγουστο του 2019 συνειδητοποιώ ότι η εγγύηση της κάρτας λήγει και δεν θα έχω άλλη ευκαιρία να την παω στο Πλαίσιο. Σκάω μύτη στο στο Πλαίσιο Αγίας Παρασκευής με μαγιό, πετσέτα παραλίας και όλη την αλμύρα της θάλασσας, και τους δίνω την κάρτα και εξηγώ τι πρόβλημα έχει. Εκείνη την στιγμή ο υπάλληλος μου πετάει ένα "Μα καλά, δέκα ημέρες πριν λήξει η εγγύηση χάλασε;" κοίταζοντας με περίεργα. Φυσικά ο άνθρωπος σκεφτόταν ότι την έκαψα για παρω πιστωτικό ή να μου κάνουν αναβάθμιση. Του εξηγώ ότι μένω και εργάζομαι στο εξωτερικό και ότι τώρα μου δόθηκε η ευκαιρία να την φέρω στο service. Του δειχνω το αεροπορικό εισιτήριο, καθώς και το site της εταρίας που εργάζομαι που δείχνει την πανέμορφη φάτσα μου. Μου λεει "εντάξει, σας πιστεύω, αλλά πρέπει να στείλω την κάρτα στην αντιπροσωπεία". Του λεω "αδερφέ σε πέντε μέρες πετάω, δεν μπορούμε να το λυσουμε επιτόπου;". Αρχίζει τα "δεν γίνεται, είναι η συμφωνία που έχουμε κάνει με τον distributor, κτλ κτλ". Τον αρχίζω στο μπλα μπλα και του πετάω ένα "οκ, είσαι καταπληκτικός και με έχεις βοηθήσει πάρα πολύ (δεν είχε κάνει τίποτα για να επιλύσει το πρόβλημα μου, αλλλά τουλάχιστον συμφωνούσε ότι έχει πρόβλημα η κάρτα, κάτι είναι και αυτό), αλλά μήπως ο manager σου μπορεί να δώσει το authorization που χρειαζόμαστε;". Και μου λεει "κάτσε, θα φωνάξω έναν manager που είναι καλός". Φωνάζει τον manager, ο υπάλληλος του λεει ότι όντως η κάρτα έχει πρόβλημα και του εξηγεί την κατάσταση... Του λεω και εγώ ποιός είμαι και τι κάνω στην Αγγλία, και γυρνάει ο manager και μου λεει "δυστυχώς η κάρτα πρέπει να παει στην αντιπροσωπεία". Τον αρχίζω στα "γιατί να παει στην αντιπροσωπεία; υπάρχει περίπτωση να την επισκευάσουν; υπάρχει περίπτωση να κάτσουν να ξεκολλήσουν τα τσιπάκια από το PCB και να βάλουν άλλα; για να δουν απλά ότι εχει πρόβλημα; αφού είναι προφανές ότι υπάρχει πρόβλημα και ο τεχνικός σας το επιβεβαιώνει..". Αλλά τον αρχίζω και σε ατάκες του στυλ "Εγώ επέλεξα το Πλαίσιο για να έχω καλό after sales support, αλλιώς θα πήγαινα σε skroutzομαγαζο... τι νόημα έχει να αγοράζω υπολογιστή από το Πλαίσιο αν όταν χρειαστώ κάτι με βάζει στην διαδικασία που θα με έβαζε και ένα σκουτζομάγαζο, κτλ". Μου λέει μίσο λεπτό, κοιτάζει την καρτέλα μου στο SAP και τι αγορές είχα κάνει... Το πολύ πολύ να είχα δώσει το €2.500 τα τελευταία 3 χρόνια (οχι παραπάνω) και αυτό επειδή αγορές συγγενών μου τις βάζαμε στο όνομα μου. Κοιταζει τον υπάλληλο στο service, του ζητάει να εγγυηθει ότι η κάρτα έχει οντως πρόβλημα και παίρνει μια RX580 και μου την δίνει...

Πολλά τα συμπεράσματα. Τα πράγματα έχουν όντως ζορίσει, αλλά σε κάποιες περιπτώσεις αν ξέρεις να χειριστείς τις καταστάσεις και με σωστό τρόπο μπορείς να βγάλεις καποια άκρη. Σε άλλες περιπτώσεις, κάποια μαγαζιά δεν αξίζει απλά στην αγορά...

Από τους μεγάλους είναι το πιο σοβαρό κατάστημα. Μακάρι να αλλάξεις λίγο και την κατάσταση στις λευκές συσκευές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, winmac said:

Από τους μεγάλους είναι το πιο σοβαρό κατάστημα. Μακάρι να αλλάξεις λίγο και την κατάσταση στις λευκές συσκευές.

Είναι πολύ νέοι στον κλάδο των λευκών συσκευών και ακόμα να βρουν τον βηματισμό τους... Με τον καιρό (μερικά χρονάκια) θα βελτιωθούν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 30/8/2019 στις 8:59 ΜΜ, sphinxgr είπε

Το συμπέρασμα?

Αγοράζουμε πάντα Dell, ειδικά όταν μας απασχολεί να δουλεύει κάθε ημέρα ο εξοπλισμός μας! 

Γιατί? Γιατί έχουν σχεδόν μηδενικές βλάβες και γιατί έχουν απίθανη υποστήριξη

Έχω εγώ να σου πω ιστορία με dell...να τραβάς τα μαλλιά σου. Τους αναγνωρίζω την αμεσότητα να έρθει τεχνικός ,αλλά το πρόβλημα δεν επιλύθηκε μετά από  τρεις επισκέψεις όποτε  αναγκαστικά ζήτησα επιστροφή χρημάτων.

Επεξ/σία από gatoulis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...