Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία σχετικά με την παροχή service από τη Media Markt,


raikieva

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγώ βλέπω ότι πλέον όλο και περισσότερες εταιρίες αντιμετωπίζουν laptops και κινητά ως αναλώσιμα, δίνοντας όλο και λιγότερη σημασία στο service. Οπότε πλέον έτσι τους αντιμετωπίζω κι εγώ. Αν χρειάζομαι αξιόπιστο λάπτοπ με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που το βρίσκω σε διάφορες μάρκες πχ από 500 μέχρι 1000 ευρώ, δεν θα σκεφτώ ότι το ακριβό θα μου κρατήσει περισσότερο ή ότι θα έχει καλύτερο service. Θα πάρω 2 από τα φτηνά. Οι διαφορές στην ποιότητα και το service δεν είναι ποτέ τόσο μεγάλες που 1 ακριβό να σου εξασφαλίζει ότι θα μείνεις λιγότερο χρόνο χωρίς μηχάνημα απ'ότι αν πάρεις 2 φτηνά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 59
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, mic2mic είπε

Εγώ βλέπω ότι πλέον όλο και περισσότερες εταιρίες αντιμετωπίζουν laptops και κινητά ως αναλώσιμα, δίνοντας όλο και λιγότερη σημασία στο service.

άμα βάλεις το κόστος ενός λαπτοπ και ενός κινητού δίπλα δίπλα θα δεις ότι δεν έχουν μεγάλες διαφορές. Γιατί λοιπόν το κινητό να "είναι" αναλώσιμο και το λαποπ όχι;  (τροφή για σκέψη, δεν το ενστερνίζομαι)

 

17 ώρες πριν, zx1234r είπε

Κάνε καταγγελία στο ινστιτούτο καταναλωτή όχι στο φόρουμ. 

άμα δεν το είχαμε τα forum και για αυτό δεν θα μαθαίναμε για τα καλά και τα κακά.

Παλιά που δεν υπήρχε τρόπος να μάθεις τα προβλήματα, χάλαγε κάτι και σου λέγανε ¨πρώτη φορά το βλέπουμε". Και έλεγες ότι είσαι άτυχος. Από computer μέχρι αυτοκίνητά και τηλεοράσεις, αυτή ήταν η αντιμετώπιση στα service.

Τώρα μπορείς να μάθεις αν κάτι έχει πρόβλημα κατασκευής και σε δουλεύουν ή οχι

Επεξ/σία από smpt
  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτές οι καταγγελίες από άτομα που ¨μόλις¨ γράφτηκαν είναι για τ' ανάθεμα. Έχουν πλήρη άγνοια κινδύνου. Αν αποφασίσει το κατάστημα να στραφεί εναντίον δεν θα σου φτάνουν  2 ζωές να τους ξεπληρώσεις.

Επεξ/σία από dkstopo
  • Like 1
  • Confused 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 minutes ago, dkstopo said:

Αυτές οι καταγγελίες από άτομα που ¨μόλις¨ γράφτηκαν είναι για τ' ανάθεμα. Έχουν πλήρη άγνοια κινδύνου. Αν αποφασίσει το κατάστημα να στραφεί εναντίον δεν θα σου φτάνουν  2 ζωές να τους ξεπληρώσεις.

για εξήγησε το λιγο καλύτερα αυτό.... τι ακριβώς θα σου κάνει το κατάστημα; μήνυση; για τι πράγμα;

Επεξ/σία από sotirisl
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, sotirisl είπε

για εξήγησε το λιγο καλύτερα αυτό.... τι ακριβώς θα σου κάνει το κατάστημα; μήνυση; για τι πράγμα;

Για συκοφαντική δυσφήμιση. Γιατί προφανώς αυτά που γράφει είναι χωρίς αποδείξεις. Θα σου πω μια προσωπική περίπτωση. Είχα γράψει σε ενα site μου ένα άρθρο γιατί δεν είναι καλό να βάζεις διαφημίσεις σε ένα συγκεκριμένο έντυπο μέσο (μεγάλο κόστος, δεν διαβάζει κανένας το έντυπο, είναι ξεπερασμένος κτλ.) σε λίγες μέρες μου ήρθε εξώδικο. Εάν δεν κατέβαζα το άρθρο θα προχωρούσαν σε μήνυση.

Προφανώς το ίδιο μπορεί να κάνει και η αντίστοιχη εταιρία εδώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, stef157 είπε

Για συκοφαντική δυσφήμιση. Γιατί προφανώς αυτά που γράφει είναι χωρίς αποδείξεις. Θα σου πω μια προσωπική περίπτωση. Είχα γράψει σε ενα site μου ένα άρθρο γιατί δεν είναι καλό να βάζεις διαφημίσεις σε ένα συγκεκριμένο έντυπο μέσο (μεγάλο κόστος, δεν διαβάζει κανένας το έντυπο, είναι ξεπερασμένος κτλ.) σε λίγες μέρες μου ήρθε εξώδικο. Εάν δεν κατέβαζα το άρθρο θα προχωρούσαν σε μήνυση.

Προφανώς το ίδιο μπορεί να κάνει και η αντίστοιχη εταιρία εδώ.

Αυτό που έγραψες είναι άποψη, η καταγγελία περιέχει γεγονότα. Εφόσον μπορεί να τα αποδείξει, τότε κανείς δε μπορεί να της κάνει τίποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 minutes ago, stef157 said:

Για συκοφαντική δυσφήμιση. Γιατί προφανώς αυτά που γράφει είναι χωρίς αποδείξεις. Θα σου πω μια προσωπική περίπτωση. Είχα γράψει σε ενα site μου ένα άρθρο γιατί δεν είναι καλό να βάζεις διαφημίσεις σε ένα συγκεκριμένο έντυπο μέσο (μεγάλο κόστος, δεν διαβάζει κανένας το έντυπο, είναι ξεπερασμένος κτλ.) σε λίγες μέρες μου ήρθε εξώδικο. Εάν δεν κατέβαζα το άρθρο θα προχωρούσαν σε μήνυση.

Προφανώς το ίδιο μπορεί να κάνει και η αντίστοιχη εταιρία εδώ.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση το βρίσκω εξαιρετικά δύσκολο. Το post της raikieva είναι εξαιρετικά καλογραμμένο και αναφέρεται αποκλειστικά στα γεγονότα, χωρίς να παραθέτει απόψεις. Βασική προυπόθεση η χρήστης να αναφέρεται σε πραγματικά γεγονότα τα οποία η χρήστης μπορεί να αποδείξει... Μπορεί η εταιρία να ΑΠΕΙΛΗΣΕΙ με μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση μπας και τρομάξει η raikieva αλλά αυτό απέχει παρα πολύ από το να αποδείξει την ταυτότητα της raikieva και να στοιχειοθετήσει ότι όντως είναι συκοφαντία (ούτε καν δυσφημιση)... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν χρόνια είχα πάει χαλασμένο tablet στο eshop, είχε κολλήσει. Είχε κάποια φθορά αλλά οκ...2 μήνες με κορόιδευαν ότι το έχει ο κατασκευαστής, ότι το ελέγχει κλπ...Από τον κατασκευαστή μου είπαν ότι δεν είχαν τίποτα καθώς αυτό το tablet δεν είχε εισαχθεί επίσημα Ελλάδα.

Μην τα πολυλογω, ζήτησα γραπτή ενημέρωση και μου είπαν ότι έχει αποσταλεί για έλεγχο στο εξωτερικό.

Μετά από μέρες άλλος υπάλληλος από το σέρβις με πήρε τηλ και μου αρνήθηκε την επισκευή, γιατί βρήκε φθορά, υγρασία και ίχνη παραβίασης. Τον παρακάλεσα να μου τα στείλει γραπτώς όπως και έκανε.

Και έφτιαξα ένα ωραίο mail με επισυναψη όλες τις προηγούμενες επικοινωνίες και τους λέω μετά από 2 μήνες που τάχα ήταν στο εξωτερικό, μου λέτε ότι τώρα βρήκατε εσείς ίχνη παραβίασης και υγρασιες...εσείς το παραβιάσατε!!!

Μου έστειλαν πιστωτικό την αξία του τάμπλετ και πήρα ένα καινούργιο...

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχεδόν όλες οι επιχειρήσεις κοιτάνε πάνω απ όλα το κέρδος, για αυτούς δεν είμαστε τίποτα περισσότερο από κρέας με λεφτά. Πότε μην το ξεχνάτε αυτό. 

Εάν κανείς τον καλό μαζί τους είναι ικανοί να σε τρεναρουν μήνες αν όχι χρόνια. 

Με το που δείτε πρόβλημα με προϊόν και να κωλοσιεργουν απευθύνεστε γραπτά στην επιχείρηση για να σας εξυπηρέτησει. Εάν δεν λύσει το πρόβλημα τότε κατευθείαν καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή. 

Πάντα να κρατάτε τα στοιχεία με ποιον μιλάτε και συννενοειστε και οτιδήποτε άλλες αποδείξεις ίσως χρειαστεί να χρησιμοποιεισεται. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, sphinxgr είπε

Το συμπέρασμα?

Αγοράζουμε πάντα Dell, ειδικά όταν μας απασχολεί να δουλεύει κάθε ημέρα ο εξοπλισμός μας! 

Γιατί? Γιατί έχουν σχεδόν μηδενικές βλάβες και γιατί έχουν απίθανη υποστήριξη

Έπαιρνα DELL τα τελευταία 15 χρόνια, 2-3 κάθε 1.5 - 2 χρόνια.

Πάντα άμεση υποστήριξη, μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου.

9 μήνες για λυση προβλήματος. Λύθηκε κατόπιν αλληλογραφίας στο Συνήγορο του Καταναλωτή

Πήρα νέο μηχάνημα αξίας 1000€ περίπου (το προηγουμε αγοράστηκε στις 200£)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το μεγαλύτερο λάθος που έκανες ήταν........ το μηχάνημα έχει εγγύηση αντιπροσωπίας 2 χρόνια εσύ ήσουν ακόμη μέσα και πήγες και το έδωσες στο medimarkt? μέγα λάθος έπρεπε απλά ν μιλήσεις με την asus και θα το παραλάμβανε ενας curier και  θα το έστελνε εξωτερικό και θα σου το έφερναν πίσω πολύ ποιο γρήγορα...

 

μετα την λήξη της εγγύηση οκ κανε οτι θέλεις μεχρι τότε...........

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, BadBoy είπε

Αυτό που έγραψες είναι άποψη, η καταγγελία περιέχει γεγονότα. Εφόσον μπορεί να τα αποδείξει, τότε κανείς δε μπορεί να της κάνει τίποτα.

Οσο θα φερει αυτη αποδειξεις τοσο θα φερει και η εταιρια. Και οταν χρησιμοποιεις την λεξη εφοσον τοτε και αυτο ειναι αποψη και οχι γεγονος. Το οτι εγραψε την μερια της δεν σημαινει οτι γινανε ετσι και οτι η εταιρια τα βλεπει ετσι. Οταν και αν πανε στα δικαστηρια εκει θα πρεπει ο καθενας να αποδειξει τονδικο του. Αλλα εννοειται η εταιρια μπορει να στειλει εξωδικο για συκοφαντικη δυσφημιση και να βρει και το ποιος ειναι πισω απο ενα username. Υπαρχουν πολλες τετοιες περιπτωσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 30/8/2019 στις 8:12 ΜΜ, raikieva είπε

Η καταγγελία αφορά τη παροχή service από τη Media Markt, και συγκεκριμένα το κατάστημα της Αγίας Παρασκευής στην Αττική, για laptop ASUS αγορασμένο από την αλυσίδα. Το μηχάνημα είχε αγοραστεί στις 31/12/2017 μαζί με ασφαλιστήριο συμβόλαιο και επέκταση εγγύησης (Allianz Global Assistance). Η επέκταση εγγύησης κατασκευαστή καλύπτει ανταλλακτικά και εργασία και θα βρίσκεται σε ισχύ μέχρι τις 31/12/2021.

Στις 16/7/2019 το μηχάνημα παραδόθηκε στο κατάστημα της Αγίας Παρασκευής για έλεγχο και επισκευή με δικαιολόγηση “ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΕΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ-ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΦΤΑΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 100 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ”. Προφορικά μου ανακοινώθηκε πως θα ήταν έτοιμο για παραλαβή σε 10-15 εργάσιμες μέρες (5-6 Αυγούστου στο μέγιστο). Με τηλεφωνική επικοινωνία, με δική μου πρωτοβουλία, στις 5/8/2019, ενημερώθηκα (χωρίς να έχει υπάρξει καμία προηγούμενη ενημέρωση για την πορεία της επισκευής) ότι υπάρχει πρόβλημα με το συνεργαζόμενο πάροχο service, καθώς το κατάστημα δεν μπορούσε να επικοινωνήσει με κάποιον υπάλληλο. Η συγκεκριμένη εταιρεία ονομάζεται “Westnet distribution” και την εποχή της επισκευής συνεργαζόταν με τη Media Markt  για την επισκευή όλων των συσκευών ASUS. 

Ωστόσο κατάφερα να μιλήσω με την εν λόγω εταιρεία η ίδια και μου διέψευσαν πως ισχύει αυτή η έλλειψη επικοινωνίας με την Media Markt. Μετά από πληροφορίες που πήρα και από τις δύο εταιρείες κατέληξα στο εξής συμπέρασμα για την πορεία του μηχανήματος:

16/7: Παραδόθηκε στο κατάστημα Media Markt Αγίας Παρασκευής

17/7: Μεταφέρθηκε στο κατάστημα Media Markt Καλλιθέας

30/7: Παραδόθηκε στο service (11 εργάσιμες μετά την αρχική παράδοσή του)

19/8: Μέχρι τότε δεν είχε γίνει έλεγχός του, αν και είχα ήδη επικοινωνήσει με τη Media Markt 

21/8: Επισκευάστηκε με καθαρισμό και αλλαγή σκληρού δίσκου

22/8: Αποστάλθηκε από τις εγκαταστάσεις του service στον Ασπρόπυργο μέσω ACS με αριθμό αποστολής 4443314212

28/8: Παραδόθηκε στο κατάστημα Media Markt Καλλιθέας

29/8: Μεταφέρθηκε στο κατάστημα Media Markt Αγίας Παρασκευής και παραλήφθηκε από εμένα (32 εργάσιμες μετά την αρχική παράδοσή του)

Στο διάστημα 19-28 Αυγούστου βρισκόμουν σε καθημερινή επικοινωνία και με τις δύο εταιρείες, με δική μου πρωτοβουλία όπως και πρώτα, χωρίς να μπορώ να συνεννοηθώ και να εξυπηρετηθώ με προτεραιότητα, όπως άρμοζε στην τόσο μεγάλη καθυστέρηση παραλαβής της συσκευής μου. 

Κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας αυτής δεν μου προτάθηκε ποτέ από τους υπαλλήλους της Media Markt η χορήγηση προσωρινής συσκευής αντικατάστασης, και η ίδια δεν ζήτησα κάτι τέτοιο, καθώς δεν μου είχε γνωστοποιηθεί πως είχα αυτό το δικαίωμα. Να σημειωθεί πως είμαι φοιτήτρια και η συσκευή μού ήταν απολύτως απαραίτητη για προετοιμασία στις εξετάσεις μου, κάτι που είχα αναφέρει αρκετές φορές στους υπαλλήλους. Επίσης να σημειωθεί πως κάθε φορά μιλούσα με διαφορετικό υπάλληλο (στο ταμείο του καταστήματος και όχι σε κάποιο τηλεφωνικό κέντρο), κανένας από τους οποίους δεν μου είχε αναφέρει το όνομά του (βέβαια δεν το ζήτησα ούτε εγώ καθώς δεν περίμενα να πάρει τέτοιες διαστάσεις η ταλαιπωρία μου). 

Εν κατακλείδι, όταν άνοιξα τη συσκευή μετά την παραλαβή της διαπίστωσα ότι το πρόβλημα που είχα αναφέρει ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΕΠΙΛΥΘΕΙ, καθώς μετά από 1 ώρα λειτουργίας (απλώς πλοήγηση στο διαδίκτυο), με καινούργιο το υποτιθέμενο προβληματικό εξάρτημα, παρουσίαζε την ίδια αύξηση θερμοκρασίας. Ούτε το service, ούτε η Media Markt μου έδωσαν κάποιο πιστοποιητικό παραλαβής της συσκευής, στο οποίο να αναγράφεται το είδος και η δικαιολόγηση της επισκευής που έγινε. Συνεπώς δεν μπορώ να είμαι σίγουρη για το αν όντως πραγματοποιήθηκε επισκευή στο μηχάνημά μου, πόσο μάλλον για το αν η υποτιθέμενη επισκευή στόχευε όντως στην επίλυση του προβλήματός του ή έγινε απλά για κλείσει η εκκρεμότητα. 

Απ'οτι κατάλαβες οι περισσότεροι θα γράψουν μια άποψη και κανείς δεν θα σου δώσει μια εναλλακτική λύση..

Κατ'αρχην καλα εκανες και ενημέρωσες την κοινότητα για το πρόβλημα και την ανύπαρκτη υποστήριξη - λήξη του προβλήματος σου,δεν εχει σημασία αν είσαι χρήστης μιας μερες η μιας 10ετιας.

Έχω αντιμετωπίσει το ίδιο σχεδόν, με προσωπικό χωρίς καμιά εξειδίκευση στο αντικείμενο,ούτε καν γνώση χρήστη θα έλεγα.. 

Να έχεις υπ'οψην σου ότι χρειάζεσαι όμως δυο εφόδια, ενα να εισαι ενημερωμένο ατομο γύρω απο τους νόμους κ τα δικαιώματά σου και δεύτερο να μην δέχεσαι προφορικές απαντήσεις αλλά μόνο γραπτές..

Στο δια ταυτα.. το εχω γράψει και στο ανάλογο ποστ των εγγυήσεων,η Asus σου παρέχει Ευρωπαϊκή Εγγύηση 2 Ετών με ανανέωση εγγύησης στο επισκευασμένο κομμάτι που καμιά άλλη εταιρία δεν το παρέχει, επικοινωνεις μαζι τους (αν θέλεις μπορώ να σου δώσω στοιχεία,) ο Έλληνας υπάλληλος ειναι πολύ εξυπηρετικός και αν μπορεί θα κάνει και το παραπάνω και θα ερθει Courier θα παραλάβει χωρίς καμιά υποχρέωση η έξοδο δικό σου, θα μπορείς να παρακολουθήσεις την πορεία της αποστολής και της επισκευής και θα σου επιστραφεί με αναλυτικό report της βλάβης και της επισκευής.  αρα θα ξέρεις και σε ποιο part η εγγύηση σου θα έχει ανανεωθεί..

Το μόνο που δεν ξέρω είναι αν άλλαξε κάτι γιατί αυτό συνεβει  στην δική μου περίπτωση πριν 4+ χρόνια,αλλά δεν νομίζω, και είναι και εύκολο να το μάθεις..

Ελπίζω να βοήθησα και συνέχισε την ενημέρωση για να ξέρουμε όλοι εμείς τι να αποφεύγουμε,αυτός είναι και ένας σημαντικός λόγος ύπαρξης του φόρουμ..

PS. Το μονο λάθος που έκανες ήταν που το άνοιξες εσύ,αλλα αν δεν έχει γίνει κάποια μεγάλη ζημιά στα σημεία ανοίγματος η Asus θα το δεχτεί,(και εγώ το είχα ανοίξει προσεκτικά όμως).

Επεξ/σία από MoviemakerGr
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, stef157 είπε

Οσο θα φερει αυτη αποδειξεις τοσο θα φερει και η εταιρια. Και οταν χρησιμοποιεις την λεξη εφοσον τοτε και αυτο ειναι αποψη και οχι γεγονος. Το οτι εγραψε την μερια της δεν σημαινει οτι γινανε ετσι και οτι η εταιρια τα βλεπει ετσι. Οταν και αν πανε στα δικαστηρια εκει θα πρεπει ο καθενας να αποδειξει τονδικο του. Αλλα εννοειται η εταιρια μπορει να στειλει εξωδικο για συκοφαντικη δυσφημιση και να βρει και το ποιος ειναι πισω απο ενα username. Υπαρχουν πολλες τετοιες περιπτωσεις.

Το να στειλεις ενα εξωδικο και να θεωρεις οτι καποιος σε συκοφαντει δεν ειναι δυσκολο.Το δυσκολο ειναι αν μπορεις να το αποδειξεις κιολας.

παραθετω σχετικα:

Κατά το άρθρο 366 ΠΚ του ΝΕΟΥ Ποινικού Κώδικα, αν το γεγονός του άρθρου 362 είναι αληθινό, η πράξη μένει ατιμώρητη,

Θεωρω οικονομικοτερο την επισκευη που οφειλει η ασφαλιστικη/εταιρια δεν ξερω ποιος απο το να τρεχει σε δικαστηρια.Το αν μπορει να αποδειξει οτι το pc δεν λειτουργει ειναι το μονο ευκολο.(θεωρω οτι με τις ημερομηνιες που εχει αναρτησει ,μπορει να αποδειξει οτι το διαστημα αυτο ειχε παραδωθει για επισκευη).

 

πηγη: https://www.lawspot.gr/nomika-blogs/eyaggelos_margaritis/ti-einai-exyvrisi-dysfimisi-kai-sykofantiki-dysfimisi

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...