Προς το περιεχόμενο
kostasgr78

Το μέλλον της ηλεκτροκίνησης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ξεκινώ ένα θέμα για να αρχίσουμε να συζητάμε για το μέλλον της ηλεκτροκίνησης τόσο στην παγκόσμια αυτοκίνηση όσο και στην Ελλάδα.

Όλοι σχεδόν οι κατασκευαστές, έχουν κόψει κονδύλια από παραγωγή οχημάτων χαμηλότερων πωλήσεων, για να τα διαθέσουν για ανάπτυξη ηλεκτροκίνητων μοντέλων.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα είναι το μέλλον...όμως δημιουργούνται πρακτικά πρβλήματα για την μετάβαση...όπως πχ το που θα φορτίζεις αν δεν έχεις πάρκινγκ και ζεις αθήνα...

Αναγκαστικά θα φορτίζεις σε καινούριου τύπου βενζινάδικα με supercharchers και θα περιμένεις κανα 20λεπτο...(με σημερινές τιμές δεν σε συμφέρει..θα θέλεις 5-6 $ /100 km )

Επιπλέον με τους μισθούς της ελλάδας λίγοι έχουν 25.000-30000 για καινούριο αυτ/το...

To 2040 θα έχει η ελλάδα επαρκές στόλο με ηλεκτρικά Ι/Χ

 

 

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, kostasgr78 είπε

Ξεκινώ ένα θέμα για να αρχίσουμε να συζητάμε για το μέλλον της ηλεκτροκίνησης τόσο στην παγκόσμια αυτοκίνηση όσο και στην Ελλάδα.

Όλοι σχεδόν οι κατασκευαστές, έχουν κόψει κονδύλια από παραγωγή οχημάτων χαμηλότερων πωλήσεων, για να τα διαθέσουν για ανάπτυξη ηλεκτροκίνητων μοντέλων.

προσωπικά πιστεύω

α) το άμεσο μέλλον της ηλεκτροκίνησης είναι τα υβριδικά τύπου ΤΟΥΟΤΑ που πλέον υιοθετούν και άλλοι κατασκευαστές.

β) το ΜΕΛΛΟΝ για "καθαρόαιμα" ηλεκτρικά που θα έρθει "αργότερα - τουλάχιστον 10 χρόνια μετά" είναι το τρίπτυχο

β1) διαμοιρασμός αυτοκινήτων ώστε να παραδίδεις άδειο όπου θες και να παίρνεις φορτισμένο

β2) καθαρότερα εργοστάσια ηλεκτροπαραγωγής & λύσιμο "ενεργειακού" . Αν ξαφνικά όλα τα αυτοκίνητα στην ευρώπη ζητήσουν ηλεκτρισμό για να κινηθούν θα γυρίσουμε στις λάμπες πετρελαίου.

β3) νέα γενιά μπαταριών - ποιο αποδοτικών από σημερινές.

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ηλεκτροκίνητα θα σκάνε στην Ελλάδα σαν βόμβες λόγω ελλιπούς συντήρησης.

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Τα ηλεκτροκίνητα θα σκάνε στην Ελλάδα σαν βόμβες λόγω ελλιπούς συντήρησης.

Ναι δεν βλέπεις που κάθε μέρα στην Ελλάδα σκάνε και τα βενζινοκίνητα… τα πετρελαιοκίνητα… τα υγραεριοκίνητα…

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αλήθεια είναι ότι αν για βορειότερες ή άλλες πιο ανεπτυγμένες χώρες, έχουν βάλει στόχο το 2035 απλά να πουλάνε περισσότερα αμιγώς ηλεκτρικά από ό,τι άλλα (θερμικά ή και υβριδικά) ...

... τότε εδώ στη χώρα και για λόγους οικονομικής κατάστασης και για λόγους υποδομών φόρτισης, δεν πρόκειται να πιάσουμε αυτό το στόχο πριν το 2040+.

Ακόμα κι αν αποσυρθούν σταδιακά οι παλιότερες λύσεις, εδώ αργεί να γίνει fade-out ο παλιός στόλος.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
33 λεπτά πριν, bromiaris είπε

Ναι δεν βλέπεις που κάθε μέρα στην Ελλάδα σκάνε και τα βενζινοκίνητα… τα πετρελαιοκίνητα… τα υγραεριοκίνητα…

Άστοχο

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω δεν ξερω γιατι τα ηλεκτρικά δεν τα εξοπλίζουν στον ουρανο και στο καπο με φωτοβολταϊκά.

Θα μου πειτε απο 30κ θα πάνε στα 60κ το φτηνότερο χαχααααα

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχουν βγει κάποιες «ειδικές» εκδόσεις με φωτοβολταϊκά στις επιφάνειες και βάσει της τωρινής απόδοσης των λύσεων των φωτοβολταϊκών, το ρεύμα επαρκεί για τροφοδοσία συμπληρωματικών κυκλωμάτων, βλ. φώτα, κλιματισμός, κλπ ... αλλά όχι για την τροφοδοσία του ηλεκτροκινητήρα προς την μετάδοση κίνησης.

Επεξ/σία από kostasgr78

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Εγω δεν ξερω γιατι τα ηλεκτρικά δεν τα εξοπλίζουν στον ουρανο και στο καπο με φωτοβολταϊκά.

Θα μου πειτε απο 30κ θα πάνε στα 60κ το φτηνότερο χαχααααα

Μάλλον γιατί στην καλύτερη περίπτωση να έχεις κάτι σαν 1 kW φωτοβολταικά στην οροφή που απλά θα σου δίνει ελάχιστα km.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, NT1G είπε

Μάλλον γιατί στην καλύτερη περίπτωση να έχεις κάτι σαν 1 kW φωτοβολταικά στην οροφή που απλά θα σου δίνει ελάχιστα km.

Οσα και να δινει, οταν μια μερα δεν το κινήσεις και εισαι πχ διακοπες το καλοκαίρι οι μπαταριες θα παρουν το φορτιο τους χωρις κοπο χωρις τιποτα, απο τον ήλιο.

Τεσπα αυτα τα αυτοκινητα ειναι για την επομενη γενια, εμεις εδω με την βενζινουλα μας

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, NikosKallithea είπε

Οσα και να δινει, οταν μια μερα δεν το κινήσεις και εισαι πχ διακοπες το καλοκαίρι οι μπαταριες θα παρουν το φορτιο τους χωρις κοπο χωρις τιποτα, απο τον ήλιο.

Τεσπα αυτα τα αυτοκινητα ειναι για την επομενη γενια, εμεις εδω με την βενζινουλα μας

και φωτοβολταικά να σου δίνουν και μανιβέλα να προσθέσουν να βαράς κουπί πάλι δεν θα φτάνει να τροφοδοτήσει ενέργεια ούτε τον ανεμιστήρα όταν λιώνεις μέσα στην ζέστη. Καλα για a/c δεν συζητάμε εκεί πρέπει να προσθέσεις και καμιά αναμογενήτρια στο καπό.

  • Haha 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο δεν μπορείς να φορτίσεις σε 1 λεπτό και να φύγεις όπως κανείς με τη βενζίνη για μένα δεν αποτελούν λύση...

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.