Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ το χρησιμοποιώ και ως tracking, σε κάποιες περιπτώσεις μου έχει τύχει κάποια δέματα που δεν είναι ανιχνεύσιμα στα γνωστά tracking αυτό να τα ανιχνεύει.

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Έλαβα και γώ το ίδιο μήνυμα με έναν φίλο ποροηγούμενος ακριβώς από τον ίδιο υπάλληλο...Δεν ξέρω καν τι εννοεί. Πρόκειται για κινέζικα παπούτσια αξίας περί των 18 ευρώ. 

Screenshot_20200218-221806_Samsung Internet.jpg

Δημοσ.

Με τα τελευταία δεδομένα δεν πρέπει να ανησυχείς, απλά, θα περιμένεις να βγει από το τελωνείο και να προωθηθεί για παράδοση.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, makfil είπε

Με τα τελευταία δεδομένα δεν πρέπει να ανησυχείς, απλά, θα περιμένεις να βγει από το τελωνείο και να προωθηθεί για παράδοση.

Τότε για ποιόν λόγο το καθυστερούν αν είναι τόσο ξεκάθαρα όσο τα λέμε? Θα ενημερώσω μόλις υπάρξει εξέλιξη για να ξέρει κ ο επόμενος που θα του έρθει κάτι αντίστοιχο

Δημοσ.

Πάντως είμαστε ή του ύψους ή του βάθους.

08/12 στάλθηκε media player απο Κίνα. Σήμερα εμφανίστηκε Ελλάδα, πέρασε ΓΕΤΑ, πήγε κέντρο διανομής. :D Ούτε επικοινωνία, ούτε απόδειξη, τίποτα. Μάλλον το μικρό μέγεθος του MP τους μπέρδεψε και το άφησαν έτσι.

Άντε και το είχα σίγουρο για 15ευρο

 

Δημοσ.

έστειλα και ζήτησα διευκρινήσεις σχετικά με το χρήζει ατέλειας και μου απάντησε μια κυρία με το παρακάτω μήνυμα: 

"Εφόσον έχετε αποδεικτικό αξίας είδους κάτω των 22€ δεν επιβαρύνεστε με χρεώσεις φόρου και τελών εκτελωνισμού συνεπώς χρήζει ατέλειάς με την ολοκλήρωση του ελέγχου από την αρμόδια τελωνειακή αρχή ο παραλήπτης θα ενημερωθεί από το τοπικό ταχυδρομικό κατάστημα ΕΛΤΑ της περιοχής του για την παράδοση του δέματος"

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια ενημέρωση για αυτούς που έτυχε να πληρώσουν το 15, μετά από επικοινωνία που είχα με τα ΕΛΤΑ θα πάρουν πίσω τα π@π@...ια τους (sorry για την γλώσσα αλλά με το κράτος που έχουμε). Βέβαια από το τελωνείο που ρώτησα ούτε φωνή ούτε ακρόαση!

Επεξ/σία από marjel
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, marjel είπε

Μια ενημέρωση για αυτούς που έτυχε να πληρώσουν το 15, μετά από επικοινωνία που είχα με τα ΕΛΤΑ θα πάρουν πίσω τα π@π@...ια τους (sorry για την γλώσσα αλλά με το κράτος που έχουμε). Βέβαια από το τελωνείο που ρώτησα ούτε φωνή ούτε ακρόαση!

Καταγγελία στην ΕΕΤΤ και στο συνήγορο.εαν είσαι παθών βάρα!

Δημοσ.
22 ώρες πριν, tarantules είπε

Πάντως η ζημιά έχει ήδη γίνει.Οι αναμονές είναι τεράστιες για κάποιο δέμα και πλέον δεν προβλέπεται να ξεμπουκώσουν οι αποθήκες σύντομα.Οτιδηποτε και να παραγγείλει κάποιος θα έχει minimum χρόνο αναμονής πάνω από 2μηνο με τη σημερινή κατάσταση.

Έχω δέμα από 18 Δεκέμβρη που έχει φτάσει τελωνείο από 1η Φεβρουαρίου και ακόμα η κατάσταση (awaiting custom inspection) δεν έχει αλλάξει.Πιστεύω οτι το κάνουν εσκεμμένα.Ειδικά μετά το φιάσκο με τη χρέωση που αναγκάστηκαν και πήραν πίσω, να οπλιστείτε με υπομονή.Θα αφήνουν τα δέματα να "ωριμάζουν" σαν καλό κρασί και όταν τα παραλαμβάνεις δεν θα θυμάσαι καν οτι τα είχες παραγγείλει.

Μια απο τα ίδια.

2 δέματα απο μέσα Δεκέμβρη που στο 17Track δεν τα εμφανίζει καν πως έχουν φτάσει εδώ.

Υπήρχε και υπάρχει ήδη θέμα με τις αναμονές, δε μπορώ καν να φανταστώ τι θα γίνει απο 'δω και πέρα που το πράγμα με τα ΕΛΤΑ και τις καθυστερήσεις έχει μπουκώσει τόσο πολύ.

Το 2μηνο σε αναμονή που λένε αρκετοί, είναι πολύ αισιόδοξο.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 17/2/2020 στις 6:19 ΜΜ, kosutasu22 είπε

Μα λεει πως θα ειναι υποχρεωμενο το τελωνειο να κολλαει πρασινη ετικετα αν βρεθει τελωνειακως ελευθερο.

Είναι αδύνατον οι τελωνειακοί υπάλληλοι να επικολλούν την πράσινη ετικέτα σε ΚΑΘΕ πακετάκι/φακελάκι, γιατί απαιτεί πολύ χρόνο αν γίνει για όλα, δηλαδή πολύ προσωπικό, και οι τελωνειακοί δεν είναι τόσο πολλοί (σε πλήθος). Το χαρτάκι (θα πρέπει να) το κολλάει το ΕΛΤΑ/ΓΕΤΑ, και ακριβώς ΕΚΕΙ είναι το σημείο όπου μπορεί να γίνει η ματσακονιά και να μπει το χαράτσι, ή να αιτιολογηθεί (ως "παροχή υπηρεσίας εκτελωνισμού").

Δημοσ.
3 ώρες πριν, marjel είπε

Μια ενημέρωση για αυτούς που έτυχε να πληρώσουν το 15, μετά από επικοινωνία που είχα με τα ΕΛΤΑ θα πάρουν πίσω τα π@π@...ια τους (sorry για την γλώσσα αλλά με το κράτος που έχουμε). Βέβαια από το τελωνείο που ρώτησα ούτε φωνή ούτε ακρόαση!

Έπρεπε είτε να το αφήσουν στο ταχυδρομείο για 15 μέρες μέχρι να τρέξουν οι εξελίξεις, ή να πληρώσουν με κάρτα ώστε να υπάρχει δυνατότητα chargeback. Όποιος πλήρωσε μετρητά άντε γεια.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, Dead-Poet είπε

Είναι αδύνατον οι τελωνειακοί υπάλληλοι να επικολλούν την πράσινη ετικέτα σε ΚΑΘΕ πακετάκι/φακελάκι, γιατί απαιτεί πολύ χρόνο αν γίνει για όλα, δηλαδή πολύ προσωπικό, και οι τελωνειακοί δεν είναι τόσο πολλοί (σε πλήθος). Το χαρτάκι (θα πρέπει να) το κολλάει το ΕΛΤΑ/ΓΕΤΑ, και ακριβώς ΕΚΕΙ είναι το σημείο όπου μπορεί να γίνει η ματσακονιά και να μπει το χαράτσι, ή να αιτιολογηθεί (ως "παροχή υπηρεσίας εκτελωνισμού").

Ουφ

Εαν επιλεγει για ελεγχο (δηλαδη αν δεν περασει ελευθερα η με πρασινη ετικετα) και μετα τον ελεγχο βρεθει οτι χρηζει ατελειας θα ειναι υποχρεωμενοι να κολλανε πρασινη ετικετα τελωνειακως ελευθερου αντικειμενου. Σε αντιθεση με αυτο που ηθελαν να εφαρμοστει δηλαδη να κολλανε κιτρινη ετικετα τελωνειακως ελευθερου η οποια ειχε χρεωση παρουσιας τελωνειου 15 ευρα.

Ποσες φορες θα το πουμε ρε παιδια?

Τι αριθμο ετικετων θα κολλησουν ειναι αδιαφορο!

Επεξ/σία από kosutasu22
  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...