Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, vagelisav είπε

Έκανα αίτηση 29/1  ( πρώτος στην πολυκατοικία ) και ακομα ( 26/2 ) δεν εχει γινει καμία ενέργεια, δηλαδη μελέτη κτηρίου που απ οτι ξερω είναι το πρώτο στάδιο. Είναι φυσιολογικό ή να ξεκινήσω τηλέφωνα ; 

Εγω 5/1 ηρθαν 19/1.

και απο τοτε σιωπή.

Επεξ/σία από darkman
  • Like 1
  • Απαντ. 3,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Οταν εκανα την αιτηση μου ειπαν οτι θα παρει η διαδικασια 1,5 με 2 μήνες. Αλλά ειμαστε στον 1 μηνα και τιποτα..
Εσένα σου είχαν πει ποσο καιρό θα παρει η διαδικασία?

Δημοσ.

Οχι γιατι υπαρχει θεμα στον δρομο , δεν εχουν τραβήξει γραμμη προς το σπιτι , φαντασου στον 1ο και 2ο ( εγω ειμαι 3ος οροφος )  τους πηρε ο οτε απο μονος του για να τους βαλει και αυτους στην οπτικη και ακομα τιποτα .
αλλα λογικα θα επρεπε να σου εχουν ερθει για τον πρωτο ελενχο , εγω θα επερνα ενα τηλεφωνο να δω σε πια φαση ειμαι . 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα σε όλους...ας πω και εγώ την ιστορία μου με την Nova 

13/2 εγκατάσταση οπτικής 500 μέσα στο σπίτι.

Συνδέει ο τεχνικός το ρούτερ δεν έδινε internet..το δηλώνει βλάβη η Nova στον Cosmote που έχει περάσει τα καλώδια στην περιοχή.

Έρχεται ο τεχνικος της Cosmote,ελέγχει το καλώδιο εξωτερικά και από μόνος του μου λέει να τσεκάρει και το εσωτερικό .

Τα βρίσκει οκ αλλα βλέπει ότι έχει δηλωθεί λάθος αριθμός serial number του ρούτερ( ένα Huawei).

Απορία γιατί το serial number του ρούτερ το στέλνουν στην Cosmote;

Μήπως σε περίπτωση βλάβης να μπορούν να ελέγξουν;

Καλώ στο τεχνικό τμήμα τους λέω να το αλλάξουν και περιμένω να διορθωθεί το θέμα.Ερχεται τεχνικός τη Nova στις 18/12 κάνει έλεγχο και γράφει πιθανή αντικατάσταση του ρούτερ.

Σε τηλέφωνα στο τεχνικό τμήμα από τότε άκουσα χίλια δυο,κάθε φορά διαφορετικά,με τελευταίο σήμερα που μου είπε ότι την ενεργοποίηση την κάνει το εμπορικό τμήμα!!

Να μην τα πολυλογω μου έστειλαν  και καινούργιο ρούτερ και έκλεισα ραντεβού για 4/3 με τεχνικό να έρθει για να ενεργοποιήσει την γραμμή!!

Τα συμπεράσματα δικά σας!

Επεξ/σία από nickos vl.
Δημοσ.
Στις 17/2/2025 στις 4:23 ΜΜ, Thresh είπε

Αν θες κάνεις αίτηση για ξεχωριστό ΟΝΤ.

δεν το καταλαβα αυτο. θα ερθει ο τεχνικος απο βδομαδα να μου βαλει την οπτικη, τι να του πω?

  • Super Moderators
Δημοσ.
22 minutes ago, varade said:

δεν το καταλαβα αυτο. θα ερθει ο τεχνικος απο βδομαδα να μου βαλει την οπτικη, τι να του πω?

Τίποτα, θα σου φέρει αυτό που είναι να φέρει και μετα θα μιλήσεις με ΤΥ για να πεις ότι θέλω ξεχωριστό/διακριτό ΟΝΤ για να βάλω δικό μου εξοπλισμό.

Θα σου στείλουν το ΟΝΤ, θα έρθει τεχνικός να το βάλει και μετά θα πρέπει να επιστρέψεις σε κατάστημα Cosmote ή Γερμανού τον προηγούμενο εξοπλισμό.

1 hour ago, nickos vl. said:

Απορία γιατί το serial number του ρούτερ το στέλνουν στην Cosmote;

Γιατί τα OLT (σαν το DSLAM στις ADSL/VDSL) ανήκουν σε αυτόν που έχει την υποδομή της περιοχής, οπότε τα ONT ή τα Fiber Router των υπολοίπων πρέπει να δηλωθούν σε αυτόν.

  • Like 1
Δημοσ.

Να πω και εγω τον πονο μου.

15/1 ερχονται απο ΝΟΒΑ. Πρωτος στην πολικατικια. Ηρθαν αμεσως για ελεγχο και εγκατασταση εσωτερικα. Απο τοτε ακρα του ταφου σιωπη... Με πηραν καποια στιγμη και με ρωτησαν απο την ΝΟΒΑ γιατι δεν εχω συνδεθει και τους λεω εσεις να μου πειτε. Ειπαν θα το ερευνησουν και μαλον χαθηκαν στην ερευνα. Να πω οτι γραμμη στον δρομο δεν εχουν βαλει ενω μου ειχαν πει τελη φλεβαρη θα εχω ιντερνετ. Κανονικα τοσο εγω οσο και ολοι οι αλλοι εδω πρεπει να κανουμε μια ομαδικη καταγγελια να στρωσουν! Οχι τιποτα αλλο απο οτι διαβασα και απραπανω τσεποσανε απο μερικους και το voucher για το κτιριο και τωρα καπνος!

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, logo15 είπε

 Οχι τιποτα αλλο απο οτι διαβασα και απραπανω τσεποσανε απο μερικους και το voucher για το κτιριο και τωρα καπνος!

Το voucher δεν μπορεί κανείς πάροχος να το "τσεπώσει" χωρίς να υπάρχει υπηρεσία.

Προς το παρόν τα έχουν δεσμευμένα(οι πάροχοι) και τα εισπράττουν αφού ενεργοποιηθεί η γραμμή(δηλώνουν οι πάροχοι ότι ενεργοποιήθηκε), και το επιβεβαιώσεις και εσύ μέσα σε 5 ημέρες, νομίζω εργάσιμες. Σού έρχεται ειδοποίηση με sms και email από Gigabit Voucher. 

Αν δεν αναφέρεις εσύ κάποια ένσταση ή αν δεν το επιβεβαιώσεις σε αυτές τις 5 ημέρες, τότε αυτόματα θεωρεί το σύστημα ότι όλα είναι οκ, και αποδεσμεύουν τα χρήματα για τον πάροχο.

Μπορείς ανά πάσα στιγμή(αν δεν έχουν ξεκινήσει οι εργασίες σύνδεσης εννοείτε) να ζητήσεις αποδέσμευση του voucher από τον πάροχο που το έδωσες και να το ξαναχρησιμοποιήσεις σε κάποιον άλλον πάροχο αν θέλεις.

Μπορείς να δεις εδώ την πορεία του voucher σου με κωδικούς taxisnet.

https://gigabit-voucher.gov.gr/go-beyond/login

Τι βλέπουν όσοι έχουν ενεργοποιηθεί για παράδειγμα.

voucher.jpg

Επεξ/σία από ChrisAce
  • Like 2
Δημοσ.
10 ώρες πριν, ChrisAce είπε

Το voucher δεν μπορεί κανείς πάροχος να το "τσεπώσει" χωρίς να υπάρχει υπηρεσία.

Προς το παρόν τα έχουν δεσμευμένα(οι πάροχοι) και τα εισπράττουν αφού ενεργοποιηθεί η γραμμή(δηλώνουν οι πάροχοι ότι ενεργοποιήθηκε), και το επιβεβαιώσεις και εσύ μέσα σε 5 ημέρες, νομίζω εργάσιμες. Σού έρχεται ειδοποίηση με sms και email από Gigabit Voucher. 

Αν δεν αναφέρεις εσύ κάποια ένσταση ή αν δεν το επιβεβαιώσεις σε αυτές τις 5 ημέρες, τότε αυτόματα θεωρεί το σύστημα ότι όλα είναι οκ, και αποδεσμεύουν τα χρήματα για τον πάροχο.

Μπορείς ανά πάσα στιγμή(αν δεν έχουν ξεκινήσει οι εργασίες σύνδεσης εννοείτε) να ζητήσεις αποδέσμευση του voucher από τον πάροχο που το έδωσες και να το ξαναχρησιμοποιήσεις σε κάποιον άλλον πάροχο αν θέλεις.

Μπορείς να δεις εδώ την πορεία του voucher σου με κωδικούς taxisnet.

https://gigabit-voucher.gov.gr/go-beyond/login

Τι βλέπουν όσοι έχουν ενεργοποιηθεί για παράδειγμα.

voucher.jpg

Ευχαριστώ. Τα γνωρίζω όλα αυτα. Πιο πολύ έχω νευριάσει με την όλη κατάσταση είναι η αλήθεια. Δεν θα είχα θέμα να μου πουν ότι "κοίτα δεν ξέρουμε, ίσως σε 3-4 μήνες 🤷🏻‍♂️" παρά να με έχουν στον αέρα και να μου έχουν πει ότι θα έχω μέχρι την τάδε ημερομηνία.

Δημοσ.

Καλημέρα, μετά τις εργασίες του εργολάβου στον δρόμο για τις κεντρικές γραμμές ακόμη στο σύστημα δεν φαίνεται διαθεσιμότητα. Στο πεζοδρόμιο έχει σημάνσεις με κόκκινο Φ.Α. και Φ. ΟΤΕ Α., ξέρει κανείς τι σημαίνουν;

φοτεα.jpg

φα.jpg

Δημοσ.

optikes-ines2.JPG

 

gg-1000x750.jpg

Τα σκαψίματα έχουν γίνει; Για τι εργασίες μιλάς;

Τα σημάδια με το σπρέι είναι για να μην κόψουν υπάρχουσες υποδομές.

24 λεπτά πριν, panosvo είπε

Καλημέρα, μετά τις εργασίες του εργολάβου στον δρόμο για τις κεντρικές γραμμές ακόμη στο σύστημα δεν φαίνεται διαθεσιμότητα. Στο πεζοδρόμιο έχει σημάνσεις με κόκκινο Φ.Α. και Φ. ΟΤΕ Α., ξέρει κανείς τι σημαίνουν;

φοτεα.jpg

φα.jpg

 

Δημοσ.

Ναι έχουν γίνει οι εργασίες, απλά πέρασαν και νέα άσφαλτο από πάνω και δεν φαίνονται οι γραμμές των σκαψιμάτων, ώστε να δω μέχρι που έσκαψαν. Ευχαριστώ για την απάντηση.

Δημοσ.

Από όταν τελειώσουν όπως στις φωτό σας, πόσο καιρό χρειάζεται για να έχουμε ίντερνετ ;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, panosvo είπε

Ναι έχουν γίνει οι εργασίες, απλά πέρασαν και νέα άσφαλτο από πάνω και δεν φαίνονται οι γραμμές των σκαψιμάτων, ώστε να δω μέχρι που έσκαψαν. Ευχαριστώ για την απάντηση.

Της πολυκατοικίας το δίκτυο;

Δημοσ.

μου φαινεται αυτές οι εργασίες είναι για τις εγκαταστάσεις σωληνώσεων/οπτικών ινών μέχρι τη διασταύρωση, όπου στη συνέχεια μάλλον κάπου θα σκαψουν πάλι, θα εγκαταστήσουν ΚΑΦΑΟ για τη διανομή. Από το ΚΑΦΑΟ και μετά προς τους τελικούς χρήστες μάλλον θα αργήσουν οι εγκαταστάσεις αν κατάλαβα καλά .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...