Προς το περιεχόμενο

Δεν μπορώ να πάρω γραμμή


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, billbill19 είπε

Τους πρότεινα να κάνουμε μια μεταβιβαση στο ονομα μου την γραμμη τους και να τη πάρω με το αζημίωτο αλλά αρνήθηκαν. Όπως επίσης νά βάλουν ιντερνετ και ννα πληρώνω τον λογαριασμό και πάλι αρνήθηκαν

100% λογικό το βρίσκω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Θα πρότεινα μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ, 5 λεπτάκια θα πάρει.

Στα τόσα μέτρα από κτίριο ΟΤΕ, και σε αστικό ιστό, πρέπει να κάνουν επαύξηση γραμμών, αλλά βαριούνται τη ζωή τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομιζω οτι οι κατανεμητες δινουν συγκεκριμενο αριθμο συνδεσεων , οποτε αν αυτος ο αριθμος εχει καλυφθει θα πρεπει να μπει καινουργιος κατανεμητης και το κοστος του δεν ειναι αμελητεο , θα επρεπε βεβεαια να υπαρχει σχετικη προβλεψη αλλα μονο αυξησεις ξερουν να κανουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο παρελθόν η ανάπτυξη των γραμμών των δικτύων στον αστικό ιστό γινόταν συχνά από ανθρώπους που δεν μπορούσαν να δουν μπροστά. Έτσι «έσφιξαν» πολλές γειτονιές και δεν μπορούσαν να διατεθούν γραμμές. Δεν είναι δύσκολο για μια μεγάλη εταιρεία να κάνει μετατροπές. Αλλά σε σημαντικό βαθμό συνεχίζουν άσχετοι να είναι υπεύθυνοι σε αντικείμενα που δεν κατέχουν και δεν μπορούν να ανταποκριθούν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό το θέμα επανέρχεται για 2η φορά, σε τόσο μεγάλη έκταση, οπότε καλό θα είναι να μην βλέπουμε συνεχώς άσχετους, ανίκανους ή άχρηστους κλπ, αλλά να ψάχνουμε για ανθρώπους που έχουν συμφέρον να υπάρχει αυτή η κατάσταση...

Επεξ/σία από filipN
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kostasgr78 είπε

Στο παρελθόν η ανάπτυξη των γραμμών των δικτύων στον αστικό ιστό γινόταν συχνά από ανθρώπους που δεν μπορούσαν να δουν μπροστά. Έτσι «έσφιξαν» πολλές γειτονιές και δεν μπορούσαν να διατεθούν γραμμές. Δεν είναι δύσκολο για μια μεγάλη εταιρεία να κάνει μετατροπές. Αλλά σε σημαντικό βαθμό συνεχίζουν άσχετοι να είναι υπεύθυνοι σε αντικείμενα που δεν κατέχουν και δεν μπορούν να ανταποκριθούν.

Μάλιστα

Να στείλεις βιογραφικό τον οτε για την θεση διευθυντή δικτύων και υποδομών

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ουσία είναι μία. Στην ΕΕ μόνο στην Ελλάδα, σε τόσο εκτεταμένο βαθμό σε αρκετές γειτονιές στα κέντρα πόλεων, υπάρχει η απάντηση ότι δεν υπάρχει γραμμή να εξυπηρετηθεί ένας συνδρομητής κατόπιν αίτησης.

Αν αυτό δεν είναι αποτυχία αυτών που σχεδίασαν το δίκτυο, τότε ποιού είναι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Η ουσία είναι μία. Στην ΕΕ μόνο στην Ελλάδα, σε τόσο εκτεταμένο βαθμό σε αρκετές γειτονιές στα κέντρα πόλεων, υπάρχει η απάντηση ότι δεν υπάρχει γραμμή να εξυπηρετηθεί ένας συνδρομητής κατόπιν αίτησης.

Αν αυτό δεν είναι αποτυχία αυτών που σχεδίασαν το δίκτυο, τότε ποιού είναι;

Δεν ισχύει κάτι τέτοιο επ' ουδενί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Γνωρίζω πολλούς που έχουν φάει «πόρτα» λόγω έλλειψης γραμμών σε αίτηση σύνδεσης σε κέντρα πόλεων.

Αυτό εννοώ δεν ισχύει
" Στην ΕΕ μόνο στην Ελλάδα, σε τόσο εκτεταμένο βαθμό σε αρκετές γειτονιές στα κέντρα πόλεων, ..."
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, l337 είπε

Αυτό εννοώ δεν ισχύει
" Στην ΕΕ μόνο στην Ελλάδα, σε τόσο εκτεταμένο βαθμό σε αρκετές γειτονιές στα κέντρα πόλεων, ..."
 

Θα μας ενημερώσεις που αλλού συμβαίνει ή θα πρέπει να το μαντέψουμε;

Σε τρεις άλλες ευρωπαϊκές χώρες που έχω ζήσει και διατηρώ ακόμα επαφές δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα.

Δεν υπήρχε στην Ολλανδία, αν και ζούσα στο Μεσαιωνικό τμήμα της πόλης, στο οποίο οποιαδήποτε εργασία και αν γινόταν δεν έπρεπε να αφήνει ίχνη και μπορούσε να γίνει μόνο σε συγκεκριμένες ημερομηνίες και ώρες!

Επεξ/σία από filipN
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, filipN είπε

Θα μας ενημερώσεις που αλλού συμβαίνει ή θα πρέπει να το μαντέψουμε;

Σε τρεις άλλες ευρωπαϊκές χώρες που έχω ζήσει και διατηρώ ακόμα επαφές δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα.

Δεν υπήρχε στην Ολλανδία, αν και ζούσα στο Μεσαιωνικό τμήμα της πόλης, στο οποίο οποιαδήποτε εργασία και αν γινόταν δεν έπρεπε να αφήνει ίχνη και μπορούσε να γίνει μόνο σε συγκεκριμένες ημερομηνίες και ώρες!

Έλλειψη last mile θα συναντήσεις σε όλες τις χώρες, και στα κέντρα, σε άλλες πιο έντονα και σε άλλες όχι τόσο.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Γι' αυτό έγραψα και το «σε τόσο εκτεταμένο βαθμό». Επειδή συμβαίνει και αλλού, αλλά όχι τόσο πολύ.

Στο υπάρχων δικτυο χαλκού, οσοι έχουν έχουν, κανεις πάροχος δεν θα μπει στην διαδικασία να κάνει αύξηση γραμμών και κυρίως πλεον οι Γερμανοί

Εκτος αν πρόκειται για νεες οικοδομες, λεμε τωρα, που και αυτες ειναι ενα είδος που εξαφανίστηκε με την κρίση.

 

Για αυτο και σε αυτες τις περιπτώσεις η απάντηση είναι στερεότυπη "περίμενε να φύγει κάποιος"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν διαφωνώ ότι αυτό συμβαίνει με τη γερμανική μητρική. Ωστόσο θέτω το σοβαρό ερώτημα κατά πόσον είναι αποδεκτό αυτό από τους καταναλωτές, και δεν έχουν αρχίσει τις καταγγελίες ακόμα σε περιοχές που έχουν καλύψει και όχι σε απομακρυσμένες που δεν έχουν υποδομή και είναι υποχρεωμένος μόνο ο καθολικός πάροχος.

Για να επανέρθω στο αρχικό ερώτημα, πιστεύω ότι δεν έχει να χάσει κάτι κάποιος να κάνει μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...