Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, alexioannou είπε

Όχι,μόνο η κατάσταση του ελαστικου.

Μπορεί να είναι 2 ετών με 200.000 χιλιόμετρα σε κατσικοδρομους και 6 ετών με 20.000 με τον περισσότερο καιρό σε γκαράζ.

*Καλό είναι να ξέρουμε πότε κατασκευαστικάν για να μη ξεπεράσουμε τα όρια ασφαλείας...... 

Μιλάμε για καινούργια ελαστικά και όχι για μεταχειρισμένα.

Το λάστιχο είναι ζωντανός οργανισμος που γερνάει με τον χρόνο και τις καιρικές συνθήκες.

  • Απαντ. 77
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Να προσέξεις το dot να είναι τυπωμένο ανάγλυφο, γιατί είναι κάτι πονηροί λαστιχάδες που με γυαλόχαρτο σβήνουν την πραγματική ημερομηνία και τυπώνουν άλλη μεταγενέστερη με καυτή σφραγίδα.

  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Μιλάμε για καινούργια ελαστικά και όχι για μεταχειρισμένα.

Το λάστιχο είναι ζωντανός οργανισμος που γερνάει με τον χρόνο και τις καιρικές συνθήκες.Εβαλε 

Έβαλε ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ η γυναίκα μου και σε 2 μήνες έσκασαν τα 3(mercedes slk του 2003).

Με προτροπή του "φίλου" λαστιχα!!!!!!

Τιμή ελάχιστα μικρότερη από απo τα continentall που προτινει η mercedes......

Επεξ/σία από alexioannou
Δημοσ.
Μόλις τώρα, alexioannou είπε

Έβαλε ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ η γυναίκα μου και σε 2 μήνες έσκασαν τα 3(mersedes slk του 2003).

Με προτροπή του φίλου λσστιχα!!!!!!

Τιμή ελάχιστα μικρότερη από απo τα continentall που προτινει η marcedes......

Ναι ,και;

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Θα ειχαν κοψει και το 90% των βρωμοdiesel, που εχω βαρεθει να βαζω ανακυκλωση για να αποφυγω την μποχα και το ντουμανι.

Με ενδιαφερει να μην μου πειραξει κανεις τη λαμαρινα των δυο BMW και του mercedes που κυκλοφορώ... το τι μυριζεις εσυ κλαιν μαιν...😂

Ειχαμε την κινηση απο τις βροχες με τα σαπακια χωρις λαστιχα εχουμε και τα κουβαδακια της toyota με τις μπαταριες να πηγαίνουν σαν τις χελωνες.

Επεξ/σία από ROG-X
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, ROG-X είπε

Με ενδιαφερει να μην μου πειραξει κανεις τη λαμαρινα των δυο BMW και του mercedes που κυκλοφορώ... το τι μυριζεις εσυ κλαιν μαιν...😂

Eγω να δεις ποσο γραφω την λαμαρινα  και τα σιδερα, μπροστα στον καρκινο των πνευμονων ολων μας.

Επεξ/σία από toyo73
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο Z4 του φοραγα Goodyear F1 και στην 5ετια το λαστιχο δεν παταγε σωστα. Μου λεει ο αλλος για λαστιχο 10ετιας μετά.

Στο 116d λαστιχο 5.5 ετων bridgestone ROF και δεν πηγαινε...

Continental στο fiestaki της μανας και φευγανε κομματακια στα 5 χρονια.

Το SLK μόνιμα γλυστραει....του φορεσαμε τα μουφοPirelli. 😁

Ο αλλος λεει για λαστιχο 10ετιας....πειτε και το αλλο οτι τα λαστιχα εχουν ζωη για 150.000 χλμ. Εχω ακουσει και τετοια...

Επεξ/σία από ROG-X
Δημοσ.

Μην παίζετε με τη ζωή σας και τις ζωές των άλλων. Τα ελαστικά ανάλογα με τη χρήση (χιλιόμετρα) το στυλ οδήγησης και το χρόνο γερνάνε, φθείρονται, χάνουν τις ιδιότητές τους και στο τέλος απλά ξεραίνονται και διαλυονται. Κανένα ελαστικό μετά την τετραετία (άντε πενταετία βαριά) ακόμη και αν δεν χρησιμοποιειται χάνει την αποτελεσματικότητα του και πρέπει να αντικατασταθεί. Επίσης μην τοποθετείτε ελαστικά με DOT μεγαλύτερο του 12μηνου κανείς μα κανείς έμπορος δεν αποθηκεύει στις σωστές συνθήκες θερμοκρασίας τα ελαστικά που έχει προς πώληση. 

Δημοσ.

Τα pirelli p7 που είχα πριν στην 4ετια είχαν ξεραθεί πολύ περισσότερο και ήταν για πέταμα. Τοσο που τα άλλαξα κατακαλοκαιρο 

Δημοσ.

Ξεχάσαμε να του πούμε το πιο σημαντικό, για την τράμπα, να τα βάλει μπρος πίσω. Έτσι θα τα κρατήσει λίγο ακόμα

Δημοσ.

Φίλε μου ts, κ εγώ δεν συμμερίζομαι αυτούς που σου την είπαν βασιζόμενοι μόνο στην ηλικία του ελαστικού, αλλά το λάστιχο στη φωτό που έβαλες δεν φαίνεται να είναι σε καθόλου καλή κατάσταση. Μάλλον έπρεπε να είχες αλλάξει χρόνια πριν, όπως κάνουμε οι περισσότεροι. Για το δικό μου αμάξι προτιμώ "μαλακό" λάστιχο με "νύχι", δηλ. πλαϊνή ενίσχυση. Αν και δύσκολα θα βρεις στη διάστασή σου, εφόσον το κοπανάει ο πατέρας σου θα βοηθούσε να αποφύγετε τα καρούμπαλα. Για κόλπο λαστιχάδων δε νομίζω ότι έχεις να φοβάσαι τίποτα, οπότε δεν χρειάζεται να πας πονηρεμένος και να ξινίσει και ο λαστιχάς. Το σημαντικό είναι να βρεις έναν καλό επαγγελματία που να τον έχεις και για καμιά επισκευή στο μέλλον, ας δώσεις και 10€ παραπάνω για την αγορά. Μόνο την ημερομηνία να είναι σχετικά πρόσφατη αν καταφέρεις και θα είσαι εντάξει. Θόρυβο από τα ελαστικά, ναι έχω δει αισθητή διαφορά μεταξύ διαφορετικών μοντέλων τη νύχτα σε ταξίδια, αλλά σε αμάξι με καλά μονωμένη καμπίνα και ήσυχο κινητήρα.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
17 ώρες πριν, GranTurismo98 είπε

Καλημέρα παιδιά. Ο πατέρας μου θα αλλάξει λάστιχα στο αυτοκίνητο (colt 2004) μιας και αυτά που φοράει (bridgestone turanza er300, τα φορούσε από όταν το πήραμε το 2016) είναι πλέον 9 ετών! Δεν έχουν φθαρεί τελείως, έχει μείνει πέλμα αλλά φαίνονται ξερά και είναι σκισμένα σε πολλά σημεία. Στο θέμα μας: έχουμε καταλήξει σε κάποια Michelin (το μοντέλο θα το απαντήσω μετά γιατί δεν θυμάμαι) αλλά αυτό που θα ήθελα να μάθω είναι πως να είμαι σίγουρος ότι πήραμε αυτό που θέλουμε; Δηλαδή:

1ο. Πόσο παλιά λάστιχα να δεχθούμε; (ξέρω να διαβάζω την ημερομηνία και φανταζόμουν πως μέχρι 2 χρονών είναι αποδεκτά) 

2ο. Κάνουν κάνα κόλπο οι λαστιχαδες; υπάρχει περίπτωση το ελαστικό να είναι δουλεμένο και να έχουν κάνει κάτι ώστε να φαίνεται σαν καινούργιο; (φαντάζομαι τι είναι η αναγόμωση, υπάρχει περίπτωση να έχει γίνει και να μην το καταλάβουμε; )

 Να αναφέρω γενικά: το αυτοκίνητο κάνει 5000km το χρόνο, ήπια οδήγηση, παρκάρισμα έξω, κοπανηματα από τον father στο παρκάρισμα σε πεζοδρόμια, κάδους ή ότι άλλο μπορεί να χτυπήσει. 

Δεύτερη ερώτηση: υπάρχει περίπτωση με καινούργια να μειωθεί η φασαρία; τα bridgestone έχουν δείκτη 71 dB και οπως ανέφερα είναι πολύ ξεραμενα. (αν και πιστεύω είναι θέμα μόνωσης της καμπίνας, και ο κινητήρας ακούγεται αρκετά) 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων! 

280€ με κάρτα, μετρητά ίσως σου κόψει κάτι  θα σου πάει περίπου 4άδα καινούργια του 2019 κιόλας bridgestone η michelin αναλόγος τι ζάντα φοράς, μην πας σε μεταχειρισμένο, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να σου πουλήσει τα ίδια που φοράς χωρίς να το πάρεις καν γραμμή.. Πέρα απ'αυτό πάτε καλά που κυκλοφορείται με τέτοια λάστιχα??  

 

Δημοσ.

Κανόνας ελληνικός "απαράβατος"

Λάστιχα:  μόνο εξαμηνο από την παραγωγή κάθε 40.000χλμ αλλαγή ή 1,5 με 2 χρόνια ανεξαρτήτα από τα χιλόμετρα (το που φτιάχνεται ένα λάστιχο και τι μάρκα είναι δεν ενδιαφέρει κανέναν)

Φρένα:  κάθε 10.000 χλμ. αλλαγή τακάκια και το πολύ κάθε δεύτερη αλλαγή τακάκια αλλαγή και δίσκους (τα υγρά των φρένων δεν ενδιαφέρουν κανέναν)

Αναρτήσεις: κάθε 50.000 με 60.000 χλμ. αλλαγή, στα 120.000 χλμ αλλάζουν και ελατήρια (συνεμπόκ αντιστρεπτικής κλπ. μόνο όταν εξαηλωθούν)

Συμπλέκτης: αν μπεί μηχανικός στο αμάξι και σου  πει ότι δεν πατινάρει ο συμπλέκτης πρέπει να τον έχει αλλάξει ο ίδιος πρίν από μία ώρα. Μάξιμουμ 60.000 χλμ. 

Μπουζί: κάθε 20.000 χλμ. και μπουζοκαλώδια κάθε 80.000χλμ.

Αλλαγή λαδιών: πρώτα από όλα τα συνθετικά είναι υπερβολή, όλα τα λάδια είναι ίδια, και ότι και να βάλεις αλλαγή κάθε 5.000 χλμ. μάξιμουμ 7.500χλμ.

Αλλαγή αυτοκινήτου μετά την πενταετία γιατί αρχίζουν τα "προβλήματα".

Αυτά είναι όσα έχω ακούσει εγώ (και δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα και δεν αποτελούν οδηγό) με ενδιαφέρει να ακούσω και άλλες ενδιαφέρουσες οδηγίες κυρίως από μη ειδικούς ή όσα σας έχουν συμβουλέυσει στο παρελθόν.

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
21 ώρες πριν, GranTurismo98 είπε

Καλημέρα παιδιά. Ο πατέρας μου θα αλλάξει λάστιχα στο αυτοκίνητο (colt 2004) μιας και αυτά που φοράει (bridgestone turanza er300, τα φορούσε από όταν το πήραμε το 2016) είναι πλέον 9 ετών! Δεν έχουν φθαρεί τελείως, έχει μείνει πέλμα αλλά φαίνονται ξερά και είναι σκισμένα σε πολλά σημεία. Στο θέμα μας: έχουμε καταλήξει σε κάποια Michelin (το μοντέλο θα το απαντήσω μετά γιατί δεν θυμάμαι) αλλά αυτό που θα ήθελα να μάθω είναι πως να είμαι σίγουρος ότι πήραμε αυτό που θέλουμε; Δηλαδή:

1ο. Πόσο παλιά λάστιχα να δεχθούμε; (ξέρω να διαβάζω την ημερομηνία και φανταζόμουν πως μέχρι 2 χρονών είναι αποδεκτά) 

2ο. Κάνουν κάνα κόλπο οι λαστιχαδες; υπάρχει περίπτωση το ελαστικό να είναι δουλεμένο και να έχουν κάνει κάτι ώστε να φαίνεται σαν καινούργιο; (φαντάζομαι τι είναι η αναγόμωση, υπάρχει περίπτωση να έχει γίνει και να μην το καταλάβουμε; )

 Να αναφέρω γενικά: το αυτοκίνητο κάνει 5000km το χρόνο, ήπια οδήγηση, παρκάρισμα έξω, κοπανηματα από τον father στο παρκάρισμα σε πεζοδρόμια, κάδους ή ότι άλλο μπορεί να χτυπήσει. 

Δεύτερη ερώτηση: υπάρχει περίπτωση με καινούργια να μειωθεί η φασαρία; τα bridgestone έχουν δείκτη 71 dB και οπως ανέφερα είναι πολύ ξεραμενα. (αν και πιστεύω είναι θέμα μόνωσης της καμπίνας, και ο κινητήρας ακούγεται αρκετά) 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων! 

   Μαζί με την καλημέρα μου , δεν θα προχωρήσω σε άλλου είδους σχόλια τα οποία έχουν γίνει ήδη άλλωστε με δικαιολογημένη δόση πίκρας και το λέω όσο πιο στρογγυλεμένα γίνεται .

   Αυτό που έχει σημασία είναι να γίνει αντιληπτό σε όλους πως δεν είμαστε μόνοι μας στην καθημερινότητα μας και σε όλες της τις μορφές , συμπεριλαμβάνεται σαφώς και η κίνηση με αυτοκίνητο .

   Ελάχιστοι έχουν ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ το ζήτημα πως ένα τροχαίο ατύχημα μπορεί να προκληθεί από διάφορους λόγους , ένας από αυτούς είναι ξεκάθαρα η κατάσταση των ελαστικών σε ένα αυτοκίνητο , τα οποία λόγω ΚΑΙ παλαιότητας έχουν χάσει πλέον ολοκληρωτικά την ικανότητα τους να κάνουν αυτό για το οποίο προορίζονται .

  Όπως επίσης ελάχιστοι ΚΑΤΑΝΟΟΥΝ πως ένα τροχαίο ατύχημα έχει εκτός από τις υλικές συνέπειες και κοινωνικές αλλά και οικονομικές . Άνθρωποι θα λείψουν από την εργασία τους , θα χάσουν χρόνο αριστερά δεξιά , θα έχουν απώλεια εισοδήματος και ότι άλλο μπορεί να βάλει ο νους σας , μέσα και το απευκταιο .

  Για την σπουδαιότητα αυτή καθεαυτή των ελαστικών σε ένα αυτοκίνητο να αναφέρω πως αυτή είναι ακόμη πιο επιβεβλημένη σε έναν χώρο όπου το οδικό δίκτυο , η χάραξη του , η κατάσταση του κλπ δεν είναι από τις πλέον ιδανικές .

  Αλλάζω λάστιχα κάθε δύο χρόνια , έχοντας ξεπεράσει αισίως τα 55.000 χλμ και σας λέω πως αυτό είναι πολύ ΚΑΚΟ για μένα και τους γύρω μου , γνωρίζοντας πως όλη η επαφή του αυτοκινήτου μου και η συμπεριφορά του στο δρόμο ορίζεται από τέσσερις περιοχές σχήματος οβάλ , όχι πολύ μεγαλύτερες από την παλάμη ενός χεριού και οι οποίες σχηματίζονται από τις περιοχές του καθενός ελαστικού όταν αυτό έρχεται σε επαφή με την άσφαλτο , διότι είναι γνωστό πως το ελαστικό δεν πατάει με όλη την επιφάνεια του πέλματος στο δρόμο .

  Όλα τα παραπάνω τα έγραψα , όχι για να αισθανθείτε άσχημα , ούτε φυσικά με πρόθεση να σας μαλώσω , αλλά μόνο και μόνο για την περίπτωση όπου δεν γνωρίζετε συνολικά την κατάσταση και τα παρελκόμενα της .

   Για το ζήτημα της αλλαγής , που είναι και το αρχικό ζήτημα που θέσατε , νομίζω πως η επίσκεψη σε ένα οποιοδήποτε κατάστημα ελαστικών το συντομότερο είναι η λύση , όποια και να είναι η μάρκα αυτών που θα σας προτείνουν , η τιμή τους και ότι άλλο αποφασίσετε .

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...