Προς το περιεχόμενο

ΝΕΑ ΑΠΑΤΗ ΑΝΤΙ 5ΨΗΦΙΑ


xboomx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 86
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

36 λεπτά πριν, kifinas είπε

Μπορείς να βάλεις ένα print screen από το payments.vodafone.com/gr κρύβοντας τα προσωπικά δεδομένα;

IMG_0112.jpg.95013ee6ca9560dc1ec4b2e924e7f776.jpgIMG_0111.jpg.cb8855abcdd27fc73677a49dc1268a36.jpg

 

Ούτε το site δε βάλανε σωστά ( το οποίο προφανώς δεν υπάρχει ακόμα και με .gr)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, aggelos87 είπε

1. ΜΗΠΩΣ έχεις κατεβάσει κάποια περίεργη εφαρμογή, έχει μολυνθεί με κάποιον τρόπο το κινητό σου και γίνεται εγγραφή χωρίς την συγκατάθεση σου;

2. Επειδή λέτε πως κάποιος απλά καταχωρεί το κινητο του κάπου και ενεργοποιείται η υπηρεσία αυτό δεν ισχύει. Είτε θα καταχωρήσει το κινητό του κάπου, θα του έρθει με sms ένα pin και θα το καταχωρήσει για να ενεργοποιηθεί η υπηρεσία είτε θα πρέπει να μπει στην συγκεκριμένη σελίδα με mobile data και απλά να αποδεχτεί την εγγραφή στην υπηρεσία χωρίς καν να χρειαστεί να καταχωρήσει τον αριθμό του. Την έχω πατήσει με το 2ο τρόπο σε stickaki 4g. Για νόμιμη εγγραφή μόνο αυτοί οι δυο τρόποι υπάρχουν.

Στην θέση σου εκτος απ τις καταγγελίες θα έκλεινα δεδομένα και wifi ή ακόμα καλύτερα θα χρησιμοποιούσα άλλη συσκευή για 1-2 μέρες για να βεβαιωθώ πως δεν ισχύει το 1ο.

1. ΜΗΝ ξαναλέμε τα ίδια συνεχώς. Η πρακτική είναι γνωστή στις αρχές και λέγεται MSISDN FORWARDING.
Ο συνήγορος έχει κάνει αρκετές συστάσεις, για όσους θέλουν να μάθουν περισσότερα εδώ.
 

Αναφορά σε κείμενο

 

'Oπως προκύπτει,οι πάροχοι κινητής τηλεφωνίας συμμετέχουν ενεργά στην ενεργοποίηση των Υ.Π.Π.,εγκρίνοντας και πιστοποιώντας εξατομικευμένα τις Υ.Π.Π.1 που παρέχονται στον καταναλωτή, λαμβάνοντας το οικονομικό αντάλλαγμα που ορίζεται στη σύμβασή τους με τους παρόχους Υ.Π.Π., γεγονός που θα μπορούσε να δικαιολογήσει τη συνευθύνη τους. Άλλωστε, αυτοί είναι οι αντισυμβαλλόμενοι των καταναλωτών τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, μέσω του λογαριασμού των οποίων χρεώνεται το αντίτιμο για την παροχή της Υ.Π.Π. στον καταναλωτή.

1Μέσω εισαγωγής της διεύθυνσης της Υ.Π.Π. ως “πιστοποιημένης”, προκειμένου να ενεργοποιείται αποκλειστικά για τη διεύθυνση αυτή η λειτουργία της ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΚΙΝΗΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥMSISDN FORWARDING- προς τον πάροχο της υπηρεσίας

 

2. Ο κανονισμός της ΕΕΤΤ για τις Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ) είναι συγκεκριμένος και αναφέρει ρητά PIN μέσω sms.
Το ίδιο και στους όρους του παρόχου.
Φυσικά και ξέρουμε όλοι τι συμβαίνει στην πράξη, αλλά αυτό ακριβώς αποδεικνύει την αυθαιρεσία των χρεώσεων και το παράνομο της υπόθεσης.
Και στην τελική αυτό είναι που συζητάμε.
Δεν υπάρχει λοιπόν "μπήκες από δίκτυο" και καλό είναι να μην αναπαράγουμε ανακρίβειες που αποτελούν τις θέσεις των θυτών για να δικαιολογήσουν την παρανομία τους.

Το τελευταίο που αναφέρεις δεν θα μπορούσε να αποτελεί λύση όταν μάλιστα υπάρχουν κρούσματα σε features phones ή υποτιθέμενες ενεργοποιήσεις στα μαύρα μεσάνυχτα όταν δεν γίνεται καν χρήση κινητού από τον κάτοχο.
Το όλο σκηνικό θυμίζει αντίστοιχα τις χρεώσεις "μονόευρων" για χρήση daily internet που γίνεται τόσα χρόνια, το οποίο μάλιστα τελευταία αναβαθμίστηκε και έγινε "δίευρω".
Κλείσε data, άλλαξε apn, γύρνα σε 2G και λοιπά γελοία για να ξεφύγουμε από το αναπόφευκτο.
Μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσαν να σταθούν τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι που κερδοσκοπούν με τέτοιες αισχρές μεθόδους αντί να δραστηριοποιούνται στο χώρο τους, δηλαδή να προσφέρουν τηλεπικοινωνιακά προϊόντα, και να μην ανοίγει ρουθούνι.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)


http://mobileplaza.mobi/gr/faq

http://mobileplaza.mobi/gr/terms-and-conditions

Τα μηνύματα της υπηρεσιας θα αποστέλλονται απευθείας από τον Φορέα Παροχής κινητής τηλεφωνίας . Ο αριθμός κλήσης (MSISDN), προς τον οποίο αποστέλλονται τα SMS, δεν θα καταχωρείται στο ηλεκτρονικό σύστημα της Εταιρείας.

Όντως είναι κάτι που δεν το έχουμε ξαναδεί. Καλά έκανες και έχεις πάει ήδη σε καταγγελία. Θα χρειαστεί και σε άλλους σύντομα. 

Επεξ/σία από kifinas
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@xboomx

Την πρώτη διαγραφή πως την έκανες;
Η επανενεργοποίηση γίνεται καθημερινά συγκεκριμένη ώρα;

@kifinas

Έριξα και γώ μια ματιά στους όρους.
Γενικολογίες που δεν βάζουν νόημα.
Τι σημαίνει το " Τα μηνύματα της υπηρεσιας θα αποστέλλονται απευθείας από τον Φορέα Παροχής κινητής τηλεφωνίας";
Σαν να το έχουν εκεί για ξεκάρφωμα.
Ναι οκ δεν αποστέλλεται ο αριθμός αποστέλλεται η εξουσιοδότηση που δίνει το ελεύθερο για χρεώσεις.
Για την ουσία του πώς γίνεται η ενεργοποίηση κουβέντα.

Το θέμα είναι να μας πει η ΕΕΤΤ για την νομιμότητα της υπόθεσης.
Απ ότι βλέπω πρόκειται για ΥΠΠ, ας έχουν ότι όρους θέλουν.
Άρα;
 

Επεξ/σία από grinder_
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

από τα λίγα που διάβασα στην ιστοσελίδα της Mobileplaza και στην Vodafone (γιατί δεν είμαι συνδρομητής Vodafone)

η ιστοσελίδα της mobileplaza λέει από την ιστοσελίδα της VODAFONE μπορείς να διαγράψεις την συνδρομή σου

αλλά θα πρέπει μάλλον να διαγράψεις και την εφαρμογή της mobileplaza που πιθανόν έχεις κατεβάσει στο κινητό σου (κάποιο παιχνίδι - βίντεο - μουσική)

Αναφορά σε κείμενο

Συνδρομές ή Συχνές Ερωτήσεις

Συνδρομές Mobile Plaza

Προκειμένου να χρησιμοποιήσετε μία από τις υπηρεσίες the Mobile Plaza, πρέπει να είστε 18 ετών και άνω ή/και να έχετε την άδεια του ατόμου που πληρώνει τον λογαριασμό του κινητού τηλεφώνου.

Το Mobile Plaza παρέχει ψυχαγωγικό περιεχόμενο κινητών τηλεφώνων για λήψη, όπως ringtones, παιχνίδια και πολλά άλλα. Ύστερα από την ορθή εγγραφή και πληρωμή, θα σας επιτραπεί η δυνατότητα ορισμένων λήψεων σε συμβατά κινητά τηλέφωνα και συμβατές συσκευές μέσω της Υπηρεσίας.

Mobile Plaza

Τα μέλη του Mobile Plaza μπορούν να κάνουν λήψη διαφορετικού περιεχομένου, όπως: αστείοι ήχοι, παιχνίδια και πολλά άλλα.

Το Mobile Plaza είναι υπηρεσία λήψης περιεχομένου . H χρέωση της συνδρομητικής υπηρεσίας ανέρχεται σε 0.70€ ανά ημέρα (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ προσαυξανόμενο με τυχόν τέλη κινητής

Οι χρεώσεις χρεώνονται στο λογαριασμό συνδρομητή από το Φορέα παροχής, ενώ στην περίπτωση προπληρωμένης συνδρομής, οι χρεώσεις παρακρατούνται από το πιστωτικό υπόλοιπο του Τελικού Χρήστη

Αυτή η υπηρεσία είναι διαθέσιμη αποκλειστικά για άτομα ηλικίας 18 ετών και άνω. Η Υπηρεσία αυτή προσφέρεται από την Qzink B.V.

Στην Ελλάδα η υπηρεσία χρησιμοποιεί την τεχνική υποδομή της DIMOCO Greece ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ, θυγατρική της DIMOCO Europe GmbH κατά ποσοστό 100%", η οποία έχει λάβει άδεια λειτουργίας ως ίδρυμα πληρωμών σύμφωνα με τις διατάξεις της Οδηγίας 2007/64/ΕΚ. DIMOCO Europe GmbH, Campus 21, Europaring F15/302, A-2345 Brunn/Gebirge, https://www.dimoco.eu. DIMOCO Greece MOΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ , https://dimoco.eu/contact/

Για να διαγραφείτε από την υπηρεσία επικοινωνήστε με το 2103009942 ή 13830/1399 Για να ελέγξετε τις υπηρεσίες σας https://payments.vodafone.ci=om/GR συνδρομή σας

πάντως σίγουρα είναι "νέα" απάτη

δεν ξέρω αν είναι ΥΠΠ γιατί αυτοί πρέπει να στείλουν γραπτό μήνυμα με pin κτλ...

αυτή εδώ η υπηρεσία στέλνει στην Vodafone και η Vodafone σε ενημερώνει ότι χρεώθηκες

άρα δεν υπάρχει τρόπος να βάλεις φραγή σε γραπτά μηνύματα ή αριθμούς από πενταψήφια (δεν είναι τέτοιος)

πιθανόν να υπάρχει τρόπος διαγραφής της υπηρεσίας και κατάργηση της "εφαρμογής"

αλλά σίγουρα θα πουν από την EETT και τις υπόλοιπες αρμόδιες αρχές τι παίζει γιατί είναι κάτι το νέο

(προσωπικά το περίμενα ότι θα γίνει καθώς αν περάσει ο νέος κανονισμός της ΕΕΤΤ μετά την δημόσια διαβούλευση τα πράγματα δυσκολεύουν για τις εταιρείες ΥΠΠ)

δεν ξέρω αν δουλεύει αυτό εδώ http://mobileplaza.mobi/gr/unsubscribe

Επεξ/σία από ikorolis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την πάτησα και εγώ πριν 2 βδομάδες από την ίδια υπηρεσία DIMOCO . 4Ε φύγαν ,τα 2Ε κατά τη διάρκεια του chat με CU για φραγή με 5ψήφιων.  Λες και το κάνανε επίτηδες γιατί πρώτη φορά δεν είχα βάλει κάρτα για 3 μήνες (συνήθως βάζω ανά μήνα) ,πάνε οι αναπάντητες.

Μετά από 5 ώρες ήρθε και ειδοποίηση από τη Vodafone ότι ενδέχεται να έχω γραφτεί σε συνδρομητική.....

Στηρίζονται ότι δε θα κάνει κάποιος καταγγελία . Όντως δεν έκανα αλλά μπορεί το ΣΚ να κάτσω!

 

Επίσης αναφέρθηκε ότι δε μπορεί κάποιος να γράψει το νούμερό σου σε συνδρομητική χωρίς επιβεβαίωση  . Μα εκεί είναι η απατεωνιά που κάνουν και μια χαρά γίνεται....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα υπάρξει αλλαγή στις ΥΠΠ και θα είναι υποχρεωτική η εγγραφή με εξερχόμενο SMS. Δεν έχει γίνει ακόμα. Ως τώρα όλα τα εισερχόμενα με χρέωση που έχω δει είναι από τον πάροχο ΥΠΠ. Ποτέ από τον πάροχο επικοινωνιών, κάτι που δεν έχουμε σε αυτή την περίπτωση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, ikorolis είπε

από τα λίγα που διάβασα στην ιστοσελίδα της Mobileplaza και στην Vodafone (γιατί δεν είμαι συνδρομητής Vodafone)

η ιστοσελίδα της mobileplaza λέει από την ιστοσελίδα της VODAFONE μπορείς να διαγράψεις την συνδρομή σου

αλλά θα πρέπει μάλλον να διαγράψεις και την εφαρμογή της mobileplaza που πιθανόν έχεις κατεβάσει στο κινητό σου (κάποιο παιχνίδι - βίντεο - μουσική)

πάντως σίγουρα είναι "νέα" απάτη

δεν ξέρω αν είναι ΥΠΠ γιατί αυτοί πρέπει να στείλουν γραπτό μήνυμα με pin κτλ...

αυτή εδώ η υπηρεσία στέλνει στην Vodafone και η Vodafone σε ενημερώνει ότι χρεώθηκες

άρα δεν υπάρχει τρόπος να βάλεις φραγή σε γραπτά μηνύματα ή αριθμούς από πενταψήφια (δεν είναι τέτοιος)

πιθανόν να υπάρχει τρόπος διαγραφής της υπηρεσίας και κατάργηση της "εφαρμογής"

αλλά σίγουρα θα πουν από την EETT και τις υπόλοιπες αρμόδιες αρχές τι παίζει γιατί είναι κάτι το νέο

(προσωπικά το περίμενα ότι θα γίνει καθώς αν περάσει ο νέος κανονισμός της ΕΕΤΤ μετά την δημόσια διαβούλευση τα πράγματα δυσκολεύουν για τις εταιρείες ΥΠΠ)

δεν ξέρω αν δουλεύει αυτό εδώ http://mobileplaza.mobi/gr/unsubscribe

Εάν δεν είναι ΥΠΠ πρέπει να μας πούνε τι είναι και πως ρυθμίζεται η λειτουργία τους από την ΕΕΤΤ.
Τα σημεία στους όρους "Τα μηνύματα της υπηρεσιας θα αποστέλλονται απευθείας από τον Φορέα Παροχής κινητής τηλεφωνίας . Ο αριθμός κλήσης (MSISDN), προς τον οποίο αποστέλλονται τα SMS, δεν θα καταχωρείται στο ηλεκτρονικό σύστημα της Εταιρείας." και
"Προσωπικά δεδομένα οιουδήποτε είδους δεν γνωστοποιούνται στην Εταιρεία από τον Φορέα Παροχής κινητής τηλεφωνίας."
μου δείχνουν μια διάθεση αλληλοκάλυψης.
Δεν μας ενδιαφέρει τι νταραβέρια έχει η vodafone με την dimoco, αλλά ότι υφαρπάζεται χρηματικό υπόλοιπο χωρίς να ελέγχεται η συγκατάθεση του χρήστη.

Ενδιαφέρον θα είχε να μας πει ο TS εάν έλαβε κάποιο μήνυμα από την υπηρεσία για την αγορά που υποθετικά έκανε αυτές τις μέρες.
Αποδεικνύεται η αγαστή συνεργασία vodafone-dimoco και ας κάνουν τα παγόνια ότι δεν έχουν καμία σχέση.
Δεν υπάρχει το "δεν μπορούμε να τις μπλοκάρουμε".
Από την στιγμή που ο χρήστης έχει ξεκαθαρίσει ότι δεν επιθυμεί την εν λόγω υπηρεσία, είναι υποχρεωμένοι να το δεχτούν και όχι να γίνεται αυτόματα επανενεργοποίηση καθημερινά.
Εντελώς απαράδεκτο από την vodafone.

32 λεπτά πριν, kifinas είπε

Θα υπάρξει αλλαγή στις ΥΠΠ και θα είναι υποχρεωτική η εγγραφή με εξερχόμενο SMS. Δεν έχει γίνει ακόμα. Ως τώρα όλα τα εισερχόμενα με χρέωση που έχω δει είναι από τον πάροχο ΥΠΠ. Ποτέ από τον πάροχο επικοινωνιών, κάτι που δεν έχουμε σε αυτή την περίπτωση. 

Αμήν.😑
Έχεις κάποιο Link, δεν βρήκα κάτι.
Με κάποιες εταιρίες είχαν/έχουν άμεση συνεργασία οι πάροχοι.
Ήξερα για την dimoco με την cosmote.
Ως αποστολέας εμφανιζόταν η cosmote και το "πενταψήφιο" απεγγραφής για να στείλεις το "STOP" ήταν το 1256 που είναι για τα πακέτα της cosmote...
Αλλά μπορούσες να κάνεις κανονικά φραγή των πενταψήφιων.
 

Επεξ/σία από grinder_
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, grinder_ είπε

@xboomx

Την πρώτη διαγραφή πως την έκανες;
Η επανενεργοποίηση γίνεται καθημερινά συγκεκριμένη ώρα;

@kifinas

Έριξα και γώ μια ματιά στους όρους.
Γενικολογίες που δεν βάζουν νόημα.
Τι σημαίνει το " Τα μηνύματα της υπηρεσιας θα αποστέλλονται απευθείας από τον Φορέα Παροχής κινητής τηλεφωνίας";
Σαν να το έχουν εκεί για ξεκάρφωμα.
Ναι οκ δεν αποστέλλεται ο αριθμός αποστέλλεται η εξουσιοδότηση που δίνει το ελεύθερο για χρεώσεις.
Για την ουσία του πώς γίνεται η ενεργοποίηση κουβέντα.

Το θέμα είναι να μας πει η ΕΕΤΤ για την νομιμότητα της υπόθεσης.
Απ ότι βλέπω πρόκειται για ΥΠΠ, ας έχουν ότι όρους θέλουν.
Άρα;
 

Στην αρχή είπα στην vodafone να το κάνει , μετά από λίγο όμως μπήκα εκεί που λέει συνδρομές κι ήταν ακόμα ενεργή οπότε το έκανα χειροκίνητα και μου ήρθε μήνυμα επιβεβαίωσης διαγραφής από την vodafone. Δεν γίνεται συγκεκριμένη ώρα όχι . Την πρώτη μέρα μου ήρθαν 2 μηνύματα στις 9-10 το πρωί για εγγραφή μου την προηγούμενη μέρα στις 10 το βράδυ. Οπότε πρόλαβε και χρέωσε 2 μέρες και την 2η μέρα (3η χρέωση ) μου ήρθε απόγευμα κατά τις 5-6 νομίζω.

1 ώρα πριν, ikorolis είπε

από τα λίγα που διάβασα στην ιστοσελίδα της Mobileplaza και στην Vodafone (γιατί δεν είμαι συνδρομητής Vodafone)

η ιστοσελίδα της mobileplaza λέει από την ιστοσελίδα της VODAFONE μπορείς να διαγράψεις την συνδρομή σου

αλλά θα πρέπει μάλλον να διαγράψεις και την εφαρμογή της mobileplaza που πιθανόν έχεις κατεβάσει στο κινητό σου (κάποιο παιχνίδι - βίντεο - μουσική)

πάντως σίγουρα είναι "νέα" απάτη

δεν ξέρω αν είναι ΥΠΠ γιατί αυτοί πρέπει να στείλουν γραπτό μήνυμα με pin κτλ...

αυτή εδώ η υπηρεσία στέλνει στην Vodafone και η Vodafone σε ενημερώνει ότι χρεώθηκες

άρα δεν υπάρχει τρόπος να βάλεις φραγή σε γραπτά μηνύματα ή αριθμούς από πενταψήφια (δεν είναι τέτοιος)

πιθανόν να υπάρχει τρόπος διαγραφής της υπηρεσίας και κατάργηση της "εφαρμογής"

αλλά σίγουρα θα πουν από την EETT και τις υπόλοιπες αρμόδιες αρχές τι παίζει γιατί είναι κάτι το νέο

(προσωπικά το περίμενα ότι θα γίνει καθώς αν περάσει ο νέος κανονισμός της ΕΕΤΤ μετά την δημόσια διαβούλευση τα πράγματα δυσκολεύουν για τις εταιρείες ΥΠΠ)

δεν ξέρω αν δουλεύει αυτό εδώ http://mobileplaza.mobi/gr/unsubscribe

αυτό δεν το κάνω διότι μου είπε κάποιος πως με αυτό τον τρόπο είναι σα να τους δίνεις το νούμερο σου και πως μόλις το έκανε αυτό δε σταματούσαν. Δεν ξέρω αν ισχύει και δεν το ρισκάρω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, xboomx είπε

Στην αρχή είπα στην vodafone να το κάνει , μετά από λίγο όμως μπήκα εκεί που λέει συνδρομές κι ήταν ακόμα ενεργή οπότε το έκανα χειροκίνητα και μου ήρθε μήνυμα επιβεβαίωσης διαγραφής από την vodafone. Δεν γίνεται συγκεκριμένη ώρα όχι . Την πρώτη μέρα μου ήρθαν 2 μηνύματα στις 9-10 το πρωί για εγγραφή μου την προηγούμενη μέρα στις 10 το βράδυ. Οπότε πρόλαβε και χρέωσε 2 μέρες και την 2η μέρα (3η χρέωση ) μου ήρθε απόγευμα κατά τις 5-6 νομίζω.

αυτό δεν το κάνω διότι μου είπε κάποιος πως με αυτό τον τρόπο είναι σα να τους δίνεις το νούμερο σου και πως μόλις το έκανε αυτό δε σταματούσαν. Δεν ξέρω αν ισχύει και δεν το ρισκάρω

Ναι καλύτερα μην ασχοληθείς καν με το mobileplaza.
Πίεζε μόνο την vodafone αφού είσαι συνδρομητής τους και δεν έχεις σχέση με τρίτους.
Σου έχει στείλει κάποιο υλικό η vodafone από αυτό που υποθετικά αγόρασες.
Στους όρους της mobileplaza λέει ότι "Τα μηνύματα της υπηρεσιας θα αποστέλλονται απευθείας από τον Φορέα Παροχής κινητής τηλεφωνίας".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, grinder_ είπε

Ναι καλύτερα μην ασχοληθείς καν με το mobileplaza.
Πίεζε μόνο την vodafone αφού είσαι συνδρομητής τους και δεν έχεις σχέση με τρίτους.
Σου έχει στείλει κάποιο υλικό η vodafone από αυτό που υποθετικά αγόρασες.
Στους όρους της mobileplaza λέει ότι "Τα μηνύματα της υπηρεσιας θα αποστέλλονται απευθείας από τον Φορέα Παροχής κινητής τηλεφωνίας".

όχι μόνο μηνύματα χρέωσης , κι όταν τους ρώτησα τι υπηρεσίες δήθεν πουλάνε μου λένε δεν ξέρουμε εμείς αναλαμβάνουμε μόνο την τιμολόγηση και τίποτα παραπάνω.  Έχω στείλει σε τόσες υπηρεσίες αλλά δε βλέπω φως μόνο ο ΣΚ απάντησε ζητώντας σκαναρισμένη ταυτότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, xboomx είπε

όχι μόνο μηνύματα χρέωσης , κι όταν τους ρώτησα τι υπηρεσίες δήθεν πουλάνε μου λένε δεν ξέρουμε εμείς αναλαμβάνουμε μόνο την τιμολόγηση και τίποτα παραπάνω.  Έχω στείλει σε τόσες υπηρεσίες αλλά δε βλέπω φως μόνο ο ΣΚ απάντησε ζητώντας σκαναρισμένη ταυτότητα.

Ξέρω.
Και με μένα το ίδιο έγινε.
Μόνο ο ΣτΚ κινητοποιήθηκε και με την διαμεσολάβησή του απλώς επέστρεψαν το ποσό.
Από τους υπόλοιπους δεν έλαβα καν απάντηση μόνο αριθμό πρωτοκόλλου.
Αλλά είπαμε ας γίνονται οι καταγγελίες και ας πηγαίνουν στο αρχείο.
Είναι διαφορετικό να έχεις 500,000 καταγγελίες και διαφορετικό 500.
Ας ελπίσουμε με το νέο κώδικα να μπει φρένο επιτέλους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, grinder_ είπε

Ξέρω.
Και με μένα το ίδιο έγινε.
Μόνο ο ΣτΚ κινητοποιήθηκε και με την διαμεσολάβησή του απλώς επέστρεψαν το ποσό.
Από τους υπόλοιπους δεν έλαβα καν απάντηση μόνο αριθμό πρωτοκόλλου.
Αλλά είπαμε ας γίνονται οι καταγγελίες και ας πηγαίνουν στο αρχείο.
Είναι διαφορετικό να έχεις 500,000 καταγγελίες και διαφορετικό 500.
Ας ελπίσουμε με το νέο κώδικα να μπει φρένο επιτέλους.

Ναι όμως δυστυχώς εμένα αυτό δε με καλύπτει , διότι αυτό θα συνεχίζεται συνεχώς και δεν μπορώ κάθε βδομάδα να κάνω καταγγελίες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...